On käsittämätön tyyppi tuo I Niskanen valittaa ja aina vain valittaa mikä milloinkin on pielessä,on kunto huono sairas ja taas sairas mitä milloinkin hevon -tua vuodesta toiseen oikeasti hänen saavutukset ovat aikas merkityksettömiä !
Kläbo tietenkin toista maata edustaa saavutuksia aikas määrä vuosia kunnossa eikä ole voivotellut toki vähän nuorempi,eli helv-tiä Niskanen aika tulla hiihtäjäksi ps.sitä hänestä ei enää tule ikävä kyllä tule tiedä mitä sanoo poistua näyttämöltä välittömästi !
ps. Niin tuleeko oikeasti Rukalla osallistumaan lainkaan "ei helvetti minä tulin sairaaksi sain lentsun" millekkään matkalle !???
Ruka mailman cap
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Iivo kärsi flunssasta ja ei siksi osallistunut edellisiin kisoihin.
Flunssa välillä herkistää hiihtäjää ja tämä saa itsestään enenmmän irti.
Itse kyllä odotin Iivolta palkinto sijaa. En kuitenkaan voittoa
Norja oli tutun vahva kuten aina - Anonyymi
Yksi tapa siirtää suosikin paineita muille.
- Anonyymi
Taisi käydä Iivolle niin, että laittaessaan perjantaina norjalaisille jauhot suuhun, pölläytti niitä siinä tohinassa omaankin suuhunsa. Kun sitten norjalaiset tänään yskäisivät seitsemän miehen voimin jauhot pihalle, eikä Iivo pitänyt silloin suutansa kiinni, kävi huonosti.
- Anonyymi
Suomalaisilta hiihtäjiltä puuttuu se sisukkuus. Milloinka on ladulla nähty suomalaisen painavan siihen tahtiin että paska käryää? Joskus Myllylä-vainaan aikaan? Että vaikka se pökäle on jo housun puolella, niin siinä tilanteessa lisätään tahtia eikä aleta keksimään selityksiä!
- Anonyymi
Aloittajalle ikävä totuus; IIvari on ykkönen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312