Olen 42-vuotias nainen ja seksielämä on avioliitossa hiljentynyt pikku hiljaa. Välillä on seksiä ja välillä pitkiä aikoja hiljaista.
Nyt pikkujouluaikaan kun on parit pikkujoulut olleet olen huomannut, että kiihotun ravintolassa valtavasti jos minuun joku kiinnittää enemmän huoniota. Jotenkin se huomio ja tanssiminen saa paikat ihan väreilemään kiihotukseata. Viime viikonloppuna olin baarissa jo ihan märkänä tanssiessa ja hetken kävi mielessä, että toivottavasti en kuitenkaan täältä kenenkään matkaan lähde. Jutun idea kuitenkin on se, että kotiin tullessa käyn illasta sen verran kuumana jo, että miehen paniessa minua takaapäin saatan kuvitella ravintolassa minun kanssa tanssineiden miesten panevan minua.
Seksielämä on saanut mukavan piristeen ja tuollaisen kivan fantasian..
Itseni kiihottaminen
107
8498
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin käyt ravintolassa. Niin ne halut herää. Minulla haluttas varattua.
- Anonyymi
Vammainen mölisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vammainen mölisee
Mitäs möliset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs möliset.
Se vammaisen mölinä poistettiin, muttei tätä kommenttia joka reklamoi vammaisen mölinää.
Anteeksi tuosta, mutta lähti se alkuperäinen mölinä ainakin pois.
- Anonyymi
Tikkurilassa.
- Anonyymi
Tule lappiin
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla, olen eronnut 36 vuotias nainen, nykyinen suhteeni on vähän niin kuin on off suhde, sanoisin seksisuhde varatun kanssa, se on hyvää siinä mielessä, että en ole tilivelvollinen kuin itselleni menoistani, on jotenkin kiihottavaa kun varattu panee takaapäin, kehuen pilluani/peppuani vuolaasti samalla, tietäen kaiken olevan salattua meidän kahden kesken.
- Anonyymi
Niin siinä on jotaki jännää ja kiihottavaa kun saa varattua panna ja kehua.
Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.
Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?
- Anonyymi
Mitä ihmettä onko kamelinpaska alkanut sulle satuilla. Onkohan sulla nyt oikeat lääkkeet. Mistä sinä olet saanut kamelinpaskan.
Anonyymi kirjoitti:
Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?
Itse olen ampunut tyhjää jo toista kymmentä vuotta. Voi laskea pilluun jos haluaa... Mutta mielummin muualle. Todennäköisyys rouvalla kärytä kotona on isompi kun pillu tursuaa spermaa, kuin se että ne on nätisti pistetty naapuri rappuun tai siististi nielaistu. En roiski koskaan.
Ja luottamus on ehdoton!- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v
Anonyymi kirjoitti:
Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v
Tuo on parasta. Muutamia varattuja ollut. Eka noin kymmenen vuotta sitten kävi meillä kanssa kun rouva oli maalla. Suoraan sisään ja oltiin jo viestein kiimailtu tosi paljon. Pistin eteisessä polvilleen ja heti munaa suuhun... Siitä sitten makkariin nuoleskelemaan ja paljaalla pistettiin saman tien. Kahdesti mällit sisään. Teki namia kummallekin. Pestiin toisemme suihkussa ja rouva vaan ukko kultansa luo kotiin. Tätä tehtiin muutaman kerran. Nyt tilanne sellainen että ei haittaisi joku vastaavanlainen järjestely lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä on jotaki jännää ja kiihottavaa kun saa varattua panna ja kehua.
Kaikki varattujen nussiminen on kiihottavampaa, kuin vapaiden, näin se menee. Se ajatus, että työntää kyrpää toisen miehen naisen sisälle ja kuuntelee sitä voihkintaa, on tajunnan räjäyttävää ja myös kullin.
Mitä kielletympää sen kiihottavampaa. Suurimman hurmion olen saanut anoppia nussimassa, epäsopivaa ja kiellettyä, mutta kiihottavaa.
Itselläni on seksielämä avioliitossa loppunut. Helpotusta tuo fantasiointi mukavien naisten kanssa joillakin sivustoilla verkossa ja sähköpostitse. Se on myös turvallinen tapa tyydyttää seksuaalisia tarpeita. Samalla voi muutenkin vaihtaa ajatuksia tutuksi tulleiden kumppanien kanssa.
- Anonyymi
Mitä kuuluu tänään sinulle
- Anonyymi
Tekee todellakin hyvää jos saan takaapäin pipariini kullia, varsinkin jos panetus on päällä ollut pitempään, itselleni tuo pepun hyväily sormin samalla saa voimakkaaman tulemisen pilluni supistellessa, kannattaa puhua avoimesti kumppanin kanssa seksiin liittyvistä nautinnoista ja niiden toteuttamista olevista tavoista, eikä vaan haaveilla.
- Anonyymi
Kyllä näin naisena 50-v on kiima päällä just tanssiessa tai ravintolassa käydessä.Korkkarit jalassa ja tiukat nahkahousut.Nautin miesten huomiosta.Kotona odottaa mieheni joka tietää että mitä sinne ravintolaan lähden etsimään.Usein jo alkuillasta löytyy mies jonka kanssa käydään sopivassa paikassa katseilta vähän suojassa panemassa.Voi miten hyvää se tekeekään.Miehet tykkää nussia varattua vaimoa.Itse on pyöreähkö,isorintainen ja perseinen nainen ja miehet pyörii minussa kiinni niin kuin mehiläiset hunajassa.
- Anonyymi
Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.
Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v
Moi,mukavaa vaihtelua kunhan ukko ei rupea mustasukkaiseksi kun vaimo kelpaa muillekin kovapelisille...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.
Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.
Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.
Joskushan tuolla parketilla on niin ahdasta, että pakostakin joutuu olemaan todellakin melkein kiinni toisessa ja helposti kädet laskeutuu peppuni yläosaan ja se on ihan ok, mutta puristelua, kourimista en hyväksy julkisella paikalla, enkä myöskään ota stringejäni pois kuin vasta kotona.
- Anonyymi
Vau nahkaa onko nahkahametta pitkää salaperäistä ja liehuvaa
Ja saappaat
Piiska
Jone
Pitkasportnies@ hotmail.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskushan tuolla parketilla on niin ahdasta, että pakostakin joutuu olemaan todellakin melkein kiinni toisessa ja helposti kädet laskeutuu peppuni yläosaan ja se on ihan ok, mutta puristelua, kourimista en hyväksy julkisella paikalla, enkä myöskään ota stringejäni pois kuin vasta kotona.
Stringit on helppo siirtää sivuun miks niitä ny tarvis pois ottaa löysälahkeiset bokserit miehellä ajaa saman asian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stringit on helppo siirtää sivuun miks niitä ny tarvis pois ottaa löysälahkeiset bokserit miehellä ajaa saman asian
Kiihottavaa olisi...... saada
- Anonyymi
Aloittaja et ole ainoa, meillä on ollut pitkiä kuivia kausia seksin suhteen, vaikka olen estoton nainen kaikinpuolin ja kiihotun useasti pelkästä ajatuksesta esim. takaapäin panemisesta, joku ratkaisu tähän pitää löytyä, haluan tuntea itseni halutuksi vielä seksin suhteen.
Meillä on nii hirveästi sosiaalisia rajoitteita seksuaalisuuteen ja haluttavuuteen liittyen että nuo halut ja haluttavuus asiat jää atjessa taka-alalle. Samoin nykyinen tiukka meetoo kulttuuri on aiheuttanut sen että hyvä flirtti on mennyt pesuveden mukana pois.
Kyllä kaikkia naisia joku haluaa jossai ja useampia useampikin, miten sen saisi vaan kohtaamaan.
On joskus ollut ihanaa tuottaa naiselle se haluttavuuddn ja himon tunne. Kun se pääsee irti, on kaikki portit auki...Ajatuksen tasolla voi tehdä paljonkin. Ihania orgasmeja saa myös viestien välityksellä tapahtuvassa seksissä. Jos levität jalkasi, nuolen Sinua. Rentoudu ja nauti. Ehkä tunnetuin kieleni.
- Anonyymi
Minulla kävi viikonloppuna tämän suhteen "tuuri". Olin ystäväni kanssa ravintolassa ja hänellä oli ns. Haku päällä. Oli lähdössä johonkin jatkoille, mutta halusi minut mukaan. Itseäni ei kauheasti enää olisi jatkot innostaneet mutta lähdin kuitenkin. Jatkoilla oli lähinnä sellaisia noin 25-vuotiaita opiskelijoita.
Vähän siinä tuli juotua ja joku ehdotti pullonpyöritystä räsypokan tyyliin. Tuntui oikeen hauskalta idealta. No kohta rouva oli alusvaatteillaan ja lopulta alasti. Jatkot päättyi kun pari nuorta miestä pani minua oikeen kunnolla. Siinä sitten keräilin vaatteita ja palasin aamusta kotiin "hyvin saaneena". Ainakin tunsin itseni halutuksi tuona yönä.
- Anonyymi
35 löytyy vielä .kaksi intti poikaa saa hoitoa .sperma Saa kyytiä
- Anonyymi
Onko nahka naisia
- Anonyymi
Eikös tuo ole ihan normaalia puutteessa elävän ihmisen käytöstä
- Anonyymi
Niin, en tiedä tekeekö se ketään onnelliseksi, ainahan voin myös masturboida sormetuksen avulla, fantasiaa kunnon panosta, suuseksistä.
- Anonyymi
Yleensä varatut on aina parempia.
- Anonyymi
Itseäni varattuna naisena kiihottaa ajatus syrjähypystä, olen pitänyt paikkani kunnossa lantiopohjaa myöten, miten hoitelisit minua pitkän kaavan mukaan jos se toteutuisi salaa...
- Anonyymi
Ekana kuolisin sulle hyvät orgut ja sit na8sin sua pitkää isolla t.m52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekana kuolisin sulle hyvät orgut ja sit na8sin sua pitkää isolla t.m52
Mitäs se toimi ekana kuolisit. Mielenkiintoinen tapaus kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin et nuolisin
Anonyymi kirjoitti:
Sori, eksyn aiheesta. Kännykän autocorrectia parhaillaan kahdessa viestissä. Oikoluku ei ole korjannut silloin kun tarvii "na8sin" ja sitten kun ei tarvisi korjata, mennäänkin. Jo nekrofilian puolelle 😅
Sellaiset pitkän kaavan mukaan jutut harvoin onnistuu meidän varattujen kanssa vaikka niistä unelmoi. Käytännössä hätäisiä suhaisuja epämääräisissä paikoissa. 🙄- Anonyymi
Alkuun viestejä, tutustuttais paremmin. Sitten kokoajan tuhmempia viestejä. Sovittaisiin tapaaminen. Sitä ennen viestit vain tuhmenis. Kun viimein tulisit, kumpikin olisi aivan kiimassa. Haluaisin sua niin että ottaisin jo eteisessä ensimmäisen kerran. Siitä orgasmien jälkeen kantaisin sut sylissäni sohvalle jossa juteltais, kosketeltais ja suudeltais sylikkäin. Himot alkaisi heräämään. Hitaasti sohvalla nuolisin ja koskettelisin sinua. Rakastelisin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuun viestejä, tutustuttais paremmin. Sitten kokoajan tuhmempia viestejä. Sovittaisiin tapaaminen. Sitä ennen viestit vain tuhmenis. Kun viimein tulisit, kumpikin olisi aivan kiimassa. Haluaisin sua niin että ottaisin jo eteisessä ensimmäisen kerran. Siitä orgasmien jälkeen kantaisin sut sylissäni sohvalle jossa juteltais, kosketeltais ja suudeltais sylikkäin. Himot alkaisi heräämään. Hitaasti sohvalla nuolisin ja koskettelisin sinua. Rakastelisin pitkään.
Hei, onko tämä varatun märkä päiväuni, kiihotuin heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kiihotuit. Kuvittele sitä tunnetta kun olet ensimmäisen kerran oveni takana. Sitä miten kiihottunut olet kun viimein kohdataan pitkän viestien vaihdon jälkeen. Ilma on todella sähköinen kun avaan oven, päästän sinut sisään ja pääsemme purkamaan paineemme.
Kerro minulle enemmän itsestäsi, millainen nainen olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olisi suuri nautinto saada sun pikkarit kostumaan salaisilla tuhmilla viesteillä joita lähettelisimme toisillemme päivän mittaan. Kuvittele miten koko kehosi jännittyisi kun saisit viestin. Ennen sen avaamista miettisit olisiko se minulta ja millainen se olisi. Saattaisit ehkä mennä parempaan paikkaan lukemaan viestiä. Kertoisin viestissä mitä sinulle haluaisin tehdä. Sen ajatteleminen saisi paikkasi kostumaan. Kostuisit lisää vastatessasi viestiin kertoen omista haluistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olisi suuri nautinto saada sun pikkarit kostumaan salaisilla tuhmilla viesteillä joita lähettelisimme toisillemme päivän mittaan. Kuvittele miten koko kehosi jännittyisi kun saisit viestin. Ennen sen avaamista miettisit olisiko se minulta ja millainen se olisi. Saattaisit ehkä mennä parempaan paikkaan lukemaan viestiä. Kertoisin viestissä mitä sinulle haluaisin tehdä. Sen ajatteleminen saisi paikkasi kostumaan. Kostuisit lisää vastatessasi viestiin kertoen omista haluistasi.
Hei, kerro miten päiväsi on mennyt, oletko yhtään ajatellut mitään kiihottavaa, joka on saanut lahkeesi pullistumaan, itsellä kostuneet pikkarit monesti tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, kerro miten päiväsi on mennyt, oletko yhtään ajatellut mitään kiihottavaa, joka on saanut lahkeesi pullistumaan, itsellä kostuneet pikkarit monesti tänään.
Nyt pullistui kun ajattelin sinun kostuneita pikkareita. Ajatukset alkavat mennä väkisin tuhmiksi. Haaveilen siitä että tunnustelisit kovenevaa kaluani housujen läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset ajatukset ovat saanet pikkarisi kosteiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pullistui kun ajattelin sinun kostuneita pikkareita. Ajatukset alkavat mennä väkisin tuhmiksi. Haaveilen siitä että tunnustelisit kovenevaa kaluani housujen läpi.
Onhan se kiihottavaa, jos haaveilu saa kalusi kovenemaan pelkästä ajatuksesta, kun tunnustelisin, samalla hellästi hieroisin housuun päältä, jos olisi löysät gollegehousut, niin tunnustelu tuntuisi vieläkin paremmalta, oliko liian tuhmaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kiihottavaa, jos haaveilu saa kalusi kovenemaan pelkästä ajatuksesta, kun tunnustelisin, samalla hellästi hieroisin housuun päältä, jos olisi löysät gollegehousut, niin tunnustelu tuntuisi vieläkin paremmalta, oliko liian tuhmaa...
Juuri sopivan tuhmaa. Jos nyt olisit tunnustelemassa, tuntisit kaluni muodot ja koon oikein hyvin. En voisi pitää käsiäni erossa vaan ottaisin suusi pitkään kiihkeään suudelmaan samalla kun koskettelisin rintojasi ja takamustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sopivan tuhmaa. Jos nyt olisit tunnustelemassa, tuntisit kaluni muodot ja koon oikein hyvin. En voisi pitää käsiäni erossa vaan ottaisin suusi pitkään kiihkeään suudelmaan samalla kun koskettelisin rintojasi ja takamustasi.
Haluaisin tunnustella sormenpäilläni hameesi alta pikkareitasi. Jos sen tekisin tuntisinko hieman kosteutta? Entä tuntisinko kovan nännin jos hieroisin rintaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tunnustella sormenpäilläni hameesi alta pikkareitasi. Jos sen tekisin tuntisinko hieman kosteutta? Entä tuntisinko kovan nännin jos hieroisin rintaasi?
Olen sensuelli nainen ja aistin koko kehollani, tottakai pikkarini kostuisi jos hivelisit niiden päältä pipariani, nännit ovat aina reakoineet kiihotumisen kasvaessa, kerro haluaisitko maistaa piparia, jos sitä avaisin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sensuelli nainen ja aistin koko kehollani, tottakai pikkarini kostuisi jos hivelisit niiden päältä pipariani, nännit ovat aina reakoineet kiihotumisen kasvaessa, kerro haluaisitko maistaa piparia, jos sitä avaisin ?
Haluaisin että keittiön pöydällä istuisit eteeni, levittäisit hieman jalkojasi samalla nojaten taaksepäin. Levittäisin jalkojasi lisää kumartuen lähemmäs pipariasi. Nuolisin sitä ensin pikkareiden läpi, sitten raottaisin pikkareita nuollen hitaasti pillusi laidoilta. Vetäisin pikkarisi voimakkaasti jaloistasi jolloin herkkusi olisi täysin paljaana edessäni. Imisin kliroristasi ja kiusoitellen nuolisin sinua. Ottaisin sormeni avukseni työntäen ensin yhden, sitten useamman sisääsi. Nauttisin tuoksuistasi, maustasi ja ääntelystäsi. Painaisit päätäni tiukemmin kiinni itseesi kun alkaisit lähestymään orgasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin että keittiön pöydällä istuisit eteeni, levittäisit hieman jalkojasi samalla nojaten taaksepäin. Levittäisin jalkojasi lisää kumartuen lähemmäs pipariasi. Nuolisin sitä ensin pikkareiden läpi, sitten raottaisin pikkareita nuollen hitaasti pillusi laidoilta. Vetäisin pikkarisi voimakkaasti jaloistasi jolloin herkkusi olisi täysin paljaana edessäni. Imisin kliroristasi ja kiusoitellen nuolisin sinua. Ottaisin sormeni avukseni työntäen ensin yhden, sitten useamman sisääsi. Nauttisin tuoksuistasi, maustasi ja ääntelystäsi. Painaisit päätäni tiukemmin kiinni itseesi kun alkaisit lähestymään orgasmia.
Tämän ajatteleminen sai kaluni kovaksi. Jos olisit nyt edessäni haarat levällään toipumassa orgasmista, saisit pian tuntea kovan kaluni sisälläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän ajatteleminen sai kaluni kovaksi. Jos olisit nyt edessäni haarat levällään toipumassa orgasmista, saisit pian tuntea kovan kaluni sisälläsi.
