Ensimmäistä kertaa 15 kansallista UAP-tutkimusjärjestöä 12:sta eri Euroopan maasta on allekirjoittanut EU:n toimielimille osoitetun kirjeen, jossa vaaditaan EU:n aloitetta tunnistamattomien poikkeavien ilmiöiden tutkimiseksi.
https://eksopolitiikka.fi/eksopolitiikka/15-ufo-ryhman-koalitio-haluaa-euroopan-parlamentin-tekevan-jotain/
Esimerkki oikein mainiosta kansalaisaktiivisuudesta, minun mielestäni.
Mutta jälleen kerran huomio ohjataan kulkuneuvojen seurantaan.
Yliopistoille ja virallisille tutkimusorganisaatioille olisi käsittääkseni kuitenkin tarjolla yhteydet suureen joukkoon erilaisia ET olentoja, mitä moninaisempien projektien muodossa. Aloitteen on tultava ao organisaatioilta.
Kansainvälinen pyyntö EU toimielimille aloittaa UAP seuranta ja tutkimus
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa kelvollinen idea. Olisi kiva saada vaikka jokin yliopistojen yhteistyönä toteutettu ohjelma ufoasian tutkimiseen, mutta avoimuus saattaisi olla haaste.
Nykyisessä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa, tutkimuksessa olisi selvästi vahvat sotilaalliset motiivit ja siinä missä yleisön kiinnostus saattaisi olla takertunut alieneihin, valtioiden motiivi tutkimukselle olisi pitää silmällä yhä enemmän arvaamattomaksi käyvän Venäjän mahdollisia sotilaallisia kyvykkyyksiä. - Anonyymi
Jaha
Suomen ufotutkimusjärjestö fufora ei ole allekirjoittaneiden järjestöjen joukossa. Oletan että fuforallakin olisi ollut mahdollisuus allekirjoittamiseen, joten poisjääminen on ollut tahallinen valinta.
Ja minun mielestäni varsin kummallinen valinta. - Anonyymi
Jos tuollaisen aloitteen on tehnyt joku Kalaktisen liiton äänenkannattaja kuten eksopoli niin ei kai kukaan sellaiseen usko alkuunkaan.
Johan tuolle hevosetkin nauraa kippurassa.- Anonyymi
Kun noin kymmenen vuotta sitten tein SUTiin ilmoituksen ufohavainnostani, niin ufotutkijan kommentti paljasti paljon. Ei tapauksia tutkita ja ufoista ei tiedetä juuri mitään.
Tuolloin aloin itse perhtymään paremmin aiheeseen.
Nyt olen pilkkonut ufoa osiin ja siinä samalla humanoideja. Aluksen sisältä on satoja kuvia samoiten humanoideista.
Kuvat kertovat että kyseessä on oudompaa kuin arvata saattaa.
Kanavointeihin ja osasta ufotutkijoihin ja vaikkapa AARO:n suhtaudun kuin tuo videolla oleva valkoinen aasi.
Ufot ovat kuin tuo paimenlanka jota tietämätön koira koskettaa, koira on yhtä tietämätön kuin kanavoija.
Valkoinen aasi selvästi tietää että kohta saa nauraa, ei ihan kippurassa sentään.
https://www.youtube.com/watch?v=khFb4FTJ4Jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735