Siskontyttö,kohta 14v.

Anonyymi-ap

Haluaa olla Niko. Tätä on jatkunut jo vuoden.emme ole keskenämme jutelleet vielä asiasta.
Eikä siskokaan ole halunnut puhua tyttöpojastaan sen enempää.
Olen sanonut hänelle että se voi olla ohimenevää mutta ei se näytä olevan.mihin suuntaan tukea tätä perheen toista kaksoistuttöä?

10

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hän tuntee olevansa Niko niin kai hän sitä on . Mutta tiedän yhden toisen ” Nikon” kolme vuotta kesti sen jälkeen puhkesi kukkaan naisena.
      Joten murrosiässä saattaa olla näitä juttuja , kakki eivät ole pysyviä Nikoja mutta jotkut ovat . Ole ihan vaan tavallinen heitä kohtaan ihan kun aina ennenkin, se käy sitten selville aikanaan jos hän on transeksuaalinen .
      Mutta se on muistettava että hän on sama ihminen vaikka olisikin trans, ja kohdella tulee kuten tavallisesti.
      Kun seuraa hänen kehitystä niin sen näkee sitten aikanaan miten asiat ovat. Ei ole mitenkään väärin liioin jos on transseksuaalinen sillä silloin se on hänen identiteettinsä .
      Sääli ettei sisaresi kerro sinulle ajatusistaa, luulen että hön kokee asian työläänä eikä halua siitä puhua.

• Anonyymi

Hän on sellainen. Kyllä hän puhuu jos alan kyselemään.tämä on hämmentävä tilanne,itse tytölle/pojalle en ole mitenkään näyttänyt että tiedän. Tämä niko on kaksonen.molemmat pukeutuvat melko lailla pojille tyypillisesti. Bändipaitoja,hattu,löysät farkut jne.

• Anonyymi

Tyypillisesti hämmentynyt murrosikäinen. Nykyään vaan on se, että tuon ikäiset saattavat tarttua sateenkaaripropagandaan, jossa aikuiset vakuuttavat tälle "nikolle" että hän on syntynyt väärään sukupuoleen ja että hän on aina ollut poika/mies.

Mitään niin sanottuja hoitoja ei kyllä pidä koskaan sallia alaikäisille, sillä he elävät sekavaa kasvuvaihetta, ovat epävarmoja itsestään ja ovat valitettavasti kaiken lisäksi alttiita näiden poliittisten painostusryhmien puheille.

• Anonyymi

Aika näyttää lapsen kasvaessa mikä on hänen identiteettinsä .
        Ja jos on niin että hän tuntee olevansa jatkossakin toista sukupuolta niin silloin on sitä , ilman että siitä syytetellään sateenkaari väkeä yleistämällä.
        Mitä tulee leikkaushoitoon niin sekin on pitkä prosessi ennen kun ovat siinä vaiheessa että
        siihen aletaan.
        Joten näistä asioista voi puhua ihan asialinjalla ilman että aletaan haukkumaan sateenkaari väkeä ,kuten se yleensä aina näyttäytyy että vika haetaan aina muista asioista se kun missä se on.etenkin jos ei edes ole asiatietoa siitä mistä puhuu ,vaan ainoastaan omat käsitykset siitä mikä on oikein tai väärin vieraan ihmisen elämässä .

• Anonyymi

Jännästi tähän sattui muutamien minuuttien sisällä porukkaa kommentoimaan.

Kun kyse on afab:sta, jo 14-vuotiaasta, luuston suhteen peli on jokatapauksessa jo menetetty, joten sinänsä ei ole mikään kiire tässä asiassa. Toki on aina hyvä kunnioittaa toista tämän identiteetin suhteen, sehän on selvää, vaikkei toinen koskaan menisi hoitoihin.

• Anonyymi

LAPSEN kroppaan ei muutenkaan tule tykittää mitään hormoneja sen mukaan mitä hän sattuu kulloinkin tuntemaan ja haluamaan. Varsinkin kun ulkopuoliset ihanteet, media ja painostusryhmät tuovat esille omia näkemyksiään kovalla voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LAPSEN kroppaan ei muutenkaan tule tykittää mitään hormoneja sen mukaan mitä hän sattuu kulloinkin tuntemaan ja haluamaan. Varsinkin kun ulkopuoliset ihanteet, media ja painostusryhmät tuovat esille omia näkemyksiään kovalla voimalla.

Niissä maissa, joissa alaikäisiä hoidetaan lasta on seurattu ja tutkittu useita vuosia ennen kuin murrosikää siirtävää lääkitystä edes harkitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ei ole kysymys mitä ” kulloinkin ” sattuu tuntemaan vaan tunne on kestävä heillä jotka ovat siinä tilanteessa missä tuntevat olevansa jotain toista minä heitä pidetään

• Anonyymi

Miks tää yks sina haluaa olla 14w ???

• Anonyymi
      UUSI

Paras lääke on kasvurauha, ajan kuluminen. Ei lääkkeitä, ei blokkereita, ei transsukupuolisuuden vahvistaminen. Todennäköisesti ohimenevää, vaikka nykyinen asenneympäristö saattaa laittaa nuoren tai lapsen pään sekaisin, ja huonovointiset nettiyhteisötvertaistukiryhmät sen päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe