Onkohan Kannuksessa minkälaista joulutapahtumaa järjestettynä jouluviikolla 22.12-29.12 ? Ollaan perheen kanssa tulossa kotikonnuille ja eteenkin perhetapahtumat ja lastentapahtumat kiinnostaisi. Tiedä sitten onko tämä oikea sivusto kysyä kun vaikuttaa kommentointi täällä erikoisen negatiiviselta..Harmi, olen aina pitänyt kotipaikkakunnastani. En huomannut kaupungin sivuilta tietoa tapahtumista..
Joulu Kannuksessa
4
377
Vastaukset
- Anonyymi
Lestijokilehden liitteessä oli kokoelma tapahtumista, saisitko sen vaikka toimituksesta. Ihanaa Joulua teille Kannuksessa. Joskus täällä kateelliset anonyyminä huutelee, pienen paikkakunnan riesoja.
- Anonyymi
Ei ole yhtään mitään kuten ei ole yleekään mitään.jos ei itse osta glögiä ja torttuja tai piiparkakkuja ja niitä jykerrä vaikka autosa siinäpä tunnelmaa kerrakseen
- Anonyymi
Torilla voi vesisateessa katsella valaistua kuusta. Syödä Halpa-Hallin torttuja. Alkon näyteikkunaa katsella. Tyytyväisenä kotiin sitten. Muuten onkin aika hiljaista.
- Anonyymi
Aika harvassa pienessä- tai vähän isommassakaan kaupungissa järjestetään tapahtumia kyseisenä ajankohtana.
Kannuksessa on hyvät retkeily- ja ulkoilupaikat. Toivottavasti saadaan pakkasta/lunta, niin myös talvilajit mahdollistuvat. Mukavaa joululomaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774