Apua, pilluni on ihan kostea, pitäisitkö jos vähän ottaisin sen huulteni väliin imutuksen, samalla kevyesti käteni runkkaisi sitä, saisit sitä vaikka lastin tuloon asti, kun olisi vaikeaa pidätellä käsittelyssäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, pilluni on ihan kostea, pitäisitkö jos vähän ottaisin sen huulteni väliin imutuksen, samalla kevyesti käteni runkkaisi sitä, saisit sitä vaikka lastin tuloon asti, kun olisi vaikeaa pidätellä käsittelyssäni.
Jos katsoisit silmiini samalla viettelevästi niin nauttisin hyvin paljon. Kiihottaa niin että kyrvän suonet alkavat tulla esiin. Minun on kohta pakko runkata sinua ajatelle. Saat mut aika kiimaiseksi. Toivottavasti jonain päivänä voin purkaa kaiken aiheuttamasi kiiman sisääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea pidätellä tulemistani jo kun ajattelen kosteaa pilluasia ja suutasi joka antaa taivaallista käsittelyä kyrvälleni ja palleilleni. Tuo käsittely saisi minut laukeamaan suuhusi ja päällesi. Sen jälkeen nopean toipumisen jälkeen haluaisin työntyä kosteaan pilluusi. Ensin hitaasti, sitten nopeampaa. Puristelisin rintojasi ja ne alkaisivat heilua panemisen tahdissa. Nauttisin nähdessäni ilmeesi kun nussisin sinua kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mulle pitkä tuhma viesti jota lukiessa voin ajatella sua ja joka aiheuttaa mulle valtavan kiiman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mulle pitkä tuhma viesti jota lukiessa voin ajatella sua ja joka aiheuttaa mulle valtavan kiiman.
Olen jo vuoteessa peiton alla, olen aina nukkunut alasti, jos on mahdollista. Tätä kirjoitusta tehdessä sormeni ovat löytäneet kostean vakoni. Jos tulisit sänkyni viereen seisomaan, polvistuisin eteesi pitäen reisistä kiinni, käteni hakeutuisi kovettuneiden boksereiden päälle, hieroen, puristellen yhä kasvaa kullia, joka on pakko vapauttaa esiin ja niin teen, tartun kiinni antaen muutamaa käsihoito, katson silmiisi ja samalla se pääsee pehmeiden huulieni väliin saaden imutusta, näen silmistäsi että nautit, alan suullani lypsämään sitä, välillä kieleni pyörii kullisi päässä, näen silmistäsi että kohta lentää ja tunnen nytkähtelyä sormieni alla, kieleni antaa alapuolelle lisää kokoajan, eka purkaus tulee kasvoilleni katsoen silmiisi, kun haluan kaikki tyhjäksi, niin runkkaan tiukalla otteella loput ympäri rintojani, joiden nännit ovat kovettuneet, mutta joudut kyllä antamaan jotain nautintoa pilluleni vielä......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo vuoteessa peiton alla, olen aina nukkunut alasti, jos on mahdollista. Tätä kirjoitusta tehdessä sormeni ovat löytäneet kostean vakoni. Jos tulisit sänkyni viereen seisomaan, polvistuisin eteesi pitäen reisistä kiinni, käteni hakeutuisi kovettuneiden boksereiden päälle, hieroen, puristellen yhä kasvaa kullia, joka on pakko vapauttaa esiin ja niin teen, tartun kiinni antaen muutamaa käsihoito, katson silmiisi ja samalla se pääsee pehmeiden huulieni väliin saaden imutusta, näen silmistäsi että nautit, alan suullani lypsämään sitä, välillä kieleni pyörii kullisi päässä, näen silmistäsi että kohta lentää ja tunnen nytkähtelyä sormieni alla, kieleni antaa alapuolelle lisää kokoajan, eka purkaus tulee kasvoilleni katsoen silmiisi, kun haluan kaikki tyhjäksi, niin runkkaan tiukalla otteella loput ympäri rintojani, joiden nännit ovat kovettuneet, mutta joudut kyllä antamaan jotain nautintoa pilluleni vielä......
Et usko nainen miten haluan sinua juuri nyt. Kovan kaluni kärjessä on kiimatippoja tekstisi jäljiltä.
Nautin suihinotostasi hyvin paljon. Näit tyytyväisen ilmeeni samalla kun laukesin suuhusi ja päällesi. Kun vielä nuolit kyrpäni puhtaaksi halusin antaa sinullekin ansaitsemaasi tyydytystä. Nostan sinut ylös, suoraan sängyn laidalle. Nyt on minun vuoroni käydä polvilleen eteesi. Aloitan jaloistasi, hitaasti nuolemalla ja suutelemalla etenen kohti pilluasi joka levittää jo huumaavaa tuoksua sieraimiini. Haluaisin käydä jo sen kimppuun, mutta kiusaan sinua ja itseäni etenemällä hitaasti. Vein käteni pyllysi alle ja puristelen seksikästä peppuasi. Suutelen hitaasti sisäreisiäsi edeten kiduttavan hitaasti. Nautin kun kuulen miten huokailet hitaasti nautinnosta. Levitän jalkasi jotta pääsen näkemään pillusi paremmin. Imen sen tuoksua sisääni. Pyöritän kieltäni sen ympärillä. Viimein nuolaisten pitkiä vetoja alhaalta ylös. Värähdät nautinnosta. Avaan pillusi sormillani. Nyt klitoriksesi on houkuttelevasti edessäni. Imaisen sen suuhuni, antaen sinulle nautintoa. Kokeilen sormillani liukkauttasi. Upotan muutaman sormen sisääsi. Etsin herkkiä kohtiasi saadan sinut inahtamaan kiihkosta. Nautin maustasi, tuoksustasi ja äänistäsi. Hieron ja imen sinua kovempaa, saaden hengityksesi tihenemään. Jatkan nopeuttaen tahtia tietäen että kohta kuulen kuinka orgasmi purkautuu. Hengityksesi käy entistä nopeammaksi ja sinä entistä äänekkäämmäksi. Juuri kun olet saamassa keskeytän touhun hetkeksi, sinulle tulee pettynyt ilme, mutta vain hetkeksi sillä autan sinut rajan yli. Orgasmin aalto kulkee kehosi lävitse. Jatkan nuolemistasi ja sormetustasi koko pitkän orgasmin ajan. Kaadut huohottaen sänkyyn nauttimaan olostasi. Tulen viereesi suutelemaan sinua. Hieron rintojasi ja kun palaat tähän maailmaan alat sinäkin tutkimaan kehoani käsilläsi. Löydät nopeasti kyrpäni joka on taas valmiudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on melkein koko päivän ollut vähintään puoliseisokki aina kun olen ajatellut sinua. Välillä on pitänyt lukea viestisi uudelleen ja kunnolla haaveilla tilanteesta. Kun ajattelen sinua sängyssäsi alasti, sormeilemassa märkää vakoasi ja sitä miten tilanne jatkuisi jos olisin siellä, tulee minulle sellaiset paineet etten voi olla purkamatta paineita omin käsin. Kirjoita minulle illalla taas jokin pitkä tuhma tarina jotta voin nauttia sinusta haaveillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on melkein koko päivän ollut vähintään puoliseisokki aina kun olen ajatellut sinua. Välillä on pitänyt lukea viestisi uudelleen ja kunnolla haaveilla tilanteesta. Kun ajattelen sinua sängyssäsi alasti, sormeilemassa märkää vakoasi ja sitä miten tilanne jatkuisi jos olisin siellä, tulee minulle sellaiset paineet etten voi olla purkamatta paineita omin käsin. Kirjoita minulle illalla taas jokin pitkä tuhma tarina jotta voin nauttia sinusta haaveillen.
Olen vuoteessa alasti selällään jalat levällään ja alapääni kosteana, kaiken tuon jälkeen olet selällään siinä vieressäni, nousen päällesi hajareisin naamasi eteen, saat maistaa pilluani niin kauan, kunnes kullisi rupeaa kovettumaan uudestaan, toki saat siihen samalla hoitoa, kun se on kovettunut niin käännyn ympäri ja ohjaan sen pilluni suulle ja laskeudun hitaasti sen sisääni, aloitan pyörittää peppua ylös, alas edestakaisin ja pakarani läiskivät jalkojasi vasten nauttien, rintani heiluvat silmiesi yllä ja samalla työnnän peukaloni imetttäväksi suuhusi, haluan että näät peppuni ja käännytään ympäri peppu sinuun päin, kaikki näkyy kiihottavasti, et pysty vastustamaan vaan ohjaat kullisi pilluni sisään ja alan naimaan sinua kiihtyvällä tahdilla, samalla tunnen sormesi työntyvän peppuni ja se saa minut lisäämään tahtia, tunnen, aistin kullisi lastin alkavan tulemaan, joka sykkii valuen pilluni huulilta valuen jalkojani pitkin, voihkin nautinnosta supistellen, apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vuoteessa alasti selällään jalat levällään ja alapääni kosteana, kaiken tuon jälkeen olet selällään siinä vieressäni, nousen päällesi hajareisin naamasi eteen, saat maistaa pilluani niin kauan, kunnes kullisi rupeaa kovettumaan uudestaan, toki saat siihen samalla hoitoa, kun se on kovettunut niin käännyn ympäri ja ohjaan sen pilluni suulle ja laskeudun hitaasti sen sisääni, aloitan pyörittää peppua ylös, alas edestakaisin ja pakarani läiskivät jalkojasi vasten nauttien, rintani heiluvat silmiesi yllä ja samalla työnnän peukaloni imetttäväksi suuhusi, haluan että näät peppuni ja käännytään ympäri peppu sinuun päin, kaikki näkyy kiihottavasti, et pysty vastustamaan vaan ohjaat kullisi pilluni sisään ja alan naimaan sinua kiihtyvällä tahdilla, samalla tunnen sormesi työntyvän peppuni ja se saa minut lisäämään tahtia, tunnen, aistin kullisi lastin alkavan tulemaan, joka sykkii valuen pilluni huulilta valuen jalkojani pitkin, voihkin nautinnosta supistellen, apua.
