Tällainen sattui minulle

Anonyymi-ap

Olin erään mäen alarinteessä, omalla maallani tekemässä koivuhalkoja.
Yht'äkkiä kuului terävä napsaus ja luoti läsähti pääni yläpuolelle koivun oksiin ja suristen jatkoi matkaa. Menin polvilleni ja pian napsahti taas. Ei ollut pienoiskivääri koska laukaukset oli kumeita mössähdyksiä.
Laukaukset tuli mäen päältä erään tyhjänä olleen talon pihapiiristä.
Tiesin tämän talon ja sen metsästäjä veljekset.
En tiedä mitä ihmettä niin laakaan kiväärillä ammuttiin mutta jos en ollut niin "kuopassa" niin olisi voinut käydä huonosti. Kimmoke vaarakin oli.
Hirviporukan jäseniä olivat.
Tämä tapahtui harvaan asutulla seudulla pohjois-karjalassa.
Että tällaista tapahtui, on vaarallista ampua laakaan. Epäilen että kyse oli pahviin ampumisesta ja pahvi ei luotia paljoa hidasta kun kyseessä hirviase.

38

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähdit sitten tällaisella metsästys vastaisella trollilla tänään. xD

• Anonyymi

No voi voi kun en taaskaan ollut tuo minä. Pitäisiköhän sinun aikuisten oikeasti mennä kalllonkutistajalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi voi kun en taaskaan ollut tuo minä. Pitäisiköhän sinun aikuisten oikeasti mennä kalllonkutistajalle!

"No voi kun en taaskaan ollut tuo minä"😂
        Mitä tuollainen kommentti kertoo sinusta itsestäsi? Eli oletat, että kaikki puhuvat sinusta ja kaikki kommentit liittyvät sinuun.🙄Tuollainen käytös kertoo niin narsistisesta minäkuvasta kuin vakavista psyykkisistä ongelmistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No voi kun en taaskaan ollut tuo minä"😂
        Mitä tuollainen kommentti kertoo sinusta itsestäsi? Eli oletat, että kaikki puhuvat sinusta ja kaikki kommentit liittyvät sinuun.🙄Tuollainen käytös kertoo niin narsistisesta minäkuvasta kuin vakavista psyykkisistä ongelmistasi.

Sinähän se pöljä koko ajan luulet että täällä kirjoittaa vain yksi henkilö!
        Mene hoitoon hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon hullu.

Luehan edellinen mielenhäiriöinen kommenttisi ja katso peiliin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon hullu.

Ei tuo dx trollina tunnettu älyä mistään mitään. Kahjo mikä kahjo ja puhuu itsensä jatkuvasti pussiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo dx trollina tunnettu älyä mistään mitään. Kahjo mikä kahjo ja puhuu itsensä jatkuvasti pussiin.

Missäs kohtaa nyt olen itseni pussiin puhunut tässä metsästys vastaisessa trollissasi? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot hupi ukko erakoitunut pöpi jolla ei ole muuta elämää kuin suomi24palsta 😫😫😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin peiliin ja totesin että sinun on mentävä hakemaan ammattiapua itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs kohtaa nyt olen itseni pussiin puhunut tässä metsästys vastaisessa trollissasi? 😂

Juuri nyt puhuit itsesi pussiin🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nyt puhuit itsesi pussiin🤣🤣

Montako kertaa aiot vastata samaan viestiin ja tosentaa oman metsästys vastaisen trollaamisesi umpikujan? 😂😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Montako kertaa aiot vastata samaan viestiin ja tosentaa oman metsästys vastaisen trollaamisesi umpikujan? 😂😂

todentaa

• Anonyymi

Näin pitkälle evoluutio on edennyt, eikä turhaan ollenkaan

• Anonyymi

Minä vanha hirvimies lapista korostan aina turvallisuutta. Ja narsisti sekä riidanhaluinen dx trolli ja metsästyksen mädättäjä ihailee laittomuutta. Kova homma näkyy olevan mädättäjällä pysyä näillä palstoilla, kun saa kunnon metsästäjiltäkin sapiskaa.

