Huomatkaa minut, minä kaipaan huomiota.

Anonyymi-ap

Possondeeruksen maanmainio muisti ja logiikka.

Onko siitä Takin Songkran- reissusta siis jo yli viisi vuotta, kun vaimo oli vihainen känneistäsi ja jäit hotellille maleksimaan vaimon käydessä temppeleillä ja puistossa, jonne sinä asetit itsellesi ikärajan?

Kuten sanoin, tuota ruhoa ei ole rakennettu ilman viinaa ja maleksimista. Kaikkein pahin yhdistelmä on se kun sohvaperuna nettiaddikti tissuttelee viinaa, syö ja nukkuu miten sattuu.

Ei minua haittaa laisinkaan se että olet köyhä punkero ladamies, mutta minua haittaa se että esität olevasi yleistietäjä, talousnero ja jakelet neuvojasi joka paikkaan asioista joista et tiedä mitään.

Perustat juttusi puhtaasti oman mielikuvituksesi varaan ja et vaivaudu ottamaan asioista selvää, etkä usko mustaa valkoisella silloinkaan kun sinulla ei ole mitään todisteita vahvistamaan väitteitäsi.

Naurettavan ristiriitainen ja lapsekas työhistoriikkisi on surkuhupaisuuden huippu. Et taida enää itsekään tietää mitä olet tehnyt työksesi ja mitä et.

Jokainen meistä tuntee alkoholisteja. Jokin syy on että sinusta on tullut tuollainen patologinen valehtelija ja veivikaula joka ei osaa olla ihmisten parissa ihmisiksi.

Alan tulla siihen tulokseen että se on sinulla synnynnäistä ja että isäsi on ollut paskanpuhuja ja tyranni, mutta sinä ihailet ja matkit häntä silti. Lisäksi olet kokenut traumoja lapsuudessa jolloin nämä sivupersoonasi muodostuivat päähäsi.

Koulut, intit, duunit, kaikki mennyt poskelleen ja sairaseläkkeelle pääseminen on suurin saavutuksesi.
https://www.youtube.com/watch?v=fsCgFseo9d0&ab_channel=mattimiuku

Tuo laulu kertoo elämästäsi.

"thaimaa ei ole lainkaan sitä mitä täällä kerrot"

Kuten? Heitäpäs nyt muutama asia mitä Thaimaa ei ole, mitä minä olen kertonut?
Mitä olen kertonut, mikä ei pidä paikkaansa Thaimaasta? Kerro heti!

2010

30

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu tuon Tak:n reissun unohdin se on viimeinen kerta kirkkaita tosin ei paljon silloinkaan ja sekin thai konjakkia ainoastaan, luulenpa että minulla on paremmat resurssit tehdä yhtään mitään kuin sinulla, enkä ainakaan jakele tietojaan puskasta huutelemalla, ainahan voit tulla haastattelemaan resupekka. Siis jos uskallusta vaan riittää.

• Anonyymi

En uskalla olen pupunen, naaraspupunen olosuhteissani.

2010

• Anonyymi

Ja kun 2010 kerrot mielellään vanhemmistasi, isäni ja äitini syntyivät kumpikin vuonna 2028, he tapasivat laivassa missä kumpikin oli duunissa, isä kone puolella ja äiti messissä, menivät nimisiin vuonna 1958, äiti tuli raskaaksi vuonna 1960, alkuvuodesta ja jäi maihin, ensin poriin sitten muuttivat sieltä kotkaan jossa on paljon äitini sukulaisia, isäni oli ammattimies koko elämänsä aloitti sorvarina, siitä konemestariksi ja ylikonemestariksi, ja sanoi että kustantaa pentujensa elämän niin kauan kun vain koulunkäynti kiinnostaa, minä kävin 28 vuotiaaksi sitten menin naimisiin ja muutin omaan talouteen, ja koulutin itseäni vielä lisää, isäni halusi tarjota jotain parempaa kun mitä oli itsenä saanut, omilta vanhemmiltaan...

Miten sinun vanhemmat sinun isäsi sekatyömies, alkoholisoitunut, ja äitisi uskossa, eli selvästä työläisperheestä, ja sen selvästi näkee sinusta, jatkuva alkoholin ja omaisuuden kaipuu näkyy kirjoituksistasi täysin selvästi...

Faijani ei pitänyt siitä kun lähdin lukion jälkeen opiskelemaan yhteiskuntatieteitä ja sosiaalitoimea, ei hyvä koulutus on liian naisvaltainen ala, ja palkat huonoja, tämä piti täysin paikkaansa faijani mielestä minun olisi pitänyt lähteä opiskelemaan kone ja laitetekniikkaa korkeakouluun mieluiten merenkulkualalle suuntautuvaa, jopa kippariksi... ja faija oli taas täysin oikeassa, joten hakeuduin tieteelliselle alalle, tietokoneiden pariin, ja siitä sain toisen koulutuksen, tosin jälkeenpäin ajatellen tuo minun uravalinta oli oikea, tuosta sosiaalitoimen osaamisesta oli paljon apua kun joutui toimimaan ihmisten kanssa.

Meidän sovussa ei ole ensimmäistäkään yrittäjää, ei edes alkoholistia, isän veli oli porissa verotoimiston lakimies johtaja, isäni ja kaksi veljeään merillä, tosin seilasivat vapaalipunalla, isä on ainoa joka on seilannut suomen lipunalla, merimiehiä on vielä enemmän äidin suvussa, se oli jotenkin luontevaa... Kotkassa syntyneille, äidin siskot oli kaikki merillä, yleensä messissä, ja heidän pentunsa olivat myös merillä, siis minun serkut ja pikku serkut, vieläkin kaksi äitini siskon poikaa asuu austraaliassa, ja usassa... jäivät maihin kun ikää tuli ovat minua vanhempia...

Minulla on hieman toisenlainen sukutausta kuin sinulla siellä lahden metsissä, juuri tämän takia isäni otti minut mukaan laivalle kun heittivät keikkaa hull nimiseen kaupunkiin, että näen tämän suomen pienuuden, ja opin itsenäiseksi, siksi puhun varsin hyvää englantia..

NumBall 64v. Vantaa (kotona vaimon kanssa)

• Anonyymi

Konjakki ei ole kirkasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun 2010 kerrot mielellään vanhemmistasi, isäni ja äitini syntyivät kumpikin vuonna 2028, he tapasivat laivassa missä kumpikin oli duunissa, isä kone puolella ja äiti messissä, menivät nimisiin vuonna 1958, äiti tuli raskaaksi vuonna 1960, alkuvuodesta ja jäi maihin, ensin poriin sitten muuttivat sieltä kotkaan jossa on paljon äitini sukulaisia, isäni oli ammattimies koko elämänsä aloitti sorvarina, siitä konemestariksi ja ylikonemestariksi, ja sanoi että kustantaa pentujensa elämän niin kauan kun vain koulunkäynti kiinnostaa, minä kävin 28 vuotiaaksi sitten menin naimisiin ja muutin omaan talouteen, ja koulutin itseäni vielä lisää, isäni halusi tarjota jotain parempaa kun mitä oli itsenä saanut, omilta vanhemmiltaan...

Miten sinun vanhemmat sinun isäsi sekatyömies, alkoholisoitunut, ja äitisi uskossa, eli selvästä työläisperheestä, ja sen selvästi näkee sinusta, jatkuva alkoholin ja omaisuuden kaipuu näkyy kirjoituksistasi täysin selvästi...

Faijani ei pitänyt siitä kun lähdin lukion jälkeen opiskelemaan yhteiskuntatieteitä ja sosiaalitoimea, ei hyvä koulutus on liian naisvaltainen ala, ja palkat huonoja, tämä piti täysin paikkaansa faijani mielestä minun olisi pitänyt lähteä opiskelemaan kone ja laitetekniikkaa korkeakouluun mieluiten merenkulkualalle suuntautuvaa, jopa kippariksi... ja faija oli taas täysin oikeassa, joten hakeuduin tieteelliselle alalle, tietokoneiden pariin, ja siitä sain toisen koulutuksen, tosin jälkeenpäin ajatellen tuo minun uravalinta oli oikea, tuosta sosiaalitoimen osaamisesta oli paljon apua kun joutui toimimaan ihmisten kanssa.

Meidän sovussa ei ole ensimmäistäkään yrittäjää, ei edes alkoholistia, isän veli oli porissa verotoimiston lakimies johtaja, isäni ja kaksi veljeään merillä, tosin seilasivat vapaalipunalla, isä on ainoa joka on seilannut suomen lipunalla, merimiehiä on vielä enemmän äidin suvussa, se oli jotenkin luontevaa... Kotkassa syntyneille, äidin siskot oli kaikki merillä, yleensä messissä, ja heidän pentunsa olivat myös merillä, siis minun serkut ja pikku serkut, vieläkin kaksi äitini siskon poikaa asuu austraaliassa, ja usassa... jäivät maihin kun ikää tuli ovat minua vanhempia...

Minulla on hieman toisenlainen sukutausta kuin sinulla siellä lahden metsissä, juuri tämän takia isäni otti minut mukaan laivalle kun heittivät keikkaa hull nimiseen kaupunkiin, että näen tämän suomen pienuuden, ja opin itsenäiseksi, siksi puhun varsin hyvää englantia..

Kakskasiksi koulussa, ja neljäkutosena latvalahona eläkkeelle, ei jäänyt montaa vuotta tienata kunnon eläkettä! Nyt paljasjalkainen Simonkylästä, kuka ostaisi kengät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" isäni ja äitini syntyivät kumpikin vuonna 2028"

Siihen on sitten vielä neljä vuotta että isäsi ja äitisi syntyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakskasiksi koulussa, ja neljäkutosena latvalahona eläkkeelle, ei jäänyt montaa vuotta tienata kunnon eläkettä! Nyt paljasjalkainen Simonkylästä, kuka ostaisi kengät?

Kyllä se kuitenkin on riittänyt yli kolmen tonnin nettoeläkkeeseen, miten sinulla... ostin pari kuukautta ne maiharit en tarvitse nyt kenkiä, enkä asu simonkylässä vaan malminiityssä jos tarkkoja ollaan, tervetuloa laiffila palstan heikoin lenkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko elämänkerta tämä oli? Aiemmissa versioissa menit suoraan peruskoulusta töihin ja sitten kun ei terveys kestänyt eikä pää toiminut niin sitten tuli lukemattomat työkkärin pakottamat uudelleenkoulutukset ja työkokeilut eikä mistään tullut mitään.
        Et puhu edes suomea. Silloin kun oli keksijänä Ranskassa kerroit oppineesi puhumaan sujuvaa "ranskää". Mikä tämä "tieteellinen ala" oli, johon hakeuduit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko elämänkerta tämä oli? Aiemmissa versioissa menit suoraan peruskoulusta töihin ja sitten kun ei terveys kestänyt eikä pää toiminut niin sitten tuli lukemattomat työkkärin pakottamat uudelleenkoulutukset ja työkokeilut eikä mistään tullut mitään.
        Et puhu edes suomea. Silloin kun oli keksijänä Ranskassa kerroit oppineesi puhumaan sujuvaa "ranskää". Mikä tämä "tieteellinen ala" oli, johon hakeuduit?

Tieteellinen ala on koneellinen tietojenkäsittely, en ole koskaan ollut yhdelläkään työkkärin kurssilla enkä työttömänä muuta kuin suunnitellusti, kun lapseni syntyvät olin vajaan vuoden kotona, siksi minulla on hyvät välit pentuihini... kela kustansi sen silloin... se oli myös siirtymä aika alata toiseen, tosin oli tehnyt koko kouluajan hommia uudelle alalleni, kyllä sinä 2010 jäät tässäkin hopealle, jokainen kaverini kotkassa oli töissä kun olimme tuossa 15-18 ikävuoden välillä minäkin olin ekassa kodinkone myyjänä, usein iltaisin ja viikonloppuisin.

• Anonyymi

Siis Simonkylä on vesitornin yläpuolella, kuin malminiitty on sen alapuolella, tosin paikalla on jo toinen vesitorni ensimmäinen on purettu ja rakennettu toinen tien toiselle puolelle, pinta-ala on 105m2, rakennettu 90 luvun alussa, peruskorjattu kaikki taloyhtiön asunnot, vähäenergisiksi, sekä lattialämmitykset, ei kauhean hyvä tämä vähäenergia, ihme rajoitteita, vesi on termareilla rajoitettu tiettyyn lämpötilaan, yksi asunto otettu yhteiseen käyttöön jossa yhteinen sauna ja kerhotila, osa asunnoissa on oma sauna osassa ei ole, varmaan syynä on energia-avustus jonka valtio on maksanut, näyttää olevan myös enteinen aravarahoitus, näkyy historiasta kun niitä selailin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kuitenkin on riittänyt yli kolmen tonnin nettoeläkkeeseen, miten sinulla... ostin pari kuukautta ne maiharit en tarvitse nyt kenkiä, enkä asu simonkylässä vaan malminiityssä jos tarkkoja ollaan, tervetuloa laiffila palstan heikoin lenkki.

Jep jep... nytkö sitten; majuri, lentokapteeni, tietokonenero, yliopiston prosessori palkka... anteeeeeksi, tulot, netto, ovatkin, vain... alle neljän tonnin nettoeläkkeeseen?
        Mulla mukavaa tääläkin, lento koneita, pongleijailleassa... miten sinulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep... nytkö sitten; majuri, lentokapteeni, tietokonenero, yliopiston prosessori palkka... anteeeeeksi, tulot, netto, ovatkin, vain... alle neljän tonnin nettoeläkkeeseen?
        Mulla mukavaa tääläkin, lento koneita, pongleijailleassa... miten sinulla?

ei sain data-analyytikon palkan, proffien ja dosenttien palkkausjärjestelmä on monimutkainen he eivät ole yleensä yliopistolla virassa kuin pieni osa, valtaosa heistä joutuu itseanomaan palkkansa projektin rahoittajilta, kun taas data-analyytikot ovat yliopiston perushenkilökuntaa osa virassa osa työsuhteessa, tietojen analysointi kuuluu monen yliopiston peruspalveluihin.. palkkaus on 6000-8000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei sain data-analyytikon palkan, proffien ja dosenttien palkkausjärjestelmä on monimutkainen he eivät ole yleensä yliopistolla virassa kuin pieni osa, valtaosa heistä joutuu itseanomaan palkkansa projektin rahoittajilta, kun taas data-analyytikot ovat yliopiston perushenkilökuntaa osa virassa osa työsuhteessa, tietojen analysointi kuuluu monen yliopiston peruspalveluihin.. palkkaus on 6000-8000 euroa.

Tuo on ihan perusliksa kun osaat jotain, finanssi ja riskianalyysi osaajille maksetaan vielä tuotakin paremmin, he ovat yleensä duunissa pankeissa ja vakuutusyhtiöillä, tosin nyt on tullut paljon tekoälysovelluksia jotka tekevät seuraavan 10-20 vuoden aikana ammattikunnan työttömiksi, koska tekoäly tekee analyysit paljon nopeammin ja helpommin, pääosin ilman ohjelmointia, mutta siihen on totuttu tk-allalla että duunit voi mennä alta, siksi koulutus yliopistolla on varsin monipuolista, ja riittää moneen muuhunkin duuniin..
        Varmaan tämä tekoälybuumi on vain kupla, mutta aika iso sellainen, kun se taas puhkeaa jonain vuotena, alan ammattilaisilla on ollut kova kysyntä...

