Kertokaas ammattilaiset miten kannattais tehdä liitos, kun
110mm salaojaputken suoran osuudelle pitäis liittää haara 80mm salaojaputkelle, kun vaikuttaa siltä ettei löydy valmista muutoskappaletta näitten putkien välille....
Vai löytyykö jostain 80mm -> 110mm
110mm putket oon hommannu Byggmaxilta, ja osuin kaivurilla vanhempaan 80mm salaojaputkeen
Salaojaputki 110 Y-haara
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja tässä. Valmista muutoskappaletta ei löytynyt, mutta keksin ratkaisun. Homma ratkesi niin, että laitoin putket sisäkkäin, väänsi väliin jäävän osioon isot tortut, asettelin ne sormilla sinne oikein tiiviisti, annoin kuivua yön yli ja tuli tiivis liitos. Suosittelen tätä tapaa kaikille.
- Anonyymi
Ei ammattilaiset tee näin !
Rakennystarkastajalle ei mee noi sun kakkaräpiköinnit läpite...
- Anonyymi
Ne putket sulaa nyt sun torttuleis takia,liitäppä uudestaan ja tumputa liisterit väliin,kestää!voit tehdä uusiks sen raktarkastajan läsnäollessa niin hyväksyntä tulee samalla.
- Anonyymi
Kiitos! Hyvä vinkki! Jos torttutiiviste ei pidä, niin kokeilen sitten tumputtaa liisterit väliin. Tosin en tiedä riittääkö tavarani. Voisitko tulla apuun ja tuoda oman lastin mukana?
-Anonyymi-ap
- Anonyymi
T-haara pp 110/75/63 sn8 pe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3710545- 332307
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla342181- 941656
Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku771289Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511260Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?771153Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51135- 52946
Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?260919