• Anonyymi

"Kunnon metsästäjä" näkyy käyttävän kaiken aikansa täällä vain metsästäjien mustamaalaamiseen ja sinua risoo, kun puutun jokaiseen metsästys vastaiseen trolliisi. 😂 Sitä saat mitä tilaat niin kauan kunnes älyät siirtyä vastustajiin itkemään metsästys vihaasi. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kunnon metsästäjä" näkyy käyttävän kaiken aikansa täällä vain metsästäjien mustamaalaamiseen ja sinua risoo, kun puutun jokaiseen metsästys vastaiseen trolliisi. 😂 Sitä saat mitä tilaat niin kauan kunnes älyät siirtyä vastustajiin itkemään metsästys vihaasi. 🤭

Et sinä mikään metsästäjä ole katkeroitunut vanha pöpi rullaatorilla liikkuva pösilö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhön se ole sinä dx trolli, joka leikkii palstapoliisia palstalla kuin palstalla ja terrorisoi kirjoittajia kuin kirjoittajia. Kehoittaisin hakemaan hyvissä ajoissa apua, ennenkuin vihasi kunnon metsästäjiä kohtaan muuttuu pahemmaksi. Ainakin aseitten omistamiseen pitäisi puuttua, jos sinulla nyt niitä on koskaan ollutkaan. Vai johtuuko vainoamisesi juuri siitä, mene ja tiedä? Ongelmasi ihmisten kanssa kanssakäymiseen ovat kuitenkin selvästi nähtävissä ja sen myöntäminen on jo hyvä askel kohdallasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhön se ole sinä dx trolli, joka leikkii palstapoliisia palstalla kuin palstalla ja terrorisoi kirjoittajia kuin kirjoittajia. Kehoittaisin hakemaan hyvissä ajoissa apua, ennenkuin vihasi kunnon metsästäjiä kohtaan muuttuu pahemmaksi. Ainakin aseitten omistamiseen pitäisi puuttua, jos sinulla nyt niitä on koskaan ollutkaan. Vai johtuuko vainoamisesi juuri siitä, mene ja tiedä? Ongelmasi ihmisten kanssa kanssakäymiseen ovat kuitenkin selvästi nähtävissä ja sen myöntäminen on jo hyvä askel kohdallasi.

Juuri noin luulen myös että on metsästäjällä vaikea luonne ihan normaaleissa ihmisten välisissä kontakteissa purkaa kiukkuaan ja pahoinnvointia suomi24 palstalla kun muuta kontaktia ei saa ihmisiin ikävän luonteen puolesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinkaan itse olet käynyt viimeksi metsästämässä, epäilen ettet ole lainkaan käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mikään metsästäjä ole katkeroitunut vanha pöpi rullaatorilla liikkuva pösilö

Ei ole metsästys kokeessa tunnistanut lintuja niin siitä katkeroitunut🤣🤣😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinkaan itse olet käynyt viimeksi metsästämässä, epäilen ettet ole lainkaan käynyt.

Syyskuun ja lokakuun metsästin ensi viikolla lähden pohjoiseen lintumetälle ja tammikuussa latvalintujahtiin kyllä minä metsästän 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyskuun ja lokakuun metsästin ensi viikolla lähden pohjoiseen lintumetälle ja tammikuussa latvalintujahtiin kyllä minä metsästän 👍

Samoin minä lapin ukko. Ensimmäinen huurremetso tipahti joku päivä sitten ja nyt riistanruokintaa välillä ja sitten vielä hirviä pyytämään. Ilman koiraa ja yksin hakemaan tuorehkoja jälkiä. Onhan se tämä dx kaveri haukkunut minutkin jopa metsästyksen vastustajaksi ym ym. 60 luvulla ensimmäinen saalis ja sen jälkeen "aika monesti"on lihaa kairasta pyydetty. Asioista voi olla myös ermieltä, mutta toisen tuomitseminen ilman tietoa on tyhmyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin minä lapin ukko. Ensimmäinen huurremetso tipahti joku päivä sitten ja nyt riistanruokintaa välillä ja sitten vielä hirviä pyytämään. Ilman koiraa ja yksin hakemaan tuorehkoja jälkiä. Onhan se tämä dx kaveri haukkunut minutkin jopa metsästyksen vastustajaksi ym ym. 60 luvulla ensimmäinen saalis ja sen jälkeen "aika monesti"on lihaa kairasta pyydetty. Asioista voi olla myös ermieltä, mutta toisen tuomitseminen ilman tietoa on tyhmyyttä.

Asiallinen ja hyvä kirjoitus jatketaan loppukausi jahtia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö enää keksi mitään uutta, vaan öyhötät samaa kuin rikkinäinen levy. 😂
        Mutta älä huoli toiset metsästyksen vastustajat tukevat sinua pahoja metsästäjiä vastaan. 😂🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä käydä keskustelua itsesi kanssa, kun muutoinhan olisit saattanut vastata minulle. 😂

• Anonyymi

Soitto hätänumeroon kun tilanne pääll.

