Täytyy sanoa että on Harkimon poika kylmäpäinen kaveri. Mies itse lähtee maailmanympäripurjehdukselle ja samaan aikaan antaa eukkonsa latvalan matkaan historic-rallyn EM-sarjaan.
Jokainen meistä joka jarimatin tuntee tietää että miehelle on mielessä SE, mutta ajetaan nyt ensin=)
Latvala/Hussi
Anonyymi-ap
11
703
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli sama mieleen
- Anonyymi
taitaa jäädä harkimolle luu käteen.
- Anonyymi
Ei sormus ole este vain hidaste.
Huss itse kertoi miten iski J Hsrkimon.
Maailman vanhin temppu.
Saa jatkoa aivan varmasti.
Pajarin kartturi sai kenkää samasta syystä. - Anonyymi
Kuka huusseja kaipaa.
- Anonyymi
Onko Latva käynyt Huussissa ?
- Anonyymi
Ei SE vaan EM.
- Anonyymi
Ihan niinkuin se Jolle vahtisi Jannia kokoajan täällä ollessaan....🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oisko jo saannu pesää.
- Anonyymi
hussi on uus Törppö, samoin tämä Härkimôn poika jölle.., pieni on maa
- Anonyymi
Sanoo ihminen joka ei ole saanut elämässään mitään aikaseks...!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se menöö umpehen ku veneen Jälki.
Eläkää huoliko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923