Olen tutustunut mieheen jolla on pelkkä Adhd se on alkanut epälee, että olen saanut Adhd väärin.
Moni kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat olen saanut Adhd väärin jonka tilalla pitäisi olla Autismi diagnoosi.
Miksi kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu niiden kohdalla selvitää Autismia vaan on ehdottomasti minun kohdallani sitä mieltä, olen saanut ehdottomasti oikein Adhd.
Myös isäni ja äitini epälee olen saanut Adhd väärin.
Niille sanoo tyttö on saanut älyllinen kehitysvammaisuus jutun kun on heikkolahjaisuus tasolle jäänyt.
Äitini ei ole jaksanut tapella josta syystä on nykyään piilo alkoholisteja ja kaksi sisarusta käyttää huumeita.
Ne on saanut kuulla selvittämättä Adhd tai Autismi.
Ja kolmannen sisaruksn lapsi voi joutua diagnoosi testeihin.
Arvoitus tuleeko Adhd vai Autismi
T. Henna Espoosta
Kehitysvamma/Adhd
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mitään adhdta ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071346
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311002Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella33907- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96708- 32665
- 19606
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11508