Haluan sinua! Kirjoitat niin seksikkäästi. Haluan tuntea sinun sydämen sykkeen kehoani vasten sen villin seksin jälkeen. Maistaa hikeäsi, tuntea tuoksusi. Ottaa sinut tiukasti lusikkaan ja maata siinä pitkään. Kunnes hiljalleen himot taasen saavat vallan. Tuntisit pyllyäsi vasten miten kaluni kovettuu. Saisit asettua sängylle perse pystyssä. Laittaisin liukastetta kyrpääni ja peppuusi. Työntyisin hitaasti pyllyysi. Kun olisit tottunut kyrpääni, aloittaisin naimisen tahtia kiihdyttäen. Kesken naimisen, työntäisin vibran pilluusi, jotta saisit tuntea itsesi täysin täytetyksi. Et kestäisi tätä käsittelyä kauaa vaan koko kehosi alkaisi tärisemään orgasmin tullessa. Pitäisin sinut tiukasti aloillaan siitä huolimatta ja jatkaisin panemista. Viimein kuulisit äänestäni että alan olla lähellä tulemista. Karjaisen kovaäänisesti samalla kun laukean sisääsi ja kaadun viereesi kaikkeni antaneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan pyllyäsi, himoitsen sen näkemistä todella paljon. Kun luen tekstiä ajattelen miten ratsastat päälläni ja miten pääsen ihailemaan pyllysi liikkeitä. Puristan kaluani juuresta ja minulla seisoo niin kovaa että kyrpäni suonet pullistelevat. Olisitpa täällä antamassa helpotusta kiimaani kehosi jokaisella aukolla. Haluaisin purkaa kaiken tämän kiiman kiihkeästi sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua! Kirjoitat niin seksikkäästi. Haluan tuntea sinun sydämen sykkeen kehoani vasten sen villin seksin jälkeen. Maistaa hikeäsi, tuntea tuoksusi. Ottaa sinut tiukasti lusikkaan ja maata siinä pitkään. Kunnes hiljalleen himot taasen saavat vallan. Tuntisit pyllyäsi vasten miten kaluni kovettuu. Saisit asettua sängylle perse pystyssä. Laittaisin liukastetta kyrpääni ja peppuusi. Työntyisin hitaasti pyllyysi. Kun olisit tottunut kyrpääni, aloittaisin naimisen tahtia kiihdyttäen. Kesken naimisen, työntäisin vibran pilluusi, jotta saisit tuntea itsesi täysin täytetyksi. Et kestäisi tätä käsittelyä kauaa vaan koko kehosi alkaisi tärisemään orgasmin tullessa. Pitäisin sinut tiukasti aloillaan siitä huolimatta ja jatkaisin panemista. Viimein kuulisit äänestäni että alan olla lähellä tulemista. Karjaisen kovaäänisesti samalla kun laukean sisääsi ja kaadun viereesi kaikkeni antaneena.
Kiva lukea vuoteessa, kun vihdoinkin laitat liukkaria peppuuni ja hitaasti työnnät sisään, kuvittele mun tiukka kaunis pyllyni kullisi ympärillä, joka puristaa joka työnnöllä sinua nautinnollisesti ja samalla käteni kourivat hellästi pallejasi, tuntuu että olet naimassa aivojani pihalle, niin hyvää tekee kullisi pepustani, pakko on levittää omaa pilluani kaksi käsin nyt ja antaa sille vähän hierontaa niin kosteaksi sait taas kerran minut kiihottumaan, tulen kohta takuulla väristen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva lukea vuoteessa, kun vihdoinkin laitat liukkaria peppuuni ja hitaasti työnnät sisään, kuvittele mun tiukka kaunis pyllyni kullisi ympärillä, joka puristaa joka työnnöllä sinua nautinnollisesti ja samalla käteni kourivat hellästi pallejasi, tuntuu että olet naimassa aivojani pihalle, niin hyvää tekee kullisi pepustani, pakko on levittää omaa pilluani kaksi käsin nyt ja antaa sille vähän hierontaa niin kosteaksi sait taas kerran minut kiihottumaan, tulen kohta takuulla väristen.
Haluaisin nähdä sinut kun olet levitäänyt pilluasi ja hierot itseäsi. Ajatus sinusta tekemässä sitä saa mut kovaksi. Kohta pakko runkata ajatukselle. Jos olisin siellä, kumartuisin eteesi, siirtäisin kätesi pois, levittäisin pilluasi omilla käsillä ja alkaisin nuolla. Tuntisin kuinka painaisit päätäni kovemmin itseäsi vasten. Nauttisin suunnattomasti kun alkaisit väristä orgasmista. Sen jälkeen tulisin päällesi niin että saisit otettua kyrpäni suuhusi. Imisit sen kovaksi, jonka jälkeen ottaisin sinut kovaa, niin että kiljuisit nautinnosta. Aluksi nostaisin jalkasi olkapäilleni vääntäen pillusi sopivasti otettavaksi. Sen jälkeen kääntäisin sinut mahalleen, pää patjassa kiinni, perse pystyssä ja nussisin tiukkaan perseeseesi. Nauttisin valtavasti siitä kuinka kiimassa molemmat olisimme kun naisin sinua kuin viimeistä päivää. Hieroisin kädelläni pilluasi, välillä puristelisin pyllyäsi. Kävisi kunnon läiske aina kun työntyisin niin syvälle kuin pääsisin.
Onko sinulla missään kuvia itsestäsi, esimerkiksi alastonsuomessa? Haluan nähdä miten seksikäs olet. Saat minut kyllä kiimasta sekaisin jo viesteilläsikin. Jos sinulla ei ole kuvia, niin kuvaile itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan pyllyäsi, himoitsen sen näkemistä todella paljon. Kun luen tekstiä ajattelen miten ratsastat päälläni ja miten pääsen ihailemaan pyllysi liikkeitä. Puristan kaluani juuresta ja minulla seisoo niin kovaa että kyrpäni suonet pullistelevat. Olisitpa täällä antamassa helpotusta kiimaani kehosi jokaisella aukolla. Haluaisin purkaa kaiken tämän kiiman kiihkeästi sinuun.
Ihanaa kuulla, että himoitset pyllyäni, olen aina pitänyt sen siistinä, tänään sheivasin sen, jonka teen säännöllisesti ja nyt rasvaan pilluni hyvällä kosteusvoiteella, kerron illalla lisää jos haluat kuulla ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuulla, että himoitset pyllyäni, olen aina pitänyt sen siistinä, tänään sheivasin sen, jonka teen säännöllisesti ja nyt rasvaan pilluni hyvällä kosteusvoiteella, kerron illalla lisää jos haluat kuulla ajatuksia.
Ajatus sinusta rasvaamassa pilluasi kuulostaa todella kiihottavalta. Janoan kuulla lisää. Haluan kuulla mitä kaikkea teet ja mitä kaikkea haluaisit tehdä. Todennäköisesti se saa minut niin kuumaksi että minun on pakko aamulla ottaa kaluni esiin ja runkata sinua ajatellen. Haluaisin todella yllättää sinut sängystäsi alasti sormeilemasta itseäsi silmät kiinni ja käyttää tilannetta hyväkseni. Toki nauttisin siitäkin jos sinä yllättäisit minut silmät kiinni runkkaamasta ja käyttäisit tilannetta hyväksesi. Himoitsen sinua kokoajan enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus sinusta rasvaamassa pilluasi kuulostaa todella kiihottavalta. Janoan kuulla lisää. Haluan kuulla mitä kaikkea teet ja mitä kaikkea haluaisit tehdä. Todennäköisesti se saa minut niin kuumaksi että minun on pakko aamulla ottaa kaluni esiin ja runkata sinua ajatellen. Haluaisin todella yllättää sinut sängystäsi alasti sormeilemasta itseäsi silmät kiinni ja käyttää tilannetta hyväkseni. Toki nauttisin siitäkin jos sinä yllättäisit minut silmät kiinni runkkaamasta ja käyttäisit tilannetta hyväksesi. Himoitsen sinua kokoajan enemmän ja enemmän.
