Mikä vuosi oli?
Kuka muistaa Nightwish esiintymisen jätkänpuistosta?
43
945
Vastaukset
- Anonyymi
Joo 1984.
- Anonyymi
1999
- Anonyymi
Nolla !
- Anonyymi
1997 tai 98
- Anonyymi
V.1999 Suviyön Sumutus!
- Anonyymi
Joku kyllä houraa nyt?
- Anonyymi
Se oli -99 ja olin paikalla
- Anonyymi
99 kahtena iltana oli pelit. Ja ilimanen konsertti oli.
- Anonyymi
Nyt eivät edes kusella kävisi sumilla vaan painasivat ohi vaan
- Anonyymi
Katsopas Facebookista ! Ihan julkista tietoa. Ja joku on ollut niin fiksu, että on listannut esiintyjät vuosittain.
Suviyön Sumutus edelsi Suomussalmi rock tapahtumaa.
- Anonyymi
Tässä faktaa:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2583313675257434&id=1539096413012504 - Anonyymi
On Teillä muistelut. On varmaan jotain muutakin muistelemista esim olenko ottanut aamulääkkeet , päivä ja ilta. Olenko käynyt wv onko vaipat vai unuhtuiko taas
- Anonyymi
Hyvä että vielä muistaa edes vanhat asiat.
Vanhenet sinäkin tiettävästi?
Ai niin, mikäs päivä nyt on? 30.11.2024.
85 v Talvisodan syttymisestä! Kuka sytytti ja miksi???? - Anonyymi
Nykyiset lippalakki jonnet olleet vielä syntyneetkään.
- Anonyymi
Niin miten voi ottaa kaksi taplettia kolmesti päivässä🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten voi ottaa kaksi taplettia kolmesti päivässä🤷♂️
Pistää suuhun ja nielee. Mielellään jotain nestettä myös kyytipoikana 😊
- Anonyymi
Mikä sota? Hoitsut tulkaa vaihtaan vaipat kämppiksellä päässyt kostea pieru
- Anonyymi
Eihän se ole käynytkään sumilla...
- Anonyymi
No kyllä on.
- Anonyymi
koskan mjaato vjaltonen ja leningradkaupois esiinty punanahkojen kanssa senaatin torilla.
- Anonyymi
Oli 12.6.1993
Leningrad Cowboys and TheAcademic Alexandrov Red Army Choir! Total Balalaika Show!
Oli hyvä meno!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli 12.6.1993
Leningrad Cowboys and TheAcademic Alexandrov Red Army Choir! Total Balalaika Show!
Oli hyvä meno!!ja kustiin toisten kantapäille kun oli hiemen tunkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kustiin toisten kantapäille kun oli hiemen tunkua.
Tungosta oli! Lähdettiin pois , kun ensimmäisiä alettiin kantaa pois. Mutta ikimuistoinen juttu.
- Anonyymi
Minäkin olin paikalla silloin,taisi tosiaan olla siinä 90-luvun loppupuolella. Tarja Turunen lauloi ja jäi kyllä mieleen mutta eipä silti arvannut silloin kuinka suuri nimi bändistä lopulta tuli.
- Anonyymi
Turuneån on huonoin bändin laulajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turuneån on huonoin bändin laulajista.
Ån ån ån
- Anonyymi
Nightwishin keikan aikana tai heti sen jälkeen ryhtyi kaksi ulkopaikkakuntalaista hevari-homppelia lemmen töihin keskellä nurmikenttää. Tikkaria siinä imeskelivät oikein posket lommolla. Paikalliset tupajullit sitten pilsneripäissään tämän huomasivat ja siitähän alkoi kauhea huuto ja takaa-ajo. En tiedä uskalsivatko lyödä kuitenkaan, uho oli kyllä kova.
- Anonyymi
Taisi se Ipi vainaa kolauttaa toista niistä..
- Anonyymi
Joo, totta tuo juttu...
- Anonyymi
Joo minä muistan heterona kondoomia kysy se ukko
- Anonyymi
Nightshit musa huonoa ja väsähtänyttä...toista se oli aikoinaaan kiss bändi.
- Anonyymi
Black Sabbath! Ja Alice Cooper!
- Anonyymi
Piti lähteä katsomaan mistä lähtee tuommonen lauluääni, no Tarjasta.
Upea maailmantähti tuli hiukan myöhemmin. - Anonyymi
Olin viimein jätkäpuistossa ja minua yriitivät ampua ohimoon.muualta tulleet ja ampuvatkin ohi meni
- Anonyymi
2x ohimoon koitti väistin ja ne patit on siellä nurmikolla
- Anonyymi
Pistoolilla koittivat tappaa
- Anonyymi
Se on totta.
- Anonyymi
Joo muistan kun vanhemmat ukot kysykortonkia ja näinkun se meni anaali sex aukoksix😆
- Anonyymi
Humppoo enämpi, niin lähtööpi hikiki haesemaa.
- Anonyymi
Topi oes soanu ellää niin oes ollunna kunnon kemut teällähi.
- Anonyymi
Oliko se ennen talvisotaa?
- Anonyymi
Se oli näitä aikoja😃:
Germaanit syöksivät vallasta keisari Romulus Augustuluksen. Rooman kaupunki tuhoutui lopullisesti 476. Keisari kuoli samana vuonna. Tästä alkoi keskiaika, joka kesti tuhat vuotta...
- Anonyymi
Naet vissiin. Olin paekalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374