ihastuminen kaveriin, mutta

Anonyymi-ap

Olen 26v mies) ihastunut pitkäaikaiseen kaveriini (mies 24v). Ollaan tutustuttu lukiossa ja myöhemmin ollaan tavattu salilla. Nykyään tavataan päaasssa salilla. Salitreenien jälkeen yhdessäolo yleensä päättyy yhteiseen suihkureissuun ja sitten kotiin. Mitä useammin tavataan salilla, sen enemmän olen ihastunut häneen, mutta se taitaa olla yksi puolista. Salilla olen käynnyt kolmisen vuotta. Hän on saanut mut motivoitumaan. Treenien jälkeen Juttelemme kyllä niitä näitä, mutta siihen se jää. "Nähdään taas, keskiviikkona, nähdään taas..." Mä haluausin nähdä hänet muuallakin kuin salilla. Tiedä sitten kannattaisiko pyytää sitä mun luo vai avuksi salikamppeiden ostoon vai mikä, jotta näkisimme jossain muuallakin? Hän on sinkku, kuten mäkin. Hän käy kyllä reffeillä, mutta ei ole tavannut sitå oikeaa naista. Mä olen kaapissa, mutta...mitä teen?

8

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano sille että olet homo. Haluat häntä ja siksi käyt salilla ja yrität olla ystävä.

• Anonyymi

Jos hän tapailee naisia niin hän on hetero.

• Anonyymi

Jos ei hön osoita kiinnostusta niin älä elättele turhia toiveita tai kysyt suoraan että miten hän näkee sinut .
      Yksi mies jonka kanssa olin aikoinani kaveria kysyi minulta miten minä näen hänet,ja pettyi kovasti kun sanoin että ainoastaan kaverina .

• Anonyymi

26v ei ole mikään mies.

• Anonyymi

Ikävä sanoa, mutta anna hänen olla. Voitte olla kavereita, mutta älä yritä iskeä häntä millään tavalla. Löydät kyllä jonkun joka on myös miehistä kiinnostunut.

Pikemminkin ota hieman etäisyyttä häneen. Ihan vain sen vuoksi, että tässä on suuri katastrofin vaara. Hän ei ehkä ymmärrä sinun tunteitasi ollenkaan ja se oli sitten siinä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Itse vastaavassa tilanteessa tsekkaisin Grindrin, Gayromeon ja Qruiserin, josko niistä löytyisi ja sitä kautta sitten flirttaisi, swaippaisi tms.

• Anonyymi

Kiinnostaako vanhempi ok mies et pety t ola

• Anonyymi

Pyydä hänet rohkeasti kahville luoksesi,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe