Itseni kiihottaminen

Anonyymi-ap

Olen 42-vuotias nainen ja seksielämä on avioliitossa hiljentynyt pikku hiljaa. Välillä on seksiä ja välillä pitkiä aikoja hiljaista.

Nyt pikkujouluaikaan kun on parit pikkujoulut olleet olen huomannut, että kiihotun ravintolassa valtavasti jos minuun joku kiinnittää enemmän huoniota. Jotenkin se huomio ja tanssiminen saa paikat ihan väreilemään kiihotukseata. Viime viikonloppuna olin baarissa jo ihan märkänä tanssiessa ja hetken kävi mielessä, että toivottavasti en kuitenkaan täältä kenenkään matkaan lähde. Jutun idea kuitenkin on se, että kotiin tullessa käyn illasta sen verran kuumana jo, että miehen paniessa minua takaapäin saatan kuvitella ravintolassa minun kanssa tanssineiden miesten panevan minua.

Seksielämä on saanut mukavan piristeen ja tuollaisen kivan fantasian..

25

2541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin käyt ravintolassa. Niin ne halut herää. Minulla haluttas varattua.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi

Tikkurilassa.

• Anonyymi

Tule lappiin

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samoilla linjoilla, olen eronnut 36 vuotias nainen, nykyinen suhteeni on vähän niin kuin on off suhde, sanoisin seksisuhde varatun kanssa, se on hyvää siinä mielessä, että en ole tilivelvollinen kuin itselleni menoistani, on jotenkin kiihottavaa kun varattu panee takaapäin, kehuen pilluani/peppuani vuolaasti samalla, tietäen kaiken olevan salattua meidän kahden kesken.

• Anonyymi

Niin siinä on jotaki jännää ja kiihottavaa kun saa varattua panna ja kehua.

• Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.

• Anonyymi
        kameli kirjoitti:

Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.

Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?

• Anonyymi

Mitä ihmettä onko kamelinpaska alkanut sulle satuilla. Onkohan sulla nyt oikeat lääkkeet. Mistä sinä olet saanut kamelinpaskan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?

Itse olen ampunut tyhjää jo toista kymmentä vuotta. Voi laskea pilluun jos haluaa... Mutta mielummin muualle. Todennäköisyys rouvalla kärytä kotona on isompi kun pillu tursuaa spermaa, kuin se että ne on nätisti pistetty naapuri rappuun tai siististi nielaistu. En roiski koskaan.

Ja luottamus on ehdoton!

• Kiinnostuin.

• Anonyymi
        kameli kirjoitti:

Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.

Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v

• Anonyymi kirjoitti:

Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v

Tuo on parasta. Muutamia varattuja ollut. Eka noin kymmenen vuotta sitten kävi meillä kanssa kun rouva oli maalla. Suoraan sisään ja oltiin jo viestein kiimailtu tosi paljon. Pistin eteisessä polvilleen ja heti munaa suuhun... Siitä sitten makkariin nuoleskelemaan ja paljaalla pistettiin saman tien. Kahdesti mällit sisään. Teki namia kummallekin. Pestiin toisemme suihkussa ja rouva vaan ukko kultansa luo kotiin. Tätä tehtiin muutaman kerran. Nyt tilanne sellainen että ei haittaisi joku vastaavanlainen järjestely lainkaan.

• Itselläni on seksielämä avioliitossa loppunut. Helpotusta tuo fantasiointi mukavien naisten kanssa joillakin sivustoilla verkossa ja sähköpostitse. Se on myös turvallinen tapa tyydyttää seksuaalisia tarpeita. Samalla voi muutenkin vaihtaa ajatuksia tutuksi tulleiden kumppanien kanssa.

• Anonyymi

Mitä kuuluu tänään sinulle

• Anonyymi

Tekee todellakin hyvää jos saan takaapäin pipariini kullia, varsinkin jos panetus on päällä ollut pitempään, itselleni tuo pepun hyväily sormin samalla saa voimakkaaman tulemisen pilluni supistellessa, kannattaa puhua avoimesti kumppanin kanssa seksiin liittyvistä nautinnoista ja niiden toteuttamista olevista tavoista, eikä vaan haaveilla.

• Anonyymi

Kyllä näin naisena 50-v on kiima päällä just tanssiessa tai ravintolassa käydessä.Korkkarit jalassa ja tiukat nahkahousut.Nautin miesten huomiosta.Kotona odottaa mieheni joka tietää että mitä sinne ravintolaan lähden etsimään.Usein jo alkuillasta löytyy mies jonka kanssa käydään sopivassa paikassa katseilta vähän suojassa panemassa.Voi miten hyvää se tekeekään.Miehet tykkää nussia varattua vaimoa.Itse on pyöreähkö,isorintainen ja perseinen nainen ja miehet pyörii minussa kiinni niin kuin mehiläiset hunajassa.

• Anonyymi

Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.

Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v

Moi,mukavaa vaihtelua kunhan ukko ei rupea mustasukkaiseksi kun vaimo kelpaa muillekin kovapelisille...!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.

Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.

Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.

Joskushan tuolla parketilla on niin ahdasta, että pakostakin joutuu olemaan todellakin melkein kiinni toisessa ja helposti kädet laskeutuu peppuni yläosaan ja se on ihan ok, mutta puristelua, kourimista en hyväksy julkisella paikalla, enkä myöskään ota stringejäni pois kuin vasta kotona.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135