Täällä joku kertoi olleensä cobol koodari, heille kävi just näin, meni hommat alta, kunnes huomattiin ettei kukaan osaa cobolia kunnolla, nämä vanhat ikäiseni hyvin kulutetut huomasivat että nyt on myyjän markkkinat, ja hyödynsivät sen palkkauksessa, monilla on 10.000 kuukausi liksa, kunhan vaan osasi hommansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan perusliksa kun osaat jotain, finanssi ja riskianalyysi osaajille maksetaan vielä tuotakin paremmin, he ovat yleensä duunissa pankeissa ja vakuutusyhtiöillä, tosin nyt on tullut paljon tekoälysovelluksia jotka tekevät seuraavan 10-20 vuoden aikana ammattikunnan työttömiksi, koska tekoäly tekee analyysit paljon nopeammin ja helpommin, pääosin ilman ohjelmointia, mutta siihen on totuttu tk-allalla että duunit voi mennä alta, siksi koulutus yliopistolla on varsin monipuolista, ja riittää moneen muuhunkin duuniin..
        Varmaan tämä tekoälybuumi on vain kupla, mutta aika iso sellainen, kun se taas puhkeaa jonain vuotena, alan ammattilaisilla on ollut kova kysyntä...

Täällä joku kertoi olleensä cobol koodari, heille kävi just näin, meni hommat alta, kunnes huomattiin ettei kukaan osaa cobolia kunnolla, nämä vanhat ikäiseni hyvin kulutetut huomasivat että nyt on myyjän markkkinat, ja hyödynsivät sen palkkauksessa, monilla on 10.000 kuukausi liksa, kunhan vaan osasi hommansa.

Mutta nämä ukot on jo eläkkeellä... olleet vuosia.
        By NumBall 64v. vantaa (kotona vaimon kanssa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cobol lähti pääosin IBM maailmasta ja minä hommasin kannukseni DEC nimisesta firmasta, joka käytti pääosin fortran kieltä, nämä eroavat varsin paljon toisistaan, tuo cobol on kaupallinen kieli ja fortran on teknillistieteellinen kieli... hitto katselin vielä noita cobol exampleita en muista enää siitä mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä mikään analyytikko ollut, paperitehtaalla osasit pari parametria syöttää koneeseen, ettei vessapaperi raapinut persposkia. Siitä mitään eläkettä kertynyt, sun työurasi aikana. Isikö sen Commodoren osti, jos koulussa kulutit housun persausta vuoteen -88?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä mikään analyytikko ollut, paperitehtaalla osasit pari parametria syöttää koneeseen, ettei vessapaperi raapinut persposkia. Siitä mitään eläkettä kertynyt, sun työurasi aikana. Isikö sen Commodoren osti, jos koulussa kulutit housun persausta vuoteen -88?

tuskinpa nuo yksityiskohdat olisi tiedossa, jos ei niitä olisi itse kokenut, ja uransa tehnyt, ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkkeellähän (takuu-?) se olet sinäkin.
        By NumBall 64v. vantaa (ei ketään kotona)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tieteellinen ala on koneellinen tietojenkäsittely, en ole koskaan ollut yhdelläkään työkkärin kurssilla enkä työttömänä muuta kuin suunnitellusti, kun lapseni syntyvät olin vajaan vuoden kotona, siksi minulla on hyvät välit pentuihini... kela kustansi sen silloin... se oli myös siirtymä aika alata toiseen, tosin oli tehnyt koko kouluajan hommia uudelle alalleni, kyllä sinä 2010 jäät tässäkin hopealle, jokainen kaverini kotkassa oli töissä kun olimme tuossa 15-18 ikävuoden välillä minäkin olin ekassa kodinkone myyjänä, usein iltaisin ja viikonloppuisin.

Jäät hopealle koska olin 15 vuotiaana kodinkone myyjänä, usein iltaisin ja viikonloppuisin.
        Mitä hän tarkoitti tällä?
        T. lapsiasiavaltuutettu

• Anonyymi

Posso pamisee itsensä kanssa aktiivisesti.