Ajatus siitä, että autat mua kosteusvoiteen levittämisessä saa kiihottumaan, istun vuoteeni reunalla ja yksi paikka on vielä käymättä läpi, tiedät kyllä mikä, saisinko sinua siihen avuksi, levitän nyt jalkani ja nauttisin vaan, samalla voiteella voisin voidella samaan aikaan kullisi kovaksi, kiepahdan selälleen nostaen jalkani ylös, laittaen kädet yhteen polvitaipeiden taakse vetäen jalkojani hartioiden suuntaan, jonka johdosta pysty peppuni nousee ylös ja molemmat aukot on tarjolla, saisinko hetken tuntea kielesi aukkojen läheisyydessä, saat tehdä mitä haluat sen jälkeen mitä haluat, kerro oma fantasia, tiedän että lopuksi ruiskuttasit spermasi ja katsoisin silmiisi siinä vaiheessa, kun katsot minun supistelevia aukkoja jotka saavat kullisi tyhjentämään kaiken niiden ympärille, myös käteni on auttamassa, ohjaamassa kullisi ympärillä, niin kiimaista ja kiihottavaa nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus siitä, että autat mua kosteusvoiteen levittämisessä saa kiihottumaan, istun vuoteeni reunalla ja yksi paikka on vielä käymättä läpi, tiedät kyllä mikä, saisinko sinua siihen avuksi, levitän nyt jalkani ja nauttisin vaan, samalla voiteella voisin voidella samaan aikaan kullisi kovaksi, kiepahdan selälleen nostaen jalkani ylös, laittaen kädet yhteen polvitaipeiden taakse vetäen jalkojani hartioiden suuntaan, jonka johdosta pysty peppuni nousee ylös ja molemmat aukot on tarjolla, saisinko hetken tuntea kielesi aukkojen läheisyydessä, saat tehdä mitä haluat sen jälkeen mitä haluat, kerro oma fantasia, tiedän että lopuksi ruiskuttasit spermasi ja katsoisin silmiisi siinä vaiheessa, kun katsot minun supistelevia aukkoja jotka saavat kullisi tyhjentämään kaiken niiden ympärille, myös käteni on auttamassa, ohjaamassa kullisi ympärillä, niin kiimaista ja kiihottavaa nautintoa.
Nauttisitko jos tuntisit kieleni vuorotellen molemmilla aukoillasi? Nuolisin sinua hitaasti kiusaten. Rasvaisin sormeni ja toiset sormet työntäisin pilluusi, toiset pyllyysi. Nussisin vuorotellen molempia reikiä sormillani. Haluaisin kiusata sinut orgasmin rajoille ja lopettaa. Laittaa sinut anelemaan orgasmia, antaa sinulle nautintoa mutta en loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan saada sinut todella kiimaiseksi. Suorastaan hulluksi himosta. Molemmat aukkosi ovat minulle täysin tarjolla. Tiedän mikä saa sinut syttymään. Tulen lähemmäs sinua. Otan jaloistasi kiinni ja alan nuolemalla etenemään kohti pyllyäsi ja pilluasi. Levitän jalkojasi niin että tuntuu. Inahdat kivusta ja nautinnosta. Värähdät tuntiessasi kieleni persposkellasi. Kierrän reikääsi kielelläni. Odotan jännittyneenä. Siitä siirryn kiertämään pilluasi. Tiedät että kiusaan sinua, mutta et voi kuin odottaa ja nauttia. Levitän persettäsi käsilläni jotta näen reikäsi paremmin. Tiedän että se on minun ja voisin vaikka heti ottaa sen, mutta haluan antaa sinulle ensin kaipaamaasi nautintoa. Kieleni lähestyy reikääsi ja se saa sinut huokailemaan nautinnosta. Kosketan reikääsi varovasti ja olet jo saada odotuksesi täyttymisestä. Nuolen sinua voimakkaammin. Välillä pillua, välillä pyllyä. Kehosi alkaa hitaasti paljastaa että olet lähellä nautintosi huippua. Lopetan ja kysyn sinulta oletko minun pikku lutkani jonka keho on täysin käytössäni ja jolle saan tehdä mitä haluan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan saada sinut todella kiimaiseksi. Suorastaan hulluksi himosta. Molemmat aukkosi ovat minulle täysin tarjolla. Tiedän mikä saa sinut syttymään. Tulen lähemmäs sinua. Otan jaloistasi kiinni ja alan nuolemalla etenemään kohti pyllyäsi ja pilluasi. Levitän jalkojasi niin että tuntuu. Inahdat kivusta ja nautinnosta. Värähdät tuntiessasi kieleni persposkellasi. Kierrän reikääsi kielelläni. Odotan jännittyneenä. Siitä siirryn kiertämään pilluasi. Tiedät että kiusaan sinua, mutta et voi kuin odottaa ja nauttia. Levitän persettäsi käsilläni jotta näen reikäsi paremmin. Tiedän että se on minun ja voisin vaikka heti ottaa sen, mutta haluan antaa sinulle ensin kaipaamaasi nautintoa. Kieleni lähestyy reikääsi ja se saa sinut huokailemaan nautinnosta. Kosketan reikääsi varovasti ja olet jo saada odotuksesi täyttymisestä. Nuolen sinua voimakkaammin. Välillä pillua, välillä pyllyä. Kehosi alkaa hitaasti paljastaa että olet lähellä nautintosi huippua. Lopetan ja kysyn sinulta oletko minun pikku lutkani jonka keho on täysin käytössäni ja jolle saan tehdä mitä haluan?
Vikisen nautinnosta miten kiimaista nuolemista aukkoni saa, aistin kiimaisen tuoksun samalla täyttävän koko makkarin, vedän itseni istumaan, sillä haluan antaa huuliani tiedät mille, nautin suunnattomasti kun saan sen huulieni väliin antaen imua sen päähän joka meinaa räjähtää, mutta en anna niin tapahtua vielä, otan sen rintojeni väliin ja odotan , että työnnät kieleni tavoittamiseen asti, joka antaa haluamaasi nuolemista, en kestä enää vaan palaan takaisin siihen asentoon mistä nousin ja nyt voit tehdä mielesi mukaan ihan mitä vaan haluat, olen sinun pikkulutkasi koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikisen nautinnosta miten kiimaista nuolemista aukkoni saa, aistin kiimaisen tuoksun samalla täyttävän koko makkarin, vedän itseni istumaan, sillä haluan antaa huuliani tiedät mille, nautin suunnattomasti kun saan sen huulieni väliin antaen imua sen päähän joka meinaa räjähtää, mutta en anna niin tapahtua vielä, otan sen rintojeni väliin ja odotan , että työnnät kieleni tavoittamiseen asti, joka antaa haluamaasi nuolemista, en kestä enää vaan palaan takaisin siihen asentoon mistä nousin ja nyt voit tehdä mielesi mukaan ihan mitä vaan haluat, olen sinun pikkulutkasi koko yön.
Housuissani sykähtää kun ajattelen miten antaudut minun pikkulutkakseni. Tulen käyttämään sinua niin että tunnet sen vielä pitkään.
Otan liukastetta. Laitan sitä sormiini ja alan työntämään sormiani pyllyysi. Samalla laitan liukastetta käteesi ja käsken sinun runkkaanmaan hitaasti kovaa kyrpääni. Tottelet kiltisti. Nautin hitaasta runkkaamisestasi. Työnnän sormiani sisääsi avartaen aukkoasi. Rasvaan sen huolellisesti. En kuitenkaan unohda pilluasi vaan annan sillekin huomiota. Rakastan sitä miten valut kiimaa kun tiedät mitä on tulossa. Pyllysi on ihanan tiukka, ihastelen sen muotoja enkä voi vastustaa kiusausta antaa sille muutama läpsäisy. Inahdat ihanasti pienestä yllättävästä kivusta. Käsityösi ei kuitenkaan taukoa vaan jatkat kaluni runkkaamista.
Nyt haluan kuitenkin enemmän. Käsken sinut takaisin asentoosi jossa suorastaan tykytät persettäsi minulle. Asetan kyrpäni aukollesi ja työnnän vähän sisääsi. Pyllysi koittaa vastustella. Nautin tiukasta reiästäsi. Vetäydyn kuitenkin pois, sillä valuva pillusi houkuttaa liikaa. Kumarrun eteesi nuolemaan pillusta valuvaa kiimaa. Ensin vedän tuoksua sisääni nauttien siitä. Sen jälkeen hitaasti kieleni kärjellä maistan sinua. Sen jälkeen nuolen rohkeammin ja enemmän. Nuolen pilluasi samalla nain pyllyäsi sormillani, Haluan kieleni syvemmälle sisääsi. Koska reikäsi on niin ihanasti tyrkellä otan vielä toisen käteni ja hieron sillä pilluasi ja klitoristasi. Nautit käsittelystäni huokaillen silmät kiinni. Käsittelyni nopeutuu houkailusi tahtiin. Tiedän että voisin antaa pikkulutkalleni orgasmin välittömästi, mutta haluan pitkittää sitä. Menen sinusta kauemmaksi, jättäen sinut kiihkeästi huokailemaan. Koitat koskea pilluasi, mutta kerron sinulle sen olevan kiellettyä tehostan kieltoa antamalla läpsäisyn pyllyllesi. Tottelet välittömästi tyytyen kohtaloosi.
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissani sykähtää kun ajattelen miten antaudut minun pikkulutkakseni. Tulen käyttämään sinua niin että tunnet sen vielä pitkään.
