Win 7 :n käyttäjänä olen seuraillut kommentteja uusista w-versioista: ne ovat olleet tyrmääviä. Siksi jatkan W7 n käyttäjänä, koska se ajaa asiansa nöyrästi ja on helppo käyttää. Ei tarvitse opetella uutta käyttöliittymää tai minne w7 n keskeiset ominaisuudet on Piilotettu !
MS yrittää lypsää, sinulta rahat, ei muuta. Varo myös älykännykkää, jallittajat ovat jo tehneet siitä sinulle Itse-Palvelun Etäpäätteen. Ei kiitos, ei minulle !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15445300/alykannykka-on-vakoilulaite-taskussasi
MS yrittää seurata samoja polkuja, uusilla versioillaan. Ei kiitos, ei minulle
t. haans.sea
Windowsista muotoutui vakoilu- ja mainos-porttaali älykännyköiden tapaan
24
287
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan tämän tietää. windows on suurin vakoilu ojelma. Tavallaan hauska juttu että sitä voi käyttää myös käyttiksenä aina silloin kun se sen sallii.
- Anonyymi
Varoitus Windows-käyttäjille: Bugien riivaama päivitys voi olla tulossa koneellesi
Samuli Leppälä5.12.202421:15Windows
Bugien riivaama 24H2-päivitys on levinnyt laajempaan jakeluun.
========================================================== - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varoitus Windows-käyttäjille: Bugien riivaama päivitys voi olla tulossa koneellesi
Samuli Leppälä5.12.202421:15Windows
Bugien riivaama 24H2-päivitys on levinnyt laajempaan jakeluun.
==========================================================Ja lisää mainoksia!
- Anonyymi
Kaikki vauvasta vaariin käyttää kännykkää joka on paljon paljon.. suurempi vakoilija kun mikään varsinainen tietokone.
- Anonyymi
Ei kusettajia kiinnosta Vauvva eika Vaari, mutta kylläkin SINUN RAHASI. Se on kupletin juoni.
Kokkari-koijjarina taisit tietääkkin tämän. Ja sen, että huumeet ja homotus leviää kaikkein nopeimmin pikkulasten käsiin, juuri "äly"-kännykälläsi !
t. haans.sea - Anonyymi
PASKA PUHETTA! WINDOWS ON SUURIN VAKOILIJA!
- Anonyymi
Nää ohjelmistot alkaa olla sen verran raskaita, että kun yhden oppii, sitä ei mielellään vaihda toiseen, kun tarvii alottaa melkein alusta
- Anonyymi
Pehempi windows on kuin kännykkä!
- Anonyymi
Riippuu kännykästä. Vanha palikka on turvallinen. Pieni näyttö ja näppämet, se riittää puhelimeen.
Win "uudistus" oli versiosta 8 lähtien vain silmänlumetta ja käyttöliittymän sotkemista. Ohjelman ydin jäi ennalleen, koska se on niin laaja, ettei sitä voi muuttaa . Päätyivät siis vain hankaloittamaan käyttöä ja parantamaan vakoiluominaisuuksia. Siksi , ei kiitos w10lle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kännykästä. Vanha palikka on turvallinen. Pieni näyttö ja näppämet, se riittää puhelimeen.
Win "uudistus" oli versiosta 8 lähtien vain silmänlumetta ja käyttöliittymän sotkemista. Ohjelman ydin jäi ennalleen, koska se on niin laaja, ettei sitä voi muuttaa . Päätyivät siis vain hankaloittamaan käyttöä ja parantamaan vakoiluominaisuuksia. Siksi , ei kiitos w10lle.Ne vanhat "palikat" taitaa vaan olla yhtä suosittuja kuin linuxit, eli muutama prosentti käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vanhat "palikat" taitaa vaan olla yhtä suosittuja kuin linuxit, eli muutama prosentti käyttää.
Ei pidä paikkaansa kumpikaan väitteesi, kyllä peruspuhelimille on edelleen kysyntää, ei niitä muuten valmistettaisi ja myytäisi. Myös linuxeille on kysyntää ja käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa kumpikaan väitteesi, kyllä peruspuhelimille on edelleen kysyntää, ei niitä muuten valmistettaisi ja myytäisi. Myös linuxeille on kysyntää ja käyttöä.
On kysyntää muttei kovinkaan paljon, ainankaan n.s länsimaissa. Kehitysmaat on erikseen, siellä menee n.s peruspuhelimet jotenkin kaupaksi johtuen halvasta hinnasta. Niin ja rikolliset suosii älyttömiä puhelimia kun niitä on hankala jäljittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kysyntää muttei kovinkaan paljon, ainankaan n.s länsimaissa. Kehitysmaat on erikseen, siellä menee n.s peruspuhelimet jotenkin kaupaksi johtuen halvasta hinnasta. Niin ja rikolliset suosii älyttömiä puhelimia kun niitä on hankala jäljittää.
Kuulehan, kyllä peruspuhelimia myydään ihan Suomessakin, ja niitä voi ostaa jopa Prismoista! Uutuutena on 4G-perusluurit, kaikki kun ei todellakaan halua älyluuria, eikä kyse ole mistään rikollisista vaan ihan tavallisista kansalaisista, ite tiedän ihmisiä joilla ei ole perusluuria kummempaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan, kyllä peruspuhelimia myydään ihan Suomessakin, ja niitä voi ostaa jopa Prismoista! Uutuutena on 4G-perusluurit, kaikki kun ei todellakaan halua älyluuria, eikä kyse ole mistään rikollisista vaan ihan tavallisista kansalaisista, ite tiedän ihmisiä joilla ei ole perusluuria kummempaa!
Voi ostaa mutta moniko ostaa, ehkä vanhukset. Meepä ostamaan nuorisolle niin nousee melkonen älämölö. Kyllä minäkin tiedän jonkin verran ihmisiä joilla peruspuhelin, nyt kyllä yksi jo 70 täyttänyt osti android älyluurin tilalle kun ei enää meinannut nähdä lukea tulitikku-askin kokoiselta ruutulta mitään. Pienen opiskelun jälkeen käyttökin alkoi sujua, ei kuulemma kaipaa entistä puhelinta. Mutta pointtini on että lähes kaikki puhelimet on älykännyköitä mitä myytään, ainakin kauppojen ja operaattoreitten tilastojen mukaan. Mutta jos tiedät asiat paremmin niin hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ostaa mutta moniko ostaa, ehkä vanhukset. Meepä ostamaan nuorisolle niin nousee melkonen älämölö. Kyllä minäkin tiedän jonkin verran ihmisiä joilla peruspuhelin, nyt kyllä yksi jo 70 täyttänyt osti android älyluurin tilalle kun ei enää meinannut nähdä lukea tulitikku-askin kokoiselta ruutulta mitään. Pienen opiskelun jälkeen käyttökin alkoi sujua, ei kuulemma kaipaa entistä puhelinta. Mutta pointtini on että lähes kaikki puhelimet on älykännyköitä mitä myytään, ainakin kauppojen ja operaattoreitten tilastojen mukaan. Mutta jos tiedät asiat paremmin niin hyvä niin.
Nuoriso on nuorisoa, niille pitää kaikki olla viimesen päälle ja mielellään blingbling!
Sen sijaan ihan aikuisetkin noita ostelee, ei vain vanhukset! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso on nuorisoa, niille pitää kaikki olla viimesen päälle ja mielellään blingbling!
Sen sijaan ihan aikuisetkin noita ostelee, ei vain vanhukset!Aivan, aivan kun on löysää rahaa. Porrrrvarit vaan jakelevat tänään LOPPUTILEJÄ aika taajaan tahtiin ja LEIKKAAVAT kela-korvauksia samaan malliin, siis juuri
nämän köyhän kansan "persut", kokoomuksen ohjastamana.. huono homma pitkän päälle, sillä alamäki on vasta alussa . t. haans
- Anonyymi
Oli tilaisuus seurata uusimman W11 käyttöjärjestelmän asennusta .
Jo heti alussa tulee joukko kysymyksiä, annatko microsoftin tehdä sitä tai tätä ja seurata toimintojasi ja lukea ja tallettaa tekstisi. Voit kyllä vastata onneksi kieltävästi mutta mitä lopulta tapahtuukin, on sitten eri asia.
Tämän jälkeen, näyti näet siltä, että kaikki koneen toimiinot ja käynnistykset vinkuvat yhteyttä nettiin, tämä näet paljastui, koska kone ei ollut yhditetty sinne.
Väkisin syntyi vaikutelma, että tämä kone ei ole minua varten.- Anonyymi
Opettele paviaaani ensin kirjoittamaan ennenkuin kommentoit mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele paviaaani ensin kirjoittamaan ennenkuin kommentoit mitään.
Olen oikeassa, eo. paviaani sen todistaa. Winukka ei sekään huoli enää mitä tahansa ohjelmia eikä se halua totella minun komentoja. Ja kaikii vaatii nettiä, ilman piuhoja mikrosoftiin, mikään ei pelitä.
Ainoa minkä ovat tehneet "sujuvaksi" on rahastus ! Ei kiitos !
;==))
- Anonyymi
Windows 11 kaatu ja samalla upo astianpesukoneessa syttyy E5 häiriö.
- Anonyymi
Lopetin Windowsinkäytön kun huomasin urkinnan!
- Anonyymi
Kännykät ei mainosta! Windows mainostaa!
- Anonyymi
Sulla ei sitten vissiin ole älyluuria ?
- Anonyymi
MUISTAKAA myös, että läppäreitä markkinoidaan "TEHOILLA" , joita ei normikäytössä edes työelämässä tarvita kuin harvoin. Suurin osa ja 20 v sitten valmistettujen PC;den "tehoista" kävivät suuren osan työajasta tyhjäkäyntiä, koska sen koneen heikoin lenkki olet juuri SINÄ ! näin on asianlaita 90 %ll käytössä olevasta pc-kannasta.
PELIT on ovela keino masinoida uusia tehoja mutta jos ei pelaa, "tehoja" ei tarvita.
Myyntimiehet haluavat myydä lisää lisää ja lisää, siithä he saavat toimeentulonsa, ei se sen kummempaa. 10 v vanha koneeni tässkäin raksuttaa täysin takertelematta, ja hitain tässä toimissa olen minä itse
t.haans.sea
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817