Teboil kertoo avaavansa uusia huoltoasemia ja ruokapaikkoja rekkakuskien suosimille tankkauspaikoille. Sehän kertoo vain miten idiootit rapamahat asioivat Teboililla. Näin he rahoittavat suoraan Puuttinin sotaa ukranainalaisten tappamiseksi. Mutta mahtavatko rekkakuskit edes tietää missä on Ukraina ja ovatko koskaan kuuleet Venäjän sodasta Ukrainaa vastaan?! Tällainen tulee mieleen kun jatkuvasti näkee Putinin hännystelijöitä teboileilla.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta joku Naton typerä rahantekomielessä aloitettu sota.
- Anonyymi
Ei ainakaan ketään selväjärkistä ja vielä vähemmän niitä jotka eivät ottaneet myrkkypiikkejä.
- Anonyymi
Vähän väsyneitä juttuja.
Eiköhän tuo ole jo nähty että se on ihan sama onko täällä Teboilin asemia vai ei niin sota jatkuu ja jatkuu - Anonyymi
Vanahojen automiesten entisaikain ajojuttuja tuolla ryhmässä, ja paljon vanhojen autojen kuvia kans
https://ylilauta.org/satunnainen/27q0nt#post-264040530 - Anonyymi
Aivopesty aloittaja se mölisee typeriä.
Me aloitimme käyttää Teboilia ja kävimme syömäss viime viikollakin edullisen ja tosi monipuolisen lounaan. Oli vaan pöytäpaikat vähissä.
Aivopesua tehtiin jo koronahuijauspiikeillä joten niin moni on herännyt kusetukseen ja ei enää ota tosissaan roskalehtien kiiihotuksiakaan.
Se Coronakusaushan päättyi heti kun Ukrainan interventio alkoi.
Kukaan lehdissä ei uskalla sanoa kuolinsyitä äkillisiin "niin yllättäviin" kuolemiin.
Meilläkin piikeistä moni sukulainen ja ystävä kuoli, sitä enemmän sairastuneita ja vammautuneitakin.
ME SUOSITTELEMME TEBOILIA JA TANKKAAMME NYKYÄÄN AINA SIELLÄ ...ennen käytimme muita. Meille ei kusetus iske todella eikä meitä määräile muut mitä otamme sisäämme ja mitä me ajattelemme. Emme ole aivopestävissä. - Anonyymi
Hyvin on hiljennyt teboileilla.
- Anonyymi
En juurikaan lataa muillakaan bensa-asemilla.
- Anonyymi
Näytän rekkakuskeille aina keskaria.
- Anonyymi
Meistä moni on ajanut Kiovaan useamman kerran kuin aloittaja on käynyt lähikaupassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va177554- 46550
- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27483Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425