Olen 42-vuotias nainen ja seksielämä on avioliitossa hiljentynyt pikku hiljaa. Välillä on seksiä ja välillä pitkiä aikoja hiljaista.
Nyt pikkujouluaikaan kun on parit pikkujoulut olleet olen huomannut, että kiihotun ravintolassa valtavasti jos minuun joku kiinnittää enemmän huoniota. Jotenkin se huomio ja tanssiminen saa paikat ihan väreilemään kiihotukseata. Viime viikonloppuna olin baarissa jo ihan märkänä tanssiessa ja hetken kävi mielessä, että toivottavasti en kuitenkaan täältä kenenkään matkaan lähde. Jutun idea kuitenkin on se, että kotiin tullessa käyn illasta sen verran kuumana jo, että miehen paniessa minua takaapäin saatan kuvitella ravintolassa minun kanssa tanssineiden miesten panevan minua.
Seksielämä on saanut mukavan piristeen ja tuollaisen kivan fantasian..
Itseni kiihottaminen
211
16273
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin käyt ravintolassa. Niin ne halut herää. Minulla haluttas varattua.
- Anonyymi
Se vammaisen mölinä poistettiin, muttei tätä kommenttia joka reklamoi vammaisen mölinää.
Anteeksi tuosta, mutta lähti se alkuperäinen mölinä ainakin pois.
- Anonyymi
Tikkurilassa.
- Anonyymi
Tule lappiin
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla, olen eronnut 36 vuotias nainen, nykyinen suhteeni on vähän niin kuin on off suhde, sanoisin seksisuhde varatun kanssa, se on hyvää siinä mielessä, että en ole tilivelvollinen kuin itselleni menoistani, on jotenkin kiihottavaa kun varattu panee takaapäin, kehuen pilluani/peppuani vuolaasti samalla, tietäen kaiken olevan salattua meidän kahden kesken.
- Anonyymi
Niin siinä on jotaki jännää ja kiihottavaa kun saa varattua panna ja kehua.
Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Varatun kanssa peuhaaminen on ihanaa. Samaan aikaan kiellettyä mutta tekee namia. Aika usein varatut antavat tehdä asioita mitä kotona ei tule tehtyä, koska tilanne kiihottaa ja saattaa siinä hetkessä vapautua enemmän kuin kotona. Koskaan en laske varatulle pillun puolelle, koska kiinni jäämisen riski kasvaa. Varattua aina lopuksi peppuun tai lastit suuhun. Uhhh. Tekee hyvää molemmille.
Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?
Anonyymi kirjoitti:
Näin muuten että varatun kanssa tiettyä värinää olen kokenut mutta luottamus pitää olla ja ehkäisy kunnossa jos varatun pilluun laskee?
Itse olen ampunut tyhjää jo toista kymmentä vuotta. Voi laskea pilluun jos haluaa... Mutta mielummin muualle. Todennäköisyys rouvalla kärytä kotona on isompi kun pillu tursuaa spermaa, kuin se että ne on nätisti pistetty naapuri rappuun tai siististi nielaistu. En roiski koskaan.
Ja luottamus on ehdoton!- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v
Anonyymi kirjoitti:
Eilen viimeksi panin vaki varattua kotonani. Rouva tuli suoraan töistä panettaa. M 37v
Tuo on parasta. Muutamia varattuja ollut. Eka noin kymmenen vuotta sitten kävi meillä kanssa kun rouva oli maalla. Suoraan sisään ja oltiin jo viestein kiimailtu tosi paljon. Pistin eteisessä polvilleen ja heti munaa suuhun... Siitä sitten makkariin nuoleskelemaan ja paljaalla pistettiin saman tien. Kahdesti mällit sisään. Teki namia kummallekin. Pestiin toisemme suihkussa ja rouva vaan ukko kultansa luo kotiin. Tätä tehtiin muutaman kerran. Nyt tilanne sellainen että ei haittaisi joku vastaavanlainen järjestely lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä on jotaki jännää ja kiihottavaa kun saa varattua panna ja kehua.
Kaikki varattujen nussiminen on kiihottavampaa, kuin vapaiden, näin se menee. Se ajatus, että työntää kyrpää toisen miehen naisen sisälle ja kuuntelee sitä voihkintaa, on tajunnan räjäyttävää ja myös kullin.
Mitä kielletympää sen kiihottavampaa. Suurimman hurmion olen saanut anoppia nussimassa, epäsopivaa ja kiellettyä, mutta kiihottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjaleena kanssa pantiin salaa 20vuotta.
Vaikka missä paikoissa.
Itselläni on seksielämä avioliitossa loppunut. Helpotusta tuo fantasiointi mukavien naisten kanssa joillakin sivustoilla verkossa ja sähköpostitse. Se on myös turvallinen tapa tyydyttää seksuaalisia tarpeita. Samalla voi muutenkin vaihtaa ajatuksia tutuksi tulleiden kumppanien kanssa.
- Anonyymi
Mitä kuuluu tänään sinulle
- Anonyymi
Tekee todellakin hyvää jos saan takaapäin pipariini kullia, varsinkin jos panetus on päällä ollut pitempään, itselleni tuo pepun hyväily sormin samalla saa voimakkaaman tulemisen pilluni supistellessa, kannattaa puhua avoimesti kumppanin kanssa seksiin liittyvistä nautinnoista ja niiden toteuttamista olevista tavoista, eikä vaan haaveilla.
- Anonyymi
Kyllä näin naisena 50-v on kiima päällä just tanssiessa tai ravintolassa käydessä.Korkkarit jalassa ja tiukat nahkahousut.Nautin miesten huomiosta.Kotona odottaa mieheni joka tietää että mitä sinne ravintolaan lähden etsimään.Usein jo alkuillasta löytyy mies jonka kanssa käydään sopivassa paikassa katseilta vähän suojassa panemassa.Voi miten hyvää se tekeekään.Miehet tykkää nussia varattua vaimoa.Itse on pyöreähkö,isorintainen ja perseinen nainen ja miehet pyörii minussa kiinni niin kuin mehiläiset hunajassa.
- Anonyymi
Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten helppoa on hitaita tanssiessa tuntea miehen lahkeessa pullistumaa ja miten helposti halutessani pystyn sitä härnäämään tanssiessani painautumalla sitä vasten, pikkujouluissa viimeksi parisuhteessa olevilla varsinkin.
Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käydään mieheni kanssa tansimassa viikottain, kesällä lavoilla talvella ravintoloissa sekä karaoke tansseissa. Miehet tykkää tanssia hitaitaita, pääsee puristaa naista itseensä kiinni. Ravintola tanssissa useemmalla miehelllä jäykkä hivelee kun tansimme, lavoilla harvemmin kun porukka selvin päin tanssii. Vapaa suhde meillä joten useesti lähden ravintolasta vieraan mukaan, rakastelen yön ja aamupäivästä kotia miehen luokse. N 50v
Moi,mukavaa vaihtelua kunhan ukko ei rupea mustasukkaiseksi kun vaimo kelpaa muillekin kovapelisille...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva tunne kun nainen puskee lähelle ja alkaa kovettuun. Alkaako sinulla kostuun.
Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olisihan se aika epänormaalia jos ei joskus jalkovälini kostuisi tanssiessa hitaita, kun tunnen pullistuman itseäni vasten ja olen sen myös todennut pikkareistani wc reissulla laskiessa ne polvien päälle, nautintoa tavallaan kaikki.
Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kiva nauttia siinä tanssiessa kun upea nainen puskee kiinni. Otatko kosteat pikkarit pois. Vähän jos nainen vielä antaa pyllynposkia puristaa ni kyllä on mahtavaa tanssia.
Joskushan tuolla parketilla on niin ahdasta, että pakostakin joutuu olemaan todellakin melkein kiinni toisessa ja helposti kädet laskeutuu peppuni yläosaan ja se on ihan ok, mutta puristelua, kourimista en hyväksy julkisella paikalla, enkä myöskään ota stringejäni pois kuin vasta kotona.
- Anonyymi
Vau nahkaa onko nahkahametta pitkää salaperäistä ja liehuvaa
Ja saappaat
Piiska
Jone
Pitkasportnies@ hotmail.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskushan tuolla parketilla on niin ahdasta, että pakostakin joutuu olemaan todellakin melkein kiinni toisessa ja helposti kädet laskeutuu peppuni yläosaan ja se on ihan ok, mutta puristelua, kourimista en hyväksy julkisella paikalla, enkä myöskään ota stringejäni pois kuin vasta kotona.
Stringit on helppo siirtää sivuun miks niitä ny tarvis pois ottaa löysälahkeiset bokserit miehellä ajaa saman asian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stringit on helppo siirtää sivuun miks niitä ny tarvis pois ottaa löysälahkeiset bokserit miehellä ajaa saman asian
Kiihottavaa olisi...... saada
- Anonyymi
Aloittaja et ole ainoa, meillä on ollut pitkiä kuivia kausia seksin suhteen, vaikka olen estoton nainen kaikinpuolin ja kiihotun useasti pelkästä ajatuksesta esim. takaapäin panemisesta, joku ratkaisu tähän pitää löytyä, haluan tuntea itseni halutuksi vielä seksin suhteen.
Meillä on nii hirveästi sosiaalisia rajoitteita seksuaalisuuteen ja haluttavuuteen liittyen että nuo halut ja haluttavuus asiat jää atjessa taka-alalle. Samoin nykyinen tiukka meetoo kulttuuri on aiheuttanut sen että hyvä flirtti on mennyt pesuveden mukana pois.
Kyllä kaikkia naisia joku haluaa jossai ja useampia useampikin, miten sen saisi vaan kohtaamaan.
On joskus ollut ihanaa tuottaa naiselle se haluttavuuddn ja himon tunne. Kun se pääsee irti, on kaikki portit auki...Ajatuksen tasolla voi tehdä paljonkin. Ihania orgasmeja saa myös viestien välityksellä tapahtuvassa seksissä. Jos levität jalkasi, nuolen Sinua. Rentoudu ja nauti. Ehkä tunnetuin kieleni.
- Anonyymi
Minulla kävi viikonloppuna tämän suhteen "tuuri". Olin ystäväni kanssa ravintolassa ja hänellä oli ns. Haku päällä. Oli lähdössä johonkin jatkoille, mutta halusi minut mukaan. Itseäni ei kauheasti enää olisi jatkot innostaneet mutta lähdin kuitenkin. Jatkoilla oli lähinnä sellaisia noin 25-vuotiaita opiskelijoita.
Vähän siinä tuli juotua ja joku ehdotti pullonpyöritystä räsypokan tyyliin. Tuntui oikeen hauskalta idealta. No kohta rouva oli alusvaatteillaan ja lopulta alasti. Jatkot päättyi kun pari nuorta miestä pani minua oikeen kunnolla. Siinä sitten keräilin vaatteita ja palasin aamusta kotiin "hyvin saaneena". Ainakin tunsin itseni halutuksi tuona yönä. - Anonyymi
Tämne
Olet todella haluttu, itse puutteessa vuosia
M 55
- Anonyymi
35 löytyy vielä .kaksi intti poikaa saa hoitoa .sperma Saa kyytiä
- Anonyymi
Onko nahka naisia
- Anonyymi
Eikös tuo ole ihan normaalia puutteessa elävän ihmisen käytöstä
- Anonyymi
Niin, en tiedä tekeekö se ketään onnelliseksi, ainahan voin myös masturboida sormetuksen avulla, fantasiaa kunnon panosta, suuseksistä.
- Anonyymi
Yleensä varatut on aina parempia.
- Anonyymi
Itseäni varattuna naisena kiihottaa ajatus syrjähypystä, olen pitänyt paikkani kunnossa lantiopohjaa myöten, miten hoitelisit minua pitkän kaavan mukaan jos se toteutuisi salaa...
- Anonyymi
Ekana kuolisin sulle hyvät orgut ja sit na8sin sua pitkää isolla t.m52
- Anonyymi
Tarkoitin et nuolisin
Sori, eksyn aiheesta. Kännykän autocorrectia parhaillaan kahdessa viestissä. Oikoluku ei ole korjannut silloin kun tarvii "na8sin" ja sitten kun ei tarvisi korjata, mennäänkin. Jo nekrofilian puolelle 😅
Sellaiset pitkän kaavan mukaan jutut harvoin onnistuu meidän varattujen kanssa vaikka niistä unelmoi. Käytännössä hätäisiä suhaisuja epämääräisissä paikoissa. 🙄- Anonyymi
Alkuun viestejä, tutustuttais paremmin. Sitten kokoajan tuhmempia viestejä. Sovittaisiin tapaaminen. Sitä ennen viestit vain tuhmenis. Kun viimein tulisit, kumpikin olisi aivan kiimassa. Haluaisin sua niin että ottaisin jo eteisessä ensimmäisen kerran. Siitä orgasmien jälkeen kantaisin sut sylissäni sohvalle jossa juteltais, kosketeltais ja suudeltais sylikkäin. Himot alkaisi heräämään. Hitaasti sohvalla nuolisin ja koskettelisin sinua. Rakastelisin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuun viestejä, tutustuttais paremmin. Sitten kokoajan tuhmempia viestejä. Sovittaisiin tapaaminen. Sitä ennen viestit vain tuhmenis. Kun viimein tulisit, kumpikin olisi aivan kiimassa. Haluaisin sua niin että ottaisin jo eteisessä ensimmäisen kerran. Siitä orgasmien jälkeen kantaisin sut sylissäni sohvalle jossa juteltais, kosketeltais ja suudeltais sylikkäin. Himot alkaisi heräämään. Hitaasti sohvalla nuolisin ja koskettelisin sinua. Rakastelisin pitkään.
Hei, onko tämä varatun märkä päiväuni, kiihotuin heti aamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kiihotuit. Kuvittele sitä tunnetta kun olet ensimmäisen kerran oveni takana. Sitä miten kiihottunut olet kun viimein kohdataan pitkän viestien vaihdon jälkeen. Ilma on todella sähköinen kun avaan oven, päästän sinut sisään ja pääsemme purkamaan paineemme.
Kerro minulle enemmän itsestäsi, millainen nainen olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olisi suuri nautinto saada sun pikkarit kostumaan salaisilla tuhmilla viesteillä joita lähettelisimme toisillemme päivän mittaan. Kuvittele miten koko kehosi jännittyisi kun saisit viestin. Ennen sen avaamista miettisit olisiko se minulta ja millainen se olisi. Saattaisit ehkä mennä parempaan paikkaan lukemaan viestiä. Kertoisin viestissä mitä sinulle haluaisin tehdä. Sen ajatteleminen saisi paikkasi kostumaan. Kostuisit lisää vastatessasi viestiin kertoen omista haluistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olisi suuri nautinto saada sun pikkarit kostumaan salaisilla tuhmilla viesteillä joita lähettelisimme toisillemme päivän mittaan. Kuvittele miten koko kehosi jännittyisi kun saisit viestin. Ennen sen avaamista miettisit olisiko se minulta ja millainen se olisi. Saattaisit ehkä mennä parempaan paikkaan lukemaan viestiä. Kertoisin viestissä mitä sinulle haluaisin tehdä. Sen ajatteleminen saisi paikkasi kostumaan. Kostuisit lisää vastatessasi viestiin kertoen omista haluistasi.
Hei, kerro miten päiväsi on mennyt, oletko yhtään ajatellut mitään kiihottavaa, joka on saanut lahkeesi pullistumaan, itsellä kostuneet pikkarit monesti tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, kerro miten päiväsi on mennyt, oletko yhtään ajatellut mitään kiihottavaa, joka on saanut lahkeesi pullistumaan, itsellä kostuneet pikkarit monesti tänään.
Nyt pullistui kun ajattelin sinun kostuneita pikkareita. Ajatukset alkavat mennä väkisin tuhmiksi. Haaveilen siitä että tunnustelisit kovenevaa kaluani housujen läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset ajatukset ovat saanet pikkarisi kosteiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pullistui kun ajattelin sinun kostuneita pikkareita. Ajatukset alkavat mennä väkisin tuhmiksi. Haaveilen siitä että tunnustelisit kovenevaa kaluani housujen läpi.
Onhan se kiihottavaa, jos haaveilu saa kalusi kovenemaan pelkästä ajatuksesta, kun tunnustelisin, samalla hellästi hieroisin housuun päältä, jos olisi löysät gollegehousut, niin tunnustelu tuntuisi vieläkin paremmalta, oliko liian tuhmaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kiihottavaa, jos haaveilu saa kalusi kovenemaan pelkästä ajatuksesta, kun tunnustelisin, samalla hellästi hieroisin housuun päältä, jos olisi löysät gollegehousut, niin tunnustelu tuntuisi vieläkin paremmalta, oliko liian tuhmaa...
Juuri sopivan tuhmaa. Jos nyt olisit tunnustelemassa, tuntisit kaluni muodot ja koon oikein hyvin. En voisi pitää käsiäni erossa vaan ottaisin suusi pitkään kiihkeään suudelmaan samalla kun koskettelisin rintojasi ja takamustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sopivan tuhmaa. Jos nyt olisit tunnustelemassa, tuntisit kaluni muodot ja koon oikein hyvin. En voisi pitää käsiäni erossa vaan ottaisin suusi pitkään kiihkeään suudelmaan samalla kun koskettelisin rintojasi ja takamustasi.
Haluaisin tunnustella sormenpäilläni hameesi alta pikkareitasi. Jos sen tekisin tuntisinko hieman kosteutta? Entä tuntisinko kovan nännin jos hieroisin rintaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tunnustella sormenpäilläni hameesi alta pikkareitasi. Jos sen tekisin tuntisinko hieman kosteutta? Entä tuntisinko kovan nännin jos hieroisin rintaasi?
Olen sensuelli nainen ja aistin koko kehollani, tottakai pikkarini kostuisi jos hivelisit niiden päältä pipariani, nännit ovat aina reakoineet kiihotumisen kasvaessa, kerro haluaisitko maistaa piparia, jos sitä avaisin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sensuelli nainen ja aistin koko kehollani, tottakai pikkarini kostuisi jos hivelisit niiden päältä pipariani, nännit ovat aina reakoineet kiihotumisen kasvaessa, kerro haluaisitko maistaa piparia, jos sitä avaisin ?
Haluaisin että keittiön pöydällä istuisit eteeni, levittäisit hieman jalkojasi samalla nojaten taaksepäin. Levittäisin jalkojasi lisää kumartuen lähemmäs pipariasi. Nuolisin sitä ensin pikkareiden läpi, sitten raottaisin pikkareita nuollen hitaasti pillusi laidoilta. Vetäisin pikkarisi voimakkaasti jaloistasi jolloin herkkusi olisi täysin paljaana edessäni. Imisin kliroristasi ja kiusoitellen nuolisin sinua. Ottaisin sormeni avukseni työntäen ensin yhden, sitten useamman sisääsi. Nauttisin tuoksuistasi, maustasi ja ääntelystäsi. Painaisit päätäni tiukemmin kiinni itseesi kun alkaisit lähestymään orgasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin että keittiön pöydällä istuisit eteeni, levittäisit hieman jalkojasi samalla nojaten taaksepäin. Levittäisin jalkojasi lisää kumartuen lähemmäs pipariasi. Nuolisin sitä ensin pikkareiden läpi, sitten raottaisin pikkareita nuollen hitaasti pillusi laidoilta. Vetäisin pikkarisi voimakkaasti jaloistasi jolloin herkkusi olisi täysin paljaana edessäni. Imisin kliroristasi ja kiusoitellen nuolisin sinua. Ottaisin sormeni avukseni työntäen ensin yhden, sitten useamman sisääsi. Nauttisin tuoksuistasi, maustasi ja ääntelystäsi. Painaisit päätäni tiukemmin kiinni itseesi kun alkaisit lähestymään orgasmia.