Otan liukastetta. Laitan sitä sormiini ja alan työntämään sormiani pyllyysi. Samalla laitan liukastetta käteesi ja käsken sinun runkkaanmaan hitaasti kovaa kyrpääni. Tottelet kiltisti. Nautin hitaasta runkkaamisestasi. Työnnän sormiani sisääsi avartaen aukkoasi. Rasvaan sen huolellisesti. En kuitenkaan unohda pilluasi vaan annan sillekin huomiota. Rakastan sitä miten valut kiimaa kun tiedät mitä on tulossa. Pyllysi on ihanan tiukka, ihastelen sen muotoja enkä voi vastustaa kiusausta antaa sille muutama läpsäisy. Inahdat ihanasti pienestä yllättävästä kivusta. Käsityösi ei kuitenkaan taukoa vaan jatkat kaluni runkkaamista.
Nyt haluan kuitenkin enemmän. Käsken sinut takaisin asentoosi jossa suorastaan tykytät persettäsi minulle. Asetan kyrpäni aukollesi ja työnnän vähän sisääsi. Pyllysi koittaa vastustella. Nautin tiukasta reiästäsi. Vetäydyn kuitenkin pois, sillä valuva pillusi houkuttaa liikaa. Kumarrun eteesi nuolemaan pillusta valuvaa kiimaa. Ensin vedän tuoksua sisääni nauttien siitä. Sen jälkeen hitaasti kieleni kärjellä maistan sinua. Sen jälkeen nuolen rohkeammin ja enemmän. Nuolen pilluasi samalla nain pyllyäsi sormillani, Haluan kieleni syvemmälle sisääsi. Koska reikäsi on niin ihanasti tyrkellä otan vielä toisen käteni ja hieron sillä pilluasi ja klitoristasi. Nautit käsittelystäni huokaillen silmät kiinni. Käsittelyni nopeutuu houkailusi tahtiin. Tiedän että voisin antaa pikkulutkalleni orgasmin välittömästi, mutta haluan pitkittää sitä. Menen sinusta kauemmaksi, jättäen sinut kiihkeästi huokailemaan. Koitat koskea pilluasi, mutta kerron sinulle sen olevan kiellettyä tehostan kieltoa antamalla läpsäisyn pyllyllesi. Tottelet välittömästi tyytyen kohtaloosi.
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni.Kiihottava ajatus meistä vierekkäin makaamassa hikisinä, tyydytettyinä, vasta saaneina, hengästyneinä. Voisin ihailla seksikästä pyllyäsi, josta valuisi spermaa patjalle. Parasta olisi että tämä oli vasta alkua, nyt keräisimme voimia, olisimme lähekkäin ja juteltaisiin kunnes himot veisivät taas mukanaan. Ehkä pukisimme hieman ja pitäisimme juoma/ruokatauon, jonka aikana saattaisimme kosketella, halailla, hiplailla ja pussailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni.Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
Rakastan tekstejäsi. Nautin kun luen niitä samalla itseäni kosketellen. Olet saanut kyrpäni jo monesti kovaksi ja välillä laukeamaan. Ajatus sinusta töissäsi spermaisissa pikkareissa on todella kiihottava. Olet ihanan tuhma. Haluan sinua aina vain enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
Tuo mielikuva sinusta töissä spermaisena saa mut taas kovaksi. Fantasioin siitä että jäisin luoksesi etätöihin sinun lähtiessäsi. Jo matkalla lähettäisin sinulle kuvia itsestäni ja kovana seisovasta suonikkaasta kalustani, muistuttaen sinua mitä tulet saamaan kun tulet kotiin. Kesken töiden saat vielä videon viime yöstä. Video on jaettuna alastonsuomeen ja se on jo saanut useita kiimaisia kommentteja. Kasvosi on kuitenkin blurrattu, joten siitä ei voi sinua varmuudella tunnistaa. Katsot videota kiihottuen ja hieman punastuen. Häpeillen vilkuilet ympärillesi että näkeekö kukaan millaista videota katsot. Kiihotut lisää kun luet kommentteja ja viestini "Onko pikkulutkani kosteana, valmiina leikkimään lisää?". Vastaat varovasti myöntävästi, pelätän ja jännittäen mitä olen suunnitellut. Käsken sinua ottamaan laukkuusi laittamani pienen paketin. Löydät paketista kauko-ohjattavan vibran. Käsken sinua menemään vessaan laittamaan se paikalleen ja ottamaan videopuhelun kanssani. Punastut lisää kun tunnet kiihottuvasi. Tet tehtävän kiltisti kuten kuuluu. Videopuhelun aikana käynnistän vibran netin kautta. Ihailen kasvojasi ja kiimaista ilmettäsi. Koitat purra huuliasi mutta siitä huolimatta nautinnon huokaus karkaa suustasi. Laitan lisää voimaa vibraan. Kiusaan sinut lähelle laukeamista, ennen kuin lopetan. Kiellän sinua ehdottomasti tyydyttämästä itseäsi. Haluan että olet todella kiimainen kun saavut kotiin. Päivän aikana käynnistän satunnaisesti vibran eri tehoilla. Välillä pidän sitä pidempään päällä, välillä vähemmän. Jalkasi meinaa pettää alta kun käynnistän sen sinun kävellessäsi. Kun viimein työsi loppuu, lähdet vauhdilla kotiisi. Käynnistän vibran lähtiessäsi ja nostan hiljalleen tehoja, niin että kun viimein pääset kotiin olet täysin orgasmia vailla. Olen valmiiksi eteisessä sinua vastassa. Riuhdot housuni alas ja alat imemään kyrpääni kovaksi. Nautin vauhdikkaasta imustasi niin paljon että päätän palkita sinut. Ohjaan sinut keittiön pöytää vasten ja otan sinut rajusti takaapäin. Ei kestä kauaa että koko päivän kiima purkautuu sisältäsi suurena orgasmina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan tekstejäsi. Nautin kun luen niitä samalla itseäni kosketellen. Olet saanut kyrpäni jo monesti kovaksi ja välillä laukeamaan. Ajatus sinusta töissäsi spermaisissa pikkareissa on todella kiihottava. Olet ihanan tuhma. Haluan sinua aina vain enemmän ja enemmän.
Olihan eilen kylmää ulkona, kun palasin töistä. Olit lähettänyt viestin jossa pyysit minua tulemaan iltateelle luoksesi, huomasin viestisi vasta kotona, se sai minut tuntemaan kuumotusta jalkovälissäni, mietin mitä laittaisin päälleni, kun rupesin suihkun jälkeen pukeutumaan, vedin punaiset piksut ensin ja katsoin peilistä miltä näyttää, hyvältä ajattelin, sen jälkeen vedin pitkät polviin ylettyvät talvisaappaat joiden varren suut vähän levenevät, sitten menin eteiseen josta puin ylleni ainoastaan pitkän untuvatakin ja lähdin luoksesi. Matkalla alkoi pilluni jo kostumaan , kun tiesin sinun odottavan sen käsittelyä, saavuin perille ja halasit minua eteisessä pelkät bokserit yllä, enkä voinut olla huomaamatta niiden kohoutumaa, kun käännyit ympäri, niin samalla avasin vetoketjun takistani auki painautuen selkääsi vasten samalla tunsit kovettuneet nännini selkääsi vasten, joten pysähdyit siihen paikkaan, käteni kaivoi esiin jo jäykistyneen kullisi joka alkoi saamaan runkkausta hitaasti , olin ihan kiinni selässäsi, toinen käteni hieroi pilluani, asetuin eteesi polvilleni saappaat jalassa ja aloin imeä sitä mistä olin koko päivän haaveilut, huomasin että kohta tulee, jos en lopeta ja päätin lopettaa imemisen, olit niin kiimassa jo, kun talutit minut olohuoneen puolelle, painoit minut sohvan selkäpuolelta sitä vasten, nostaen untuvatakin ylös, tunsin kullisi jo kostunutta peppuani vasten, aloit vetämään polviltasi piksujani alas ja tunsin nenäsi peppuni vakoa koskettavan ja kielesi alkoi tutkimaan aukkojani etsien, piksuni oli edelleen saappaiden ylävarsissa jumissa, joten nostin jalkaani, jotta sait ne pujotettua pois kokonaan, nyt sain levitettyä jalkojani enemmän ottaen kaksin käsin pepustani kiinni, levitin molemmat aukkoni käyttöösi ja tiesin saavani sinne sitä mistä olin matkalla ja haaveillut, luotan sinuun....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olihan eilen kylmää ulkona, kun palasin töistä. Olit lähettänyt viestin jossa pyysit minua tulemaan iltateelle luoksesi, huomasin viestisi vasta kotona, se sai minut tuntemaan kuumotusta jalkovälissäni, mietin mitä laittaisin päälleni, kun rupesin suihkun jälkeen pukeutumaan, vedin punaiset piksut ensin ja katsoin peilistä miltä näyttää, hyvältä ajattelin, sen jälkeen vedin pitkät polviin ylettyvät talvisaappaat joiden varren suut vähän levenevät, sitten menin eteiseen josta puin ylleni ainoastaan pitkän untuvatakin ja lähdin luoksesi. Matkalla alkoi pilluni jo kostumaan , kun tiesin sinun odottavan sen käsittelyä, saavuin perille ja halasit minua eteisessä pelkät bokserit yllä, enkä voinut olla huomaamatta niiden kohoutumaa, kun käännyit ympäri, niin samalla avasin vetoketjun takistani auki painautuen selkääsi vasten samalla tunsit kovettuneet nännini selkääsi vasten, joten pysähdyit siihen paikkaan, käteni kaivoi esiin jo jäykistyneen kullisi joka alkoi saamaan runkkausta hitaasti , olin ihan kiinni selässäsi, toinen käteni hieroi pilluani, asetuin eteesi polvilleni saappaat jalassa ja aloin imeä sitä mistä olin koko päivän haaveilut, huomasin että kohta tulee, jos en lopeta ja päätin lopettaa imemisen, olit niin kiimassa jo, kun talutit minut olohuoneen puolelle, painoit minut sohvan selkäpuolelta sitä vasten, nostaen untuvatakin ylös, tunsin kullisi jo kostunutta peppuani vasten, aloit vetämään polviltasi piksujani alas ja tunsin nenäsi peppuni vakoa koskettavan ja kielesi alkoi tutkimaan aukkojani etsien, piksuni oli edelleen saappaiden ylävarsissa jumissa, joten nostin jalkaani, jotta sait ne pujotettua pois kokonaan, nyt sain levitettyä jalkojani enemmän ottaen kaksin käsin pepustani kiinni, levitin molemmat aukkoni käyttöösi ja tiesin saavani sinne sitä mistä olin matkalla ja haaveillut, luotan sinuun....
