Näköjään taas alkanut jotta saadaan spr herroille ilmaset kinkut.
SPR keräys
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkomaalaiset saa ne työntekijät siellä saa ne avut.
- Anonyymi
Kontin työntekijät ulkomaalaisia myös rahat saa arabien punainen puolikuu. Vaikka punainen risti alkoi kristittyjen Euroopassa ja sairaiden ensiavulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontin työntekijät ulkomaalaisia myös rahat saa arabien punainen puolikuu. Vaikka punainen risti alkoi kristittyjen Euroopassa ja sairaiden ensiavulla.
Jos puna väri ihmetyttää se liittyy ei elukkauhreihin vaan ihmisten auttamiseen ja Jeesuksen tekemään sovitukseen. Tiedätte hyvin että loukkaantunut vuotaa verta haavat pitää sitoa ja uutta verta antaa jos tarvii. Sitä varten SPR perustettiin. Ensiavuksi.
- Anonyymi
SPR perustettiin aikanaan tarpeeseen ja oli silloin tärkeä ja uraa uurtava laitos.
Itse kuitenkin menetin luottamuksen ko järjestöön, kun olin vapaaehtoisena vastaanottokeskuksessa.
Olin tiukan valvonnan alla, koska olen täysin oma itseni enkä teeskentele parempaa kuin olen. En ole ns ruskea kielinen. Sanon epäkohdista, jos sellaisen huomaan.
Sitten toisaalta säyseät naimisissa ja kihloissa olevat naiset saivat vapaasti rikkoa sääntöjä ja luoda suhteita pakolaisiin, vaikka on ankarasti kielletty sekoamasta autettaviin.
Kun oon nynnyn näköinen rillipää tai joku kansan kynttilä, niin voit tehdä mitä huvittaa.
Minusta taas liikkui perättömiä huhuja ja ne haittasivat jälkeenpäin, kunnes ihmiset huomasivat miten asiat oikeasti ovat. Minulta pyydettiin jälkeenpäin muutaman kerran anteeksi.
Ihan hirveä laitos olla ainakin ilmaiseksi töissä!!!
Kanalauma nokkii ja kyttää toisiaan. Puulottaa selkään ja kilpailee pomojen huomiosta. Alaikäisiä vilisee jaloissa ja saa pelätä väkivaltaa.
Ihmiset kulkivat omalla kustannuksella raatamaan. Ei saatu edes ruokapalkkaa.
Liian isoksi paisunut laitos, johon rahat hyvin pitkälti katoavat. - Anonyymi
Minä tuen SPR ja olen tukenut pitkään ja tuen niin kauan kun elän. Nytkin jokainen joulukortti on tuossa SPR:n kortti jotka tuossa pöydällä odottaa postitusta.
Ilman SPR:ä tämä maailma olisi paljon pahempi paikka hätää kärsiville.
"Vain pari prosenttia ihmisistä omistaa yhtä paljon, kuin kaikki loput ihmiskunnasta yhteensä. Maailmassa riittäisi jo ruokaa kaikille, mutta silti edelleen ihmisiä kuolee nälkään" - Anonyymi
Suomen Punaisen Ristin (SPR) henkilöstökulut ovat herättäneet kiivasta keskustelua sosiaalisessa mediassa.
SPR:n pääsihteerin palkka oli SPR:n vuosikertomuksen mukaan palkkioineen yhteensä 198 882,80 euroa vuonna 2023. Vuonna 2022 summa oli 121 025,64 euroa.
Muun johtoryhmän palkkoihin ja palkkioihin käytettiin vuosikertomuksen mukaan vuonna 2023 noin 442 100 euroa.
Tuloslaskelman mukaan SPR:n henkilöstökulut olivat vuonna 2023 yhteensä lähes 51 miljoonaa euroa.
Sosiaalisessa mediassa moni kertoo menettäneensä uskonsa Suomen Punaisen Ristin toimintaan.
Esimerkiksi Helsingin ja Uudenmaan piirin tuloslaskelma on herättänyt kummastusta somessa. Tuloslaskelman mukaan piirin tuotot olivat vuonna 2023 noin 1 700 000 euroa. Henkilöstö kuluihin meni rahaa lähes saman verran, noin 1 660 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3554531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482558Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822166- 1451710
- 261247
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441242- 361205
- 791121
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3561116Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029