On käsittämätön tyyppi tuo I Niskanen valittaa ja aina vain valittaa mikä milloinkin on pielessä,on kunto huono sairas ja taas sairas mitä milloinkin hevon -tua vuodesta toiseen oikeasti hänen saavutukset ovat aikas merkityksettömiä !
Kläbo tietenkin toista maata edustaa saavutuksia aikas määrä vuosia kunnossa eikä ole voivotellut toki vähän nuorempi,eli helv-tiä Niskanen aika tulla hiihtäjäksi ps.sitä hänestä ei enää tule ikävä kyllä tule tiedä mitä sanoo poistua näyttämöltä välittömästi !
ps. Niin tuleeko oikeasti Rukalla osallistumaan lainkaan "ei helvetti minä tulin sairaaksi sain lentsun" millekkään matkalle !???
Ruka mailman cap
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Iivo kärsi flunssasta ja ei siksi osallistunut edellisiin kisoihin.
Flunssa välillä herkistää hiihtäjää ja tämä saa itsestään enenmmän irti.
Itse kyllä odotin Iivolta palkinto sijaa. En kuitenkaan voittoa
Norja oli tutun vahva kuten aina - Anonyymi
Yksi tapa siirtää suosikin paineita muille.
- Anonyymi
Taisi käydä Iivolle niin, että laittaessaan perjantaina norjalaisille jauhot suuhun, pölläytti niitä siinä tohinassa omaankin suuhunsa. Kun sitten norjalaiset tänään yskäisivät seitsemän miehen voimin jauhot pihalle, eikä Iivo pitänyt silloin suutansa kiinni, kävi huonosti.
- Anonyymi
Suomalaisilta hiihtäjiltä puuttuu se sisukkuus. Milloinka on ladulla nähty suomalaisen painavan siihen tahtiin että paska käryää? Joskus Myllylä-vainaan aikaan? Että vaikka se pökäle on jo housun puolella, niin siinä tilanteessa lisätään tahtia eikä aleta keksimään selityksiä!
- Anonyymi
Aloittajalle ikävä totuus; IIvari on ykkönen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712606Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222254kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!151958- 67878
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391877- 58777
- 101732
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48694Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672