Nyt kannattaisi tehdä esteitä rajalle.
Esteitä rajalle
36
471
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä itse olet estoinen.
- Anonyymi
Päästä sitten vihollinen kotiisi ja kuole. Turha itkeä sitten kun vihollinen hyökkää.
- Anonyymi
Kieltotauluja pääsy kielletty yksityisalue tai läpikulku kieletty
- Anonyymi
No sehän varmaan auttaisi paljon
- Anonyymi
Lisäkilpi, ei koiria
- Anonyymi
Onko salpalinjasta enää mitään jäljellä?
Katsoin kun Ukrainassa pellolla maataan ja toivotaan ettei drone huomaa . Nyt olisi hyvä tehdä suojia. Salpalinjan punkkeritkin auttaisi edes vähän. - Anonyymi
Punkkerit on otettu sivilikäyttöön ja ovat suosittuja piletys paikkoja
- Anonyymi
Hyvä. Nehän on sitten kunnossa jos sota tulee.
- Anonyymi
Panssari esteitä suomussalmen keskusta täyteen. ;D
- Anonyymi
Taajaman ulkopuolelle.
- Anonyymi
Miinoja raja täyteen.
- Anonyymi
Kiljuset rajalle
- Anonyymi
Justiina kaulimen kanssa passiin.
- Anonyymi
Porkkanoita rajalle.
- Anonyymi
Aitoja. Isoja kiviä, pengertä ansoja ym.
- Anonyymi
Vahvoja teräksisiä merikontteja tasaisin välein. Vaikkapa sata joka vuosi. Niistä voisi olla paljon hyötyä, jos joku tulee lähelle. Sinne tarvittaessa rotyyliä sata kiloa / kontti. Räjäytys kauko-ohjauksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvoja teräksisiä merikontteja tasaisin välein. Vaikkapa sata joka vuosi. Niistä voisi olla paljon hyötyä, jos joku tulee lähelle. Sinne tarvittaessa rotyyliä sata kiloa / kontti. Räjäytys kauko-ohjauksella.
Joo, 100 merikonttia ois jo toista kilometriä ! 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, 100 merikonttia ois jo toista kilometriä ! 😅😅
Nyt veliseni ymmärsit väärin. Tasaisin välein, sata vuodessa!!! Ei sumiakaan päivässä rakennettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt veliseni ymmärsit väärin. Tasaisin välein, sata vuodessa!!! Ei sumiakaan päivässä rakennettu
Tasaisin välein ? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontit on hyvä idea.
- Anonyymi
Ei enää poliitikot ja media irvistele Trumpin Meksikon rajan esteille. Siis rakentamaan kovalla kiireellä.
- Anonyymi
Pahvinauloja, niin puhkeaa panssarivaunusta renkaat!
- Anonyymi
vennään poka tulee ilmasta, ei auta kontit
- Anonyymi
Ziikaa Ukrainaa. Kyllä sieltä tullaan maata pitkinkin . Niitä piisaa kyllä taivaalle kuin maahankin.. kaikki esteet mitkä hidastaa on hyvä.
- Anonyymi
Salpalinja pitää kunnostaa ja tehdä valmiiksi.
Ja Kaikki esteet rajalle on plussaa. - Anonyymi
Kaikki on turhaa .
- Anonyymi
Ei ole turha ennakoida.. se on tyhmyyttä jos ei ennakoi ja siitä voidaan kärsiä kaikki.
- Anonyymi
Onko suomussalmella salpalinjasta jäänyt korsuja ja missä kunnossa ovat?
Kannattaa tehdä uusia ja kunnostaa vanhoja. - Anonyymi
Mitä sinä pelkäät
- Anonyymi
Kuolemaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolemaa
Kuolema tulee jokaiselle ennemmin tai myöhemmin
- Anonyymi
Nyt niitä aitoja rajalle vielä kun kerkiää.
- Anonyymi
Mee laittamaan jos huvittaa.
- AnonyymiUUSI
Kontit olisi hyvin sijoitettuina yes. Toimisi vahvistettuina hyvinä suojana, ampuma-asemana ja esteenä. Tarvittaessa voisi sitten räjäyttää sopivalla hetkellä.
- Anonyymi
Tervetuloa!
- AnonyymiUUSI
Baltian maat linnoittaa, Suomi seisoo sormi pe....ssä ja odottaa. Joku sotilasjohtaja sanoi haastattelussa että ei ole tarvetta, rakennellaan sitten jos sota syttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289