Tämän ajatteleminen sai kaluni kovaksi. Jos olisit nyt edessäni haarat levällään toipumassa orgasmista, saisit pian tuntea kovan kaluni sisälläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän ajatteleminen sai kaluni kovaksi. Jos olisit nyt edessäni haarat levällään toipumassa orgasmista, saisit pian tuntea kovan kaluni sisälläsi.
Apua, pilluni on ihan kostea, pitäisitkö jos vähän ottaisin sen huulteni väliin imutuksen, samalla kevyesti käteni runkkaisi sitä, saisit sitä vaikka lastin tuloon asti, kun olisi vaikeaa pidätellä käsittelyssäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, pilluni on ihan kostea, pitäisitkö jos vähän ottaisin sen huulteni väliin imutuksen, samalla kevyesti käteni runkkaisi sitä, saisit sitä vaikka lastin tuloon asti, kun olisi vaikeaa pidätellä käsittelyssäni.
Jos katsoisit silmiini samalla viettelevästi niin nauttisin hyvin paljon. Kiihottaa niin että kyrvän suonet alkavat tulla esiin. Minun on kohta pakko runkata sinua ajatelle. Saat mut aika kiimaiseksi. Toivottavasti jonain päivänä voin purkaa kaiken aiheuttamasi kiiman sisääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea pidätellä tulemistani jo kun ajattelen kosteaa pilluasia ja suutasi joka antaa taivaallista käsittelyä kyrvälleni ja palleilleni. Tuo käsittely saisi minut laukeamaan suuhusi ja päällesi. Sen jälkeen nopean toipumisen jälkeen haluaisin työntyä kosteaan pilluusi. Ensin hitaasti, sitten nopeampaa. Puristelisin rintojasi ja ne alkaisivat heilua panemisen tahdissa. Nauttisin nähdessäni ilmeesi kun nussisin sinua kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mulle pitkä tuhma viesti jota lukiessa voin ajatella sua ja joka aiheuttaa mulle valtavan kiiman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mulle pitkä tuhma viesti jota lukiessa voin ajatella sua ja joka aiheuttaa mulle valtavan kiiman.
Olen jo vuoteessa peiton alla, olen aina nukkunut alasti, jos on mahdollista. Tätä kirjoitusta tehdessä sormeni ovat löytäneet kostean vakoni. Jos tulisit sänkyni viereen seisomaan, polvistuisin eteesi pitäen reisistä kiinni, käteni hakeutuisi kovettuneiden boksereiden päälle, hieroen, puristellen yhä kasvaa kullia, joka on pakko vapauttaa esiin ja niin teen, tartun kiinni antaen muutamaa käsihoito, katson silmiisi ja samalla se pääsee pehmeiden huulieni väliin saaden imutusta, näen silmistäsi että nautit, alan suullani lypsämään sitä, välillä kieleni pyörii kullisi päässä, näen silmistäsi että kohta lentää ja tunnen nytkähtelyä sormieni alla, kieleni antaa alapuolelle lisää kokoajan, eka purkaus tulee kasvoilleni katsoen silmiisi, kun haluan kaikki tyhjäksi, niin runkkaan tiukalla otteella loput ympäri rintojani, joiden nännit ovat kovettuneet, mutta joudut kyllä antamaan jotain nautintoa pilluleni vielä......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo vuoteessa peiton alla, olen aina nukkunut alasti, jos on mahdollista. Tätä kirjoitusta tehdessä sormeni ovat löytäneet kostean vakoni. Jos tulisit sänkyni viereen seisomaan, polvistuisin eteesi pitäen reisistä kiinni, käteni hakeutuisi kovettuneiden boksereiden päälle, hieroen, puristellen yhä kasvaa kullia, joka on pakko vapauttaa esiin ja niin teen, tartun kiinni antaen muutamaa käsihoito, katson silmiisi ja samalla se pääsee pehmeiden huulieni väliin saaden imutusta, näen silmistäsi että nautit, alan suullani lypsämään sitä, välillä kieleni pyörii kullisi päässä, näen silmistäsi että kohta lentää ja tunnen nytkähtelyä sormieni alla, kieleni antaa alapuolelle lisää kokoajan, eka purkaus tulee kasvoilleni katsoen silmiisi, kun haluan kaikki tyhjäksi, niin runkkaan tiukalla otteella loput ympäri rintojani, joiden nännit ovat kovettuneet, mutta joudut kyllä antamaan jotain nautintoa pilluleni vielä......
Et usko nainen miten haluan sinua juuri nyt. Kovan kaluni kärjessä on kiimatippoja tekstisi jäljiltä.
Nautin suihinotostasi hyvin paljon. Näit tyytyväisen ilmeeni samalla kun laukesin suuhusi ja päällesi. Kun vielä nuolit kyrpäni puhtaaksi halusin antaa sinullekin ansaitsemaasi tyydytystä. Nostan sinut ylös, suoraan sängyn laidalle. Nyt on minun vuoroni käydä polvilleen eteesi. Aloitan jaloistasi, hitaasti nuolemalla ja suutelemalla etenen kohti pilluasi joka levittää jo huumaavaa tuoksua sieraimiini. Haluaisin käydä jo sen kimppuun, mutta kiusaan sinua ja itseäni etenemällä hitaasti. Vein käteni pyllysi alle ja puristelen seksikästä peppuasi. Suutelen hitaasti sisäreisiäsi edeten kiduttavan hitaasti. Nautin kun kuulen miten huokailet hitaasti nautinnosta. Levitän jalkasi jotta pääsen näkemään pillusi paremmin. Imen sen tuoksua sisääni. Pyöritän kieltäni sen ympärillä. Viimein nuolaisten pitkiä vetoja alhaalta ylös. Värähdät nautinnosta. Avaan pillusi sormillani. Nyt klitoriksesi on houkuttelevasti edessäni. Imaisen sen suuhuni, antaen sinulle nautintoa. Kokeilen sormillani liukkauttasi. Upotan muutaman sormen sisääsi. Etsin herkkiä kohtiasi saadan sinut inahtamaan kiihkosta. Nautin maustasi, tuoksustasi ja äänistäsi. Hieron ja imen sinua kovempaa, saaden hengityksesi tihenemään. Jatkan nopeuttaen tahtia tietäen että kohta kuulen kuinka orgasmi purkautuu. Hengityksesi käy entistä nopeammaksi ja sinä entistä äänekkäämmäksi. Juuri kun olet saamassa keskeytän touhun hetkeksi, sinulle tulee pettynyt ilme, mutta vain hetkeksi sillä autan sinut rajan yli. Orgasmin aalto kulkee kehosi lävitse. Jatkan nuolemistasi ja sormetustasi koko pitkän orgasmin ajan. Kaadut huohottaen sänkyyn nauttimaan olostasi. Tulen viereesi suutelemaan sinua. Hieron rintojasi ja kun palaat tähän maailmaan alat sinäkin tutkimaan kehoani käsilläsi. Löydät nopeasti kyrpäni joka on taas valmiudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on melkein koko päivän ollut vähintään puoliseisokki aina kun olen ajatellut sinua. Välillä on pitänyt lukea viestisi uudelleen ja kunnolla haaveilla tilanteesta. Kun ajattelen sinua sängyssäsi alasti, sormeilemassa märkää vakoasi ja sitä miten tilanne jatkuisi jos olisin siellä, tulee minulle sellaiset paineet etten voi olla purkamatta paineita omin käsin. Kirjoita minulle illalla taas jokin pitkä tuhma tarina jotta voin nauttia sinusta haaveillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on melkein koko päivän ollut vähintään puoliseisokki aina kun olen ajatellut sinua. Välillä on pitänyt lukea viestisi uudelleen ja kunnolla haaveilla tilanteesta. Kun ajattelen sinua sängyssäsi alasti, sormeilemassa märkää vakoasi ja sitä miten tilanne jatkuisi jos olisin siellä, tulee minulle sellaiset paineet etten voi olla purkamatta paineita omin käsin. Kirjoita minulle illalla taas jokin pitkä tuhma tarina jotta voin nauttia sinusta haaveillen.
Olen vuoteessa alasti selällään jalat levällään ja alapääni kosteana, kaiken tuon jälkeen olet selällään siinä vieressäni, nousen päällesi hajareisin naamasi eteen, saat maistaa pilluani niin kauan, kunnes kullisi rupeaa kovettumaan uudestaan, toki saat siihen samalla hoitoa, kun se on kovettunut niin käännyn ympäri ja ohjaan sen pilluni suulle ja laskeudun hitaasti sen sisääni, aloitan pyörittää peppua ylös, alas edestakaisin ja pakarani läiskivät jalkojasi vasten nauttien, rintani heiluvat silmiesi yllä ja samalla työnnän peukaloni imetttäväksi suuhusi, haluan että näät peppuni ja käännytään ympäri peppu sinuun päin, kaikki näkyy kiihottavasti, et pysty vastustamaan vaan ohjaat kullisi pilluni sisään ja alan naimaan sinua kiihtyvällä tahdilla, samalla tunnen sormesi työntyvän peppuni ja se saa minut lisäämään tahtia, tunnen, aistin kullisi lastin alkavan tulemaan, joka sykkii valuen pilluni huulilta valuen jalkojani pitkin, voihkin nautinnosta supistellen, apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vuoteessa alasti selällään jalat levällään ja alapääni kosteana, kaiken tuon jälkeen olet selällään siinä vieressäni, nousen päällesi hajareisin naamasi eteen, saat maistaa pilluani niin kauan, kunnes kullisi rupeaa kovettumaan uudestaan, toki saat siihen samalla hoitoa, kun se on kovettunut niin käännyn ympäri ja ohjaan sen pilluni suulle ja laskeudun hitaasti sen sisääni, aloitan pyörittää peppua ylös, alas edestakaisin ja pakarani läiskivät jalkojasi vasten nauttien, rintani heiluvat silmiesi yllä ja samalla työnnän peukaloni imetttäväksi suuhusi, haluan että näät peppuni ja käännytään ympäri peppu sinuun päin, kaikki näkyy kiihottavasti, et pysty vastustamaan vaan ohjaat kullisi pilluni sisään ja alan naimaan sinua kiihtyvällä tahdilla, samalla tunnen sormesi työntyvän peppuni ja se saa minut lisäämään tahtia, tunnen, aistin kullisi lastin alkavan tulemaan, joka sykkii valuen pilluni huulilta valuen jalkojani pitkin, voihkin nautinnosta supistellen, apua.
Haluan sinua! Kirjoitat niin seksikkäästi. Haluan tuntea sinun sydämen sykkeen kehoani vasten sen villin seksin jälkeen. Maistaa hikeäsi, tuntea tuoksusi. Ottaa sinut tiukasti lusikkaan ja maata siinä pitkään. Kunnes hiljalleen himot taasen saavat vallan. Tuntisit pyllyäsi vasten miten kaluni kovettuu. Saisit asettua sängylle perse pystyssä. Laittaisin liukastetta kyrpääni ja peppuusi. Työntyisin hitaasti pyllyysi. Kun olisit tottunut kyrpääni, aloittaisin naimisen tahtia kiihdyttäen. Kesken naimisen, työntäisin vibran pilluusi, jotta saisit tuntea itsesi täysin täytetyksi. Et kestäisi tätä käsittelyä kauaa vaan koko kehosi alkaisi tärisemään orgasmin tullessa. Pitäisin sinut tiukasti aloillaan siitä huolimatta ja jatkaisin panemista. Viimein kuulisit äänestäni että alan olla lähellä tulemista. Karjaisen kovaäänisesti samalla kun laukean sisääsi ja kaadun viereesi kaikkeni antaneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan pyllyäsi, himoitsen sen näkemistä todella paljon. Kun luen tekstiä ajattelen miten ratsastat päälläni ja miten pääsen ihailemaan pyllysi liikkeitä. Puristan kaluani juuresta ja minulla seisoo niin kovaa että kyrpäni suonet pullistelevat. Olisitpa täällä antamassa helpotusta kiimaani kehosi jokaisella aukolla. Haluaisin purkaa kaiken tämän kiiman kiihkeästi sinuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua! Kirjoitat niin seksikkäästi. Haluan tuntea sinun sydämen sykkeen kehoani vasten sen villin seksin jälkeen. Maistaa hikeäsi, tuntea tuoksusi. Ottaa sinut tiukasti lusikkaan ja maata siinä pitkään. Kunnes hiljalleen himot taasen saavat vallan. Tuntisit pyllyäsi vasten miten kaluni kovettuu. Saisit asettua sängylle perse pystyssä. Laittaisin liukastetta kyrpääni ja peppuusi. Työntyisin hitaasti pyllyysi. Kun olisit tottunut kyrpääni, aloittaisin naimisen tahtia kiihdyttäen. Kesken naimisen, työntäisin vibran pilluusi, jotta saisit tuntea itsesi täysin täytetyksi. Et kestäisi tätä käsittelyä kauaa vaan koko kehosi alkaisi tärisemään orgasmin tullessa. Pitäisin sinut tiukasti aloillaan siitä huolimatta ja jatkaisin panemista. Viimein kuulisit äänestäni että alan olla lähellä tulemista. Karjaisen kovaäänisesti samalla kun laukean sisääsi ja kaadun viereesi kaikkeni antaneena.
Kiva lukea vuoteessa, kun vihdoinkin laitat liukkaria peppuuni ja hitaasti työnnät sisään, kuvittele mun tiukka kaunis pyllyni kullisi ympärillä, joka puristaa joka työnnöllä sinua nautinnollisesti ja samalla käteni kourivat hellästi pallejasi, tuntuu että olet naimassa aivojani pihalle, niin hyvää tekee kullisi pepustani, pakko on levittää omaa pilluani kaksi käsin nyt ja antaa sille vähän hierontaa niin kosteaksi sait taas kerran minut kiihottumaan, tulen kohta takuulla väristen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva lukea vuoteessa, kun vihdoinkin laitat liukkaria peppuuni ja hitaasti työnnät sisään, kuvittele mun tiukka kaunis pyllyni kullisi ympärillä, joka puristaa joka työnnöllä sinua nautinnollisesti ja samalla käteni kourivat hellästi pallejasi, tuntuu että olet naimassa aivojani pihalle, niin hyvää tekee kullisi pepustani, pakko on levittää omaa pilluani kaksi käsin nyt ja antaa sille vähän hierontaa niin kosteaksi sait taas kerran minut kiihottumaan, tulen kohta takuulla väristen.
Haluaisin nähdä sinut kun olet levitäänyt pilluasi ja hierot itseäsi. Ajatus sinusta tekemässä sitä saa mut kovaksi. Kohta pakko runkata ajatukselle. Jos olisin siellä, kumartuisin eteesi, siirtäisin kätesi pois, levittäisin pilluasi omilla käsillä ja alkaisin nuolla. Tuntisin kuinka painaisit päätäni kovemmin itseäsi vasten. Nauttisin suunnattomasti kun alkaisit väristä orgasmista. Sen jälkeen tulisin päällesi niin että saisit otettua kyrpäni suuhusi. Imisit sen kovaksi, jonka jälkeen ottaisin sinut kovaa, niin että kiljuisit nautinnosta. Aluksi nostaisin jalkasi olkapäilleni vääntäen pillusi sopivasti otettavaksi. Sen jälkeen kääntäisin sinut mahalleen, pää patjassa kiinni, perse pystyssä ja nussisin tiukkaan perseeseesi. Nauttisin valtavasti siitä kuinka kiimassa molemmat olisimme kun naisin sinua kuin viimeistä päivää. Hieroisin kädelläni pilluasi, välillä puristelisin pyllyäsi. Kävisi kunnon läiske aina kun työntyisin niin syvälle kuin pääsisin.
Onko sinulla missään kuvia itsestäsi, esimerkiksi alastonsuomessa? Haluan nähdä miten seksikäs olet. Saat minut kyllä kiimasta sekaisin jo viesteilläsikin. Jos sinulla ei ole kuvia, niin kuvaile itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan pyllyäsi, himoitsen sen näkemistä todella paljon. Kun luen tekstiä ajattelen miten ratsastat päälläni ja miten pääsen ihailemaan pyllysi liikkeitä. Puristan kaluani juuresta ja minulla seisoo niin kovaa että kyrpäni suonet pullistelevat. Olisitpa täällä antamassa helpotusta kiimaani kehosi jokaisella aukolla. Haluaisin purkaa kaiken tämän kiiman kiihkeästi sinuun.
Ihanaa kuulla, että himoitset pyllyäni, olen aina pitänyt sen siistinä, tänään sheivasin sen, jonka teen säännöllisesti ja nyt rasvaan pilluni hyvällä kosteusvoiteella, kerron illalla lisää jos haluat kuulla ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuulla, että himoitset pyllyäni, olen aina pitänyt sen siistinä, tänään sheivasin sen, jonka teen säännöllisesti ja nyt rasvaan pilluni hyvällä kosteusvoiteella, kerron illalla lisää jos haluat kuulla ajatuksia.
Ajatus sinusta rasvaamassa pilluasi kuulostaa todella kiihottavalta. Janoan kuulla lisää. Haluan kuulla mitä kaikkea teet ja mitä kaikkea haluaisit tehdä. Todennäköisesti se saa minut niin kuumaksi että minun on pakko aamulla ottaa kaluni esiin ja runkata sinua ajatellen. Haluaisin todella yllättää sinut sängystäsi alasti sormeilemasta itseäsi silmät kiinni ja käyttää tilannetta hyväkseni. Toki nauttisin siitäkin jos sinä yllättäisit minut silmät kiinni runkkaamasta ja käyttäisit tilannetta hyväksesi. Himoitsen sinua kokoajan enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus sinusta rasvaamassa pilluasi kuulostaa todella kiihottavalta. Janoan kuulla lisää. Haluan kuulla mitä kaikkea teet ja mitä kaikkea haluaisit tehdä. Todennäköisesti se saa minut niin kuumaksi että minun on pakko aamulla ottaa kaluni esiin ja runkata sinua ajatellen. Haluaisin todella yllättää sinut sängystäsi alasti sormeilemasta itseäsi silmät kiinni ja käyttää tilannetta hyväkseni. Toki nauttisin siitäkin jos sinä yllättäisit minut silmät kiinni runkkaamasta ja käyttäisit tilannetta hyväksesi. Himoitsen sinua kokoajan enemmän ja enemmän.
Ajatus siitä, että autat mua kosteusvoiteen levittämisessä saa kiihottumaan, istun vuoteeni reunalla ja yksi paikka on vielä käymättä läpi, tiedät kyllä mikä, saisinko sinua siihen avuksi, levitän nyt jalkani ja nauttisin vaan, samalla voiteella voisin voidella samaan aikaan kullisi kovaksi, kiepahdan selälleen nostaen jalkani ylös, laittaen kädet yhteen polvitaipeiden taakse vetäen jalkojani hartioiden suuntaan, jonka johdosta pysty peppuni nousee ylös ja molemmat aukot on tarjolla, saisinko hetken tuntea kielesi aukkojen läheisyydessä, saat tehdä mitä haluat sen jälkeen mitä haluat, kerro oma fantasia, tiedän että lopuksi ruiskuttasit spermasi ja katsoisin silmiisi siinä vaiheessa, kun katsot minun supistelevia aukkoja jotka saavat kullisi tyhjentämään kaiken niiden ympärille, myös käteni on auttamassa, ohjaamassa kullisi ympärillä, niin kiimaista ja kiihottavaa nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatus siitä, että autat mua kosteusvoiteen levittämisessä saa kiihottumaan, istun vuoteeni reunalla ja yksi paikka on vielä käymättä läpi, tiedät kyllä mikä, saisinko sinua siihen avuksi, levitän nyt jalkani ja nauttisin vaan, samalla voiteella voisin voidella samaan aikaan kullisi kovaksi, kiepahdan selälleen nostaen jalkani ylös, laittaen kädet yhteen polvitaipeiden taakse vetäen jalkojani hartioiden suuntaan, jonka johdosta pysty peppuni nousee ylös ja molemmat aukot on tarjolla, saisinko hetken tuntea kielesi aukkojen läheisyydessä, saat tehdä mitä haluat sen jälkeen mitä haluat, kerro oma fantasia, tiedän että lopuksi ruiskuttasit spermasi ja katsoisin silmiisi siinä vaiheessa, kun katsot minun supistelevia aukkoja jotka saavat kullisi tyhjentämään kaiken niiden ympärille, myös käteni on auttamassa, ohjaamassa kullisi ympärillä, niin kiimaista ja kiihottavaa nautintoa.
Nauttisitko jos tuntisit kieleni vuorotellen molemmilla aukoillasi? Nuolisin sinua hitaasti kiusaten. Rasvaisin sormeni ja toiset sormet työntäisin pilluusi, toiset pyllyysi. Nussisin vuorotellen molempia reikiä sormillani. Haluaisin kiusata sinut orgasmin rajoille ja lopettaa. Laittaa sinut anelemaan orgasmia, antaa sinulle nautintoa mutta en loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan saada sinut todella kiimaiseksi. Suorastaan hulluksi himosta. Molemmat aukkosi ovat minulle täysin tarjolla. Tiedän mikä saa sinut syttymään. Tulen lähemmäs sinua. Otan jaloistasi kiinni ja alan nuolemalla etenemään kohti pyllyäsi ja pilluasi. Levitän jalkojasi niin että tuntuu. Inahdat kivusta ja nautinnosta. Värähdät tuntiessasi kieleni persposkellasi. Kierrän reikääsi kielelläni. Odotan jännittyneenä. Siitä siirryn kiertämään pilluasi. Tiedät että kiusaan sinua, mutta et voi kuin odottaa ja nauttia. Levitän persettäsi käsilläni jotta näen reikäsi paremmin. Tiedän että se on minun ja voisin vaikka heti ottaa sen, mutta haluan antaa sinulle ensin kaipaamaasi nautintoa. Kieleni lähestyy reikääsi ja se saa sinut huokailemaan nautinnosta. Kosketan reikääsi varovasti ja olet jo saada odotuksesi täyttymisestä. Nuolen sinua voimakkaammin. Välillä pillua, välillä pyllyä. Kehosi alkaa hitaasti paljastaa että olet lähellä nautintosi huippua. Lopetan ja kysyn sinulta oletko minun pikku lutkani jonka keho on täysin käytössäni ja jolle saan tehdä mitä haluan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan saada sinut todella kiimaiseksi. Suorastaan hulluksi himosta. Molemmat aukkosi ovat minulle täysin tarjolla. Tiedän mikä saa sinut syttymään. Tulen lähemmäs sinua. Otan jaloistasi kiinni ja alan nuolemalla etenemään kohti pyllyäsi ja pilluasi. Levitän jalkojasi niin että tuntuu. Inahdat kivusta ja nautinnosta. Värähdät tuntiessasi kieleni persposkellasi. Kierrän reikääsi kielelläni. Odotan jännittyneenä. Siitä siirryn kiertämään pilluasi. Tiedät että kiusaan sinua, mutta et voi kuin odottaa ja nauttia. Levitän persettäsi käsilläni jotta näen reikäsi paremmin. Tiedän että se on minun ja voisin vaikka heti ottaa sen, mutta haluan antaa sinulle ensin kaipaamaasi nautintoa. Kieleni lähestyy reikääsi ja se saa sinut huokailemaan nautinnosta. Kosketan reikääsi varovasti ja olet jo saada odotuksesi täyttymisestä. Nuolen sinua voimakkaammin. Välillä pillua, välillä pyllyä. Kehosi alkaa hitaasti paljastaa että olet lähellä nautintosi huippua. Lopetan ja kysyn sinulta oletko minun pikku lutkani jonka keho on täysin käytössäni ja jolle saan tehdä mitä haluan?
Vikisen nautinnosta miten kiimaista nuolemista aukkoni saa, aistin kiimaisen tuoksun samalla täyttävän koko makkarin, vedän itseni istumaan, sillä haluan antaa huuliani tiedät mille, nautin suunnattomasti kun saan sen huulieni väliin antaen imua sen päähän joka meinaa räjähtää, mutta en anna niin tapahtua vielä, otan sen rintojeni väliin ja odotan , että työnnät kieleni tavoittamiseen asti, joka antaa haluamaasi nuolemista, en kestä enää vaan palaan takaisin siihen asentoon mistä nousin ja nyt voit tehdä mielesi mukaan ihan mitä vaan haluat, olen sinun pikkulutkasi koko yön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikisen nautinnosta miten kiimaista nuolemista aukkoni saa, aistin kiimaisen tuoksun samalla täyttävän koko makkarin, vedän itseni istumaan, sillä haluan antaa huuliani tiedät mille, nautin suunnattomasti kun saan sen huulieni väliin antaen imua sen päähän joka meinaa räjähtää, mutta en anna niin tapahtua vielä, otan sen rintojeni väliin ja odotan , että työnnät kieleni tavoittamiseen asti, joka antaa haluamaasi nuolemista, en kestä enää vaan palaan takaisin siihen asentoon mistä nousin ja nyt voit tehdä mielesi mukaan ihan mitä vaan haluat, olen sinun pikkulutkasi koko yön.
Housuissani sykähtää kun ajattelen miten antaudut minun pikkulutkakseni. Tulen käyttämään sinua niin että tunnet sen vielä pitkään.
Otan liukastetta. Laitan sitä sormiini ja alan työntämään sormiani pyllyysi. Samalla laitan liukastetta käteesi ja käsken sinun runkkaanmaan hitaasti kovaa kyrpääni. Tottelet kiltisti. Nautin hitaasta runkkaamisestasi. Työnnän sormiani sisääsi avartaen aukkoasi. Rasvaan sen huolellisesti. En kuitenkaan unohda pilluasi vaan annan sillekin huomiota. Rakastan sitä miten valut kiimaa kun tiedät mitä on tulossa. Pyllysi on ihanan tiukka, ihastelen sen muotoja enkä voi vastustaa kiusausta antaa sille muutama läpsäisy. Inahdat ihanasti pienestä yllättävästä kivusta. Käsityösi ei kuitenkaan taukoa vaan jatkat kaluni runkkaamista.
Nyt haluan kuitenkin enemmän. Käsken sinut takaisin asentoosi jossa suorastaan tykytät persettäsi minulle. Asetan kyrpäni aukollesi ja työnnän vähän sisääsi. Pyllysi koittaa vastustella. Nautin tiukasta reiästäsi. Vetäydyn kuitenkin pois, sillä valuva pillusi houkuttaa liikaa. Kumarrun eteesi nuolemaan pillusta valuvaa kiimaa. Ensin vedän tuoksua sisääni nauttien siitä. Sen jälkeen hitaasti kieleni kärjellä maistan sinua. Sen jälkeen nuolen rohkeammin ja enemmän. Nuolen pilluasi samalla nain pyllyäsi sormillani, Haluan kieleni syvemmälle sisääsi. Koska reikäsi on niin ihanasti tyrkellä otan vielä toisen käteni ja hieron sillä pilluasi ja klitoristasi. Nautit käsittelystäni huokaillen silmät kiinni. Käsittelyni nopeutuu houkailusi tahtiin. Tiedän että voisin antaa pikkulutkalleni orgasmin välittömästi, mutta haluan pitkittää sitä. Menen sinusta kauemmaksi, jättäen sinut kiihkeästi huokailemaan. Koitat koskea pilluasi, mutta kerron sinulle sen olevan kiellettyä tehostan kieltoa antamalla läpsäisyn pyllyllesi. Tottelet välittömästi tyytyen kohtaloosi.
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuissani sykähtää kun ajattelen miten antaudut minun pikkulutkakseni. Tulen käyttämään sinua niin että tunnet sen vielä pitkään.
Otan liukastetta. Laitan sitä sormiini ja alan työntämään sormiani pyllyysi. Samalla laitan liukastetta käteesi ja käsken sinun runkkaanmaan hitaasti kovaa kyrpääni. Tottelet kiltisti. Nautin hitaasta runkkaamisestasi. Työnnän sormiani sisääsi avartaen aukkoasi. Rasvaan sen huolellisesti. En kuitenkaan unohda pilluasi vaan annan sillekin huomiota. Rakastan sitä miten valut kiimaa kun tiedät mitä on tulossa. Pyllysi on ihanan tiukka, ihastelen sen muotoja enkä voi vastustaa kiusausta antaa sille muutama läpsäisy. Inahdat ihanasti pienestä yllättävästä kivusta. Käsityösi ei kuitenkaan taukoa vaan jatkat kaluni runkkaamista.
Nyt haluan kuitenkin enemmän. Käsken sinut takaisin asentoosi jossa suorastaan tykytät persettäsi minulle. Asetan kyrpäni aukollesi ja työnnän vähän sisääsi. Pyllysi koittaa vastustella. Nautin tiukasta reiästäsi. Vetäydyn kuitenkin pois, sillä valuva pillusi houkuttaa liikaa. Kumarrun eteesi nuolemaan pillusta valuvaa kiimaa. Ensin vedän tuoksua sisääni nauttien siitä. Sen jälkeen hitaasti kieleni kärjellä maistan sinua. Sen jälkeen nuolen rohkeammin ja enemmän. Nuolen pilluasi samalla nain pyllyäsi sormillani, Haluan kieleni syvemmälle sisääsi. Koska reikäsi on niin ihanasti tyrkellä otan vielä toisen käteni ja hieron sillä pilluasi ja klitoristasi. Nautit käsittelystäni huokaillen silmät kiinni. Käsittelyni nopeutuu houkailusi tahtiin. Tiedän että voisin antaa pikkulutkalleni orgasmin välittömästi, mutta haluan pitkittää sitä. Menen sinusta kauemmaksi, jättäen sinut kiihkeästi huokailemaan. Koitat koskea pilluasi, mutta kerron sinulle sen olevan kiellettyä tehostan kieltoa antamalla läpsäisyn pyllyllesi. Tottelet välittömästi tyytyen kohtaloosi.
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni.Kiihottava ajatus meistä vierekkäin makaamassa hikisinä, tyydytettyinä, vasta saaneina, hengästyneinä. Voisin ihailla seksikästä pyllyäsi, josta valuisi spermaa patjalle. Parasta olisi että tämä oli vasta alkua, nyt keräisimme voimia, olisimme lähekkäin ja juteltaisiin kunnes himot veisivät taas mukanaan. Ehkä pukisimme hieman ja pitäisimme juoma/ruokatauon, jonka aikana saattaisimme kosketella, halailla, hiplailla ja pussailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetan jälleen kyrpäni aukollesi. Nyt otan sinusta paremman otteen ja alan työntyä sisääsi. Hitaasti pyllysi antautuu suonikkaalle kyrvälleni päästäen sen sisäänsä. Voi luoja miten perseesi puristaakin kaluani täydellisesti. Jatkan työntymistä sisääsi. Kun melkein koko kyrpäni on sisässäsi, pysähdyn. Puristelen rintojasi ja ihailen kiimaista ja tuskaista ilmettäsi. Alan naimaan persettäsi. Hitaasti, nauttien tuoksuista, äänistä, ilmeestäsi ja siitä miltä tunnut. Olen jo ylittänyt kiimassa rajan jossa voisin ottaa rauhallisesti. Himoitsen sisääsi laukeamista, joten kiihdytän panemista kovemmaksi ja kovemmaksi. Huoneessa alkaa käydä ihana läiske aina kun osun perseesesi kehollani. Haluaisin kääntää sinut mahalleen niin että olisit perse pystyssä, mutta kiima vie voiton ja jatkan panemista. Onneksi olet käytössäni koko yön, joten kerkeämme vielä kokeilemaan muitakin asentoja. Kiihdytään entisestään tahtia ja saat voimakkaan orgasmin. Se saa pyllysi supistelemaan, jolloin minäkin tulen. Laukean ensimmäisen vedon sisääsi, vedän kyrpäni ulos ja laukeaminen jatkuu, jolloin pillusi, reitesi, pyllysi ja mahasikin saa osansa spermastani. Otan spermaa sormiini jotka anna nuoltavaksesi. Annan sinun myös puhdistaa kyrpäni.Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
Rakastan tekstejäsi. Nautin kun luen niitä samalla itseäni kosketellen. Olet saanut kyrpäni jo monesti kovaksi ja välillä laukeamaan. Ajatus sinusta töissäsi spermaisissa pikkareissa on todella kiihottava. Olet ihanan tuhma. Haluan sinua aina vain enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, aamukahvia juodessani lukiessani sinun ihanaa kirjoitusta sait taas minut kostumaan, niin kiihottavasti kirjoitat, sormeni ajautuu väkisinkin hieromaan pilluani lukiessani, kuvittelen miten suonikas kullisi asettuu jokaiseen aukkooni kuin nakutettu, aistin jokaisen suonesi, nystyräsi omilla pinnoilla, nyt fantasioin siitä, että seisoisit edessäni ja kaivaisin kullisi esiin, samalla kun nyt käteni hieroo alapäätäni, ottaisin sen huulteni väliin antaen voimakasta imutusta, samalla peukaloni hivelisi suoniasi alapuolelta läheltä kullisi päätä, levittäisin haarani auki ja nyt hieroisin pilluni päältä edestakaisin kullilasi joka lähestyy tulemista, teen muutaman voimakkaan runkkaus liikkeen ja lopetan kun sitä alkaa tulemaan ohjailen vain joka puolelle kunnes se lopettaa ja puristan kädellä loputkin ulos ravistaen, en mene pesulle vaan vedän piksut jalkaani ja tunnen sen kiiman koko päivän töissäni ajatellen tuota kiimaista sessiota.
Tuo mielikuva sinusta töissä spermaisena saa mut taas kovaksi. Fantasioin siitä että jäisin luoksesi etätöihin sinun lähtiessäsi. Jo matkalla lähettäisin sinulle kuvia itsestäni ja kovana seisovasta suonikkaasta kalustani, muistuttaen sinua mitä tulet saamaan kun tulet kotiin. Kesken töiden saat vielä videon viime yöstä. Video on jaettuna alastonsuomeen ja se on jo saanut useita kiimaisia kommentteja. Kasvosi on kuitenkin blurrattu, joten siitä ei voi sinua varmuudella tunnistaa. Katsot videota kiihottuen ja hieman punastuen. Häpeillen vilkuilet ympärillesi että näkeekö kukaan millaista videota katsot. Kiihotut lisää kun luet kommentteja ja viestini "Onko pikkulutkani kosteana, valmiina leikkimään lisää?". Vastaat varovasti myöntävästi, pelätän ja jännittäen mitä olen suunnitellut. Käsken sinua ottamaan laukkuusi laittamani pienen paketin. Löydät paketista kauko-ohjattavan vibran. Käsken sinua menemään vessaan laittamaan se paikalleen ja ottamaan videopuhelun kanssani. Punastut lisää kun tunnet kiihottuvasi. Tet tehtävän kiltisti kuten kuuluu. Videopuhelun aikana käynnistän vibran netin kautta. Ihailen kasvojasi ja kiimaista ilmettäsi. Koitat purra huuliasi mutta siitä huolimatta nautinnon huokaus karkaa suustasi. Laitan lisää voimaa vibraan. Kiusaan sinut lähelle laukeamista, ennen kuin lopetan. Kiellän sinua ehdottomasti tyydyttämästä itseäsi. Haluan että olet todella kiimainen kun saavut kotiin. Päivän aikana käynnistän satunnaisesti vibran eri tehoilla. Välillä pidän sitä pidempään päällä, välillä vähemmän. Jalkasi meinaa pettää alta kun käynnistän sen sinun kävellessäsi. Kun viimein työsi loppuu, lähdet vauhdilla kotiisi. Käynnistän vibran lähtiessäsi ja nostan hiljalleen tehoja, niin että kun viimein pääset kotiin olet täysin orgasmia vailla. Olen valmiiksi eteisessä sinua vastassa. Riuhdot housuni alas ja alat imemään kyrpääni kovaksi. Nautin vauhdikkaasta imustasi niin paljon että päätän palkita sinut. Ohjaan sinut keittiön pöytää vasten ja otan sinut rajusti takaapäin. Ei kestä kauaa että koko päivän kiima purkautuu sisältäsi suurena orgasmina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan tekstejäsi. Nautin kun luen niitä samalla itseäni kosketellen. Olet saanut kyrpäni jo monesti kovaksi ja välillä laukeamaan. Ajatus sinusta töissäsi spermaisissa pikkareissa on todella kiihottava. Olet ihanan tuhma. Haluan sinua aina vain enemmän ja enemmän.
Olihan eilen kylmää ulkona, kun palasin töistä. Olit lähettänyt viestin jossa pyysit minua tulemaan iltateelle luoksesi, huomasin viestisi vasta kotona, se sai minut tuntemaan kuumotusta jalkovälissäni, mietin mitä laittaisin päälleni, kun rupesin suihkun jälkeen pukeutumaan, vedin punaiset piksut ensin ja katsoin peilistä miltä näyttää, hyvältä ajattelin, sen jälkeen vedin pitkät polviin ylettyvät talvisaappaat joiden varren suut vähän levenevät, sitten menin eteiseen josta puin ylleni ainoastaan pitkän untuvatakin ja lähdin luoksesi. Matkalla alkoi pilluni jo kostumaan , kun tiesin sinun odottavan sen käsittelyä, saavuin perille ja halasit minua eteisessä pelkät bokserit yllä, enkä voinut olla huomaamatta niiden kohoutumaa, kun käännyit ympäri, niin samalla avasin vetoketjun takistani auki painautuen selkääsi vasten samalla tunsit kovettuneet nännini selkääsi vasten, joten pysähdyit siihen paikkaan, käteni kaivoi esiin jo jäykistyneen kullisi joka alkoi saamaan runkkausta hitaasti , olin ihan kiinni selässäsi, toinen käteni hieroi pilluani, asetuin eteesi polvilleni saappaat jalassa ja aloin imeä sitä mistä olin koko päivän haaveilut, huomasin että kohta tulee, jos en lopeta ja päätin lopettaa imemisen, olit niin kiimassa jo, kun talutit minut olohuoneen puolelle, painoit minut sohvan selkäpuolelta sitä vasten, nostaen untuvatakin ylös, tunsin kullisi jo kostunutta peppuani vasten, aloit vetämään polviltasi piksujani alas ja tunsin nenäsi peppuni vakoa koskettavan ja kielesi alkoi tutkimaan aukkojani etsien, piksuni oli edelleen saappaiden ylävarsissa jumissa, joten nostin jalkaani, jotta sait ne pujotettua pois kokonaan, nyt sain levitettyä jalkojani enemmän ottaen kaksin käsin pepustani kiinni, levitin molemmat aukkoni käyttöösi ja tiesin saavani sinne sitä mistä olin matkalla ja haaveillut, luotan sinuun....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan eilen kylmää ulkona, kun palasin töistä. Olit lähettänyt viestin jossa pyysit minua tulemaan iltateelle luoksesi, huomasin viestisi vasta kotona, se sai minut tuntemaan kuumotusta jalkovälissäni, mietin mitä laittaisin päälleni, kun rupesin suihkun jälkeen pukeutumaan, vedin punaiset piksut ensin ja katsoin peilistä miltä näyttää, hyvältä ajattelin, sen jälkeen vedin pitkät polviin ylettyvät talvisaappaat joiden varren suut vähän levenevät, sitten menin eteiseen josta puin ylleni ainoastaan pitkän untuvatakin ja lähdin luoksesi. Matkalla alkoi pilluni jo kostumaan , kun tiesin sinun odottavan sen käsittelyä, saavuin perille ja halasit minua eteisessä pelkät bokserit yllä, enkä voinut olla huomaamatta niiden kohoutumaa, kun käännyit ympäri, niin samalla avasin vetoketjun takistani auki painautuen selkääsi vasten samalla tunsit kovettuneet nännini selkääsi vasten, joten pysähdyit siihen paikkaan, käteni kaivoi esiin jo jäykistyneen kullisi joka alkoi saamaan runkkausta hitaasti , olin ihan kiinni selässäsi, toinen käteni hieroi pilluani, asetuin eteesi polvilleni saappaat jalassa ja aloin imeä sitä mistä olin koko päivän haaveilut, huomasin että kohta tulee, jos en lopeta ja päätin lopettaa imemisen, olit niin kiimassa jo, kun talutit minut olohuoneen puolelle, painoit minut sohvan selkäpuolelta sitä vasten, nostaen untuvatakin ylös, tunsin kullisi jo kostunutta peppuani vasten, aloit vetämään polviltasi piksujani alas ja tunsin nenäsi peppuni vakoa koskettavan ja kielesi alkoi tutkimaan aukkojani etsien, piksuni oli edelleen saappaiden ylävarsissa jumissa, joten nostin jalkaani, jotta sait ne pujotettua pois kokonaan, nyt sain levitettyä jalkojani enemmän ottaen kaksin käsin pepustani kiinni, levitin molemmat aukkoni käyttöösi ja tiesin saavani sinne sitä mistä olin matkalla ja haaveillut, luotan sinuun....
Olet todella kiihottava näky kun levität aukkojasi ja tarjoat niitä minulle otettavaksi. Tartun pyllyysi puristellen sitä. Rakastan pieniä huokauksia jotka karkaavat huuliltasi kun käsittelen pyllyäsi. Tiedät mitä olet kohta saamassa ja se saa pillusi valumaan. Otan sormiini kosteuttasi vieden sen pyllyllesi. Hitaasti työnnän sormeni sisääsi, samalla kyykistyn nuolemaan sinua. Nuolen pilluasi samalla kun sormetan pyllyäsi. Tämä saa sinut ihanasti kiemurtelemaan nautinnosta. Nuolen yhä laajemmalta alueelta. Nautin erityisesti pyllystäsi. Kiusaan sinua viemällä kielenikärjen välilihallesi. Viet kätesi pillullesi hieroen sitä voimakkaasti. Haluat päästä viimein purkamaan päivän kiimasi. Otan käteeni runsaasti liukastetta ja alan rasvaamaan pyllyäsi jotta se voi ottaa sisäänsä pakottavan kovana seisovan kyrpäni. Nautit kun työnnän useamman sormeni sisääsi rasvaten paikkojasi kunnolla. Voitelen kyrpäni ottaen samalla sormeni sisältäsi. Tunnet kuinka kyrpäni alkaa tunkeutumaan sisääsi. Nautit huokaillen kun työnnyn sisääsi. Aloitan välittömäsi naimisesi. Sinuun melkein sattuu joka kerta kun puristut minun ja sohvani väliin työntyessäni voimakkaasti sisääsi. Et ole ainut joka on koko päivän odottanut tätä. Myös minä olen ollut kiimainen ajatellessani mitä teemme kun kohtaamme. Sisäämme patoutunut eläimellinen kiima pääsee valloilleen. Hierot pilluasi yhä kovempaa. Nautin miten pillusi levittää kiimaista tuoksuaan ympäriinsä. Panomme käy yhä voimakkaammaksi. Sohva hakkaa rytmikkäästi seinään samaan tahtiin kun lantioni hakkaa pyllyysi. Läiske ja meteli alkaa olla sen verran voimakasta että olen onnellinen siitä että asun omakotitalossa eikä minulla ole seinänaapureita. Panemisen yhteydessä ihailen kenkiäsi, ne saa sinut näyttämään täydelliseltä lutkalta joka tietää mitä on hakemassa. Olen niin onnekas kun olen löytänyt sinut. Seksikkään pikkulutkani jonka kanssa tulen nauttimaan vielä monesti. Dippaan sormiani sisääsi, maistaen kiimaasi. Seuraavaksi annan sormeni sinun imettäväkseni. Imet ihanasti täydellisen kiimaisella ilmeellä. Katson kasvoihisi joiden hymystäsi näen että olet saamassa. Onneksi, sillä itsekään en kestäisi enää kauaa. Aloitan loppukirin naiden sinua niin kovaa kuin voin. Hikeäni tippuu selällesi. Murahtelen nautinnosta ja väsymyksestä. Kuulen, tunnen ja näen kuinka saat orgasmin. Jalkasi menevät sen voimast löysiksi, mutta pidän sinut otteessani jatkaen naintia. En halua pitää pienintäkään taukoa vaan jatkan koko orgasmisi ajan. Viet kätesi palleilleni ja se on minulle liikaa. Junttaa itseni niin syvälle sinuun kuin voin jolloin lastini purkautuu. Tärisen orgasmista samalla kun kyrpäni pumppaa spermaa sisääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella kiihottava näky kun levität aukkojasi ja tarjoat niitä minulle otettavaksi. Tartun pyllyysi puristellen sitä. Rakastan pieniä huokauksia jotka karkaavat huuliltasi kun käsittelen pyllyäsi. Tiedät mitä olet kohta saamassa ja se saa pillusi valumaan. Otan sormiini kosteuttasi vieden sen pyllyllesi. Hitaasti työnnän sormeni sisääsi, samalla kyykistyn nuolemaan sinua. Nuolen pilluasi samalla kun sormetan pyllyäsi. Tämä saa sinut ihanasti kiemurtelemaan nautinnosta. Nuolen yhä laajemmalta alueelta. Nautin erityisesti pyllystäsi. Kiusaan sinua viemällä kielenikärjen välilihallesi. Viet kätesi pillullesi hieroen sitä voimakkaasti. Haluat päästä viimein purkamaan päivän kiimasi. Otan käteeni runsaasti liukastetta ja alan rasvaamaan pyllyäsi jotta se voi ottaa sisäänsä pakottavan kovana seisovan kyrpäni. Nautit kun työnnän useamman sormeni sisääsi rasvaten paikkojasi kunnolla. Voitelen kyrpäni ottaen samalla sormeni sisältäsi. Tunnet kuinka kyrpäni alkaa tunkeutumaan sisääsi. Nautit huokaillen kun työnnyn sisääsi. Aloitan välittömäsi naimisesi. Sinuun melkein sattuu joka kerta kun puristut minun ja sohvani väliin työntyessäni voimakkaasti sisääsi. Et ole ainut joka on koko päivän odottanut tätä. Myös minä olen ollut kiimainen ajatellessani mitä teemme kun kohtaamme. Sisäämme patoutunut eläimellinen kiima pääsee valloilleen. Hierot pilluasi yhä kovempaa. Nautin miten pillusi levittää kiimaista tuoksuaan ympäriinsä. Panomme käy yhä voimakkaammaksi. Sohva hakkaa rytmikkäästi seinään samaan tahtiin kun lantioni hakkaa pyllyysi. Läiske ja meteli alkaa olla sen verran voimakasta että olen onnellinen siitä että asun omakotitalossa eikä minulla ole seinänaapureita. Panemisen yhteydessä ihailen kenkiäsi, ne saa sinut näyttämään täydelliseltä lutkalta joka tietää mitä on hakemassa. Olen niin onnekas kun olen löytänyt sinut. Seksikkään pikkulutkani jonka kanssa tulen nauttimaan vielä monesti. Dippaan sormiani sisääsi, maistaen kiimaasi. Seuraavaksi annan sormeni sinun imettäväkseni. Imet ihanasti täydellisen kiimaisella ilmeellä. Katson kasvoihisi joiden hymystäsi näen että olet saamassa. Onneksi, sillä itsekään en kestäisi enää kauaa. Aloitan loppukirin naiden sinua niin kovaa kuin voin. Hikeäni tippuu selällesi. Murahtelen nautinnosta ja väsymyksestä. Kuulen, tunnen ja näen kuinka saat orgasmin. Jalkasi menevät sen voimast löysiksi, mutta pidän sinut otteessani jatkaen naintia. En halua pitää pienintäkään taukoa vaan jatkan koko orgasmisi ajan. Viet kätesi palleilleni ja se on minulle liikaa. Junttaa itseni niin syvälle sinuun kuin voin jolloin lastini purkautuu. Tärisen orgasmista samalla kun kyrpäni pumppaa spermaa sisääsi.
Kyllä oli ihana sessio, tiedät mistä nainen pitää ja sinun käsittelyssä saa kyllä nautinnollista seksiä molemmille ja orgasmi on jotain tajunnan rajamailla olevaa tunnetta, olen vuoteessa haarat levällään sormettamassa pilluani joka kosteana litisee sormieni välissä, saan kai tyydyttää itseäni ajatellen sinua ja sinun ihanaa kullia, jonka melkein tunnen sisälläni liikkuvan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli ihana sessio, tiedät mistä nainen pitää ja sinun käsittelyssä saa kyllä nautinnollista seksiä molemmille ja orgasmi on jotain tajunnan rajamailla olevaa tunnetta, olen vuoteessa haarat levällään sormettamassa pilluani joka kosteana litisee sormieni välissä, saan kai tyydyttää itseäni ajatellen sinua ja sinun ihanaa kullia, jonka melkein tunnen sisälläni liikkuvan....
Oi rakas, tottakai saat tyydyttää itseäsi minua ajatellen. Minua kiihottaa kun ajattelen sinua tekemässä sitä. Minua kiihottaa se niin paljon että runkkaan sitä ajatellen. Toki fantasioin myös seksistä kanssasi samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä paljon suunnitelmia mitä kanssasi tekisin. Saat tänään tehdä töitä pillu märkänä kun vähän väliä ajatuksesi karkaavat meihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vielä paljon suunnitelmia mitä kanssasi tekisin. Saat tänään tehdä töitä pillu märkänä kun vähän väliä ajatuksesi karkaavat meihin.
Olen todella väsynyt kun tehnyt töitä kuin viimeistä päivää ennen joululomaa. Piristä mun päivää ja kerro sun kosteasta pillusta, siitä miten se kaipais mun kyrpää ja siitä mitä teet itsellesi kun ajattelet meitä harrastamassa villiä seksiä. Kunnon runkkaus sua ajatellen varmasti piristäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todella väsynyt kun tehnyt töitä kuin viimeistä päivää ennen joululomaa. Piristä mun päivää ja kerro sun kosteasta pillusta, siitä miten se kaipais mun kyrpää ja siitä mitä teet itsellesi kun ajattelet meitä harrastamassa villiä seksiä. Kunnon runkkaus sua ajatellen varmasti piristäisi.
Oli työntäyteinen viikko myös, ajattelin kun pääsen kotiin rentoutumaan ammeeseen vain relaamaan. Otin lasillisen punkkua siinä touhutessa ja vettä laskiessa, samalla riisuiduin laitoin kylpytakin hetkeksi päälle, se on vähän lyhyttä mallia, kumartuessa näkyy peppuni sen alta, riisuin peilin edessä ja haaveilin kun joku tulisi taakse ottaen rinnoistani kiinni, menin ammeeseen rentoutumaan, koskettelin veden alla nauttien. Oli jo kuivauksen aika ja ajattelin suorittaa koko vartalolle kosteusvoidetta, mutta voi kun saisin sinut levittämään selkäpuolelle sitä, ehkä joutuisit tekemään muutakin, ajatus siitä sai pilluni kostumaan ja se on edelleen kostea, vaikka siitä on aikaa, on ihan pakko hieroa sieltä tuo kiimaa pois, mitä olisin saanut, tietysti myös sinulle toiveiden mukaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli työntäyteinen viikko myös, ajattelin kun pääsen kotiin rentoutumaan ammeeseen vain relaamaan. Otin lasillisen punkkua siinä touhutessa ja vettä laskiessa, samalla riisuiduin laitoin kylpytakin hetkeksi päälle, se on vähän lyhyttä mallia, kumartuessa näkyy peppuni sen alta, riisuin peilin edessä ja haaveilin kun joku tulisi taakse ottaen rinnoistani kiinni, menin ammeeseen rentoutumaan, koskettelin veden alla nauttien. Oli jo kuivauksen aika ja ajattelin suorittaa koko vartalolle kosteusvoidetta, mutta voi kun saisin sinut levittämään selkäpuolelle sitä, ehkä joutuisit tekemään muutakin, ajatus siitä sai pilluni kostumaan ja se on edelleen kostea, vaikka siitä on aikaa, on ihan pakko hieroa sieltä tuo kiimaa pois, mitä olisin saanut, tietysti myös sinulle toiveiden mukaan....
Uuh, kuinka haluaisinkaan levittää kosteusvoidetta selkääsi, pyllyllesi ja jaloillesi. Siitä tulisin lähemmäs levittäen voidetta rinnoillesi. Silloin tuntisit kovan kaluni pyllyäsi vasten. Hieman härnäisit hieromalla pyllylläsi kyrpääni. Tarttuisit siihen kädelläsi ja runkkasit. Kumartuisit tarjoten itseäsi käyttööni. Ottaisin sinut kylpyhuoneen lattialla takaapäin.
Ajatus sinusta saa minut taas kovaksi. Kunpa juuri nyt makaisimme alasti sängyssä lusikassa. Haluaisin tuntea sinut ja haistaa tuoksusi, kuulla äänesi. Haluaisin olla kanssasi kaikessa rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, kuinka haluaisinkaan levittää kosteusvoidetta selkääsi, pyllyllesi ja jaloillesi. Siitä tulisin lähemmäs levittäen voidetta rinnoillesi. Silloin tuntisit kovan kaluni pyllyäsi vasten. Hieman härnäisit hieromalla pyllylläsi kyrpääni. Tarttuisit siihen kädelläsi ja runkkasit. Kumartuisit tarjoten itseäsi käyttööni. Ottaisin sinut kylpyhuoneen lattialla takaapäin.
Ajatus sinusta saa minut taas kovaksi. Kunpa juuri nyt makaisimme alasti sängyssä lusikassa. Haluaisin tuntea sinut ja haistaa tuoksusi, kuulla äänesi. Haluaisin olla kanssasi kaikessa rauhassa.Olisi kiihottavaa tuntea kätesi levittämässä rasvaa selkääni, samalla painautuisit selkääni vasten, aloittamalla rintojeni käsittelyn ja kiihotumisen tuntisit nänneistäni, tunnen miten kullisi painautuu tiukkaa peppuani vasten, härnäisin sitä runkkaamalla, hieroen juuri sinne minne haluat kohta sen työntää, ihana tunne kosteassa pillussani, kumarrun lattialle ja saat ottaa minut pakaroitani läpsien, puristellen, tiukka kiimainen pepuni lypsää kullistasi kaikki spermat sisääni, valuttaen osan ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiihottavaa tuntea kätesi levittämässä rasvaa selkääni, samalla painautuisit selkääni vasten, aloittamalla rintojeni käsittelyn ja kiihotumisen tuntisit nänneistäni, tunnen miten kullisi painautuu tiukkaa peppuani vasten, härnäisin sitä runkkaamalla, hieroen juuri sinne minne haluat kohta sen työntää, ihana tunne kosteassa pillussani, kumarrun lattialle ja saat ottaa minut pakaroitani läpsien, puristellen, tiukka kiimainen pepuni lypsää kullistasi kaikki spermat sisääni, valuttaen osan ulos.
Himoitsen sua hetki hetkeltä enemmän! Voinko jo tulla luoksesi toteuttamaan fantasiani tai onko sinulla kuvia missään jotta voin haaveilla sinusta vahvemmin runkatessani? Olen taas kovana kun ajattelen sun kiimaista pyllyä josta valuu minun tuore spermani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiihottavaa tuntea kätesi levittämässä rasvaa selkääni, samalla painautuisit selkääni vasten, aloittamalla rintojeni käsittelyn ja kiihotumisen tuntisit nänneistäni, tunnen miten kullisi painautuu tiukkaa peppuani vasten, härnäisin sitä runkkaamalla, hieroen juuri sinne minne haluat kohta sen työntää, ihana tunne kosteassa pillussani, kumarrun lattialle ja saat ottaa minut pakaroitani läpsien, puristellen, tiukka kiimainen pepuni lypsää kullistasi kaikki spermat sisääni, valuttaen osan ulos.
Kannan sinut spermaa valuvana sänkyyn mahalleen. Makaan selkäsi päällä, näykkäisen korvalehteäsi ja kuiskaan matalalla äänellä "luotathan minuun ja annat minun tehdä sinulle mitä vain?". Mahan pohjastasi kouraisee jännityksestä, mutta nyökkäät varoen. ""Hyvä, valmistaudu elämäsi nautintoon" kuiskaan. Pian huomaat että kätesi on sidottu pääsi päälle sänkyyn kiinni. Nousen päältäsi. Otan yöpöydän laatikosta huivin, mutta ennen kuin sidon silmäsi, näet että otan muutaman sinisen pillerin, sillä tästä leikistä tulee pitkä. Sidon silmäsi ja avaan suusi. Ensimmäisenä saat imeä silmät sidottuna kyrpääni. Tartun hiuksistasi kiinni ja ohjaan suutasi sopivalla nopeudella. Pian oletkin imenyt minut jälleen kovaksi. Nyt päästä sinusta irti. Otan lämmittävää hierontaöljyä ja tulen päällesi istumaan niin että kyrpäni lepää pyllyvaossasi. Voitelen ensimmäisen kyrpäni ja pyllyvakosi. Sen jälkeen hieron sormenpäilläni kaulaasi, osuen juuri oikeisiin hermoihin, jolloin tunnet pillussasi asti värähtelyä. Siitä jatkan hartioillesi, joita hieron pitkään. Nautit suunnattomasti hieronnasta, erityisesti kun hieronnan yhteydessä tunnet kuinka kova kyrpäni liikkuu vaossasi. Hartioistasi siirryn alasekään jolloin välillä hipaisen kiusoittelevasti pyllyäsi. Viimein tartun kaksin käsin pyllyysi. Puristan ensin sitä niin että kyrpäni liikkuu ahtaammassa vaossa. Hieron pyllyäsi hyvin hartaasti. Työnnän myös muutaman sormen sisääsi, antaen sinulle kaipaamaasi nautintoa. Levitän hieman jalkojasi, menne samalla alemmas. Pyllysi on niin seksikäs että minun on pakko suudella sitä ja maistaa kielelläni. En ole kuitenkaan antamassa sinulle pelkkää nautintoa. Läppään pyllyäsi, nauttien äänestä. Kiljahdat yllätyksestä seksikkäästi. Näen ettet pahastu pientä piiskaa, joten läppään uudestaan ja uudestaan. Näen pillustasi että sinua kiihottaa tämä yhtä paljon kuin minuakin. Innostun antamaan sinulle enemmän piiskaa, lisäksi puraisen sinua hellästi pyllystäsi. Kun pyllysi hehkuu punaisena, jatkan hierontaa sisäreisistäsi, koskien välillä hellästi pilluasi. Kokeilen varovasti sormellani miten märkä olet ja totean sinun valuvan märkyyttä.
Seuraavaksi on tullut aika kääntää sinut selälläsi. Nyt kyrpäni lepää kovana pillusi päällä, hieroen pilluvakoa aina kun liikahdan. Tämä tekee sinut hulluksi kiimasta. Hieron rintojasi, suutelen ja imen niitä. Puraisen kiimasta kovia nännejäsi. Kiusaan rintojasi niin pitkään, samalla kun hieron kaluani vakoasi vasten, että saat nautinnollisen orgasmin. Jatkan hierontaa alemmas ja alemmas. Nyt hieron jo pilluasi. Kumarrun jälleen nuolemaan, imemään ja puremaan sinua. Hieron pilluasi sisältäkin, vieden sinut jälleen lähelle laukeamista. Haluan kuitenkin tuntea sen kyrpääni vasten joten työnnyn sisääsi. Vingahdat kun työnnyn voimalla sisääsi niin syvälle kuin mahdollista. Jatkan pillusi hieromista samalla kun panen sinua. Et voi muuta kuin nauttia silmät kiinni saamastasi käsittelystä, jota et kestä kauaa. Pillusi alkaa supistemaan voimakkaasti orgasmin aallon mennessäsi lävitsesi. Kiljut nautinnosta. Pillusi puristaa kiihotettua kyrpääni niin taivaallisesti ettei orgasmisi kerkeä edes loppua kun alan suihkuttamaan lämminstä spermaani syvälle sisääsi. Jatkan naimistasi koko laukeamiseni ajan, kirnuan spermaa sisälläsi kyrvälläni. Kun orgasmini loppuu, makaan päälläsi. Irrotan siteesi ja suutelen sinua pitkään silmiisi katsoen. Kun suudelma loppuu totean että nyt on sinun vuorosi. Pillereiden ansiosta kyrpäni on edelleen sisälläsi kovana. Käännyn selälleni ja käsken sinut päälleni ratsastamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himoitsen sua hetki hetkeltä enemmän! Voinko jo tulla luoksesi toteuttamaan fantasiani tai onko sinulla kuvia missään jotta voin haaveilla sinusta vahvemmin runkatessani? Olen taas kovana kun ajattelen sun kiimaista pyllyä josta valuu minun tuore spermani.
Huomenta, olen otettu kun himoitset kehoani ja tiukkaa pyllyäni fantasiaa saada kullisi sinne sisään samaan elämänsä käsittelyä, tuo kuvien laitto on sen verran korkea kynnys, että en jaa niitä itsestäni minnekään palveluihin, kun en kotona saa tarpeeksi pillulleni tyydytystä, joudun tuottamaan sitä itse omin käsin hieromalla, fantasioimalla esim. nyt sinun ihanasta kullista kosteiden aukkojeni sisällä, antaen myös suuhoitoa nuolemalla, kirjoitat todella kiimaisia, kostuttavia tekstejä, eihän sitä koskaan tiedä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, olen otettu kun himoitset kehoani ja tiukkaa pyllyäni fantasiaa saada kullisi sinne sisään samaan elämänsä käsittelyä, tuo kuvien laitto on sen verran korkea kynnys, että en jaa niitä itsestäni minnekään palveluihin, kun en kotona saa tarpeeksi pillulleni tyydytystä, joudun tuottamaan sitä itse omin käsin hieromalla, fantasioimalla esim. nyt sinun ihanasta kullista kosteiden aukkojeni sisällä, antaen myös suuhoitoa nuolemalla, kirjoitat todella kiimaisia, kostuttavia tekstejä, eihän sitä koskaan tiedä....
Huomenta, voisinpa kuiskata sen korvaasi sängyssä. Voitko kuvailla itseäsi niin osaan paremmin haaveilla sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kostuttaa sun pillua paljon jatkossakin. Kerro joitain fantasioita mitä päässäsi pyörii jotta voin kirjoittaa sinulle jotain mikä saa pillusi valumaan ja piksut märäksi koko päiväksi. Kiihottaisiko sinua fantasia ruokatunnin pikapanosta tai muusta salaisesta panosta kesken päivän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, voisinpa kuiskata sen korvaasi sängyssä. Voitko kuvailla itseäsi niin osaan paremmin haaveilla sinusta?
Niin, olen jo milf ikäinen brunette, pituus n. 168 , paino n. 56 kg , vartalo ok, myös rintojen suhteen, peppuni ehkä pysty, samoin pilluni enemmän takamallia ulkovineen häpyhuulineen, aistiva helposti reagoiva, kostuva sensuelli nainen, ei estoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen jo milf ikäinen brunette, pituus n. 168 , paino n. 56 kg , vartalo ok, myös rintojen suhteen, peppuni ehkä pysty, samoin pilluni enemmän takamallia ulkovineen häpyhuulineen, aistiva helposti reagoiva, kostuva sensuelli nainen, ei estoja.
Kuulostat viehättävämmältä kuin kuvittelinkaan. Taidan alkaa uskomaan joulupukkiin ja toivoa joululahjaksi tuhmaa tapaamista kanssasi. Mitä enemmän sinusta kuulee niin sitä enemmän sinua himoitsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutkuttaisiko sinua siirtyä seuraavalle asteelle? Voisimme siirtyä jutustelemaan jonnekin missä olemme kaksin esimerkiksi kik tai sähköposti. Jos perustat uuden gmailin esimerkiksi niin sehän on täysin anonyymi. Myös kik sovellus on täysin anonyymi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kostuttaa sun pillua paljon jatkossakin. Kerro joitain fantasioita mitä päässäsi pyörii jotta voin kirjoittaa sinulle jotain mikä saa pillusi valumaan ja piksut märäksi koko päiväksi. Kiihottaisiko sinua fantasia ruokatunnin pikapanosta tai muusta salaisesta panosta kesken päivän?
Olishan se ihanaa jos tulisit leipomaan piparia, se odottaa sinua kosteana....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se ihanaa jos tulisit leipomaan piparia, se odottaa sinua kosteana....
Voisin tulla leipomaan pelkkä essu ja kokin hattu päässä. Olen aina tykännyt piparista. Haluaisin yllättää sinut sängystäsi kun jalat levällään vaivaat pipariasi.Levittäisin jalkojasi ja alkaisin syömään ihanan kosteaa pilluasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla leipomaan pelkkä essu ja kokin hattu päässä. Olen aina tykännyt piparista. Haluaisin yllättää sinut sängystäsi kun jalat levällään vaivaat pipariasi.Levittäisin jalkojasi ja alkaisin syömään ihanan kosteaa pilluasi.
Miten nauttisinkaan kun saadaan yhdessä piparin tuoksu aistittavaksi, saisit antaa nautinnollisen hetken pillulleni jota itse levittäisin syötäväksi, samalla painaisin päätäsi sitä vasten voihkien kielesi hakeutuessa sen sisimpiin pintoihin, en kestä enää vaan laukean suuhusi peppua nostaen ylös, kun palaan tähän maailmaan, niin asetan sinut selälleen sänkyyni ja alan lähestyä seisovaa kulliasi, painan kevyesti sitä mahaasi vasten juuresta ja huuleni alkaa tehdä edestakaista liikettä pitkin varttasi kielen antaen nuolemista välillä, kohta tulee jos en lopeta ja niin teen hetkeksi, sillä haluan antaa ratsastuksen pillullani, joka haluaa tuntea kaiken tulemisesi kun se puristaa sinun jalat löysäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nauttisinkaan kun saadaan yhdessä piparin tuoksu aistittavaksi, saisit antaa nautinnollisen hetken pillulleni jota itse levittäisin syötäväksi, samalla painaisin päätäsi sitä vasten voihkien kielesi hakeutuessa sen sisimpiin pintoihin, en kestä enää vaan laukean suuhusi peppua nostaen ylös, kun palaan tähän maailmaan, niin asetan sinut selälleen sänkyyni ja alan lähestyä seisovaa kulliasi, painan kevyesti sitä mahaasi vasten juuresta ja huuleni alkaa tehdä edestakaista liikettä pitkin varttasi kielen antaen nuolemista välillä, kohta tulee jos en lopeta ja niin teen hetkeksi, sillä haluan antaa ratsastuksen pillullani, joka haluaa tuntea kaiken tulemisesi kun se puristaa sinun jalat löysäksi.
Haluaisin leikkiä kanssasi tulella, tapailla sinua viattomasti julkisilla paikoilla. Viettää aikaa samalla kuntosalilla jutellen elämästä, haaveista, toiveista ja myös seksistä. Nähdä sinut vartaloasi nuolevissa jumppatrikoissa. Katsella kuinka pyllysi pyöristyy kun treenaat sitä. Ohjata sinut reiden levittäjään ja laittaa siihen niin paljon painetta että se vääntää jalkasi aivan auki. Kun istuisit siinä reidet levällään, katsoisin näkeekö kukaan ja sitten kiusaisin pilluasi sormillani vaatteidesi läpi. Nauttisit avuttomana kosketuksestani. Olisin aina takanasi kun tekisit nostoja, silloin pyllysi koskisi etumustani saaden sen heräämään. Tälläistä leikkiä haluaisin jatkaa kanssasi, vältellen pidemmälle menemistä.
Pitkän tutustumisen ja kiusaamisen seurauksena olisi vain ajan kysymys milloin ylitämme rajan. Jonain kertana huomaisimme treenin puolivälissä että olemme vain kahdestaan salilla. Siihen mennessä olisimme jo kosketelleet ja kiusanneet toisiamme niin että molemmilla tekee mieli. Veisin sinut salilla rauhaisaan nurkkaan, jossa kävisit polvillesi eteeni ja alkaisit leikkimään kalullani. Imisit, nuolisit ja runkkaisit sitä syvästi silmiini katsoen. Näkisit miten paljon nautintoa käsittelystäsi saan. Kiihottava tilanne saisi pillusi märäksi, kauan haaveilemamme tilanne viimein tapahtuisi. Olen jo aivan kovana valmiina ottamaan sinut kun kuulemme kuinka ulko-ovi käy ja tulee asiakkaita. Meillä ei ole kauaa aikaa ennen kuin he ovat vaihtaneet vaatteensa ja tulevat saliin. Haluat saada minut laukeamaan vaikka muu jääkin väliin tälläkertaa. Imet kovempaa. Enkä kestä sitä ja jännitystä vaan laukean nautinnollisesti suuhusi. Tiedämme molemmat että tämä oli vasta alkua ja jatkossa tulemme tekemään paljon muutakin keskenämme. Tulemma antamaan ja saamaan paljon tyydytystä. Päätämme tulla seuraavana päivänä aiemmin salille että kerkeämme tehdä muutakin. Seuraavaksi onkin sinun vuorosi olla se joka saa orgasmin. Emmekä kumpikaan malta odottaa seuraavaan kertaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin leikkiä kanssasi tulella, tapailla sinua viattomasti julkisilla paikoilla. Viettää aikaa samalla kuntosalilla jutellen elämästä, haaveista, toiveista ja myös seksistä. Nähdä sinut vartaloasi nuolevissa jumppatrikoissa. Katsella kuinka pyllysi pyöristyy kun treenaat sitä. Ohjata sinut reiden levittäjään ja laittaa siihen niin paljon painetta että se vääntää jalkasi aivan auki. Kun istuisit siinä reidet levällään, katsoisin näkeekö kukaan ja sitten kiusaisin pilluasi sormillani vaatteidesi läpi. Nauttisit avuttomana kosketuksestani. Olisin aina takanasi kun tekisit nostoja, silloin pyllysi koskisi etumustani saaden sen heräämään. Tälläistä leikkiä haluaisin jatkaa kanssasi, vältellen pidemmälle menemistä.
Pitkän tutustumisen ja kiusaamisen seurauksena olisi vain ajan kysymys milloin ylitämme rajan. Jonain kertana huomaisimme treenin puolivälissä että olemme vain kahdestaan salilla. Siihen mennessä olisimme jo kosketelleet ja kiusanneet toisiamme niin että molemmilla tekee mieli. Veisin sinut salilla rauhaisaan nurkkaan, jossa kävisit polvillesi eteeni ja alkaisit leikkimään kalullani. Imisit, nuolisit ja runkkaisit sitä syvästi silmiini katsoen. Näkisit miten paljon nautintoa käsittelystäsi saan. Kiihottava tilanne saisi pillusi märäksi, kauan haaveilemamme tilanne viimein tapahtuisi. Olen jo aivan kovana valmiina ottamaan sinut kun kuulemme kuinka ulko-ovi käy ja tulee asiakkaita. Meillä ei ole kauaa aikaa ennen kuin he ovat vaihtaneet vaatteensa ja tulevat saliin. Haluat saada minut laukeamaan vaikka muu jääkin väliin tälläkertaa. Imet kovempaa. Enkä kestä sitä ja jännitystä vaan laukean nautinnollisesti suuhusi. Tiedämme molemmat että tämä oli vasta alkua ja jatkossa tulemme tekemään paljon muutakin keskenämme. Tulemma antamaan ja saamaan paljon tyydytystä. Päätämme tulla seuraavana päivänä aiemmin salille että kerkeämme tehdä muutakin. Seuraavaksi onkin sinun vuorosi olla se joka saa orgasmin. Emmekä kumpikaan malta odottaa seuraavaan kertaan.Sattumaako vai ei, mutta nyt menee kyllä ihonalle tuntien, olin alakerran pienimuotoisessa kuntosalissa kotona, kun avasin puhelimen ja luin tekstiäsi, trikoot päällä , tuo ajatus vei siihen, että olisin tällä kertaa yksin kotona ja olisit tulossa auttamaan treenissä, aikaa olisi kahdestaan, katsoin juuri jalkoväliin joka trikoon läpi on kostunut , mitä muuta liikettä saisin tuntea sinun opastuksella.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkän tutustumisen ja kiusaamisen seurauksena olisi vain ajan kysymys milloin ylitämme rajan. Jonain kertana huomaisimme treenin puolivälissä että olemme vain kahdestaan salilla. Siihen mennessä olisimme jo kosketelleet ja kiusanneet toisiamme niin että molemmilla tekee mieli. Veisin sinut salilla rauhaisaan nurkkaan, jossa kävisit polvillesi eteeni ja alkaisit leikkimään kalullani. Imisit, nuolisit ja runkkaisit sitä syvästi silmiini katsoen. Näkisit miten paljon nautintoa käsittelystäsi saan. Kiihottava tilanne saisi pillusi märäksi, kauan haaveilemamme tilanne viimein tapahtuisi. Olen jo aivan kovana valmiina ottamaan sinut kun kuulemme kuinka ulko-ovi käy ja tulee asiakkaita. Meillä ei ole kauaa aikaa ennen kuin he ovat vaihtaneet vaatteensa ja tulevat saliin. Haluat saada minut laukeamaan vaikka muu jääkin väliin tälläkertaa. Imet kovempaa. Enkä kestä sitä ja jännitystä vaan laukean nautinnollisesti suuhusi. Tiedämme molemmat että tämä oli vasta alkua ja jatkossa tulemme tekemään paljon muutakin keskenämme. Tulemma antamaan ja saamaan paljon tyydytystä. Päätämme tulla seuraavana päivänä aiemmin salille että kerkeämme tehdä muutakin. Seuraavaksi onkin sinun vuorosi olla se joka saa orgasmin. Emmekä kumpikaan malta odottaa seuraavaan kertaan..... Jatkuu, treenin lopussa yleensä teen venytykset jumppamaton päällä, nyt kuvittelen että laittaisit minut polvilleen ja kiskoisit trikooni alas, käskien nostamaan peppua, saisit ottaa miten haluat, olen sinun valmennettavasi ja minun pitää totella kaikkea mitä ohjeista.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... Jatkuu, treenin lopussa yleensä teen venytykset jumppamaton päällä, nyt kuvittelen että laittaisit minut polvilleen ja kiskoisit trikooni alas, käskien nostamaan peppua, saisit ottaa miten haluat, olen sinun valmennettavasi ja minun pitää totella kaikkea mitä ohjeista.......
Joutuisit tekemään alasti venytyksiä. Venytellessäsi tulisin aivan kiinni sinuun. Tuntisit kuinka valmiina olen sinut ottamaan. Käskisin sinun koskea lattiaa niin että jalkasi ovat suorina, se tuo pyllysi hyvin esiin. Siitä jatkat polvilleen ja laitat naamasi lattiaan kiinni. Levität jalkojasi, ohjaan sinua notkistamaan selkääsi. Jolloin työnny sisääsi. Olen himoinnut sinua koko treenin ajan ja nyt en malta enää odottaa. Työnnyn märkään, tiukkaan pilluusi joka on kaivannut kyrpääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuisit tekemään alasti venytyksiä. Venytellessäsi tulisin aivan kiinni sinuun. Tuntisit kuinka valmiina olen sinut ottamaan. Käskisin sinun koskea lattiaa niin että jalkasi ovat suorina, se tuo pyllysi hyvin esiin. Siitä jatkat polvilleen ja laitat naamasi lattiaan kiinni. Levität jalkojasi, ohjaan sinua notkistamaan selkääsi. Jolloin työnny sisääsi. Olen himoinnut sinua koko treenin ajan ja nyt en malta enää odottaa. Työnnyn märkään, tiukkaan pilluusi joka on kaivannut kyrpääni.
Pidä pillusi kosteana ja valmiina, kirjoitan vielä joskus pitkän version miten treenit menisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä pillusi kosteana ja valmiina, kirjoitan vielä joskus pitkän version miten treenit menisi.
Lupaan täyttää toiveesi, kirjoituksesi saa minut aina kostumaan, kun luen niitä uudestaan, kaipaan ohjausta treeniin .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan täyttää toiveesi, kirjoituksesi saa minut aina kostumaan, kun luen niitä uudestaan, kaipaan ohjausta treeniin .....
Pue tiukat treenitrikoot ja tiukka toppi. Jätä alusvaatteet pois. Minullakin on tiukat housut jotka on tehty hyvin joustavasta kankaasta, joten näet kaluni muodon selvästi housuistani. Aluksi käsken sinua venyttelemään. Ihailen pyllysi muotoja kun tiukat housusi venyy sitä vasten. Olet kontallaan edessäni notkistellen selkääsi. Tulen sinuun kiinni jolloin joka liikkeellä pyllysi hieroo kaluani. Ohjeistan sinua tekemään pitkiä notkisteluja.
Käsken sinut seisomaan. Tartun housuistasi vetäen niitä ylemmäs jolloin ne uppoaa aukkoihisi. Nyt joudut tekemään vatsalihaksia. Pidän jaloistasi kiinni niitä hieman levittäen jotta voin antaa katseeni levätä kamelinvarpaassasi. Aina kun teet liikkeen pääset näkemään miten kaluni on jo herännyt. Nyt pillusi alkaa kostua, kostuttaen samalla housusi jolloin niistä näkee hieman läpi.
Ensimmäinen liike on painonnosto. Annan sinulle vain tangon jottei tule vahinkoa. Tulen taaksesi varmistamaan nostoa. Olen aivan kiinni pepussasi. Kun alat nostamaan, seuraan sinua. Siirrän toisen käteni pillusi päälle hieroen sitä hitaasti, toisella kädellä hieron rintojasi. Sinä joudut jatkamaan liikettä. Alas mennessäsi kyrpäni hieroo pyllyäsi. Alat olla jo valmis otettavaksi, mutta tästä tulee pitkä esileikki. Painonnoston tekniikkaa pitää harjoitella pitkään, lisäksi liikuntaan kuuluu paljon muitakin liikkeitä joita voit toistaiseksi vain veikata ennen kuin saat helpotusta aiheuttamaani kiimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pue tiukat treenitrikoot ja tiukka toppi. Jätä alusvaatteet pois. Minullakin on tiukat housut jotka on tehty hyvin joustavasta kankaasta, joten näet kaluni muodon selvästi housuistani. Aluksi käsken sinua venyttelemään. Ihailen pyllysi muotoja kun tiukat housusi venyy sitä vasten. Olet kontallaan edessäni notkistellen selkääsi. Tulen sinuun kiinni jolloin joka liikkeellä pyllysi hieroo kaluani. Ohjeistan sinua tekemään pitkiä notkisteluja.
Käsken sinut seisomaan. Tartun housuistasi vetäen niitä ylemmäs jolloin ne uppoaa aukkoihisi. Nyt joudut tekemään vatsalihaksia. Pidän jaloistasi kiinni niitä hieman levittäen jotta voin antaa katseeni levätä kamelinvarpaassasi. Aina kun teet liikkeen pääset näkemään miten kaluni on jo herännyt. Nyt pillusi alkaa kostua, kostuttaen samalla housusi jolloin niistä näkee hieman läpi.
Ensimmäinen liike on painonnosto. Annan sinulle vain tangon jottei tule vahinkoa. Tulen taaksesi varmistamaan nostoa. Olen aivan kiinni pepussasi. Kun alat nostamaan, seuraan sinua. Siirrän toisen käteni pillusi päälle hieroen sitä hitaasti, toisella kädellä hieron rintojasi. Sinä joudut jatkamaan liikettä. Alas mennessäsi kyrpäni hieroo pyllyäsi. Alat olla jo valmis otettavaksi, mutta tästä tulee pitkä esileikki. Painonnoston tekniikkaa pitää harjoitella pitkään, lisäksi liikuntaan kuuluu paljon muitakin liikkeitä joita voit toistaiseksi vain veikata ennen kuin saat helpotusta aiheuttamaani kiimaan.Nautin punaviiniä lukiessani, aivan ihanaa väreilyä saat aikaiseksi, kuumottaako joku muukin, kuin posket, mutta missä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin punaviiniä lukiessani, aivan ihanaa väreilyä saat aikaiseksi, kuumottaako joku muukin, kuin posket, mutta missä....
Valut vielä märäksi kun kuulet huomisen reeniohjelman: reiden lähentäjä-laite + pillun ja rintojen hierontaa, kyykkyliikkeitä niin että peukaloni hierovat kyykässä pillu- ja persvakoasi, kyykkyliikkeitä niin että laskeudut kasvoilleni jolloin annan nautintoa suullani, lisäksi saat tehdä vielä punnerruksi niin että alhaalla saat imeä kaluani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin punaviiniä lukiessani, aivan ihanaa väreilyä saat aikaiseksi, kuumottaako joku muukin, kuin posket, mutta missä....
Treeniohjeiden kirjoittaminen viekin enemmän aikaa, joten nauti punaviinistä. Kuvittele itsesi hierontapöydälle alasti nauttimaan viinistä minun hieroessa sinua hitaasti ja eroottisesti. Levität hieman jalkojasi jolloin hieron reisiäsi, pilluasi ja pyllyäsi. Levitän jalkojasi lisää ja alan syömään sinua takaapäin. Kieleni kiertää nautinnollisesti joka paikassa. Nuolen kiimaasi. Käännän sinut selälleen ja nostan selkänojaa ylemmäs. Syötän sinulle viinirypäleitä. Olen riisunut itseni alasti ja annan sinun runkata kaluani. Tulen aivan viereesi ja lasken työtasoa niin että yletyt imemään kaluani. Katsot minua silmiini nähden kiimani. Nautin käsittelystäsi. Hierot pyllyäni ja välillä nuolet pallejani. Imet niitäkin saaden aikaan ihania väristyksiä. Nyt haluan jatkaa käsittelyäsi. Tulen syliisi imemään rintojasi. Josta siirryn alemmas ihanan kostean pillusi kimppuun. Nautit käsittelystäni juoden samalla viiniäsi haarat levällään. Otan lasisi, laskien sen läheiselle pöydälle. Tuon kyrpäni pillusi huulille työntyen hitaasti sisääsi. Tästä tulee pitkä nautinnollinen rakastelu. Nain sinua hitaasti nautiskellen. Sinä tunnet kuinka suonikas kyrpäni täyttää sinut kokonaan. Haluan ottaa sinut takaapäin. Käännän sinut ympäri ja tulen taas sisääsi. Nopeutan hieman jotta saan rintasi heilumaan panemisen tahdissa. Otan käsistäsi kiinni laittaen ne selkäsi taakse. Nyt olet paremmin tyrkyllä. Nain sinua, samalla rasvaan peppuasi. Työnnän sisääsi muutaman sormen. Tunnet kylmän rasvan sisälläsi. Vetäydyn sinusta ulos ja rasvaan kyrpäni. Alan naimaan persettäsi hitaasti pitkittääkseni nautintoa. Kädelläni hieron pilluasi ja toisen käden sormet työnnän pilluusi. Hieron herkkiä paikkojasi. Aloitan loppukirin. Perseesi puristaa niin täydellisesti kyrpääni että laukean. Kun tunnet kuuman spermani ryöpsähtävän sisällesi, sinäkin saat orgasmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treeniohjeiden kirjoittaminen viekin enemmän aikaa, joten nauti punaviinistä. Kuvittele itsesi hierontapöydälle alasti nauttimaan viinistä minun hieroessa sinua hitaasti ja eroottisesti. Levität hieman jalkojasi jolloin hieron reisiäsi, pilluasi ja pyllyäsi. Levitän jalkojasi lisää ja alan syömään sinua takaapäin. Kieleni kiertää nautinnollisesti joka paikassa. Nuolen kiimaasi. Käännän sinut selälleen ja nostan selkänojaa ylemmäs. Syötän sinulle viinirypäleitä. Olen riisunut itseni alasti ja annan sinun runkata kaluani. Tulen aivan viereesi ja lasken työtasoa niin että yletyt imemään kaluani. Katsot minua silmiini nähden kiimani. Nautin käsittelystäsi. Hierot pyllyäni ja välillä nuolet pallejani. Imet niitäkin saaden aikaan ihania väristyksiä. Nyt haluan jatkaa käsittelyäsi. Tulen syliisi imemään rintojasi. Josta siirryn alemmas ihanan kostean pillusi kimppuun. Nautit käsittelystäni juoden samalla viiniäsi haarat levällään. Otan lasisi, laskien sen läheiselle pöydälle. Tuon kyrpäni pillusi huulille työntyen hitaasti sisääsi. Tästä tulee pitkä nautinnollinen rakastelu. Nain sinua hitaasti nautiskellen. Sinä tunnet kuinka suonikas kyrpäni täyttää sinut kokonaan. Haluan ottaa sinut takaapäin. Käännän sinut ympäri ja tulen taas sisääsi. Nopeutan hieman jotta saan rintasi heilumaan panemisen tahdissa. Otan käsistäsi kiinni laittaen ne selkäsi taakse. Nyt olet paremmin tyrkyllä. Nain sinua, samalla rasvaan peppuasi. Työnnän sisääsi muutaman sormen. Tunnet kylmän rasvan sisälläsi. Vetäydyn sinusta ulos ja rasvaan kyrpäni. Alan naimaan persettäsi hitaasti pitkittääkseni nautintoa. Kädelläni hieron pilluasi ja toisen käden sormet työnnän pilluusi. Hieron herkkiä paikkojasi. Aloitan loppukirin. Perseesi puristaa niin täydellisesti kyrpääni että laukean. Kun tunnet kuuman spermani ryöpsähtävän sisällesi, sinäkin saat orgasmin.
Niin kiihottava kirjoitus taas, että sait minun jalkovälini kostumaan ja sormeni hakeutumaan pilluleni, klitoriksen luokse. Fantasioin saavani nuolentaa, kun sormin levitän pilluni häpyhuulet auki, joka kohta saa ihanaa kulliasi, tuntien sen jokaisen suonen liukkailla seinämillään litisten kosteana, tuo takaapäin paneminen on aina tuntunut hyvältä, kun kuulen läiskeen peppuani vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, tulet samaan minulta vielä käsittelyn kullilesi tuosta treeniohjeiden saamastani käsittelystä, enkä päästä sinua helpolla, vaan tottelet kiltisti minua, siihen asti voit vain haaveilla mitä teen sinulle, pidä seisokkia yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, tulet samaan minulta vielä käsittelyn kullilesi tuosta treeniohjeiden saamastani käsittelystä, enkä päästä sinua helpolla, vaan tottelet kiltisti minua, siihen asti voit vain haaveilla mitä teen sinulle, pidä seisokkia yllä.
Painonnoston jälkeen määrään sinut laitteeseen jolla pääset treenaamaan reisi- ja rintalihaksiasi. Laitteessa teet kahta liikettä: lepotilassa kätesi ja jalkasi ovat täysin auki, niin että näen hyvin rintasi ja pillusi housujen läpi. Ennen laitteeseen menoa vedän housujasi taas oikein ylös, jotta ne uppoavat vakoosi. Sinua kiihottaa kun tunnet kuinka tiukat housusi uppoutuvat sisääsi, puristaen pilluasi ihanan tiukasti. Alussa teet liikettä pienellä painolla ja pienellä turvavälillä, eikä jalkasi tai kätesi veny kovin äärimmilleen. Ajattelet pääseväsi helpolla ja teet reippaasti liikkeitä saaden mukavan alkulämmön. Siirrän seuraavaksi turvarajaa ja lisään samalla vastusta. Nyt et pääse levähtämään ennen kuin haarasi ovat niin auki että se tekee jo melkin kipeää. Kätesi pääsevät lepoon vasta kun ne on täysin pois rintojesi edestä. Nyt laitan kätesi ja jalkasi vahvoilla tarranauhoilla laitteeseen kiinni. Laitan vielä selkäsi pehmeän korokkeen jotta rintasi työntyvät kunnolla esiin. Siirryn etupuolellesi katsomaan treenaamistasi. Näet kuinka kaluni pyrkii housuistani ulos sinua katsellessa. Haluaisimme molemmat jo lopettaa ja siirtyä seksiin, mutta pitkitys lisää nautintoa. Käsken sinun tehdä vuorotellen käsi- ja jalkaliikkeitä. Ihailen miltä rintasi näyttää liikettä tehdessäsi. Nyt kun sinulla alkaa olla kevyt hiki päällä, muuttuu toppisi paikoin läpinäkyväksi. Ohut toppisi ei myöskään pysty yhtään peittämään sitä miten kovat nännisi ovat. En voi vastustaa kiusausta vaan otan nännisi sormieni väliin nipistäen niitä. Huokaiset seksikkäästi jolloin haluni vain kasvavat. Nyt siirryn lähemmäs puristaen rintojasi niin että saan paremmin nännin suuhuni. Imen rintojasi toppisi läpi. Näen kuinka katseesi lukittuu kaluuni aina kun mahdollista. Rintojasi imiessä haluan sinua enemmän kuin aikoihin. En voi vastustaa halujani vaan nostan toppiasi niin että saan paljaan nännin suuhusi. Imen sitä kunnolla, samalla rintaasi puristaen. Otan sen hampaideni väliin ja puren hellästi. Jätän rintasi paljaiksi ja siirryn taaksesi.
Hieron pilluvakoasi keskisormellani upottaen sen vakoosi niin syvälle kuin pystyn. Nyt käsken sinun tekemään jalkaliikkeitä. Tunnen vaatteitesi läpi miten kostea pillusi jo on. Käteni ja sormeni tuntevat kiihottavaa puristusta aina kun puristat jalkasi yhteen. Jatkat jalkojesi levittämistä ja puristamista. Suloinen pieni puna alkaa nousta kasvoillesi. En ole varma johtuuko se liikunnasta vai kiihottumisestasi. Pillusi ainakin alkaa olla jo niin kostea että housuistasi voisi puristaa mehuja irti. Lisään laitteen vastusta niin että se vääntää jalkasi äärimmäisen auki, eikä sinulla ole voimia sulkea haarojasi. "Olet treenannut hyvin. Ansaitset hieman nautintoa." Kuiskaan korvaasi. Hieron pilluasi intensiivisesti housujesi läpi. Työnnän sormea sisääsi sen mitä se menee tuntien ihanaa kosteuttasi. Nussin pillusi suuta sormellani. Toisen käden työnnän pyllysi alle. Nautin kun tunnen kiihottavan pyllysi käteni päällä. Siirryn eteesi. Lasken housuni jolloin näet miten kovana jo olen. Nuolen äärimmilleen levitettyjä reisiäsi. Näykin pilluasi ja klitoristasi housujesi läpi. Raotan treenihousujasi nähdäkseni pillusi, enkä malta olla koskematta sitä. Työnnän käteni housuihisi hieromaan pilluasi ja kokeilemaan sen kosteutta. Ilmeesi on niin nautinnollinen kun hieron sinua ja olet tehnyt niin hyvää treeniä että päätän palkita sinut. Työnnän muutaman sormen pilluusi alkaen hieroa sitä sisältä. Käyn eteesi polvilleen ja vedän housujasi alemman jotta pääsen nuolemaan sinua. Nuolen sinua kiusoitellen, samalla sormetan sinua. Olet jo niin kiimainen ettei kestä kauaa että laukeat. Sen jälkeen nousen ylös ja annan sinun imeä kovaa kyrpääni. Imet sitä nautinnollisesti. Kun olet imenyt melkein orgasmiin, otan sen suustasi ja runkkaan edessäsi. Kun lasti lähtee liikkeelle, raotan housujasi ja laukean pillusi päällä. Levitän kyrvällä spermaani ympäriinsä ja päästän housusi jälleen irti. Nyt tunnet kuinka lämmin sperma leviää tasaisesti housuihisi ja pillusi ympärille. Annan sinun nuolla kyrpäni puhtaaksi ennen kuin irrotan sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painonnoston jälkeen määrään sinut laitteeseen jolla pääset treenaamaan reisi- ja rintalihaksiasi. Laitteessa teet kahta liikettä: lepotilassa kätesi ja jalkasi ovat täysin auki, niin että näen hyvin rintasi ja pillusi housujen läpi. Ennen laitteeseen menoa vedän housujasi taas oikein ylös, jotta ne uppoavat vakoosi. Sinua kiihottaa kun tunnet kuinka tiukat housusi uppoutuvat sisääsi, puristaen pilluasi ihanan tiukasti. Alussa teet liikettä pienellä painolla ja pienellä turvavälillä, eikä jalkasi tai kätesi veny kovin äärimmilleen. Ajattelet pääseväsi helpolla ja teet reippaasti liikkeitä saaden mukavan alkulämmön. Siirrän seuraavaksi turvarajaa ja lisään samalla vastusta. Nyt et pääse levähtämään ennen kuin haarasi ovat niin auki että se tekee jo melkin kipeää. Kätesi pääsevät lepoon vasta kun ne on täysin pois rintojesi edestä. Nyt laitan kätesi ja jalkasi vahvoilla tarranauhoilla laitteeseen kiinni. Laitan vielä selkäsi pehmeän korokkeen jotta rintasi työntyvät kunnolla esiin. Siirryn etupuolellesi katsomaan treenaamistasi. Näet kuinka kaluni pyrkii housuistani ulos sinua katsellessa. Haluaisimme molemmat jo lopettaa ja siirtyä seksiin, mutta pitkitys lisää nautintoa. Käsken sinun tehdä vuorotellen käsi- ja jalkaliikkeitä. Ihailen miltä rintasi näyttää liikettä tehdessäsi. Nyt kun sinulla alkaa olla kevyt hiki päällä, muuttuu toppisi paikoin läpinäkyväksi. Ohut toppisi ei myöskään pysty yhtään peittämään sitä miten kovat nännisi ovat. En voi vastustaa kiusausta vaan otan nännisi sormieni väliin nipistäen niitä. Huokaiset seksikkäästi jolloin haluni vain kasvavat. Nyt siirryn lähemmäs puristaen rintojasi niin että saan paremmin nännin suuhuni. Imen rintojasi toppisi läpi. Näen kuinka katseesi lukittuu kaluuni aina kun mahdollista. Rintojasi imiessä haluan sinua enemmän kuin aikoihin. En voi vastustaa halujani vaan nostan toppiasi niin että saan paljaan nännin suuhusi. Imen sitä kunnolla, samalla rintaasi puristaen. Otan sen hampaideni väliin ja puren hellästi. Jätän rintasi paljaiksi ja siirryn taaksesi.
Hieron pilluvakoasi keskisormellani upottaen sen vakoosi niin syvälle kuin pystyn. Nyt käsken sinun tekemään jalkaliikkeitä. Tunnen vaatteitesi läpi miten kostea pillusi jo on. Käteni ja sormeni tuntevat kiihottavaa puristusta aina kun puristat jalkasi yhteen. Jatkat jalkojesi levittämistä ja puristamista. Suloinen pieni puna alkaa nousta kasvoillesi. En ole varma johtuuko se liikunnasta vai kiihottumisestasi. Pillusi ainakin alkaa olla jo niin kostea että housuistasi voisi puristaa mehuja irti. Lisään laitteen vastusta niin että se vääntää jalkasi äärimmäisen auki, eikä sinulla ole voimia sulkea haarojasi. "Olet treenannut hyvin. Ansaitset hieman nautintoa." Kuiskaan korvaasi. Hieron pilluasi intensiivisesti housujesi läpi. Työnnän sormea sisääsi sen mitä se menee tuntien ihanaa kosteuttasi. Nussin pillusi suuta sormellani. Toisen käden työnnän pyllysi alle. Nautin kun tunnen kiihottavan pyllysi käteni päällä. Siirryn eteesi. Lasken housuni jolloin näet miten kovana jo olen. Nuolen äärimmilleen levitettyjä reisiäsi. Näykin pilluasi ja klitoristasi housujesi läpi. Raotan treenihousujasi nähdäkseni pillusi, enkä malta olla koskematta sitä. Työnnän käteni housuihisi hieromaan pilluasi ja kokeilemaan sen kosteutta. Ilmeesi on niin nautinnollinen kun hieron sinua ja olet tehnyt niin hyvää treeniä että päätän palkita sinut. Työnnän muutaman sormen pilluusi alkaen hieroa sitä sisältä. Käyn eteesi polvilleen ja vedän housujasi alemman jotta pääsen nuolemaan sinua. Nuolen sinua kiusoitellen, samalla sormetan sinua. Olet jo niin kiimainen ettei kestä kauaa että laukeat. Sen jälkeen nousen ylös ja annan sinun imeä kovaa kyrpääni. Imet sitä nautinnollisesti. Kun olet imenyt melkein orgasmiin, otan sen suustasi ja runkkaan edessäsi. Kun lasti lähtee liikkeelle, raotan housujasi ja laukean pillusi päällä. Levitän kyrvällä spermaani ympäriinsä ja päästän housusi jälleen irti. Nyt tunnet kuinka lämmin sperma leviää tasaisesti housuihisi ja pillusi ympärille. Annan sinun nuolla kyrpäni puhtaaksi ennen kuin irrotan sinut.Seuraavaksi käskin sinun tehdä kyykkyjä. Käsken sinun levittää jalkojasi enemmän jotta näen paremmin miten märkä läntti laajenee huosujesi etuosassa. Ihailen tiukkaa persettäsi aina kun menet kyykkyyn. Kauaa en jaksa pitää näppejäni sinusta erossa. Yllätyt kun kyykkyyn mennessäsi törmäät johonkin kovaan. Nouset nopeaa ylös ja huomaat että olen laittanut nyrkkini peukalot pystyssä allesi. Virnistät tyytyväisyyttäsi jatkaen liikettä. Nyt laskeudet alemmas kuin koskaan tunteakseni kuinka peukaloni liukuvat pillu - ja pyllyvaossasi. Nautit tästä uudesta lisästä treeniin. Tunnet kuinka pillusi alkaa kostua entisestään treenin edetessä. Haluan lisätä uuden elementin treeniin ja käsken sinun mennä polvilleen kyykystä ja tekemään punnerruksen. Minua kiihottaa katsella kuinka notkistat selkääsi siirtyessä punnerruksesta takaisin kyykkyyn. Tiedät missä katseeni on ja kiusaat minua pyllistykselläsi. Haluaisin jo lopettaa treenit ja alkaa naimaan sinua. Sen sijaan ylös noustessasi vedän housusi nilkkoihisi. Nyt pääsen ihailemaan alastonta pyllyäsi jota esittelet minulle antaumuksella. Seuraava lisä liikkeeseen tulee kun käyn allesi makaamaan. Nyt kun menet kyykkyyn istut naamani päälle pyllylläsi ja nuolen sinua minkä kerkeän. Punnerruksessa sinä taasen pääset imemään kaluani ensin housujen läpi, mutta vapautan sen niin että pääset imemään paljasta kalua. Punnerruksesta siirtyessäsi kyykkyyn hierot pilluasi leukaani, partaani ja suutani pitkin nenälleni. Nautin koko pillusi tekemästä matkasta. Tämä treeni kiihottaa meitä molempia erityisesti kun tiedämme tämän olevan viimeinen asia ennen loppuvenyttelyä ja sen jälkeistä naintia, suihkua, saunaa ja toista kierrosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilen sinusta ja siitä mitä minulle teet. Haaveillessani minulla on ollut lukuisia kertoja kyrpä kovana. Välillä en ole kestänyt kiusaa vaan olen joutunut runkkaamaan toivoen suutasi tai pilluasi kyrvän ympärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilen sinusta ja siitä mitä minulle teet. Haaveillessani minulla on ollut lukuisia kertoja kyrpä kovana. Välillä en ole kestänyt kiusaa vaan olen joutunut runkkaamaan toivoen suutasi tai pilluasi kyrvän ympärille.
Ihanaa kuula, että ikävöit pilluani kullisi ympärille puristamaan, lypsämään nautintoa sinulle, nyt kumminkin olen kutsunut sinut kotiini katsomaan treenien sujumista, olen yksin kotona. Kuulen kun ovikello soi ja avaan oven, tiedän kuka on tulossa ja olen valmiiksi pukeutunut napitettavaan villa jakkuun ja ainoastaan punaiset pikkarit niiden alla, tervehditään ja halataan ,samalla tunnen itseäni vasten, että jollakin muulla on ollut ikävä minua, puristelen kevyesti päältä sanoen, että ikävöivä saa kohta helpotusta. Istumme vastakkain juttelemaan, olen avannut tietoisesti jakkuni pari alinta nappia auki ja katseesi hakeutuu jalkoväliini, kun kiusoitellen levitän jalkojani ja näkymä kosteista pikkareista on silmiesi edessä, etkä tahdo saada sieltä katsetta pois kullisi kasvaessa lahkeessa hallitsemattomasti. Kun näen sinun himoitsevan pääsemään pilluuni käsiksi, suoristan jalan housujesi pullistuksen päälle ja alan hitaasti hieromaan jalallani kulliasi housujesi päältä hellästi, samalla katseesi ei irtoa jalkovälistäni vaan on tiukasti siellä, et kestä enää vaan alat avaamaan housujesi nappeja riisuen itsesi paljaaksi, samalla itse pujotan piksuni ja nyt näet kostean kiimasta valuvan aukkoni jota levitän vähän sormillani, käsken sinua menemään lattialle selälleen, odottamaan .......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kuula, että ikävöit pilluani kullisi ympärille puristamaan, lypsämään nautintoa sinulle, nyt kumminkin olen kutsunut sinut kotiini katsomaan treenien sujumista, olen yksin kotona. Kuulen kun ovikello soi ja avaan oven, tiedän kuka on tulossa ja olen valmiiksi pukeutunut napitettavaan villa jakkuun ja ainoastaan punaiset pikkarit niiden alla, tervehditään ja halataan ,samalla tunnen itseäni vasten, että jollakin muulla on ollut ikävä minua, puristelen kevyesti päältä sanoen, että ikävöivä saa kohta helpotusta. Istumme vastakkain juttelemaan, olen avannut tietoisesti jakkuni pari alinta nappia auki ja katseesi hakeutuu jalkoväliini, kun kiusoitellen levitän jalkojani ja näkymä kosteista pikkareista on silmiesi edessä, etkä tahdo saada sieltä katsetta pois kullisi kasvaessa lahkeessa hallitsemattomasti. Kun näen sinun himoitsevan pääsemään pilluuni käsiksi, suoristan jalan housujesi pullistuksen päälle ja alan hitaasti hieromaan jalallani kulliasi housujesi päältä hellästi, samalla katseesi ei irtoa jalkovälistäni vaan on tiukasti siellä, et kestä enää vaan alat avaamaan housujesi nappeja riisuen itsesi paljaaksi, samalla itse pujotan piksuni ja nyt näet kostean kiimasta valuvan aukkoni jota levitän vähän sormillani, käsken sinua menemään lattialle selälleen, odottamaan .......
Kiihotun kun ajattelen tilannetta. Kullini kovenee jo ajatuksesta. Haluan antautua sinulle. Teen mitä käsket, kehoni on käytettävissäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan aidosti haluamaan sinua. Juuri tuollainen tilanne missä kiusoitellen levität jalkojasi ja näen kosteat pikkarisi kiihottaa valtavasti. Mielikuva sinusta saa kyrpäni kovenemaan. Jos joskus tapaamme, siitä tulee todella kiimainen tapaaminen jossa harrastamme eläimellistä seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotun kun ajattelen tilannetta. Kullini kovenee jo ajatuksesta. Haluan antautua sinulle. Teen mitä käsket, kehoni on käytettävissäsi.
Nautin siitä, että saan sinut kiihottumaan, myös itse tunnen tällä hetkellä pilluni koostuvan, kuvittele itsesi lattialla selällään alasti, kädet niskan takana yhdessä, pysyt liikkumatta, kunnes annan luvan. Siirryn seisomaan kasvojesi kohdalle hajareisin, katselet, kun rullaan villajakun peppuni yläpuolelle lantiolle, levittäen jalkojani hieman, näet avauneet aukkoni, kun levitän niitä kiusoitellen sormillani, tunnet kiimaisen tuoksun laskeutuvan sieltä, näen kullisi seisovan samaan suuntaan ja sekös saa minut kiihottumaan lisää, astun eteenpäin kohti jalkojasi kumartuen ottamalla nilkoista kiinni, samalla lasken jakun takaisin alas, nyt näet aukkoni suoraan ja pyydän tekemään vatsatreenin, kädet niskan takana, ensin 20 toistoa, tunnen kasvosi käyvän jakkua vasten, mutta et pääse sen alle yrityksistä huolimatta, hyvä suoritus palkitaan, saat irrottaa kädet ja ottaa peppuni alapuolelta kiinni niillä, nostat helmaa ja tunnen, huulesi, kielesi, nyt siellä mitä olet ikävöinnyt, samoin itse, irrotan käteni ja painan tiukalla pepullani alas lattiaan, olen hajareisin kontallaan ja kielesi hakeutuu aina vaan sisimpääni, ihanaa nuolemista, anelen jatkamaan kumartuen kohti kulliasi, johon tartun kädellä kiinni ja alan runkata sitä puhumalla tuhmia, aina välillä imemällä sitä ahnaasti.... aaah... saan kohta spermat kasvoilleni, puristan, kieleni liikkuu, nyt lentää, runkaan kaikki oman orgasmin aikana ulos kullistasi.... syviä huokauksia
- Anonyymi
Onko täällä joku oikeesti löytänyt kirjoitteluseuraa? Kyselee eräs arka sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä joku oikeesti löytänyt kirjoitteluseuraa? Kyselee eräs arka sivusta.
Hyvin harvinaistahan se on, mutta kyllä täältäkin voi löytyä jutteluseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin siitä, että saan sinut kiihottumaan, myös itse tunnen tällä hetkellä pilluni koostuvan, kuvittele itsesi lattialla selällään alasti, kädet niskan takana yhdessä, pysyt liikkumatta, kunnes annan luvan. Siirryn seisomaan kasvojesi kohdalle hajareisin, katselet, kun rullaan villajakun peppuni yläpuolelle lantiolle, levittäen jalkojani hieman, näet avauneet aukkoni, kun levitän niitä kiusoitellen sormillani, tunnet kiimaisen tuoksun laskeutuvan sieltä, näen kullisi seisovan samaan suuntaan ja sekös saa minut kiihottumaan lisää, astun eteenpäin kohti jalkojasi kumartuen ottamalla nilkoista kiinni, samalla lasken jakun takaisin alas, nyt näet aukkoni suoraan ja pyydän tekemään vatsatreenin, kädet niskan takana, ensin 20 toistoa, tunnen kasvosi käyvän jakkua vasten, mutta et pääse sen alle yrityksistä huolimatta, hyvä suoritus palkitaan, saat irrottaa kädet ja ottaa peppuni alapuolelta kiinni niillä, nostat helmaa ja tunnen, huulesi, kielesi, nyt siellä mitä olet ikävöinnyt, samoin itse, irrotan käteni ja painan tiukalla pepullani alas lattiaan, olen hajareisin kontallaan ja kielesi hakeutuu aina vaan sisimpääni, ihanaa nuolemista, anelen jatkamaan kumartuen kohti kulliasi, johon tartun kädellä kiinni ja alan runkata sitä puhumalla tuhmia, aina välillä imemällä sitä ahnaasti.... aaah... saan kohta spermat kasvoilleni, puristan, kieleni liikkuu, nyt lentää, runkaan kaikki oman orgasmin aikana ulos kullistasi.... syviä huokauksia
Minua kiinnostaisi tutustua sinuun syvemminkin. Jos kiinnostaa niin laita postia treenaaja1234 osoitteeseen kuuluisan hakupalvelun tarjoamaan sähköpostipalveluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat mut kiihottumaan aina uudestaan ja uudestaan. Luen tekstiäsi hieroan samalla kulliani housujen läpi. Ennen kuin olen päässyt tekstissä loppuun, joudun ottamaan kovenevan kullini käteen. Runkkaan silmät kiinni ajatellen aukkojasi ja sitä nautintoa mitä saamme kun teen vatsalihaksia. Miten laukean ja jatkan sinun nuolemistasi, puristelua, imemistä ja näykkimistä niin kauan että sinun orgasmisi valuu pillustasi reisillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat mut kiihottumaan aina uudestaan ja uudestaan. Luen tekstiäsi hieroan samalla kulliani housujen läpi. Ennen kuin olen päässyt tekstissä loppuun, joudun ottamaan kovenevan kullini käteen. Runkkaan silmät kiinni ajatellen aukkojasi ja sitä nautintoa mitä saamme kun teen vatsalihaksia. Miten laukean ja jatkan sinun nuolemistasi, puristelua, imemistä ja näykkimistä niin kauan että sinun orgasmisi valuu pillustasi reisillesi.
Nautin siitä, että saan sinut kiihottumaan kirjoituksillani, saat ajatella minun tiukkaa peppuani mielesi mukaan, on todella kiihottavaa tuo lusikka asento ja tuntea kovaa peppu vaossa hieromassa aukkojeni kosteaa suuta, saanko jo sinne sisään kohta, kertoisitko lisää mitä mahdollisesti on tulossa ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin siitä, että saan sinut kiihottumaan kirjoituksillani, saat ajatella minun tiukkaa peppuani mielesi mukaan, on todella kiihottavaa tuo lusikka asento ja tuntea kovaa peppu vaossa hieromassa aukkojeni kosteaa suuta, saanko jo sinne sisään kohta, kertoisitko lisää mitä mahdollisesti on tulossa ....
Sä saat mut niin kiimaan. Haluan työntää paksun kovan kyrpäni sun tiukkaan pyllyyn ja nussia niin että tekee kipeää. Haaveilen siitä miten kiimaisia molemmat olemme kun alan työntymään sisääsi. Millainen nautinto siitä tulee kun pyllysi antautuu kalulleni. Kun oisit ensin imenyt löysät pois ja minä olisi nuollut pyllyäsi ja pilluasi olisimme molemmat valmiit pidempään leikkiin. Alussa ottaisin sinut kovaa, mutta sitten hidastaisin tahtia niin että naimisesta tulisi hyvin pitkä ja nautinnollinen. Minua kiihottaisi kun sinä puhuisit samalla kaikkia rivouksia. Koskettelisin sinua, suutelisin kaulaasi, puristelisin pyllyäsi, antaisin sille läpsäyksiä, hieroisin pilluasi. Olen taas aivan kovana valmiina ottamaan sinut, et usko miten paljon sinua himoitsen juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat mut niin kiimaan. Haluan työntää paksun kovan kyrpäni sun tiukkaan pyllyyn ja nussia niin että tekee kipeää. Haaveilen siitä miten kiimaisia molemmat olemme kun alan työntymään sisääsi. Millainen nautinto siitä tulee kun pyllysi antautuu kalulleni. Kun oisit ensin imenyt löysät pois ja minä olisi nuollut pyllyäsi ja pilluasi olisimme molemmat valmiit pidempään leikkiin. Alussa ottaisin sinut kovaa, mutta sitten hidastaisin tahtia niin että naimisesta tulisi hyvin pitkä ja nautinnollinen. Minua kiihottaisi kun sinä puhuisit samalla kaikkia rivouksia. Koskettelisin sinua, suutelisin kaulaasi, puristelisin pyllyäsi, antaisin sille läpsäyksiä, hieroisin pilluasi. Olen taas aivan kovana valmiina ottamaan sinut, et usko miten paljon sinua himoitsen juuri nyt.
Sait jälleen piksuni kostumaan, kun ajattelen tuon tilanteen saavani itselleni ja kestävän pitkään nautintoon, pyllyni ottaa armotta vastaan tiukkana puristuksena kovan kullisi kaikki liikkeet, voihkin puhuen rivouksia, kun samalla hierot pilluani, apua nai kovempaa, olen lutkasi....samalla hivelen pallejasi, ihana kulli sisälläni, et saa lopettaa, kovempaa.. apua laske kaikki sisääni sillä nyt tulen väristen, voihkien, peppu vakoni valuu spermaisena tyydytettynä, myös sinut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait jälleen piksuni kostumaan, kun ajattelen tuon tilanteen saavani itselleni ja kestävän pitkään nautintoon, pyllyni ottaa armotta vastaan tiukkana puristuksena kovan kullisi kaikki liikkeet, voihkin puhuen rivouksia, kun samalla hierot pilluani, apua nai kovempaa, olen lutkasi....samalla hivelen pallejasi, ihana kulli sisälläni, et saa lopettaa, kovempaa.. apua laske kaikki sisääni sillä nyt tulen väristen, voihkien, peppu vakoni valuu spermaisena tyydytettynä, myös sinut....
