Mulla on pehmytkudos syöpä ja havaittiin viime vuoden elokuussa. En tiedä muiden ajatuksista mutta kyllä tämä on yhtä HELVETTIÄ. Kasvain sulkee toisen virtsaputken ja nyt kuljetaan kusipussi reiteen kiinnitettynä. Oli jo sytostaattihoito ja nyt alkaa sädehoito. Lääkärit eivät tiedä mitä tässä tapahtuu. Ei ole muita ajatuksia päässä kuin tämä saatanan syöpä 24/7. Vaikka miten yrittäisi ajatella muita asioita niin ei onnistu. Olen jo valmistautunut siihen että kyllä tässä lähtö tulee. Ei päänuppi kestä tätä,tuntuu että pian räjähtää. Tämä oli tämmönen tavallisen syöpäpotilaan tarina. Minkälaista muilla on,kirjoitelkaa tänne.
Syövän kanssa eläminen
7
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Kivut oliko valtavat? Syövät on aina niin inhottavia..yöt saa valvoo..nukkuu vähän taas herää...
- Anonyymi
onko teillä suvussa syöpä?
miksi se tuli teille, olivatko elintavat minkälaiset ennen?
kerro lisää- Anonyymi
vaaratekijät kuten epäterveellinen työ-, elinympäristö
- Anonyymi
Enemmän kuin joka kolmas sairastuu syöpään eläessään.
Vielä useampi saa syövän - lähes kaikki.
Oikeasti kaikki. Syöpää ei vaan koskaan löydetä. Siihen ei sairastu. Immuunipuolustus hoitaa syövän eikä tauti etene. On suvussa syöpää. Mammalla oli haimasyöpä ja veljelläni eturauhassyöpä jonka hän sanoi pari vuotta leikkauksen jälkeen.
- Anonyymi
sepi1006 kirjoitti:
On suvussa syöpää. Mammalla oli haimasyöpä ja veljelläni eturauhassyöpä jonka hän sanoi pari vuotta leikkauksen jälkeen.
Myös rintasyövän yleisyys suvussa on yhteydessä miesten eturauhassyöpään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90838Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51621Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134618Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613- 70576