• Anonyymi

On niin karseaa sontaa taas Pasasen jutut ettei mitään rajaa.
      Välillä tuo "data-analyytikko" perusti Suomen ensimmäiset kolme tietokonekauppaa "hesaan" ja niistä tuli sitten myöhemmin myynnin jälkeen tunnettu brändi. Samalla hän teki hommia Microsoftille ja IBM:lle (ei muistanut kummalle) 38.000 markan kuukausipalkalla. Keksijäksi hän julistautui jo tätä ennen ja ilmavoimien insinöörimajuriksi.

Nyt on sitten duunit tehty DEC firmalle mutta sieltä ponnahdettu Jyväskylään proffan liksalla 8000 euroa kuukaudessa. Näistä mahtavista ammateista ja urasta huolimatta kertoo kasanneensa itse tietokoneensa kiinalaisista komponenteista niin että ei ole edes koteloa saanut hommattua laitteelleen ja laajasti kertoo Commodoren olleen vain pelikäytössä tyttöystävän kanssa myöhään jo aikuisiällä.
      Korkeakouluja on käyty ja faija ei tykännyt kun yhteiskuntatieteitä ja sosiaalitoimea poika alkoi opiskelemaan.

Tuo höpinä yhteiskuntatieteistä kumpuaa siitä että kuului ilmaiseen kokeiluun jossa nuorisotoimen ideasta autettiin humalaisia nuoria kaupungin yössä ja sekin kokeilu ei kestänyt muutamaa kuukautta pidempään. Hyvä jos bensarahat saivat.
      28 vuotiaaksi asti äitin kanssa kotona. Totuus on että ei saanut edes peruskoulusta puupää papereita ja työkkäri mietti että mitä ihmettä me tämän kanssa tehdään.
      Itse kertoi että lukihäiriön vuoksi häntä pidettiin koulussa tyhmänä, mutta hän ihan itse keksi olevansa nero siinä kolmekymppisenä.

Voin kertoa 1000% varmuudella ja kokemuksella ettei tuonkaltainen kaveri ole koskaan työskennellyt data-analyytikkona missään firmassa kuin korkeintaan työharjoittelussa hetken aikaa ja siitä ei tullut mitään.
      Ei tuolla matikkapäällä tee mitään ammatissa jossa tarvitaan suuruusluokkien hahmotuskykyä ja logiikkaa. Ei kerta kaikkiaan mitään käyttöä.
      Jyväskylän yliopistolla ei ole koskaan työskennellyt sen nimistä henkilöä missään opetus tai asiantuntijatehtävässä. Talonmiehenä ehkä jota oppilaat ovat heitelleet lumipalloilla ja liimailleet "tyhmä" lappuja teipillä selkään.

Yrittipä tuo syöttää sellaistakin pajunköyttä että saari jonka yksi tie nimeään kantaa, olisi heidän suvun omistuksessa ollut joskus. Toinen hauska oli kun kurssilla oli askarrellut omaa nimeään kantavan yhtiön etusivun johon oli askarrellut nimensä lisäksi Microsoftin logon ja muuta feikkiä.
      Unelmat olleet suuria, vain toteutus jäänyt uupumaan ja jälkikäteen ei voi muuttaa historiaansa.

• Anonyymi

itseasiassa kaksi katua kaskisaaressa, tuossa mustasaaren ja lehtisaaren välissä, näyttää uusi silta menevän lauttasaaresta kaskisaareen, voihan sinä kertoa, ja kerrotkin... satuja... munaahan sinulla laiffila ei ole tavata vaikka niin ehdotin, noistakin on jokainen tavallaan totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itseasiassa kaksi katua kaskisaaressa, tuossa mustasaaren ja lehtisaaren välissä, näyttää uusi silta menevän lauttasaaresta kaskisaareen, voihan sinä kertoa, ja kerrotkin... satuja... munaahan sinulla laiffila ei ole tavata vaikka niin ehdotin, noistakin on jokainen tavallaan totta.

