persuhallitukseen ?
Kuinka kyllästyneitä olette
25
207
Vastaukset
- Anonyymi
Fed up.
- Anonyymi
Täysin.
- Anonyymi
Olen tyytyväinen.
Minkä takia pitäisi syödä enemmän kuin tienaa.
Jokainen elää tulojensa mukaan.
Korkkari - Anonyymi
V*tun kyllästyneitä.
- Anonyymi
Just noin nuo kommunistien jälkeläiset hönkivät ja osaavat vain v-sanan kun keskustelevat.
- Anonyymi
Olen kyllästynyt älyttömään jankutukseesi. Lapsellista 70 vuotiaalta.
- Anonyymi
Listan perusteella voin arvioida varakkaiden V ja köyhäkaulojen K ajatuseroja
Varakas toimii töissä, joissa maksetaan tuloksesta
Köhä töissä, jossa olleillaan, kirjoitellaan työaikana veispuukkia tai juodaan kahvia - Anonyymi
Varakas pyrkii oppimaan osaajaksi
Pertikki sanoi eilen nappiin: minua ei voi kukaan neuvoa
eli
Köhä tietää jo, hän ei opettele mitään ja pysyy köhänä - Anonyymi
varakas lukee kirjoja muttei mitä tahansa kirjoja kuuluisia ovat miljardöörien (Bill Gaters ...) mainostamat kirjat, joista oppii
Köhä katelee tyhjänpäiväisiä tv sarjoja Netflixistä ja tanssii tähtien kanssa jne - Anonyymi
Varakas ottaa vastuun eli mokatilanteessa syyttää itseään
Köhä syyttää muita ja päivittelee - Anonyymi
Varakas sijoittaa mutta ottaa laskelmoidun riskin jossa on voittomahdollisuus
köhä säästää ja valittaa koron pienuutta (eli riskittömän sijoituksen tuotto alhainen) - Anonyymi
Varakas toimii ja hankkii itselleen mahdollisia omaisuuseriä (lokakuussa 2023 Mandatumia ....) eli järjestää tulot ITSE ITSELLEEN
Köhä harjoittaa arpajaismenetelmää eli veikkaa tai mankuu tulonsiirtoja ja köhänavustuksia eli siis TOISTEN hänelle järjestämiä tuloja - Anonyymi
Varakas kuluttaa mutta hänelle kulutus on investointi ei vain osakkeisiin jne
vaan esim. vaateisiin hyvää ja kestävää (Bill Gates t-paita) varakas ei osta iphonea
jos ei tarvitse sitä mutta voi ostaa Polar-kellon kunnon ylläpitämiseen
eli myös tavarakulutus on investoini varakkaalle
köhä ostaa viimeisillä rahoillaan tarpeettoman auton tai turkin tai näyttääkseen
muille eli kulutus on tuhlausta - Anonyymi
Varakas tietää että myös varakkaat jotka rakastavat rahaa ovat hyviä eivätkä pahoja
ja monet lahjoittavat hyväntekeväisyyteen (Bill Gates miljlardeja) . Varakas erottaa hyvä ja paatinpsyko jne
Köhä vihaarahan omistajia ja pitää heitä pahoina ja projisioi kaikki ongelmat "rikkaisiin" mitä nyt keksii vaikka myöhästyisi bussista tai sataa. Köhä ei erota hyvä ja pahaa vaan pitää "rikkaita" pahoina ahneina jne. - Anonyymi
Varakkuudesta vielä
Leijonan luola -ohjelman (= sijoittajille tarjotaan kohteita tavisten
taholta) keskeinen kanadalainen ("Kanadan Trump" "Mr. Wonderful" ...)
kertoo sijoittamisen paradoksin
Kevin O'Leary
""tavikselle on melkein mahdotonta ansaita ensimmäistä miljoonaa dollaria. Mutta kun saavutat tämän virstanpylvään, seuraava tavoite eli 5 miljoonaa on paljon helpompi saavuttaa"
KO:n omaisuus on luokkaa 400 miljoonaa?
Hän on koulutukseltaan ympäristöopiin ja psykologian ja taloustieteen kaltainen maisteri - Anonyymi
Olen erittäin tyytyväinen tähän oikeistohallitukseen.
Ei Suomi ole sosialistinen maa niin kuin sosialistit tuppuraiset ja tappuraiset luulevat. - Anonyymi
Voi miten hyvä hallitus meillä on.
Säälittää nämä vasemmistolaiset kommunistit, jotka riekkuvat milloin mistäkin ja wokettajat kauhistuttavat suorastaan. - Anonyymi
Tyytyväinen olen ollut, vielä kun itse heidät valtaan äänestin. Tästä on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
PS-pikkuhitlereille saisi antaa lähtöpassit heti.
Soihtkulkuejoukkio on pahinta äärioikeistolaissakkaa, mutta Rantanen yritti valkopestä sitä A-Studiossa:
"Jokainen tekee itse omat päätöksensä tiedostaen sen, että vaikka kulkueessa on tavallisia ihmisiä, niin tähän voi liittyä myös ääriaineksia", Rantanen sanoi. - Anonyymi
Hallitukseen luotti 29 % viime gallupissa. Se on se osa Suomen kansasta,
jotka on niin tyhmiä, etteivät tajua tyhmiä olevansa.
He kuuluvat Dunner-Kruger-oireyhtymä-joukkoon.
Niitä on joka kansasta noin neljännes.- Anonyymi
Mitä sinä kuvittelet saavuttavasi sillä, että halvennat ja nimittelet yli 600 000 äänestäjää tyhmiksi?
Sillä ei ole muuta vaikutusta kuin se, että se lisää vain teihin itseenne kohdistuvaa vastenmielisyyttä ja antaa kielteisen kuvan koko vasemmistosta. - Anonyymi
Joukossa on pakko olla 16 % muitakin hallitukseen luottavien puolueitten kannatusta.
Perussuomalaisten kannatushan on vain 16 paikkeilla ja hehän tietysti "luottavat"
hallitukseen, jossa PS sössii koko Suomen asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukossa on pakko olla 16 % muitakin hallitukseen luottavien puolueitten kannatusta.
Perussuomalaisten kannatushan on vain 16 paikkeilla ja hehän tietysti "luottavat"
hallitukseen, jossa PS sössii koko Suomen asiat.13 %:n paikkeilla, tuli näpyvirhe, "sorit siitä "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä kuvittelet saavuttavasi sillä, että halvennat ja nimittelet yli 600 000 äänestäjää tyhmiksi?
Sillä ei ole muuta vaikutusta kuin se, että se lisää vain teihin itseenne kohdistuvaa vastenmielisyyttä ja antaa kielteisen kuvan koko vasemmistosta.Mitä te luulette, että 85 % suomalaisista ajattelee teistä, PS:n kannattajista ?
- Anonyymi
Persu ei tunne suomalaista puoluekenttää eikä persulla logiikka toimi.
Persut saavat kritiikkiä kaikkien muitten puolueitten kannattajilta.
PS:ää voivat kritisoida esimerkiksi kokoomuksen, RKP:n tai keskustan
kannattajat tai tusinan muun puolueen kannattajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374