Tiedoksi muillekin, jotka ei käytä älypuhelinta, että sieltä et saa pakettia ulos kuin sovelluksella. Ei toimi siis niinkuin muut pakettiautomaatit, joissa luukku aukeaa syöttämällä tekstiviestinä tulleen koodin. Toimitustapaa valitessa missään ei mainittu, että pitäisi omistaa älypuhelin ja ladata siihen sovellus, että pakettinsa saa ulos vehkeestä. Kaikilla ei ole älypuhelinta, eikä kaikki halua sellaista koskaan hankkia! Silti moni käyttää verkkokauppoja tietokoneen kautta. Lopulta sain paketin sieltä lataamalla sovelluksen puolison puhelimeen, mutta sepäs ei noin vain onnistunutkaan, kun tilaus oli tehty minun puhelinnumerollani.
Postnordin uusi lähiboksi S-marketin pihassa
4
430
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa nykyaikaan.
- Anonyymi
Miksi pitää hankaloittaa hyviksi havaittuja toimintoja? Normaali pakettiautomaatti on toiminut tähän asti hyvin tekstiviestikoodilla, mikä toimii kaikissa puhelimissa. Miksi pitää kaikki laittaa älypuhelimen taakse, entäs sitten kun se puhelin lakkaa toimimasta, häviää tai varastetaan? Itse olen alle nelikymppinen ja olen kyllä käyttänyt älypuhelinta muutaman vuoden ajan, mutta vaihdoin takaisin näppäinpuhelimeen, koska älypuhelin laskee elämänlaatua niin paljon koukuttavuutensa vuoksi. Mielenterveys ja elämänlaatu on kohentunut huomattavasti, kun vaihdoin älypuhelimen takaisin näppäinpuhelimeen, joten älypuhelimeen en aio koskaan enää palata. Tietokoneen pitää riittää verkkoasiointiin nyt ja jatkossa, ja pakettiautomaattien toimia normaalilla tekstiviestillä. Älyp*skaa ei tarvitse väkisin pakottaa joka paikkaan, käyttäkööt sitä ne, jotka vapaaehtoisesti haluavat.
- Anonyymi
Aluksi autojen edessä käveli varoittaja punaista lippua heiluttaen.
- Anonyymi
Tilausvaiheessa tulee itse valita joko automaatti tai lähiboksin, eli ihan normaalisti edelleen voi valita se perus automaatin tai sitten vaikka keskusliikkeelle. Silloin se ei mene lähiboksiin, joka toimii bluetoothilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854