Salainen kohtaaminen hotellihuoneessa: otin vieraalta mieheltä suihin

Anonyymi-ap

Astun sisään hämärästi valaistuun hotellihuoneeseen, jossa on vain matala sänky, pöytä ja tuoli. Keskellä huonetta seisoo rennosti mies, jonka kanssa sovin tämän salaisen tapaamisen. Hänen olemuksensa huokuu valtaa ja itsevarmuutta, ja hänen ruskeat silmänsä katsovat minuun kuin omistaisivat minut. Hänen musta kauluspaitansa on hyvin istuva, ja ohimoilla on häivähdys harmaata. Hän ottaa muutaman askeleen minua kohti ja painaa suudelman huulilleni. "Olen odottanut tätä hetkeä", hän sanoo matalalla äänellään. Hänen kätensä laskeutuu lanteilleni ja sytyttää intohimon, jota en ole tuntenut aikoihin.

Mies on levittänyt pöydälle valikoiman seksileluja. Hän katsoo minua arvioiden, tarttuu isoon mustaan dildoon ja alkaa rasvata sitä sulavin liikkein. Hän napsauttaa nappia sen juuressa ja kuulen vaimean surinan. Sitten hän kiinnittää sen imukupilla lattiaan sängyn viereen. Seison odottavasti, kun hän avaa farkkujensa napit ja paljastaa valtavan, kivikovan kalun. Se on isompi kuin yksikään, jota olen ennen käsitellyt, ja sen koko saa minut kananlihalle. Mies astuu lähemmäs ja työntää kätensä hameeni alle, hänen sormensa löytävät nopeasti tiensä jalkojeni väliin. Minulla ei ole pikkareita, kuten olemme sopineet. Värisen mielihyvästä, kun hän hyväilee minua. Hänen jokainen kosketuksensa saa himoni kasvamaan. Hän vetää minut sängyn viereen ja käskee polvistumaan. Tottelen viipymättä. Dildo liukuu sisään märkään pilluuni, kun laskeudun alas, ja huokaan tyytyväisenä sen täyttäessä minut.

Mies ottaa silkkiliinan ja menee selkäni taakse. Hän sitoo käteni tiukasti yhteen ranteista. Sitten hän istuu sängylle eteeni ja käskee minun nuolla kaluaan. Otan sen kuuliaisesti suuhuni ja tunnen sen kovuuden ja lämmön. Se on niin iso, että leukaperiin melkein sattuu, mutta olen liian kiimassa välittääkseni. Alan hitaasti imeä häntä maistellen touhutippoja, joita on valunut terskan päästä. Vedän välillä henkeä ja kiusoittelen häntä, pyörittelen kieltäni terskan ympärillä ja nuolen vartta sentti sentiltä. Hän huokailee nautinnosta, hänen sormensa vaeltelevat pitkin niskaani ja yläselkääni hyväillen minua. Hänen kätensä ovat voimakkaat, mutta hellät, ja ne saavat minut tuntemaan itseni halutuksi ja himokkaaksi.

Hän kuiskaa korvaani rivoja sanoja siitä, miten hyvä olen ottamaan suihin ja miten olen lutka, joka nauttii, kun saa imeä vieraan miehen kyrpää. Hänen sanansa kiihottavat minua, ja tunnen olevani elossa ensimmäistä kertaa kuukausiin. Oma mieheni ei puhu minulle näin, hän ei kosketa minua näin, eikä hän koskaan osoita minulle sitä intohimoa, jota kaipaan. Tämä vanhempi herrasmies sen sijaan osaa käsitellä minua tavalla, joka saa minut tuntemaan itseni naiseksi.

Ratsastan värisevällä sauvalla miehen edessä nauttien sen aiheuttamasta tunteesta sisälläni. Hänen katseensa on liimautunut rintoihini, kun ne pomppivat ylös ja alas liikkeideni mukana. Otan hänen kalunsa taas suuhuni, tällä kertaa kokonaan. Sitten alan hitaasti liikuttaa päätäni edestakaisin, ja onnistun olla kakomatta kun hänen kovuutensa painautuu tiukasti nieluani vasten. Tätäkään taitoa mieheni ei osaa tarpeeksi arvostaa. Rakastajani sen sijaan murahtelee mielihyvästä ja tarttuu niskaani. Hänen otteensa on varma ja tiukka.

Odotan jo saavani tuntea miehen kuuman siemennesteen suussani, sen maun ja sen hetken, kun se täyttää nieluni. Hän on kuitenkin päättänyt pitkittää nautintoa, ja käskee vaihteeksi nuolla pallejaan. Otan ne suuhuni makustellen ja imeskellen. Samalla nytkytän dildoa sisälläni tietäen, että kohta saan palkinnon, jota olen odottanut. Mies runkkailee kaluaan ahkeran suuni palvellessa hänen säkkejään.

Kun alan voihkia dildorodeon tuomasta nautinnosta, mies ohjaa kullinsa taas huulilleni, ja tällä kertaa hän käskee minun hoitaa homman loppuun. Otan hänen kyrpänsä takaisin suuhuni imien sitä rytmikkäästi. Sitten mies tarttuu ohimoihini ja ohjaa pääni liikkeitä, hänen hengityksensä yhä raskaampana. Hän käyttää suutani panoleluna työntäen ja vetäen minua mielensä mukaan, ja tunnen hänen lähestyvän laukeamistaan. Hän kuiskii riettauksia, ja lutkutan häntä vielä rajummin tietäen, etten tule pettymään.

Lopulta hän jäykistyy, hänen kyrpänsä syöksee siementään kielelleni. Sperma maistuu suolaiselta ja väkevältä, ja nielen joka pisaran kuin se olisi palkinto itsessään. Jahtaan yhä omaa orgasmiani imien epätoivoisesti viimeisiä tippoja miehen kalusta, ennen kuin se veltostuu. Viimein saavutan huippuni. Vartaloni nytkyy hallitsemattomasti, kun orgasmin aallot vapisuttavat minua sisältäpäin. Velloessani vielä jälkimainingeissa mies vetäytyy pois suustani ja käskee minun nousta ylös. Hän irrottaa käteni siteistä ja vetää minut lähelleen, suutelee minua välittämättä siitä, että huuleni ovat yhä tahmeat hänen spermastaan.

Suoristan hameeni ja tunnen oloni tyydytetyksi ja kokonaiseksi. Katson itseäni peilistä ja näen naisen, jolla on tukka sekaisin ja raukea hymy huulillaan. Hymyilen takaisin. Aika palata kotiin, oman miehen viereen, yhtä kokemusta rikkaampana...

7

2068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aikomus antaa pillua tälle miehelle myöhemmin?

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Tuuria oli mukana jos pelkkään suihin ottoon tyyty jaksan vaivautua otsikkoa enempää lukeen kun yleensä nää näitä päiväunia on

• Anonyymi

Speden löpinöitä taas buaahaa

• Ihanan nopeesti sai orgasmin tätä lukiessa ja klitorista hieroessa❤️❤️❤️ hyvä tarina, eikä välii vaikka oisin keksitty

• Anonyymi

Rämesika riehaantui hyh hyh

• Anonyymi

Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      76
      6970
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      357
      6058
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      54
      3394
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3119
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      190
      1632
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      17
      1368
    7. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1096
    8. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      60
      1073
    9. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1000
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      977
    Aihe