Vanhat taksikuskit

Anonyymi-ap

Suomussalmella taksarit suurin osa vanhoja ukkoja….
Onko valmiutta antaan ensiapua puhumattakaan että haksavat taluttaa huonosti liikkuvaa ihmistä…

24

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HOX HOX Soita Ambulanssi,jos tarvitset ensiapua äläkä taksia! Taitaa tämä aloittaja olla yksi ja sama paikkakunnan "mollaaja"jolla tuntuu olevan niin positiivinen ja kannustava asenne toisten elämään!

• Anonyymi

Aloittaja omasta mielestään ei kuulu suomussalmelaisten porukkaan kun tietää olevansa moukka täällä kun kukaan ei halua eikä tarvitse häntä. Laitetaanko lappiin vai kalajoelle.

• Anonyymi

Niin. SOLEKKO lähettää vain. Häätyy hunteerata.....

• Anonyymi

Sisäsiittoset suuaki töllääjät…Millon muuten oot vaatteesi pessy entäpä ihtesi🥶

• Anonyymi

Nyt se kolahti ja ärähti….
        Ootko asiakkaillekki uhkaillu??…tuohan on uhkaus. ..jos eivät jaksa ilman sinun tukia liikkua..
        Uhkauksesta tehtävä rikosilmoitus…kohdistuupa keneen hyvänsä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. SOLEKKO lähettää vain. Häätyy hunteerata.....

Täälä jo uhkaillaan joitaki !!!

Miten tämmösen sallii ylläpitäjä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä jo uhkaillaan joitaki !!!

Miten tämmösen sallii ylläpitäjä???

Vousitko suomentaa, missä tuossaon uhkausta???
        Joku murresana (mikä) tarkoittaa mitä uhkausta?
        Minä etelän ihme en ymmärrä suomussalmen kieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäsiittoset suuaki töllääjät…Millon muuten oot vaatteesi pessy entäpä ihtesi🥶

Ihan joka päivä peseydyn ja pyykkiä pesen vähintään 3 kertaa viikossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vousitko suomentaa, missä tuossaon uhkausta???
        Joku murresana (mikä) tarkoittaa mitä uhkausta?
        Minä etelän ihme en ymmärrä suomussalmen kieltä.

Niinpä.

Mitä se 'solekko' tarkoittaa, kysytään usein. Solekko = se ei ole kuin. Solekko tehä, solekko ittestä kiini, solekko rakastaa, solekko mie, sanontoja riittää.

Kaiketi tämä Suomussalmen mollaaja on lähtöisin tuolta murrealueelta Lapista.

• Anonyymi

Vanhoissa kuljettajissa on hyvä puoli notta he tietävät kylän asiat hyvin ja aina oikein. Lisäksi + asiana myös mainittava he myös olettavat tietän myös muut maailman asiat aina oikein.

• Anonyymi

Mihin unohdit TURVALLISUUDEN?

• Anonyymi

…jaksavatko taluttaa ..Kun itsekki ovat meleko huono kuntosia!

• Anonyymi

Taluttaa, oletko ajatellut että lähtisit hyvissä ajoissa ennen pilkua, jos viinapää on noin heikko.
        Ellei he ajaisi, miten sinä talutettava ylipäätään pääsisit minnekään.

• Anonyymi

Valpun taksirenki ..eiköhän tuota jo asiakas jouvu tukemaan…aika heikoissa kantimissa näkyy olevan…
      Ei osaa ees tervehtiä..

• Anonyymi

Kova olet arvostelemaan, mutta jos itse täydellisyys lähtisit ajamaan.
        Saisi paikkakunta täydellistä palvelua.

• Anonyymi

Näyttää useasti että asiakas taluttaa taksimiestä

• Anonyymi

Minne, ovat olleet ryöstämässä taksia.
        Mene hyvä ihminen itse ajamaan, saataisiin 100 % palvelua.
        Aivan sinusta ei tuohon hommaan ole.

• Anonyymi

Kyllä haksavat.

• Anonyymi

Ei elä vanhoiksi jos yrittävät niin akkojensa läskisoosit vie hautaan jo ennen eläkeikää

• Anonyymi

Entä jos sattuu synnytys kesken keikan,pyörtyykö kuski vai auttaako pienokaisen maailman?

• Anonyymi

No, sinun olisin huolissaan enemmän siitä, kun nuo vanhat vielä kuskaa, että onko nuorempia tulossa tilalle?? Tuskinpa sinne korpeen tunkua on, mutta olisitko itse valmis tekemään töitä? Toki joutuisit vähän aikaa istumaan ja opiskelemaan alaa, mutta ymmärrän, jos se pienikin (lyhyt koulutus) koulupudokkaalle on vaikeaa.

• Anonyymi

Voisitko sinä nuori terve mennä ajamaan, ettei nuo sinun halveksimat henkilöt tarvitsisi sitä tehdä.
      Katsos yhteiskunta tarvitsee pyöriäkseen tekijöitä.
      Ellei nuorista ole siihen, jonkun on ne tehtävä.

• Anonyymi

Muistan minä aikaan ämmässä ku pyöri se volvo 740 tiilikeula wanha taksi saatana, sillä turbo dieseli koneella jossa oli enemmä vääntöä kun belaruksessa. Muun kerran päissään tuli kievarista sillä kulettua kotia…

• Anonyymi

Yksi rouva tarjosi kyytmaksua luonnossa.
      -Ei ole nuin isosta antaa takaisin, vastasin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe