Olen 26v mies) ihastunut pitkäaikaiseen kaveriini (mies 24v). Ollaan tutustuttu lukiossa ja myöhemmin ollaan tavattu salilla. Nykyään tavataan päaasssa salilla. Salitreenien jälkeen yhdessäolo yleensä päättyy yhteiseen suihkureissuun ja sitten kotiin. Mitä useammin tavataan salilla, sen enemmän olen ihastunut häneen, mutta se taitaa olla yksi puolista. Salilla olen käynnyt kolmisen vuotta. Hän on saanut mut motivoitumaan. Treenien jälkeen Juttelemme kyllä niitä näitä, mutta siihen se jää. "Nähdään taas, keskiviikkona, nähdään taas..." Mä haluausin nähdä hänet muuallakin kuin salilla. Tiedä sitten kannattaisiko pyytää sitä mun luo vai avuksi salikamppeiden ostoon vai mikä, jotta näkisimme jossain muuallakin? Hän on sinkku, kuten mäkin. Hän käy kyllä reffeillä, mutta ei ole tavannut sitå oikeaa naista. Mä olen kaapissa, mutta...mitä teen?
ihastuminen kaveriin, mutta
8
320
Vastaukset
- Anonyymi
Sano sille että olet homo. Haluat häntä ja siksi käyt salilla ja yrität olla ystävä.
- Anonyymi
Jos hän tapailee naisia niin hän on hetero.
- Anonyymi
Jos ei hön osoita kiinnostusta niin älä elättele turhia toiveita tai kysyt suoraan että miten hän näkee sinut .
Yksi mies jonka kanssa olin aikoinani kaveria kysyi minulta miten minä näen hänet,ja pettyi kovasti kun sanoin että ainoastaan kaverina . - Anonyymi
26v ei ole mikään mies.
- Anonyymi
Ikävä sanoa, mutta anna hänen olla. Voitte olla kavereita, mutta älä yritä iskeä häntä millään tavalla. Löydät kyllä jonkun joka on myös miehistä kiinnostunut.
Pikemminkin ota hieman etäisyyttä häneen. Ihan vain sen vuoksi, että tässä on suuri katastrofin vaara. Hän ei ehkä ymmärrä sinun tunteitasi ollenkaan ja se oli sitten siinä.- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse vastaavassa tilanteessa tsekkaisin Grindrin, Gayromeon ja Qruiserin, josko niistä löytyisi ja sitä kautta sitten flirttaisi, swaippaisi tms.
- Anonyymi
Kiinnostaako vanhempi ok mies et pety t ola
- Anonyymi
Pyydä hänet rohkeasti kahville luoksesi,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k593993Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k172809Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552026Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2101872- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?56917Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906