Hieno että hyväntekeväisyyttä ja keräyksiä mutta siitä en tykkää että kauppaan pääsy melkein estetään. Näin kävi kun Lionsit keräsivät Jämsän S-Marketissa ruokakeräystä. Kaksi miestä pysäytti kaupan porteilla lappuineen ja aloittivan kerjuun. Ei näin. Voi kerätä sivussa mutta ei kulkuväylillä ihmisiä pysäyttäen. Itsekin olen osallistunut keräyksiin mutta nyt jäi osallistumatta, kiitos tämän keräystyylin. Vinkkinä, kyllä ihmiset hakeutuvat puheille ja lahjoittavat. Ihan ilman ahdistelua.
Diakonia työn ruokakeräys
14
464
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia pappa
- Anonyymi
minä pelkään todella too Munch🧐😳😳🧐
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
onko näin JN onko näin,suomen paras motokuski kilahti ja imut päälykäinen kikkeli,toki lauteen alta toki..
- Anonyymi
Siis vain yksi kommentoija monessa persoonassa.
- Anonyymi
useempi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
useempi on
Sinähän sen tiedät skitso
- Anonyymi
Diakonia työ. Eikö se kuulu seurakunnalle. Toivottavasti lahjoitustavara on jämsän seurakunnan jäsenen etu.
Muut ja ateistit älkää huudelko vieraisiin pöytiin!- Anonyymi
Lahjoittakaa emännät piparia jouluna yksinäiselle vanhalle pojalle
- Anonyymi
Muualla seurakunnat antaa lahjakortin kauppaan.
- Anonyymi
Onko Alko kauppa, mistä noita sikiää
- Anonyymi
Aloittaja sotkee seurakunnan ja Leijonat.
- Anonyymi
Ja sun äitis aasi
- Anonyymi
Aloittaja on tainnut joskus jäädä paitsi jostain?
Vai onko joku leijonista syönyt hänen eväät?
Tämä on ihmeellinen kaupunki, kun hyväntekeväisyyskin tuomitaan. Kuitenkin tuhannet halusivat lehtijutun mukaan osallistua ja auttaa. Silti jokun pitää päästä purkamaan pahaa mieltään palstalla, kun on väärin autettu lähimmäisiä kun kauppaankaan ei pääse..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118