Onko Aplen järjestelmä läppäriin hyvä,helppo saisi olla.
Onko aple hyvä
23
278
Vastaukset
- Anonyymi
Sit sun pitää ostaa Applen kone. Sit voit kokeilla, että onko hyvä vai ei.
- Anonyymi
Olen ostanut ja ei ole kummoinenkaan! Ihan liian rajoitteinen omaan ekosydteemiinsä ja vakoilukin kai kohta Windowsin tasolla.
Nää kamalastikehutut Applen omat prossut ei ole niin hyviä kuin mainostetaan. Laitteet jäätyilee ihan jatkuvasti ja tehot, ne ei ole sitä mitä kerrotaan, Eniten jäätyilyssä ärsyttää se että Mac ei ota sinäaikana vastaan tekstiä. joten jos vaan kirjoitat, jotain puuttuu jatkuvasti.
Toinen mikä on todella iljettävää on laitetuki. Se on surkea. Pitäisi aina ostaa uusi Applen laite.
Olen vuosia tehnyt videoita Maceillä, nyky ARM-prossuiset tahmaa siinä todella pahasti.
Se toiminnan sulavuus josta Macit ennen tunnettiin, se on kuollut.
Myös rekistöröityminen Applen ekosysteemiin on viety agressiivisemmaksi. Ilaman sitä Mac ei enään toimi. Mac ja iOS kokee myös Windowsmaisia päivitysongelmia, tosin ei ihan Windowsin mittakaavassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ostanut ja ei ole kummoinenkaan! Ihan liian rajoitteinen omaan ekosydteemiinsä ja vakoilukin kai kohta Windowsin tasolla.
Nää kamalastikehutut Applen omat prossut ei ole niin hyviä kuin mainostetaan. Laitteet jäätyilee ihan jatkuvasti ja tehot, ne ei ole sitä mitä kerrotaan, Eniten jäätyilyssä ärsyttää se että Mac ei ota sinäaikana vastaan tekstiä. joten jos vaan kirjoitat, jotain puuttuu jatkuvasti.
Toinen mikä on todella iljettävää on laitetuki. Se on surkea. Pitäisi aina ostaa uusi Applen laite.
Olen vuosia tehnyt videoita Maceillä, nyky ARM-prossuiset tahmaa siinä todella pahasti.
Myös rekistöröityminen Applen ekosysteemiin on viety agressiivisemmaksi. Ilaman sitä Mac ei enään toimi. Mac ja iOS kokee myös Windowsmaisia päivitysongelmia, tosin ei ihan Windowsin mittakaavassa.Mitä tuossa katsoin testituloksia, niin hieman ristiriitaisia tuloksia tulee, kun verrataan esim. m4 pro:ta AMD Ryzen 9:ä vastaan. Joissain testeissä M4 on huomattavan nopea, mutta joissakin AMD näyttää kaapin paikan. Tuloksien vertailua vaikeuttaa se, että macOS:iin ja Windowssiin ei saa samoja testiohjelmia. Tahmailu voi olla selitettävissä sillä, että käytetty sovellus on tehty Intel x86 -pohjalle ja se ajetaan Rosetta2 emulaation läpi. Tuo syö väkisinkin nopeutta. Suurimpana ongelmana itse näen sen, että Applen tuotteiden hinnat ovat karanneet käsistä, ja laitteissa mennään selkeästi ulkonäkö edellä. Laajennettavuus ja käyttäjän mahdollisuus korjata laitetta on käytännössä nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös rekistöröityminen Applen ekosysteemiin on viety agressiivisemmaksi. Ilaman sitä Mac ei enään toimi. Mac ja iOS kokee myös Windowsmaisia päivitysongelmia, tosin ei ihan Windowsin mittakaavassa.Ei sulla ole varaa applen juttuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ole varaa applen juttuihin.
Kyse ei ole rahasta! Thinkpad on kalliimpi ja parempi kuin Apple, Ubuntu on parempi kuin MacOS.
Ultra 9 vääntää noin kolmekertaa parmmin/nopeammin kuin Applen viritelmä.
- Anonyymi
Ei ole, nykyApplet on surkeita, Applen omat prossut on ylimainostettuja ja surkeita.
Myynti romahtanut mm Yhdysvalloissa!
Toinen syy on posketon ylihinnoittelu.- Anonyymi
Uusin MacOs on julmetun buginen os.
- Anonyymi
Tällä palstallahan kaikki tiedetään, ei kannatta lukea varsinaisia tietokone sivustoja, ne kirjoittaa mitä mainnostaja käskee, näin on isot pojat kertoneet...
- Anonyymi
Ei tarvitse katsoa kuin omaan lompakkoonsa nähdäkseen, että Apple on ylihinnoitellut itsensä pois markkinoilta. Ostajakandidaatit on siis niitä, jotka eivät tiedä mitään tietokoneista eivätkä siis niille itse yritä mitään muuta tehdä kuin käyttää. Tärkein ohjelma on selain, jonka kirjanmerkkeihin on pistetty se yksi ja ainut sivu, missä koneella vieraillaan: Eli hommaan toimisi perus markettikonekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse katsoa kuin omaan lompakkoonsa nähdäkseen, että Apple on ylihinnoitellut itsensä pois markkinoilta. Ostajakandidaatit on siis niitä, jotka eivät tiedä mitään tietokoneista eivätkä siis niille itse yritä mitään muuta tehdä kuin käyttää. Tärkein ohjelma on selain, jonka kirjanmerkkeihin on pistetty se yksi ja ainut sivu, missä koneella vieraillaan: Eli hommaan toimisi perus markettikonekin.
Selaimmen käyttö MacBook Pro ei ole sen ihmeelisempää kuin Chromebookillakaan!
- Anonyymi
MENE SINÄ HOITOON!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruskäyttäjälle Applen koneet ovat aivan ylihintaisia. Applen vahvaa kenttää ovat aina olleet oppilaitokset ja media-alan yritykset. Näihin em. laitteet hankitaan leasingilla, ja niistä maksetaan vuokraa X summa per kuukausi. Apple on edelleenkin vahva videotuottajien, muusikoiden ja kuvankäsittelijöiden keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE SINÄ HOITOON!
Menkää KAIKKI hoitoon, sinä myös joka käskytit menemään hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MENE SINÄ HOITOON!
Osaatko muuta kuin hokea tuota "mene hoitoon"-mantraa?
- Anonyymi
Nykyään applet on surkeutta ylihinnalla!
- Anonyymi
F-35 on ”paska design”, totesi Elon Musk – tätä mieltä on asiantuntija
1.12.202411:02
Miljardööri korosti miehittämättömän kaluston merkitystä X-viestipalvelussaan. - Anonyymi
Windows ei ainakaan ole hyvä.
W I N D O W S :
- Päivitys ongelmat
- Katoileva activointi
- Wlanin katkominen ja tahmaaminen
- Kuvansumennus peleissä
- 4-ytimen ongelma
- Todella raskas ja hidas
- Kuvakatselin kellastaa kuvat
- Win- Storesta jutut ei aina asennu ja pyytää rahaa ilmaisohjelmistakin.
- Tietosuoja onneton ja Windows saastuu
- Tuputtaa väkisen Edge selainta
- Recall on töydellinen vakoilu.
- Surkeat äänet, latteat, tulee jäljessä suhteessa kuvaan. sirisee.
Kyllä siinä hermo kiristyy. Ne hermot!- Anonyymi
Ehkä johtuu Windowsversiosta. Noita ongelmia on Win10:ssä.
Itse olen poistanut kympin koneistani ja ajelen kasilla (8.1) ja kaikki toimii paremmin kuin kympissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä johtuu Windowsversiosta. Noita ongelmia on Win10:ssä.
Itse olen poistanut kympin koneistani ja ajelen kasilla (8.1) ja kaikki toimii paremmin kuin kympissä.Kympissä ei ole Recall-toimintoa vaan se tulee Windows 11:een.
- Anonyymi
Outoja ongelmia sinulla, kun ei olisi vaan joku linux-jakelu kyseessä. En ole kuullut kellään jolla on windows kertovan moisista onkelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja ongelmia sinulla, kun ei olisi vaan joku linux-jakelu kyseessä. En ole kuullut kellään jolla on windows kertovan moisista onkelmista.
Ei linuxeissa tuollaisia ongelmia ole! Joten windowshihu jauhaa taas omiaan. Linuxeissa ei sitäpaitsi ole mm. recall-toimintoa lainkaan, joten se on täysin vakoiluvapaa käyttis, toisinkuin Windows, varsinkin Windows 11.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei linuxeissa tuollaisia ongelmia ole! Joten windowshihu jauhaa taas omiaan. Linuxeissa ei sitäpaitsi ole mm. recall-toimintoa lainkaan, joten se on täysin vakoiluvapaa käyttis, toisinkuin Windows, varsinkin Windows 11.
No ei ole kyllä myöskään windowsissa, korkeintaan jonkun palstatrollin korvien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole kyllä myöskään windowsissa, korkeintaan jonkun palstatrollin korvien välissä.
Recall toiminto kylläkin löytyy Windows 11:sta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031707- 2101537
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591020Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58855En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732