Vaimon toyboy

Anonyymi-ap

37 vuotias vaimoni, kokoluokassa xs, siis pieni ja sievä kaikella tapaa, tapasi tuollaisen melkein kokoisensa nuorukaisen, siis alle 160 cm ja alle 50 kg. Olemme aikaisemmin harrastaneet noita kaikensorttisia "pöyriä". Sinänsä nuo ryhmäjutut ovat tuttuja.

Ensin minulle näytettiin valokuvaa, vaatteet päällä. No minusta ihan ok. tyyppi, tuunattu USA auto ja ajokortti. Juttelin puolituntia hänen kanssaan puhelimessa, vaikutti hiukan hiljaiselta, mutta tosi fiksulta. Vaimo on aina, siis melko varmasti... vaatinut minulta hyväksymisen seksin harrastamiseen jonkun vieraan kanssa. Yleensä se on tapahtunut jossakin clubilla tai muissä vastaavissa paikoissa.

Nyt hän kuitenkin olisi tuonut tuon kaverin kotiimme. Minä myönnyin, mutta ehdotin kuitenkin menemistä kesämökillemme. Tämä sopi vaimolle. Kännykällä kesämökki lämpiämään ja viikon päästä sitten sinne.

Tuo Lauantai-ilta koitti ja kundi saapui wee kasin jyrinän saattelemana sovittuun aikaan. Oli vaihtamassa auton renkaita ja kaveri nousi autosta ja otti haskat takapoksista ja tuli auttamaan. Otteista päätellen automies. Juttelimme niitä näitä autoista. Vaimo huusi, että saunakin on lämmin. Menimme siis saunaan.

Kaveria kutsuttiin "Iso-Arskaksi", näin vaimo kertoi. Kovin ei tuo kuvaus sopinut pojan olemukseen. Saunassa selvisi syy tuohon lisänimeen. Kyllä kaverilla oli melkoinen heppi noin syrjäsilmällä arvioituna. Onks tää juttu nyt sulle ok ? Kysyi Arska. Minä nauroin ja nyökkäsin. Ja Arska jatkoi, jotenkin ei kiinnostaisi joutua sun kokoisen bodarin väkivallan kohteeksi.

Istuimme terassilla, kun vaimo pyysi tulemaan sisälle. Lokakuun ilta oli kylmä ja vaimon kehotuksesta siirryimme sisätiloihin. Vaimo oli laittautunut sillä välin tuollaisen aikuisviidenäyttelijän asuun. Ja kopotteli korkkareissa makuuhuoneeseen. Saaks mun mies katsella, niinkuin sovittiin, varmisti vaimo. Vastaukseksi tuli nyökkäys.

Vaimo meni selälleen vuoteelle ja Arska heitti pyyhkeen tuolille. Ihan täysi stondis, kullin pää osoitti melkein suoraan ylöspäin ja... se oli iso. Todella iso ja koko korostui vielä miehen hoikassa olemuksessa.

Vaimo levitti säärensä ja Arska nousi ns. pukille. Ei meinannut ekalla yrittämällä upota tuo mahtava mela, no ehkä meni liian huvittelureiän alareunaan. Vaimo ohjasi vädellään sanoen samalla, että tee se varovasti. Ja Arska totteli. Parikymmentä työntöä aivan huulilla, hyvää vartta jäi ainakin 10 cm käyttämättä.

Vaimo otti kaveria pakaroista kiinni, pienistä pakaroista, jotka sopivat mekein vaimon käsiin ja puristeli ja painoi itseään vasten. Taatusti oli pohjakosketus, kuulin tuon vaimon huokauksesta. Vaimo huokaisi syvään ja vartalo jännittyi kaarelle. Tule vaan sisälle, sanoi vaimo. Poika lisäsi tahtia ja laski sperman sisään.

Kyllä se vain niin on , että koolla on vaikutusta, tuumasin. Tuossa touhussa ei kauaa sukat kuluneet. Tosin pienen kuivattelun jälkeen oli vielä santsikierros. Eikä sekään kestänyt kuin television mainoskatkon verran. Olin siirtynyt toiseen huoneeseen katsomaan televisiota.

Seksi-ilottelijat tulivat myös olkkarin puolelle. Arska oli etsinyt pyyhkeen ja kysyi voisiko menna vielä suihkuun. Vaimo tuli viereeni soffalle ja sanoi koeta ja ohjasi käteni no sinne. Nahkasoffalle valui lemmenlientä. Olisiko myöhemmin minun vuoroni ?

0

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
        Ikävä
        181
        2606
      2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        189
        2128
      3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
        Ikävä
        177
        1986
      4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
        Maailman menoa
        124
        1803
      5. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
        Ikävä
        165
        1760
      6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
        Tv-sarjat
        31
        1675
      7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
        Ikävä
        179
        1285
      8. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
        72
        1277
      9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
        Perussuomalaiset
        171
        1235
      10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
        Perussuomalaiset
        80
        1181
      Aihe