Vaikka tiesin vastauksen etukäteen, niin
        selasin läpi vuosien 2003-2005 Jyväskylän Yliopiston henkilöstöluettelot.
        Missään tiedekunnassa, hallinnossa, neuvottelukunnassa, ATK-Keskuksessa, Agora Centerissä, Avoimessa yliopistossa tai muussa ole koskaan työskennellyt tai opettanut AS nimistä herrasmiestä. Ei Chydenius-instituutissa eikä Täydennyskoulutuskeskuksessa. Ei edes Kirjastossa. Koulutuksen arviointisihteeristössäkään ei nimeä näy. Ei Kielikeskuksessa eikä yliopiston museossa. Ei ympäristöntutkimuskeskuksessa myöskään.

Tästä voi jokainen lukea että kyseisen herran työnantaja ei ole Jyväskylän Yliopisto.
        https://jyx.jyu.fi/bitstream/handle/123456789/20017/Tilastoraportti_04.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Sanoisin että kyseessä on huoltomies tai talonmies. On saattanut putsata tietokoneitten näppäimistöstä siemennestettä tms. mutta missään opetukseen liittyvässä ei ole ollut.
        Akateemikko jonka vanhemmat ovat molemmat syntyneet 2028...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tiesin vastauksen etukäteen, niin
        selasin läpi vuosien 2003-2005 Jyväskylän Yliopiston henkilöstöluettelot.
        Missään tiedekunnassa, hallinnossa, neuvottelukunnassa, ATK-Keskuksessa, Agora Centerissä, Avoimessa yliopistossa tai muussa ole koskaan työskennellyt tai opettanut AS nimistä herrasmiestä. Ei Chydenius-instituutissa eikä Täydennyskoulutuskeskuksessa. Ei edes Kirjastossa. Koulutuksen arviointisihteeristössäkään ei nimeä näy. Ei Kielikeskuksessa eikä yliopiston museossa. Ei ympäristöntutkimuskeskuksessa myöskään.

Tästä voi jokainen lukea että kyseisen herran työnantaja ei ole Jyväskylän Yliopisto.
        https://jyx.jyu.fi/bitstream/handle/123456789/20017/Tilastoraportti_04.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Sanoisin että kyseessä on huoltomies tai talonmies. On saattanut putsata tietokoneitten näppäimistöstä siemennestettä tms. mutta missään opetukseen liittyvässä ei ole ollut.
        Akateemikko jonka vanhemmat ovat molemmat syntyneet 2028...

Oletpa asiassa katkera ja kateellinen, ei minua haittaa pätkääkään se mihin uskot, en minäkään usko sinunkaan juttujasi, suurimmat referenssisi on nämä juttusi ja kattila aijaukset minä kuitenkin laiton kuvan yliopistolta, missä olin kuvassa. Sinä aijailit resupeppu kattiloita, poikani päähän siksi olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa asiassa katkera ja kateellinen, ei minua haittaa pätkääkään se mihin uskot, en minäkään usko sinunkaan juttujasi, suurimmat referenssisi on nämä juttusi ja kattila aijaukset minä kuitenkin laiton kuvan yliopistolta, missä olin kuvassa. Sinä aijailit resupeppu kattiloita, poikani päähän siksi olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina.

Tuo on askel parempaan suuntaan että tunnustat olevasi patologinen valehtelija. Patologiselle valehtelijalle ei totuudella ole mitään merkitystä.
        Se ei ole uskon asia onko työskennellyt Jyväskylän Yliopistolla, vaiko ei ole. Tiedot löytyy kaikki netistä ja sinä et ole työskennellyt. Asia on selvä ja loppuunkäsitelty, eikä kukaan muukaan usko tuollaisiin satuihin niin kannattaisi olla ihan hiljaa, mutta ei päivääkään ettet nolaisi itseäsi pahemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on askel parempaan suuntaan että tunnustat olevasi patologinen valehtelija. Patologiselle valehtelijalle ei totuudella ole mitään merkitystä.
        Se ei ole uskon asia onko työskennellyt Jyväskylän Yliopistolla, vaiko ei ole. Tiedot löytyy kaikki netistä ja sinä et ole työskennellyt. Asia on selvä ja loppuunkäsitelty, eikä kukaan muukaan usko tuollaisiin satuihin niin kannattaisi olla ihan hiljaa, mutta ei päivääkään ettet nolaisi itseäsi pahemmin.

