Kansainvälinen pyyntö EU toimielimille aloittaa UAP seuranta ja tutkimus

Anonyymi-ap

Ensimmäistä kertaa 15 kansallista UAP-tutkimusjärjestöä 12:sta eri Euroopan maasta on allekirjoittanut EU:n toimielimille osoitetun kirjeen, jossa vaaditaan EU:n aloitetta tunnistamattomien poikkeavien ilmiöiden tutkimiseksi.

https://eksopolitiikka.fi/eksopolitiikka/15-ufo-ryhman-koalitio-haluaa-euroopan-parlamentin-tekevan-jotain/

Esimerkki oikein mainiosta kansalaisaktiivisuudesta, minun mielestäni.

Mutta jälleen kerran huomio ohjataan kulkuneuvojen seurantaan.

Yliopistoille ja virallisille tutkimusorganisaatioille olisi käsittääkseni kuitenkin tarjolla yhteydet suureen joukkoon erilaisia ET olentoja, mitä moninaisempien projektien muodossa. Aloitteen on tultava ao organisaatioilta.

4

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Periaatteessa kelvollinen idea. Olisi kiva saada vaikka jokin yliopistojen yhteistyönä toteutettu ohjelma ufoasian tutkimiseen, mutta avoimuus saattaisi olla haaste.

Nykyisessä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa, tutkimuksessa olisi selvästi vahvat sotilaalliset motiivit ja siinä missä yleisön kiinnostus saattaisi olla takertunut alieneihin, valtioiden motiivi tutkimukselle olisi pitää silmällä yhä enemmän arvaamattomaksi käyvän Venäjän mahdollisia sotilaallisia kyvykkyyksiä.

• Anonyymi

Jaha

Suomen ufotutkimusjärjestö fufora ei ole allekirjoittaneiden järjestöjen joukossa. Oletan että fuforallakin olisi ollut mahdollisuus allekirjoittamiseen, joten poisjääminen on ollut tahallinen valinta.

Ja minun mielestäni varsin kummallinen valinta.

• Anonyymi

Jos tuollaisen aloitteen on tehnyt joku Kalaktisen liiton äänenkannattaja kuten eksopoli niin ei kai kukaan sellaiseen usko alkuunkaan.
      Johan tuolle hevosetkin nauraa kippurassa.

• Anonyymi

Kun noin kymmenen vuotta sitten tein SUTiin ilmoituksen ufohavainnostani, niin ufotutkijan kommentti paljasti paljon. Ei tapauksia tutkita ja ufoista ei tiedetä juuri mitään.
        Tuolloin aloin itse perhtymään paremmin aiheeseen.

Nyt olen pilkkonut ufoa osiin ja siinä samalla humanoideja. Aluksen sisältä on satoja kuvia samoiten humanoideista.
        Kuvat kertovat että kyseessä on oudompaa kuin arvata saattaa.

Kanavointeihin ja osasta ufotutkijoihin ja vaikkapa AARO:n suhtaudun kuin tuo videolla oleva valkoinen aasi.
        Ufot ovat kuin tuo paimenlanka jota tietämätön koira koskettaa, koira on yhtä tietämätön kuin kanavoija.

Valkoinen aasi selvästi tietää että kohta saa nauraa, ei ihan kippurassa sentään.

https://www.youtube.com/watch?v=khFb4FTJ4Jo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe