Tämä Pajtim statovci vaikuttaa homolta? Siis hyvä juttu jos homo voitti.
Finlandia-palkinnon voitti homo
10
570
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siitä ole selkeitä todisteita käsittääkseni
- Anonyymi
Kenelle pitäisi todistella . Jokaisen oma asia mikä on, ei tartte raljeerata netissä ollenkaan
- Anonyymi
Mikä ihme siinä on että on koko ajan mainittava sana homo. Hän on ihminen ja se mikä sukupuolinen suuntaus hänellä on , ei ole voiton kanssa mitään tekemistä . Vai sanotko jos olisi ollut joku toinen että hetero voitti.
Aika lopettaa aina mainitsemasta asioita jotka ovat jokaisen ihan yksityisiä . Ihmisiä ollaan kaikki suuntauksista huolimatta- Anonyymi
Tämä on inspiroivaa että homo voi voittaa.
- Anonyymi
Hänen seksuaalisella suuntautuneisuudellaan ei ole yhtään mitään tekemistä palkinnon kanssa. Miksi tästä tehdään joka paikassa iso numero ja samalla halutaan tulla kohdeltavaksi kuten ketä tahansa muutakin?
- Anonyymi
Eikö voi olla ylpeä siitä että homo sen voitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voi olla ylpeä siitä että homo sen voitti?
Ihminen voitti ja hänen nimensä ei ole homo , vaan hänellä on oikea nimi . Joten että hän voitti ei ole sukupuolisella suuntauksella mitään tekemistä.
Siis teet asian ihan muuksi kun mitä se on. Oletko kysynyt häneltä lupaa että raljeerata netissä hänen mahdollisesta kukupuolisesta suuntauksesta ihan kun se olisi sinun oikeus jotenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voi olla ylpeä siitä että homo sen voitti?
Voittiko hän siis homouden takia ainoana ansionaan homous? Eikö hän olekaan ihminen jolla on nimi? Onko hän siis pelkästään homo ilman mitään muita ominaisuuksia? Jos haluat nähdä homon homona, etkä yksilönä, niin voi olla ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittiko hän siis homouden takia ainoana ansionaan homous? Eikö hän olekaan ihminen jolla on nimi? Onko hän siis pelkästään homo ilman mitään muita ominaisuuksia? Jos haluat nähdä homon homona, etkä yksilönä, niin voi olla ylpeä.
En ole niin sanonut että homous on ainoa ansio. Voi olla ylpeä jos vaikka ensimmäinen tumma tai nainen valitaan presidentiksi tai voittaa jonkun asian.
- Anonyymi
Painukoon Pajtim Statovci takaisin sukunsa maisemiin ja pysyköön Suomesta kaukana... Patsaan saa viedä mennessään.
Tuo patsas ei ole ansiosta vaan *suvaitsevaisuus saavutus*
Homohöppänä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1147874Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1496607Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834725Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1002224Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491855
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa281699Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614