Elähän mene asioiden edelle poju, jyu on noin 60 virkamiestä ja noin 1500 työsuhteessa olevaa, vaihtelee hieman ajankauden mukaan, lisäksi on vielä satoja projektityöntekijöinä, jopa proffia jotka saavat tulonsa vaikkapa nokialta, varsinkin tuotekehityspuolella... minä olin työsuhteessa sorryvaan poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän mene asioiden edelle poju, jyu on noin 60 virkamiestä ja noin 1500 työsuhteessa olevaa, vaihtelee hieman ajankauden mukaan, lisäksi on vielä satoja projektityöntekijöinä, jopa proffia jotka saavat tulonsa vaikkapa nokialta, varsinkin tuotekehityspuolella... minä olin työsuhteessa sorryvaan poju

Vain olitkohan kuitenkin vaan suhteessa... siihen exääsi? Siihen joka keittiöstä saamallaan tienestillä elätti pari kersaa ja sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko siellä siihen aikaan se Pullamössöksi haukuttu kaveri? Täytyy siltä kysellä muistaako tuollaisen talkkarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Tämä laulu perustuu myös tositapahtumiin, kun Dodo-sorsa ei enää ollutkaan kolossaan. https://www.youtube.com/shorts/RJkl2qF27So
        Se oli myös tositapahtuma kun kotkalainen lentokapteeni lensi Tikkakoskella säähavaintopallolla ilmatilaa silmä kovana tarkkaillen tarkoilla silmämunillaan. Hän oli yllättäen lentänyt 8000 tuntia koelentäjänä ja hänellä on 8000 kirjaa kirjahyllyssä ja hän sai 8000 euron kuukausipalkkaa Jyväskylän Yliopistolta ja Microsoftilta 38.000 markan kuukausipalkkaa pelaamalla tyttöystävän kanssa Commodorea kolmekymppiseksi kotona asuen, jossa äiti opetti kieliä ja matikkaa.

Voiko kysyä mitä tapahtui niille 8000 kirjalle jotka olivat Hua Hinissa kirjahyllyssä?
        Taitaa olla lempilukusi tuo 8000?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo joo. Tämä laulu perustuu myös tositapahtumiin, kun Dodo-sorsa ei enää ollutkaan kolossaan. https://www.youtube.com/shorts/RJkl2qF27So
        Se oli myös tositapahtuma kun kotkalainen lentokapteeni lensi Tikkakoskella säähavaintopallolla ilmatilaa silmä kovana tarkkaillen tarkoilla silmämunillaan. Hän oli yllättäen lentänyt 8000 tuntia koelentäjänä ja hänellä on 8000 kirjaa kirjahyllyssä ja hän sai 8000 euron kuukausipalkkaa Jyväskylän Yliopistolta ja Microsoftilta 38.000 markan kuukausipalkkaa pelaamalla tyttöystävän kanssa Commodorea kolmekymppiseksi kotona asuen, jossa äiti opetti kieliä ja matikkaa.

Voiko kysyä mitä tapahtui niille 8000 kirjalle jotka olivat Hua Hinissa kirjahyllyssä?
        Taitaa olla lempilukusi tuo 8000?

Kirjat varmaan jäi siihen asuntoon, joka vaihdettiin anopin kanssa päittäin. Anoppi kun osasi lukea yhtä vähän kuin Pimpshorny, niin poltti ne lämpimikseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe