Toimitusjohtajan puheluita nauhoitetaan

Anonyymi-ap

Toimitusjohtaja kertoo, että tämän puheluita olisi "nauhoitettu" ja julkaistu netissä. Tällä palstalla esiintyy toimitusjohtajaa "edustava" toinen toimitusjohtaja.

Pyydetään tätä antamaan linkki, josta "nauhoite" löytyy. Linkkiä tuskin löytyy tai "edustaja" edes vastaa kysymykseen.

Onko kyse perättömästä lausumasta vai mielenterveysongelmista? Erittäin todennäköisesti molemmista!

21

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi vapaasti vetää omat johtopäätökset, liittyykö tämän palstan muihin "keskusteluihin", joissa ainakin toinen toimitusjohtaja on kertonut esiintyvänsä.

• Anonyymi

Tuosta on ihan "mustaa valkoisella" ja saataneen jakoon toiselle alustalle.

• Anonyymi

odotellaan innolla sosiaalisen median influuserin uutta tiktok-videota

• Anonyymi

Toimitusjohtaja? Hahhahhaaaa.. kellään terveellä ei ole tarvetta esittää toimitusjohtajaa. Täysi pelle. Näitä hööpöjä on kulmilla ja odottavat jos joku uskoisi heidän juttujaan jotta voisivat leikkiä leikkiään. Se on kremlin trolli tyylinen torvi.

• Anonyymi

Ota huomioon, etteivät kaikki ole "terveitä". Oletuksena voisi olla tänne toimitusjohtajana kirjoittavat ja kirjoituksistaan virallisissa asiakirjoissa kertovat.

Aloituksessa olikin kysymys, kyse mielenterveysongelmista vai perättömästä lausumasta.

Aloituksen aiheeseen. Vieläkään ei saatu vastausta, missä toimitusjohtajan puheluiden "nauhoitteet" ovat.

• Anonyymi

Saakos toimitusjohtaja sen linkin jakoon, missä puheluiden nauhoite on?

• Anonyymi

Toinen kuuluisista toimitusjohtajista kirjoittelee sekavia omissa ketjuissaan. Mutta tapansa mukaan ei vastaa kysymyksiin. Niihin on myös missään muualla mahdotonta vastata, ellei ole tietoa mihin pitää vastata.

Perättömään väitteeseen on mahdotonta vastata mitään muuta, kuin väite on järjetön. Yhtä älytön, kuin kaksi palstoilla esiintyvää toimitusjohtajaa.

Missä toimitusjohtajan "nauhoitetut" puhelut ovat, kun niitä virallisen asiakirjan mukaan on jaettu nettiin?

• Anonyymi

Täällä kirjoittelee myös yksi timpuri ja pappi.

• Anonyymi

Kupari ja pilli.

• Anonyymi

Odotetaan toimitusjohtajan vastausta KYSYMYKSEEN. Missä nauhoitetut puhelut on julkaistu? Ovatko toimitusjohtajat kertoneet näistä "kokemuksistaan" mielenterveyspalveluissa?

• Anonyymi

Vaan atomivoimalassapa nauhoitetaan kaikki valvomon puhelutkin! On nauhoitettu jo pian 50 v. Sen huomasi, kun muuttui ääni puhelimessa. Nyt lienee jo paremmat ja huomaamattomammat vakoiluvehkeet sielläkin.

• Anonyymi

Ja atomivoimalan isommat pomot kuuntelivat jo alusta lähtien muitten puheluja. Satuin kuulemaan, kun oli pomolla äänenvoimakkuus niin isolla, että kuului muuallekin...
        Se siitä Suomen puhelinsalaisuudesta ja yksilönsuojasta! Eikä tässä ole läheskään kaikki...

• Anonyymi

Nyt ei kysymys ollut atomivoimalasta, vaan imatralaisen osakeyhtiön toimitusjohtajasta. Mihin tämä perustaa lausumansa puheluiden nauhoittamisesta? Saadaanko linkki tähän.

• Anonyymi

Yksi (silloin vielä tuleva toimitusjohtaja) sai palstan tietojen mukaan potkut luottamuspulan takia. Nyt puuttuu vielä tieto nauhoitetuista puheluista.

Virallisen asiakirjan mukaan tämä niin väittää ja tätä edustava toinen toimitusjohtaja samojen asiakirjojen mukaan seuraa ja kommentoi palstalla aktiivisesti.

• Anonyymi

Miten ihminen voi olla noin sekaisin kuin tää keskustelun aloittaja

• Anonyymi

Sekaisin on ainoastaan kaksi toimitusjohtajaa. Nyt tarvitaan toiselta tieto, missä nauhoitetut puhelut netissä ovat? Ellei niitä ole, onko toimitusjohtajan mielenterveysongelmien hoito järjestetty oikeaan paikkaan? Ei poliisilaitokselle!

• Anonyymi

Mene sinne oikeuteen, siellä kun esität kysymyksiä niin voit saada vastauksia. Täällä meluamalla ei niitä tule.

Onko muuten työaika, ja netin ääressä?

• Anonyymi

Edelleen avoinna, missä tallenteet/nauhoitteet ovat. Mikäli niitä ei ole, onko toimitusjohtaja käynyt kertomassa asiasta ruokolahtelaiskonstaapelin sijaan mielenterveyspalveluissa?

• Anonyymi

Tätä kysyttiin virallista tietä ja nyt toimitusjohtajan käyttämällä Suomi24-palstalla. Edelleen puuttuu vastaus. Missä tallenteet/nauhoitteet ovat? Tuskin se pikkutyttö siellä nuijan varressa niitä selvittää. Tekee, niin kuin isot sedät käskee.

VAROKAA OIKEASTI NÄITÄ FIRMOJA, MITKÄ OVAT NÄILLÄ PALSTOILLA!

• Anonyymi

Onko suikkeli otettu jo vihdoin kiinni

• Anonyymi

Odotetaan tallenteiden/nauhoitteiden sijaintia. Toimitusjohtaja ei näytä löytäneen oikeaan laitokseen, jossa on apua saatavilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe