Toimitusjohtaja kertoo, että tämän puheluita olisi "nauhoitettu" ja julkaistu netissä. Tällä palstalla esiintyy toimitusjohtajaa "edustava" toinen toimitusjohtaja.
Pyydetään tätä antamaan linkki, josta "nauhoite" löytyy. Linkkiä tuskin löytyy tai "edustaja" edes vastaa kysymykseen.
Onko kyse perättömästä lausumasta vai mielenterveysongelmista? Erittäin todennäköisesti molemmista!
Toimitusjohtajan puheluita nauhoitetaan
21
322
Vastaukset
- Anonyymi
Voi vapaasti vetää omat johtopäätökset, liittyykö tämän palstan muihin "keskusteluihin", joissa ainakin toinen toimitusjohtaja on kertonut esiintyvänsä.
- Anonyymi
Tuosta on ihan "mustaa valkoisella" ja saataneen jakoon toiselle alustalle.
- Anonyymi
odotellaan innolla sosiaalisen median influuserin uutta tiktok-videota
- Anonyymi
Toimitusjohtaja? Hahhahhaaaa.. kellään terveellä ei ole tarvetta esittää toimitusjohtajaa. Täysi pelle. Näitä hööpöjä on kulmilla ja odottavat jos joku uskoisi heidän juttujaan jotta voisivat leikkiä leikkiään. Se on kremlin trolli tyylinen torvi.
- Anonyymi
Ota huomioon, etteivät kaikki ole "terveitä". Oletuksena voisi olla tänne toimitusjohtajana kirjoittavat ja kirjoituksistaan virallisissa asiakirjoissa kertovat.
Aloituksessa olikin kysymys, kyse mielenterveysongelmista vai perättömästä lausumasta.
Aloituksen aiheeseen. Vieläkään ei saatu vastausta, missä toimitusjohtajan puheluiden "nauhoitteet" ovat.
- Anonyymi
Saakos toimitusjohtaja sen linkin jakoon, missä puheluiden nauhoite on?
- Anonyymi
Toinen kuuluisista toimitusjohtajista kirjoittelee sekavia omissa ketjuissaan. Mutta tapansa mukaan ei vastaa kysymyksiin. Niihin on myös missään muualla mahdotonta vastata, ellei ole tietoa mihin pitää vastata.
Perättömään väitteeseen on mahdotonta vastata mitään muuta, kuin väite on järjetön. Yhtä älytön, kuin kaksi palstoilla esiintyvää toimitusjohtajaa.
Missä toimitusjohtajan "nauhoitetut" puhelut ovat, kun niitä virallisen asiakirjan mukaan on jaettu nettiin? - Anonyymi
Täällä kirjoittelee myös yksi timpuri ja pappi.
- Anonyymi
Kupari ja pilli.
- Anonyymi
Odotetaan toimitusjohtajan vastausta KYSYMYKSEEN. Missä nauhoitetut puhelut on julkaistu? Ovatko toimitusjohtajat kertoneet näistä "kokemuksistaan" mielenterveyspalveluissa?
- Anonyymi
Vaan atomivoimalassapa nauhoitetaan kaikki valvomon puhelutkin! On nauhoitettu jo pian 50 v. Sen huomasi, kun muuttui ääni puhelimessa. Nyt lienee jo paremmat ja huomaamattomammat vakoiluvehkeet sielläkin.
- Anonyymi
Ja atomivoimalan isommat pomot kuuntelivat jo alusta lähtien muitten puheluja. Satuin kuulemaan, kun oli pomolla äänenvoimakkuus niin isolla, että kuului muuallekin...
Se siitä Suomen puhelinsalaisuudesta ja yksilönsuojasta! Eikä tässä ole läheskään kaikki...
- Anonyymi
Nyt ei kysymys ollut atomivoimalasta, vaan imatralaisen osakeyhtiön toimitusjohtajasta. Mihin tämä perustaa lausumansa puheluiden nauhoittamisesta? Saadaanko linkki tähän.
- Anonyymi
Yksi (silloin vielä tuleva toimitusjohtaja) sai palstan tietojen mukaan potkut luottamuspulan takia. Nyt puuttuu vielä tieto nauhoitetuista puheluista.
Virallisen asiakirjan mukaan tämä niin väittää ja tätä edustava toinen toimitusjohtaja samojen asiakirjojen mukaan seuraa ja kommentoi palstalla aktiivisesti. - Anonyymi
Miten ihminen voi olla noin sekaisin kuin tää keskustelun aloittaja
- Anonyymi
Sekaisin on ainoastaan kaksi toimitusjohtajaa. Nyt tarvitaan toiselta tieto, missä nauhoitetut puhelut netissä ovat? Ellei niitä ole, onko toimitusjohtajan mielenterveysongelmien hoito järjestetty oikeaan paikkaan? Ei poliisilaitokselle!
- Anonyymi
Mene sinne oikeuteen, siellä kun esität kysymyksiä niin voit saada vastauksia. Täällä meluamalla ei niitä tule.
Onko muuten työaika, ja netin ääressä?
- Anonyymi
Edelleen avoinna, missä tallenteet/nauhoitteet ovat. Mikäli niitä ei ole, onko toimitusjohtaja käynyt kertomassa asiasta ruokolahtelaiskonstaapelin sijaan mielenterveyspalveluissa?
- Anonyymi
Tätä kysyttiin virallista tietä ja nyt toimitusjohtajan käyttämällä Suomi24-palstalla. Edelleen puuttuu vastaus. Missä tallenteet/nauhoitteet ovat? Tuskin se pikkutyttö siellä nuijan varressa niitä selvittää. Tekee, niin kuin isot sedät käskee.
VAROKAA OIKEASTI NÄITÄ FIRMOJA, MITKÄ OVAT NÄILLÄ PALSTOILLA! - Anonyymi
Onko suikkeli otettu jo vihdoin kiinni
- Anonyymi
Odotetaan tallenteiden/nauhoitteiden sijaintia. Toimitusjohtaja ei näytä löytäneen oikeaan laitokseen, jossa on apua saatavilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279