Olet todella kiihottava näky kun levität aukkojasi ja tarjoat niitä minulle otettavaksi. Tartun pyllyysi puristellen sitä. Rakastan pieniä huokauksia jotka karkaavat huuliltasi kun käsittelen pyllyäsi. Tiedät mitä olet kohta saamassa ja se saa pillusi valumaan. Otan sormiini kosteuttasi vieden sen pyllyllesi. Hitaasti työnnän sormeni sisääsi, samalla kyykistyn nuolemaan sinua. Nuolen pilluasi samalla kun sormetan pyllyäsi. Tämä saa sinut ihanasti kiemurtelemaan nautinnosta. Nuolen yhä laajemmalta alueelta. Nautin erityisesti pyllystäsi. Kiusaan sinua viemällä kielenikärjen välilihallesi. Viet kätesi pillullesi hieroen sitä voimakkaasti. Haluat päästä viimein purkamaan päivän kiimasi. Otan käteeni runsaasti liukastetta ja alan rasvaamaan pyllyäsi jotta se voi ottaa sisäänsä pakottavan kovana seisovan kyrpäni. Nautit kun työnnän useamman sormeni sisääsi rasvaten paikkojasi kunnolla. Voitelen kyrpäni ottaen samalla sormeni sisältäsi. Tunnet kuinka kyrpäni alkaa tunkeutumaan sisääsi. Nautit huokaillen kun työnnyn sisääsi. Aloitan välittömäsi naimisesi. Sinuun melkein sattuu joka kerta kun puristut minun ja sohvani väliin työntyessäni voimakkaasti sisääsi. Et ole ainut joka on koko päivän odottanut tätä. Myös minä olen ollut kiimainen ajatellessani mitä teemme kun kohtaamme. Sisäämme patoutunut eläimellinen kiima pääsee valloilleen. Hierot pilluasi yhä kovempaa. Nautin miten pillusi levittää kiimaista tuoksuaan ympäriinsä. Panomme käy yhä voimakkaammaksi. Sohva hakkaa rytmikkäästi seinään samaan tahtiin kun lantioni hakkaa pyllyysi. Läiske ja meteli alkaa olla sen verran voimakasta että olen onnellinen siitä että asun omakotitalossa eikä minulla ole seinänaapureita. Panemisen yhteydessä ihailen kenkiäsi, ne saa sinut näyttämään täydelliseltä lutkalta joka tietää mitä on hakemassa. Olen niin onnekas kun olen löytänyt sinut. Seksikkään pikkulutkani jonka kanssa tulen nauttimaan vielä monesti. Dippaan sormiani sisääsi, maistaen kiimaasi. Seuraavaksi annan sormeni sinun imettäväkseni. Imet ihanasti täydellisen kiimaisella ilmeellä. Katson kasvoihisi joiden hymystäsi näen että olet saamassa. Onneksi, sillä itsekään en kestäisi enää kauaa. Aloitan loppukirin naiden sinua niin kovaa kuin voin. Hikeäni tippuu selällesi. Murahtelen nautinnosta ja väsymyksestä. Kuulen, tunnen ja näen kuinka saat orgasmin. Jalkasi menevät sen voimast löysiksi, mutta pidän sinut otteessani jatkaen naintia. En halua pitää pienintäkään taukoa vaan jatkan koko orgasmisi ajan. Viet kätesi palleilleni ja se on minulle liikaa. Junttaa itseni niin syvälle sinuun kuin voin jolloin lastini purkautuu. Tärisen orgasmista samalla kun kyrpäni pumppaa spermaa sisääsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella kiihottava näky kun levität aukkojasi ja tarjoat niitä minulle otettavaksi. Tartun pyllyysi puristellen sitä. Rakastan pieniä huokauksia jotka karkaavat huuliltasi kun käsittelen pyllyäsi. Tiedät mitä olet kohta saamassa ja se saa pillusi valumaan. Otan sormiini kosteuttasi vieden sen pyllyllesi. Hitaasti työnnän sormeni sisääsi, samalla kyykistyn nuolemaan sinua. Nuolen pilluasi samalla kun sormetan pyllyäsi. Tämä saa sinut ihanasti kiemurtelemaan nautinnosta. Nuolen yhä laajemmalta alueelta. Nautin erityisesti pyllystäsi. Kiusaan sinua viemällä kielenikärjen välilihallesi. Viet kätesi pillullesi hieroen sitä voimakkaasti. Haluat päästä viimein purkamaan päivän kiimasi. Otan käteeni runsaasti liukastetta ja alan rasvaamaan pyllyäsi jotta se voi ottaa sisäänsä pakottavan kovana seisovan kyrpäni. Nautit kun työnnän useamman sormeni sisääsi rasvaten paikkojasi kunnolla. Voitelen kyrpäni ottaen samalla sormeni sisältäsi. Tunnet kuinka kyrpäni alkaa tunkeutumaan sisääsi. Nautit huokaillen kun työnnyn sisääsi. Aloitan välittömäsi naimisesi. Sinuun melkein sattuu joka kerta kun puristut minun ja sohvani väliin työntyessäni voimakkaasti sisääsi. Et ole ainut joka on koko päivän odottanut tätä. Myös minä olen ollut kiimainen ajatellessani mitä teemme kun kohtaamme. Sisäämme patoutunut eläimellinen kiima pääsee valloilleen. Hierot pilluasi yhä kovempaa. Nautin miten pillusi levittää kiimaista tuoksuaan ympäriinsä. Panomme käy yhä voimakkaammaksi. Sohva hakkaa rytmikkäästi seinään samaan tahtiin kun lantioni hakkaa pyllyysi. Läiske ja meteli alkaa olla sen verran voimakasta että olen onnellinen siitä että asun omakotitalossa eikä minulla ole seinänaapureita. Panemisen yhteydessä ihailen kenkiäsi, ne saa sinut näyttämään täydelliseltä lutkalta joka tietää mitä on hakemassa. Olen niin onnekas kun olen löytänyt sinut. Seksikkään pikkulutkani jonka kanssa tulen nauttimaan vielä monesti. Dippaan sormiani sisääsi, maistaen kiimaasi. Seuraavaksi annan sormeni sinun imettäväkseni. Imet ihanasti täydellisen kiimaisella ilmeellä. Katson kasvoihisi joiden hymystäsi näen että olet saamassa. Onneksi, sillä itsekään en kestäisi enää kauaa. Aloitan loppukirin naiden sinua niin kovaa kuin voin. Hikeäni tippuu selällesi. Murahtelen nautinnosta ja väsymyksestä. Kuulen, tunnen ja näen kuinka saat orgasmin. Jalkasi menevät sen voimast löysiksi, mutta pidän sinut otteessani jatkaen naintia. En halua pitää pienintäkään taukoa vaan jatkan koko orgasmisi ajan. Viet kätesi palleilleni ja se on minulle liikaa. Junttaa itseni niin syvälle sinuun kuin voin jolloin lastini purkautuu. Tärisen orgasmista samalla kun kyrpäni pumppaa spermaa sisääsi.
Kyllä oli ihana sessio, tiedät mistä nainen pitää ja sinun käsittelyssä saa kyllä nautinnollista seksiä molemmille ja orgasmi on jotain tajunnan rajamailla olevaa tunnetta, olen vuoteessa haarat levällään sormettamassa pilluani joka kosteana litisee sormieni välissä, saan kai tyydyttää itseäni ajatellen sinua ja sinun ihanaa kullia, jonka melkein tunnen sisälläni liikkuvan....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli ihana sessio, tiedät mistä nainen pitää ja sinun käsittelyssä saa kyllä nautinnollista seksiä molemmille ja orgasmi on jotain tajunnan rajamailla olevaa tunnetta, olen vuoteessa haarat levällään sormettamassa pilluani joka kosteana litisee sormieni välissä, saan kai tyydyttää itseäni ajatellen sinua ja sinun ihanaa kullia, jonka melkein tunnen sisälläni liikkuvan....
Oi rakas, tottakai saat tyydyttää itseäsi minua ajatellen. Minua kiihottaa kun ajattelen sinua tekemässä sitä. Minua kiihottaa se niin paljon että runkkaan sitä ajatellen. Toki fantasioin myös seksistä kanssasi samalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä paljon suunnitelmia mitä kanssasi tekisin. Saat tänään tehdä töitä pillu märkänä kun vähän väliä ajatuksesi karkaavat meihin.
- Anonyymi
En tiedä miksi kysyn, mutta minusta naisena on tosi kiihottavaa istua miehen kasvojen eteen hajareisin dominoiden haluamallani tavalla täysin mitä kaikkea muuta teen samalla kiihotuksen nostamiseksi huippuunsa, siitä on helppo siirtyä seuraavaan vaiheeseen mielihalujensa mukaan, miltä kuulostaa, ajatuksia...
Nautin, kun nainen istuu kasvoilleni, hieroo pilluaan naamaani, nai kieltäni ja valuu mehujaan suuhuni. Kun sekä suu että nenä on tiukasti häpyhuulten välissä, ei saa ilmaa, mutta sekään ei haittaa. On niin ihanaa. M66, Pori
- Anonyymi
Kun tulet luokseni niin ei puhettakaan sellaisesta. Kun avaan oven himoitsen sinua niin että haluan ottaa sinut välittömästi. Kun pahimmat kiimat on purettu voimme ottaa rauhallisemmin, jolloin pääset istumaan päälleni dominoimaan tilannetta.
- Anonyymi
Se on tosi kiihottavaa ja ihanaa kun nainen istuu kasvoille,saa nuolla antaa nautintoa.
- Anonyymi
tuntuu ihanalta voisitko ajatella camsexiä kanssani illalla
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Haetko camsexiä ketjussa olevilta varatuilta naisilta vai ketjussa olevilta miehiltä? Voin joka tapauksessa ajatella camsexiä kanssasi, mutta riippuen vastauksesta ajattelen sitä mielellään tai hieman oudoksuen.
- Anonyymi
Niin, onhan toki muutakin kiihottavaa kuin, että istuisin heti hajareisin naaman eteen ja toki voisin tilanteen mukaan pitää stringit ylläni ja antaisin miehen edetä omaa tahtia, niitä tutkien, samalla itse kostuen, olen aina pitänyt kiusoittelusta ennen varsinaista yhdyntää, johon tietysti kaikki lopulta johtaa eri asentoja vaihtaen, tuo takaapäin taitaa olla aika monelle suosikki, myös itse nautin siitä tunteesta, kosteita ajatuksia taas tuli purettua ennen nukkumista.....
- Anonyymi
Vihjailu ja kiusoittelu nostaa ihanasti kiimaa, tehden yhdynnästä paljon eläimellisemmän jossa puretaan kasvanut kiima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjailu ja kiusoittelu nostaa ihanasti kiimaa, tehden yhdynnästä paljon eläimellisemmän jossa puretaan kasvanut kiima.
Ja lisäksi yhdyntä tuo itselleni lisää värinää, jos se tapahtuu eripaikoissa, eri asentojen kera, ei sen tarvitse aina tapahtua makuuhuoneessa, jossa sitä yleensä tehdään, myös tuleminen molempien osalta saattaa olla voimakkaampaa, naisena en voi sitä vastustaa sitä tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi yhdyntä tuo itselleni lisää värinää, jos se tapahtuu eripaikoissa, eri asentojen kera, ei sen tarvitse aina tapahtua makuuhuoneessa, jossa sitä yleensä tehdään, myös tuleminen molempien osalta saattaa olla voimakkaampaa, naisena en voi sitä vastustaa sitä tunnetta.
Ensin kuuma kahvittelu, jossa kiusoittelua, vihjailua ja muuta kuumaa juttelua. Kahvin jälkeen kun kääntyisit laittamaan kahvikuppeja tiskikoneeseen tulisin sinuun aivan kiinni jolloin tuntisit heränneen kaluni takamustasi vasten. Ottaisin rintasi käsiini ja kääntäisin sinut kiihkeään suudelmaan. Nostaisin sinut keittiön pöydälle käsittelyyni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin kuuma kahvittelu, jossa kiusoittelua, vihjailua ja muuta kuumaa juttelua. Kahvin jälkeen kun kääntyisit laittamaan kahvikuppeja tiskikoneeseen tulisin sinuun aivan kiinni jolloin tuntisit heränneen kaluni takamustasi vasten. Ottaisin rintasi käsiini ja kääntäisin sinut kiihkeään suudelmaan. Nostaisin sinut keittiön pöydälle käsittelyyni.
Hmmm... oma mielikuvitus lähti lentoon, koska on kokemustakin olemassa, mutta jokainen uusi toisi sitä lisää, mitä tekisit mulle, jos saisit vapaasti.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... oma mielikuvitus lähti lentoon, koska on kokemustakin olemassa, mutta jokainen uusi toisi sitä lisää, mitä tekisit mulle, jos saisit vapaasti.....
Keittiön pöydällä repäisisin pikkarisi pois, tarttuisin reisistäsi levittäen ne oikein auki. Nuolisin ja suorastaan söisin pilluasi ja klitoristasi. Sormillani työntyisin sisääsi. Kävelisin pöydän toiselle puolelle ja antaisin kaluni imettäväksesi, nussisin suutasi. Menisin taas toiselle puolelle, levittäisin jalkasi työntyisin kovaa sisääsi. Naisin sinua samalla rintojasi puristellen. Kääntäisin sinut mahalleen, ottaen sinut takaa. Kehosi olisi täysin käytössäni etkä pääsisi pakoon edes halutessasi. Kiimani olisi niin kova. Laittaisin sinut perse pystyssä lattialle ja työntyisin hitaasti peppuusi. Kun olisit tottunut kaluuni nussisin sinua kokoajan voimakkaammin. Lastini purkaisin sisääsi, selällesi ja pepullesi. Siitä veisin sinut suihkuun pesulle ja sänkyyn jossa hommat jatkuisi kun voimat palautuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miten mielikuvituksesi lensi, mitä tuhmia ajatuksia sinulla tuli mieleesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittiön pöydällä repäisisin pikkarisi pois, tarttuisin reisistäsi levittäen ne oikein auki. Nuolisin ja suorastaan söisin pilluasi ja klitoristasi. Sormillani työntyisin sisääsi. Kävelisin pöydän toiselle puolelle ja antaisin kaluni imettäväksesi, nussisin suutasi. Menisin taas toiselle puolelle, levittäisin jalkasi työntyisin kovaa sisääsi. Naisin sinua samalla rintojasi puristellen. Kääntäisin sinut mahalleen, ottaen sinut takaa. Kehosi olisi täysin käytössäni etkä pääsisi pakoon edes halutessasi. Kiimani olisi niin kova. Laittaisin sinut perse pystyssä lattialle ja työntyisin hitaasti peppuusi. Kun olisit tottunut kaluuni nussisin sinua kokoajan voimakkaammin. Lastini purkaisin sisääsi, selällesi ja pepullesi. Siitä veisin sinut suihkuun pesulle ja sänkyyn jossa hommat jatkuisi kun voimat palautuisi.
Apua, en ole ihan varma tuosta peppuuni naimisesta, vaikka kokemusta siitä onkin, vaatisi jotain luisto ainetta ensin, silti liian isolla työntyminen vaatisi malttia sisään laitossa, eihän sitä tarvitse välttämättä kokonaan työntää sisään....nautinto edellä tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, en ole ihan varma tuosta peppuuni naimisesta, vaikka kokemusta siitä onkin, vaatisi jotain luisto ainetta ensin, silti liian isolla työntyminen vaatisi malttia sisään laitossa, eihän sitä tarvitse välttämättä kokonaan työntää sisään....nautinto edellä tietysti
Kyllä ois kiva peppua saada pitkästä aikaa. Tietenkin hiljaa ja hellästi luistovoiteen kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti nautinto edellä ja tilanteen mukaan. Nauttisin kiihkeästä seksistä kanssasi ilman peppupanoakin. Sen voisi korvata takaapäin panemisella ja haluaisin antaa sinulle välillä ohjat. Nauttisin näystä kun ratsastaisit kiihkeästi rinnat heiluen.
Ole onnellinen siitä että kotona on mies joka panee sinua. Se mitä sinä ajattelet miehesi pannessa on sinun henkilökohtainen asiasi.
- Anonyymi
Kaikki on sallittua, myös masturboidessa saa ajatella kaikkea eroottista, itse omaan aika vilkkaan mielikuvituksen naisena ja se lisää tulemisen nautintoa, eikä se ole keneltäkään pois, tykkään kovasti myös katsella kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on sallittua, myös masturboidessa saa ajatella kaikkea eroottista, itse omaan aika vilkkaan mielikuvituksen naisena ja se lisää tulemisen nautintoa, eikä se ole keneltäkään pois, tykkään kovasti myös katsella kuvia.
Kaunista katsottavaa kun nainen masturboi🙂 M47V
- Anonyymi
Hei,
Haluan tarjota sinulle ilmaisen hierontaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875