Kyseinen 174 sivuinen kirja on asiallinen ja hyödyllinen.
Helppo ostaa netistä kirjakaupasta e-tai äänikirjana. Toimitus sähköpostiin. Maksaa vähän toistakymppiä. Voi maksaa mobiilimaksu tavoilla.
Respektiä kirja
6
717
Vastaukset
- Anonyymi
Lasten seksuaalista häirintää! Tehkää nyt joku rikosilmoitus tästä älyttömyydessään!!!!!!
- Anonyymi00003
Tosi hyvä kirja kaikille murkku pojille!
- Anonyymi00004
Lukekaa pojat tämä kirja! Hyvin kerrotaan asioista ja mielenkiintoinen. Myös tytöt voi lukea vaikka pojille onkin mutta jos kiinnostaa pojat ja pippeli jutut
- Anonyymi00005
Onko moni poika täällä tämän lukenut?
- Anonyymi00006
Oon lukenut. Aika hyvä kirja ja kannattaa lukea jos seksi kiinnostaa. Ei ole loppujen lopuksi edes liian pitkä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oon lukenut. Aika hyvä kirja ja kannattaa lukea jos seksi kiinnostaa. Ei ole loppujen lopuksi edes liian pitkä.
Kiinnostaa kyllä tosi paljon, pili vaan niin pieni että jännittää tytöille näyttää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696