• Anonyymi

Ei auta herra iso herra metsästäjä oli jo laittanut netti poliisille ilmoituksen että.minä uhkailen häntä voi voi jumala olkoon suopea eikä rankaise kirjoituksestani en kylläkään tunne kyseistä kriitikkoa 😫😫😫😫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta herra iso herra metsästäjä oli jo laittanut netti poliisille ilmoituksen että.minä uhkailen häntä voi voi jumala olkoon suopea eikä rankaise kirjoituksestani en kylläkään tunne kyseistä kriitikkoa 😫😫😫😫

Jaa että oikein poliisille! Mitä sinä nyt oot tehny? T. Lapin ukko

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tulee oletteko valmiina
        Antakaa tekin elämämme Jeesuksen Kristuksen käsiin. Aamen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin rautahauleista heitin ihan läppänä että hyvin uppoaa myös trollaajaan olihan se ehkä liian provoa 🥶🥶🥶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin rautahauleista heitin ihan läppänä että hyvin uppoaa myös trollaajaan olihan se ehkä liian provoa 🥶🥶🥶

Meillä pohjosen miehillä saattaa olla joskus aika rankkaa huumoria minulla ainakin 😀😀😀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä aina käännetään nämä asiat läpänheitoksi.
        Mitähän lie mieltä viranomainen tällaisesta läpänheitosta?
        Pyssyt lähtee varmaan pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä aina käännetään nämä asiat läpänheitoksi.
        Mitähän lie mieltä viranomainen tällaisesta läpänheitosta?
        Pyssyt lähtee varmaan pois.

Jumala olkoon armollinen meitä syntisiä kohtaan aamen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala olkoon armollinen meitä syntisiä kohtaan aamen

Armoa ainakin tarvitaan, jos metsästäjä uhkailee vaikkapa puheillaan haulien uppoamisesta ihmiseen. Itse vanhana lapin ukkona sain ankaran kasvatuksen aseenkäsittelyyn ja muuhun käyttäytymiseen. Uhkaileminen vaikka näillä palstoilla saa sen aikaan, että aseluvat mitä ilmeisimmin lähtevät, jos siitä ilmoittaa poliisille. Ollessani mets. Vartijana sain joskus joitakin uhkauksia, mutta en välittänyt niistä tuon taivaallista ja yleensä minuun suhtauduttiin asiallisesti. Toivoisin myös täälläolevien hillitsevän kielenkäyttöään ja pystyvän asialliseen keskusteluun, niin metsästäjien kuin vastustajienkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Armoa ainakin tarvitaan, jos metsästäjä uhkailee vaikkapa puheillaan haulien uppoamisesta ihmiseen. Itse vanhana lapin ukkona sain ankaran kasvatuksen aseenkäsittelyyn ja muuhun käyttäytymiseen. Uhkaileminen vaikka näillä palstoilla saa sen aikaan, että aseluvat mitä ilmeisimmin lähtevät, jos siitä ilmoittaa poliisille. Ollessani mets. Vartijana sain joskus joitakin uhkauksia, mutta en välittänyt niistä tuon taivaallista ja yleensä minuun suhtauduttiin asiallisesti. Toivoisin myös täälläolevien hillitsevän kielenkäyttöään ja pystyvän asialliseen keskusteluun, niin metsästäjien kuin vastustajienkin.

Tässä on asian ydin etten ketään ole henkilökohtaisesti uhanut upottaa teräshaulia kenekään ihon alle mutta jos hävinyt osapuoli ei enää pärjää vinoilussa kääntyy asia ihan raiteiltaan no jokainen tavallaan ei voi mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on asian ydin etten ketään ole henkilökohtaisesti uhanut upottaa teräshaulia kenekään ihon alle mutta jos hävinyt osapuoli ei enää pärjää vinoilussa kääntyy asia ihan raiteiltaan no jokainen tavallaan ei voi mitään

Joo mutta kyllä tuo edellä mainitut seikka jo riittää nykyään siihen että aseet haetaan pois, ainakin hetkeksi jos ei sitten ihan kokonaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella hukassa keskustelutavoissa, kun et enää muuta keksi kuin esittää sekä metsästäjää että metsästyksen vastustajaa puhumassa keskenään ja näin pyrit mustamaalaamaan metsästäjät lainrikkojiksi, kun et siihen muuten enää kykene. 😂 Tuollainen on jo alhaisinta toimintaa ja kuvastaa sitä, että metsästys vastainen trollaamisesi on tullut päätökseen. Hyvin tyypillistä vihervasemmiston käytöstä ja vieläpä mainostaa, että "aseluvat lähtee". 😂
        Keneltä? Sinulta olemattomat luvat, kun kinaat itsesi kanssa?. 😂😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      371
      4869
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      353
      2829
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2491
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      89
      2083
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      465
      1854
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1584
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1416
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1372
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1302
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1223
    Aihe