Sami Pajari päätyi sitten siirtämään kartanlukijansa Enni Mälkösen sivuun?
Aika outo yhtälö. Laittoiko Enni jalat kiinni ja toimi ammattimaisesti ja Pajarilta paloi käämit? Eipä kovin ammattitaitoista ja todella tahditonta toimintaa.
Ennille pisteet.
Sami ja Enni
17
651
Vastaukset
- Anonyymi
Onko noi jotain Jämsäläisiä tahdittomia.
- Anonyymi
Etkö läskipää seuraa yhtään aikaasi?.
- Anonyymi
Laitoin kyllä Jukka Harulle niin korostuneen viestin että tuskin mies kehtaa naamaansa näyttää yhtään missään.
- Anonyymi
on se komiita JN miltein upiita JN ja imut lauteen alta,päälykäinen kikkeli,toki hiukan vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se komiita JN miltein upiita JN ja imut lauteen alta,päälykäinen kikkeli,toki hiukan vain.
varovasti muuten hajoo kallis lasti
- Anonyymi
en käytä
- Anonyymi
Janne Ferm varmaan astuu Pajarin auton kartturin paikalle, näin veikkaan.
- Anonyymi
Ja + 20 kg tulee lisäpainoa autoon. Ei hyvä.
- Anonyymi
Juho Hänninen menee kartturiksi.
- Anonyymi
En usko, keskittyy varmaan testaamiseen kuten tähänkin asti, kuitenki aika kokematon kartturin pestissä.
- Anonyymi
Enni muutti mun luokse maalle, nyt on kartturi kepille!
- Anonyymi
joopa joo, tatin pieksemiseksi menee.
- Anonyymi
unelmia on hyvä olla😊💋💋😊
- Anonyymi
voi kulta,älä ole onneton♥️💋💋♥️
- Anonyymi
Ois antannu pesää, ja siirtymillä ottanu poskeen olis hommat jatkunu. Tais olla lättä.
- Anonyymi
onko näin onko näin,no näin on ja imut päälykäisen kikkeli JN toki vain lauteen alta,toki vain lauteen alta ja varovasti,muuten hajoaa kallis lasti.
- Anonyymi
otatko poskeen jos tullaan siirtymällä käymään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048