Kyselytunnilla kansanedustajat räplää kännykkää ja ilmeet on,ettei vähempää voisi kiinnostaa!
Eduskunnan kyselytunti
25
411
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs pakko ne kännykän räplääjät oli sinne äänestää? Älkää olko tyhmiä!
- Anonyymi
No ku hää lupas taas miulle taas kaikkea hyvää ja että miun etuuksista ei leikata ja miuta koskevia veroja kevennetään ja mummolle lupas vappusatasen..ja mie halusin Marinin pääministeriks. Mut ku hää ei päässy hallitusta muodostamaan ni enää hänt ei kiinnostanu mitä lupas vaan lähti johonki huuhaahommiin ja petti äänestäjät. Mut ens vaaleis mie äänestän taas samaa ku tarjoovat makkaran ja kupin kaffetta torilla.. Mie oon vaa nii ..tun tyhmä et miut pitäis uittaa Vuokses
- Anonyymi
Purra ei pysty kuin räksyttämään.Täysin kykenemätön tehtäväänsä!Myötähäpeä suuri…
- Anonyymi
Mutta et joutunut EU:n tarkkailuluokalle ?
- Anonyymi
SDP ihmiset vaikeina, kun ovat kannattaneet kaikkia leikkauksia, mutta puhuvat ympäripyöreitä, että saavat kannatusta. Huh huh..
- Anonyymi
Sama jos räpläävät kikuleita tai pmp:n huulia.
- Anonyymi
Muistelkaapa ketkä sen "vappusatasen" teille hölmöille lupasi ja kuinka siinä kävi.
- Anonyymi
Sheikki Laakso on ollu kyllä mies paikallaan.
- Anonyymi
V.tun nolo anttipekonipastarinne. On päivän selvää että jos torilla huutelet että satasia jaetaan niin kyllä mummot laskee heti monta pakettia sillä saa juhlamokkaa ja laittaa numeron lappuun.. Ja se Antti niin katsoi silmiin ja kätteli niin minä uskoin, ei jäänyt mummolle kuin hien haju käteen ja pakokaasut silmille kun antti torilta lähti juhlimaan vaalivoittoaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V.tun nolo anttipekonipastarinne. On päivän selvää että jos torilla huutelet että satasia jaetaan niin kyllä mummot laskee heti monta pakettia sillä saa juhlamokkaa ja laittaa numeron lappuun.. Ja se Antti niin katsoi silmiin ja kätteli niin minä uskoin, ei jäänyt mummolle kuin hien haju käteen ja pakokaasut silmille kun antti torilta lähti juhlimaan vaalivoittoaan..
V.tun noloa, kun persu veti äänestäjiään päihin kaikilla lupauksillaan😂
- Anonyymi
Pitää olla suoralinja Brysseliin - ilman välikäsiä.
- Anonyymi
Just niin.kännykät pois ja puolet edustajista mäkeen.ei tarvita 200.jonniinjoutavaa kiistelyä.
- Anonyymi
Kyselytunti on turhinta työajan haaskausta hallituksen edustajien osalta . Oppositio voi jutustella naakka lauman tapaan orrella .
- Anonyymi
17v on laskettu alamäkeä Brysselin talutusnuorassa!Ei hyvältä näytä.Viiimeinen sammuttaa valot ……
- Anonyymi
Viiimeinen sammuttaa valot ……Kimmo Kiljuselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiimeinen sammuttaa valot ……Kimmo Kiljuselta.
Kaikilla kansanedustajilla en aina oma lehmä ojassa niin kuin Kiljusen tapaus osoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla kansanedustajilla en aina oma lehmä ojassa niin kuin Kiljusen tapaus osoittaa.
Niin on. Rehellinen poliitikko on satuolento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Rehellinen poliitikko on satuolento.
Varsinkin Persu ! Yksään persu ei osaa olla rehellinen kait se tulee kotikasvatuksesta moinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin Persu ! Yksään persu ei osaa olla rehellinen kait se tulee kotikasvatuksesta moinen ?
Olet siis persu kun kerrot täällä moisia valheita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo koskee ihan kaikkia puolueesta riippumatta. Sinulla on persuista pakkomielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo koskee ihan kaikkia puolueesta riippumatta. Sinulla on persuista pakkomielle.
Miksi Kiljunen erosi? Yleensä demareille riittää että pyytää anteeksi ja kertoo olevansa ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Kiljunen erosi? Yleensä demareille riittää että pyytää anteeksi ja kertoo olevansa ihminen.
Kysy häneltä itseltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy häneltä itseltään.
Kiljunen sanoi ettei vastaa enää yhteenkään kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ku faktamielle !!! En siis puhu paskaa jos sanon että kaik persut tekee sitä ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ku faktamielle !!! En siis puhu paskaa jos sanon että kaik persut tekee sitä ?!
Höpön löpön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788