Kuinka kyllästyneitä olette

Anonyymi-ap

persuhallitukseen ?

25

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fed up.

• Anonyymi

Täysin.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen.
      Minkä takia pitäisi syödä enemmän kuin tienaa.
      Jokainen elää tulojensa mukaan.
      Korkkari

• Anonyymi

V*tun kyllästyneitä.

• Anonyymi

Just noin nuo kommunistien jälkeläiset hönkivät ja osaavat vain v-sanan kun keskustelevat.

• Anonyymi

Olen kyllästynyt älyttömään jankutukseesi. Lapsellista 70 vuotiaalta.

• Anonyymi

Listan perusteella voin arvioida varakkaiden V ja köyhäkaulojen K ajatuseroja

Varakas toimii töissä, joissa maksetaan tuloksesta
      Köhä töissä, jossa olleillaan, kirjoitellaan työaikana veispuukkia tai juodaan kahvia

• Anonyymi

Varakas pyrkii oppimaan osaajaksi
      Pertikki sanoi eilen nappiin: minua ei voi kukaan neuvoa

eli
      Köhä tietää jo, hän ei opettele mitään ja pysyy köhänä

• Anonyymi

varakas lukee kirjoja muttei mitä tahansa kirjoja kuuluisia ovat miljardöörien (Bill Gaters ...) mainostamat kirjat, joista oppii

Köhä katelee tyhjänpäiväisiä tv sarjoja Netflixistä ja tanssii tähtien kanssa jne

• Anonyymi

Varakas ottaa vastuun eli mokatilanteessa syyttää itseään
      Köhä syyttää muita ja päivittelee

• Anonyymi

Varakas sijoittaa mutta ottaa laskelmoidun riskin jossa on voittomahdollisuus

köhä säästää ja valittaa koron pienuutta (eli riskittömän sijoituksen tuotto alhainen)

• Anonyymi

Varakas toimii ja hankkii itselleen mahdollisia omaisuuseriä (lokakuussa 2023 Mandatumia ....) eli järjestää tulot ITSE ITSELLEEN

Köhä harjoittaa arpajaismenetelmää eli veikkaa tai mankuu tulonsiirtoja ja köhänavustuksia eli siis TOISTEN hänelle järjestämiä tuloja

• Anonyymi

Varakas kuluttaa mutta hänelle kulutus on investointi ei vain osakkeisiin jne
      vaan esim. vaateisiin hyvää ja kestävää (Bill Gates t-paita) varakas ei osta iphonea
      jos ei tarvitse sitä mutta voi ostaa Polar-kellon kunnon ylläpitämiseen
      eli myös tavarakulutus on investoini varakkaalle

köhä ostaa viimeisillä rahoillaan tarpeettoman auton tai turkin tai näyttääkseen
      muille eli kulutus on tuhlausta

• Anonyymi

Varakas tietää että myös varakkaat jotka rakastavat rahaa ovat hyviä eivätkä pahoja
      ja monet lahjoittavat hyväntekeväisyyteen (Bill Gates miljlardeja) . Varakas erottaa hyvä ja paatinpsyko jne

Köhä vihaarahan omistajia ja pitää heitä pahoina ja projisioi kaikki ongelmat "rikkaisiin" mitä nyt keksii vaikka myöhästyisi bussista tai sataa. Köhä ei erota hyvä ja pahaa vaan pitää "rikkaita" pahoina ahneina jne.

• Anonyymi

Varakkuudesta vielä

Leijonan luola -ohjelman (= sijoittajille tarjotaan kohteita tavisten
      taholta) keskeinen kanadalainen ("Kanadan Trump" "Mr. Wonderful" ...)
      kertoo sijoittamisen paradoksin

Kevin O'Leary
      ""tavikselle on melkein mahdotonta ansaita ensimmäistä miljoonaa dollaria. Mutta kun saavutat tämän virstanpylvään, seuraava tavoite eli 5 miljoonaa on paljon helpompi saavuttaa"

KO:n omaisuus on luokkaa 400 miljoonaa?
      Hän on koulutukseltaan ympäristöopiin ja psykologian ja taloustieteen kaltainen maisteri

• Anonyymi

Olen erittäin tyytyväinen tähän oikeistohallitukseen.

Ei Suomi ole sosialistinen maa niin kuin sosialistit tuppuraiset ja tappuraiset luulevat.

• Anonyymi

Voi miten hyvä hallitus meillä on.

Säälittää nämä vasemmistolaiset kommunistit, jotka riekkuvat milloin mistäkin ja wokettajat kauhistuttavat suorastaan.

• Anonyymi

Tyytyväinen olen ollut, vielä kun itse heidät valtaan äänestin. Tästä on hyvä jatkaa.

• Anonyymi

PS-pikkuhitlereille saisi antaa lähtöpassit heti.

Soihtkulkuejoukkio on pahinta äärioikeistolaissakkaa, mutta Rantanen yritti valkopestä sitä A-Studiossa:
      "Jokainen tekee itse omat päätöksensä tiedostaen sen, että vaikka kulkueessa on tavallisia ihmisiä, niin tähän voi liittyä myös ääriaineksia", Rantanen sanoi.

• Anonyymi

Hallitukseen luotti 29 % viime gallupissa. Se on se osa Suomen kansasta,
      jotka on niin tyhmiä, etteivät tajua tyhmiä olevansa.
      He kuuluvat Dunner-Kruger-oireyhtymä-joukkoon.
      Niitä on joka kansasta noin neljännes.

• Anonyymi

Mitä sinä kuvittelet saavuttavasi sillä, että halvennat ja nimittelet yli 600 000 äänestäjää tyhmiksi?
        Sillä ei ole muuta vaikutusta kuin se, että se lisää vain teihin itseenne kohdistuvaa vastenmielisyyttä ja antaa kielteisen kuvan koko vasemmistosta.

• Anonyymi

Joukossa on pakko olla 16 % muitakin hallitukseen luottavien puolueitten kannatusta.
        Perussuomalaisten kannatushan on vain 16 paikkeilla ja hehän tietysti "luottavat"
        hallitukseen, jossa PS sössii koko Suomen asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joukossa on pakko olla 16 % muitakin hallitukseen luottavien puolueitten kannatusta.
        Perussuomalaisten kannatushan on vain 16 paikkeilla ja hehän tietysti "luottavat"
        hallitukseen, jossa PS sössii koko Suomen asiat.

13 %:n paikkeilla, tuli näpyvirhe, "sorit siitä "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä kuvittelet saavuttavasi sillä, että halvennat ja nimittelet yli 600 000 äänestäjää tyhmiksi?
        Sillä ei ole muuta vaikutusta kuin se, että se lisää vain teihin itseenne kohdistuvaa vastenmielisyyttä ja antaa kielteisen kuvan koko vasemmistosta.

Mitä te luulette, että 85 % suomalaisista ajattelee teistä, PS:n kannattajista ?

• Anonyymi

Persu ei tunne suomalaista puoluekenttää eikä persulla logiikka toimi.
      Persut saavat kritiikkiä kaikkien muitten puolueitten kannattajilta.
      PS:ää voivat kritisoida esimerkiksi kokoomuksen, RKP:n tai keskustan
      kannattajat tai tusinan muun puolueen kannattajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe