Naisen pukeutumisen tarkoitus ja ikä, joka yli60v
On niin vaikea tänä pvänä pukea itseni. On sitä nuorena ja nuorena aikuisena melkein kaikki muoditkin otettu käytäntöön.
Nyt toivoisin, että arkipäivän vaatteisiin saisi meille jotain mukavaa ja käytännöllistä vaatetta, jota ei tarvii hävetä ja tietty edullista
Olen aika sopusuhtainen, mutta joskus tuntuu vaatekaupassa, että olisinpa mies kropaltani.
T.rl
Pukeutuminen, nainen yli60vee
10
270
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen viisikymppinen akateeminen nainen, ja pukeudun päivittäin miltei samantyylisesti kuin ehkä parikymmentä vuotta sittenkin. Olen hoikka ja huoliteltu, joten vaatteeni kun ovat laadukkaita ja suurin osa myös kuivapestäviä, samat vaatteet sopivat päälleni edelleen. Jokainen pukeutuu kuten haluaa, itse en välitä niinkään trendeistä vaan klassisesta tyylistä ja korot on jaloissa aina.
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
𝖪𝗈𝗋𝗈𝗍 𝗄𝗂𝗂𝗇𝗇𝗂 𝗃𝖺𝗅𝗈𝗂𝗌𝗌𝖺, 𝗍𝖺𝗋𝗄𝗈𝗂𝗍𝗍𝖺𝖺 𝗏𝖺𝗋𝗆𝖺𝖺𝗇 𝗄𝖺𝗇𝗍𝖺𝗉𝖺̈𝗂𝖽𝖾𝗇 𝗄𝖺̈𝗇𝗌𝗂𝖺̈.
- Anonyymi
Tuon ikäisille on ihan sama, vaikka pukeutuisi niihin harmaisiin pieruverkkareihin, kun näkyvyydellä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, paitsi itselle jos uskoo olevansa näyttävä, ei muuten.
- Anonyymi
vaatteita , pukeutumista katsotaan aina .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaatteita , pukeutumista katsotaan aina .
Kuka katsoo? Millä ajatuksella katsoo? Minä ainakaan en katso vanhaa naista tai vanhan naisen vaatteita. Käännän selkäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka katsoo? Millä ajatuksella katsoo? Minä ainakaan en katso vanhaa naista tai vanhan naisen vaatteita. Käännän selkäni.
Ehkä häissä katsotankin.
- Anonyymi
Vaatteet ei kyl naamaa kaunista. :D)))
- Anonyymi
onhan sitten edes ne , vaatteet , onhan kauniisti pukeutuvaa mukavampi katsella , kuin
jossain collarihousuissa , tms kulkevaa . Anonyymi kirjoitti:
onhan sitten edes ne , vaatteet , onhan kauniisti pukeutuvaa mukavampi katsella , kuin
jossain collarihousuissa , tms kulkevaa .Kauniisti pukeutuva? Mitä se on?
Kun wanhusnainen yrittää esiintyä seksikkäästi pukeutuneena, se herättää sääliä ja myötähäpeää miehissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715