Minua kiihottaa ajatus sinusta minun lutkana jota käytän ja joka puhuu rivouksia nussimisen aikana. Minun oma pikkulutka jonka tehtävä on tuottaa tyydytystä kaikilla aukoillaan. Haluan ottaa sut kunnolla, näyttää sinulle miten sinua himoitsen. Pistää sinut kontalleen ja työntyä sinun tiukkaan pyllyyn. Haluaisin jo tavata sinut ja naida sinua eläimellisesti. Lutka avaisi minulle ovensa tai tulisi luokseni vaatteissa jotka kertoo että haluat antautua minulle. Ottaa kyrpäni vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tulla sun luo tai tavata hotellissa. Kuvittele miten märät sun piksut ois kun kello lähenisi tapaamisaikaa. Oisit pukeutunut vähiin vaatteisiin niin että päästäisiin nopeasti asiaan heti kun tavattaisiin. Ensin menisit polvilleen eteeni imemään. Kun kyrpäni olisi kova, olisi minun vuoro. Veisin sinut pöytää, sohvaa tai sänkyä vasten mahalleen makaamaan. Levittäisin jalkojasi ja alkaisin nuolemaan sinua. Imisin märkiä pikkareitasi nauttien maustasi. Nostaisin perseesi paremmin tyrkylle ja ottaisin sinut lujaa. Tuleeko pillusi märäksi ajatuksesta että tapaisit minut salaisesti ja toteuttaisimme fantasiamme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tulla sun luo tai tavata hotellissa. Kuvittele miten märät sun piksut ois kun kello lähenisi tapaamisaikaa. Oisit pukeutunut vähiin vaatteisiin niin että päästäisiin nopeasti asiaan heti kun tavattaisiin. Ensin menisit polvilleen eteeni imemään. Kun kyrpäni olisi kova, olisi minun vuoro. Veisin sinut pöytää, sohvaa tai sänkyä vasten mahalleen makaamaan. Levittäisin jalkojasi ja alkaisin nuolemaan sinua. Imisin märkiä pikkareitasi nauttien maustasi. Nostaisin perseesi paremmin tyrkylle ja ottaisin sinut lujaa. Tuleeko pillusi märäksi ajatuksesta että tapaisit minut salaisesti ja toteuttaisimme fantasiamme?
Olen takkahuoneessa alhaalla takkatulen ääressä istuen lattialla haarat levällään, tulta on vain niin vangitsevaa katsella ja saada sieltä hohkavaa lämpöä iholle, pelkkä paituli yllä istun, tietysti lasi punaviiniä tuo myös lisää lämpöä, niin ihanan hiljaista vain takan puiden rätinää, voi kun joku hieroisi vielä hartioitani, sillä ehkä lämpenisin siitä lisää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen takkahuoneessa alhaalla takkatulen ääressä istuen lattialla haarat levällään, tulta on vain niin vangitsevaa katsella ja saada sieltä hohkavaa lämpöä iholle, pelkkä paituli yllä istun, tietysti lasi punaviiniä tuo myös lisää lämpöä, niin ihanan hiljaista vain takan puiden rätinää, voi kun joku hieroisi vielä hartioitani, sillä ehkä lämpenisin siitä lisää....
Kuvittele mukava rauhallinen musiikki taustalle. Hieroisin hartioitasi nautinnollisesti. Halaisin sinua takaapäin niin että koskisin samalla rintojasi. Puristaisin hieman nännejäsi. Suutelisin kaulaasi herkästä kohdasta. Jatkaisin hartioidesi hieromista. Hieroisin sormenpäilä kaulaasi niin että tuntisit sen myös alapäässäsi. Kuiskaisin korvaasi kuinka ihana olet. Kaadan sinulle lisää viiniä ja hemmottelen sinut taivaisiin. Tunnet kuinka nautinnon myötä lämpö leviää kaikkialle kehossasi. Joka solusi täyttyy nautinnosta jota sinulle annan. Tämä tulee päätymään pitkään nautinnolliseen rakasteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele mukava rauhallinen musiikki taustalle. Hieroisin hartioitasi nautinnollisesti. Halaisin sinua takaapäin niin että koskisin samalla rintojasi. Puristaisin hieman nännejäsi. Suutelisin kaulaasi herkästä kohdasta. Jatkaisin hartioidesi hieromista. Hieroisin sormenpäilä kaulaasi niin että tuntisit sen myös alapäässäsi. Kuiskaisin korvaasi kuinka ihana olet. Kaadan sinulle lisää viiniä ja hemmottelen sinut taivaisiin. Tunnet kuinka nautinnon myötä lämpö leviää kaikkialle kehossasi. Joka solusi täyttyy nautinnosta jota sinulle annan. Tämä tulee päätymään pitkään nautinnolliseen rakasteluun.
Nautin kun hierot hartioitani, kuvittele itsesi istumaan takkatulen ääreen sohvalle ja minut istumaan lattialle jalkojesi väliin, tunnen kätesi selkäpuolella, kaulalla ihanasti, avaat paitulini ylänapit ja kätesi hakeutuvat rintojeni ympärille, nännit kovettuvat ja joku muukin kovettuu selkääni vasten tuntien, alan kostua nautinnosta lopulta ja on pakko kääntyä ympäri polvilleen, katsoen sinua silmiin vedän bokserit sinulta pois, jonka jälkeen käteni liukuu jalkoja pitkin kohti seisovaa kulliasi, hieron jalkojasi sen läheltä, suukottelen lähestyen sitä, annan suukon alaosaan ja jatkan kullisi vartta pitkin sen päätä, katson silmiisi ja näen kiihkon silmissäsi, samalla imaisen terskan pään suuhuni ja alan lutkuttaa sitä, painat päätäni takaa nauttien, nyt taukoa imutukseen muuten saan kaiken niellä, nousen sohvalle seisomaan hajateisin ja anelen sinua nuolemaan pilluani ja siellähän kielesi jo lirppuaa, ahh... laskeudun syliisi ja tunnen kun ohjaat jäykän kullisi kosteaan pilluni. Avaat loput nappini ja alat imemään rintojani ja tunnet pilluni alkavan ratsastamaan samaan aikaan, ihanaa litinää kullisi saa aikaan, tovin jälkeen käännyn peppu sinuun päin ottaen käsillä polvistasi tukea, haluan hieroa pillullani myös tästä asennosta, sillä olen jo niin kiimassa tuoksun perusteella, hetken päästä haluat minut lattialle polvilleen, painan pään lattiaan nostaen peppua, levitän tiukan pyllyni sulle, tunnen liukkaria sormesi antavan sille, valun kosteana kun tunnen kullisi painuvan hitaasti supistellen peppuani sisääni, voi taivas, nai kovaa, vaikeroi, nyt lähestyy molempien tuleminen, minä huudan kun spermasi alkaa tulemaan, ihan kuin se ei loppuisi ikinä, valun pitkin jalkojani, lysähdät väristen viereeni lattialle lusikkaan, puoli jäykkä kullisi peppu välissäni.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin kun hierot hartioitani, kuvittele itsesi istumaan takkatulen ääreen sohvalle ja minut istumaan lattialle jalkojesi väliin, tunnen kätesi selkäpuolella, kaulalla ihanasti, avaat paitulini ylänapit ja kätesi hakeutuvat rintojeni ympärille, nännit kovettuvat ja joku muukin kovettuu selkääni vasten tuntien, alan kostua nautinnosta lopulta ja on pakko kääntyä ympäri polvilleen, katsoen sinua silmiin vedän bokserit sinulta pois, jonka jälkeen käteni liukuu jalkoja pitkin kohti seisovaa kulliasi, hieron jalkojasi sen läheltä, suukottelen lähestyen sitä, annan suukon alaosaan ja jatkan kullisi vartta pitkin sen päätä, katson silmiisi ja näen kiihkon silmissäsi, samalla imaisen terskan pään suuhuni ja alan lutkuttaa sitä, painat päätäni takaa nauttien, nyt taukoa imutukseen muuten saan kaiken niellä, nousen sohvalle seisomaan hajateisin ja anelen sinua nuolemaan pilluani ja siellähän kielesi jo lirppuaa, ahh... laskeudun syliisi ja tunnen kun ohjaat jäykän kullisi kosteaan pilluni. Avaat loput nappini ja alat imemään rintojani ja tunnet pilluni alkavan ratsastamaan samaan aikaan, ihanaa litinää kullisi saa aikaan, tovin jälkeen käännyn peppu sinuun päin ottaen käsillä polvistasi tukea, haluan hieroa pillullani myös tästä asennosta, sillä olen jo niin kiimassa tuoksun perusteella, hetken päästä haluat minut lattialle polvilleen, painan pään lattiaan nostaen peppua, levitän tiukan pyllyni sulle, tunnen liukkaria sormesi antavan sille, valun kosteana kun tunnen kullisi painuvan hitaasti supistellen peppuani sisääni, voi taivas, nai kovaa, vaikeroi, nyt lähestyy molempien tuleminen, minä huudan kun spermasi alkaa tulemaan, ihan kuin se ei loppuisi ikinä, valun pitkin jalkojani, lysähdät väristen viereeni lattialle lusikkaan, puoli jäykkä kullisi peppu välissäni.......
Voi luoja että mä haluan sua. Tuota teksiä oli todella nautinnollista lukea. Kovenin lukiessa ja runkkasin kuvitellen sinut käteni tilalle. Haluan sinua nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin antaa sinulle kunnon nautintoa. Tarjoilla shampanjaa, vaahtokarkkeja ja mansikoita takkatulen ääressä. Hemmotella sinua kunnolla kosketuksilla ja suudelmilla. Kohdella sinua kuin kuningatarta. Hieroa sinut kunnolla taivaisiin. Se olisi pitkä esileikki jonka aikana tulisit jo useamman kerran ennen kuin hitaasti siirtyisimme rakasteluun, jossa ulkopuolisella maailmalla ei olisi merkitystä vaan maailmankaikkeudessa olisi vain sinä ja minä yhdessä sisäkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin antaa sinulle kunnon nautintoa. Tarjoilla shampanjaa, vaahtokarkkeja ja mansikoita takkatulen ääressä. Hemmotella sinua kunnolla kosketuksilla ja suudelmilla. Kohdella sinua kuin kuningatarta. Hieroa sinut kunnolla taivaisiin. Se olisi pitkä esileikki jonka aikana tulisit jo useamman kerran ennen kuin hitaasti siirtyisimme rakasteluun, jossa ulkopuolisella maailmalla ei olisi merkitystä vaan maailmankaikkeudessa olisi vain sinä ja minä yhdessä sisäkkäin.
Iltaa, haluaisitko puristella mun tiukkaa peppua tänä iltana, tykkäisin jos tutkisit sitä lähempää, kuvittelen sinut päälleni ja alat hitaasti valumaan kohti aukkojani, pilluni kostuu pelkästä ajatuksesta saada seksiä pitkään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa, haluaisitko puristella mun tiukkaa peppua tänä iltana, tykkäisin jos tutkisit sitä lähempää, kuvittelen sinut päälleni ja alat hitaasti valumaan kohti aukkojani, pilluni kostuu pelkästä ajatuksesta saada seksiä pitkään....
Haluan että makaat edessäni. Vien käteni sääriäsi pitkin pepullesi joka on edessäni paljaani. Puristelen ihanaa pyllyäsi kiihottuneena. Kumarrun lähemmäs ja käyn sen kimppuun. Syön sinua takaapäin. Nuolen pilluasi ja pyllyäsi antaumuksella. Riisun itseni alasti ja jatkan syömistäsi. Maistut ihanalta. Kasvoni uppoaa pyllyvakoosi kun nuolen sinua. Levitän sinut käsilläni oikein auki jotta pääsen syvemmälle. Levitän liukastetta sormiini. Työnnän ne sisääsi. Valmistan pyllysi kyrvälleni. Haluan ottaa sinut kunnolla, nauttia kireästä perseestäsi kovan kyrpäni ympärillä ja laueta sisääsi. Haluan ottaa sinut. Missä olet, tulen ottamaan sinut kovaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että makaat edessäni. Vien käteni sääriäsi pitkin pepullesi joka on edessäni paljaani. Puristelen ihanaa pyllyäsi kiihottuneena. Kumarrun lähemmäs ja käyn sen kimppuun. Syön sinua takaapäin. Nuolen pilluasi ja pyllyäsi antaumuksella. Riisun itseni alasti ja jatkan syömistäsi. Maistut ihanalta. Kasvoni uppoaa pyllyvakoosi kun nuolen sinua. Levitän sinut käsilläni oikein auki jotta pääsen syvemmälle. Levitän liukastetta sormiini. Työnnän ne sisääsi. Valmistan pyllysi kyrvälleni. Haluan ottaa sinut kunnolla, nauttia kireästä perseestäsi kovan kyrpäni ympärillä ja laueta sisääsi. Haluan ottaa sinut. Missä olet, tulen ottamaan sinut kovaa!
Istun alhaalla takkatulen ääressä, kynttilän valossa levittämässä kosteusvoidetta vartalooni saunan jälkeen, luen ihanaa tekstiäsi joka saa minut joka ainoa kerta kostumaan ja joudun nytkin varmaan sormettamaan pilluani, kun kerrot omista toiveista sinne pääsystä sisään nauttimaan pitkästä sessiosta kanssani, tule ottamaan olen sinun......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttisin todella paljon, jos saisin hemmottelua sinulta, etenkin nuolemalla, hieromalla pilluani joka puolelta näykkien, jalkani olisi levitettynä sohvalla ja sinä polvillaan niiden välissä, painaisin päätäsi jalkoväliini kun tulisin sinulle. Nyt vaihdetaan paikkoja ja minä tulen jalkoväliisi, kullisi olisi jo kädessäni jota hitaasti runkkaisin lähestyen, ottaisin sen rintojeni väliin ja samalla alkaisin hieroa sitä niillä, kieleni osuisi aina kun se tulee esiin sieltä, väliin imisin, nousisin syliisi ja saisit imeä rintojani, nostaisin peppuani ja saisit ohjata sykkivään pilluuni kullisi, joka alkaisi ratsastaa kulliasi himoiten, ottaisit tiukasta pepustani kiinni ja painelisit sitä miten parhaalta tuntuu kulliasi vasten , lopulta pitäisit tiukasti itseäsi vasten, kun alat tulemaan ja tunnet pilluni lypsävän supistuksin kaiken ulos , kouristelen orgasmin saaneena katsoen silmiisi voihkien....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttisin todella paljon, jos saisin hemmottelua sinulta, etenkin nuolemalla, hieromalla pilluani joka puolelta näykkien, jalkani olisi levitettynä sohvalla ja sinä polvillaan niiden välissä, painaisin päätäsi jalkoväliini kun tulisin sinulle. Nyt vaihdetaan paikkoja ja minä tulen jalkoväliisi, kullisi olisi jo kädessäni jota hitaasti runkkaisin lähestyen, ottaisin sen rintojeni väliin ja samalla alkaisin hieroa sitä niillä, kieleni osuisi aina kun se tulee esiin sieltä, väliin imisin, nousisin syliisi ja saisit imeä rintojani, nostaisin peppuani ja saisit ohjata sykkivään pilluuni kullisi, joka alkaisi ratsastaa kulliasi himoiten, ottaisit tiukasta pepustani kiinni ja painelisit sitä miten parhaalta tuntuu kulliasi vasten , lopulta pitäisit tiukasti itseäsi vasten, kun alat tulemaan ja tunnet pilluni lypsävän supistuksin kaiken ulos , kouristelen orgasmin saaneena katsoen silmiisi voihkien....
Haluaisin luoksesi. Avaisit oven silkkisessä aamutakissa. Menisin sohvalle istumaan, tulisit eteeni, laittaisit musiikkia ja alkaisit tanssia. Tanssisit edessäni seksikkäästi. Jo se herättäisi halujani. Riisuisit aamutakkisi. Sen alla sinulla on kengät joiden varsi menee reilusti polvien yläpuolelle ja seksikkäät läpikuultavat aluvaatteet. Tanssit entistä kiihottavammin. Hieron hieman kyrpääni housujeni läpi, mutta sinä kiellät sen sanoen sen olevan sinun tehtäväsi. Tulet syliini antamaan seksikästä sylitanssia. Hierot pyllyäsi kiihottavasti kaluani vasten saaden sen heräämään. Otat käsistäni kiinni vieden ne rinnoillesi. Tämä kiihottaa minua entisestään ja sinäkin varmasti tunnet sen. Käännyt sylissäni kasvot minuun päin. Nyt vien käteni puristelemaan pyllyäsi. Avaat housujani sen verran että saat nyt jo kovana seisovan kypäni vapaaksi. Levität haarojasi ja tuot itsesi aivan kiinni kyrpääni. Kyrpäni ja pillusi välissä on vain sinun hyvin ohutta kangasta olevat pikkarisi. Vedän sinua pyllystä vieläin lähemmäs itseäni. Hierot itseäsi minua vasten. Nautin siitä miltä tunnut. Otat päästäni kiinni vetäen sen rintojesi väliin. Ahmin suullani rintojasi sen minkä voin. Siirrät pikkareitasi niin että pillusi paljastuu. Nouset hieman saalistaen kyrpäni pillusi sisään. Tanssisi muuttuu ratsastukseksi. Nostelen sinua pyllystäsi antaen tahtia panemiselle. Tuntuu ihanalta kun tiukka märkä pillusi lypsää kyrpääni imien sitä sisäänsä. Vien käteni pikkareidesi alle. Puristelen pyllyäsi vieden samalla keskisormesi kiusaamaan aukkoasia. Tuntiessasi keskisormeni villiinnyt ja vaadit sitä sisääsi. Kiusaan sinua työntämällä sen vain vähän sisääsi, kunnes annan sinulle nautintoa työntämällä sen kokonaan sisääsi. Nyt alas mennessäsi molemmat aukkosi täyttyvät. Imen rintojasi antaumuksella. Et kestä tätä käsittelyä kauaa vaan pillusi alkaa supistelemaan orgasmin saadessasi. Pumppaan sinua vielä hetken, koko laukeamisesi ajan. Nautin siitä miten tunnen supistelusi kyrvässäni ja sormessasi. Orgasmin lopuksi nojaat minua vasten uupuneena keräten voimia. Kova kyrpä sisälläsi.
Nouset päältäni ottaen kyrvästäni kiinni. Talutat minut makaamaan pirtin penkille. Yllättäen kahlitset käteni penkin alle, jolloin olen täysin armoillasi. Imet kyrpääni ja laitat minulle tiukan penisrenkaan. Se puristaa kyrpääni niin että verisuonet pullistuvat tehden kyrvästäni entistä kovemman. Nuolet kyrpääni, kiusaten suonia kielen kärjellä. Istut kasvojeni päälle ohjaten pyllysi päälleni niin että minun on vaikea hengittää. Välillä nostat persettäsi jotta saan happea. Runkkaat kyrpääni, välillä sitä imien. Olen nyt täysin leikkikalusi ja voit tyydyttää minua tai itseäsi ihan miten haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin luoksesi. Avaisit oven silkkisessä aamutakissa. Menisin sohvalle istumaan, tulisit eteeni, laittaisit musiikkia ja alkaisit tanssia. Tanssisit edessäni seksikkäästi. Jo se herättäisi halujani. Riisuisit aamutakkisi. Sen alla sinulla on kengät joiden varsi menee reilusti polvien yläpuolelle ja seksikkäät läpikuultavat aluvaatteet. Tanssit entistä kiihottavammin. Hieron hieman kyrpääni housujeni läpi, mutta sinä kiellät sen sanoen sen olevan sinun tehtäväsi. Tulet syliini antamaan seksikästä sylitanssia. Hierot pyllyäsi kiihottavasti kaluani vasten saaden sen heräämään. Otat käsistäni kiinni vieden ne rinnoillesi. Tämä kiihottaa minua entisestään ja sinäkin varmasti tunnet sen. Käännyt sylissäni kasvot minuun päin. Nyt vien käteni puristelemaan pyllyäsi. Avaat housujani sen verran että saat nyt jo kovana seisovan kypäni vapaaksi. Levität haarojasi ja tuot itsesi aivan kiinni kyrpääni. Kyrpäni ja pillusi välissä on vain sinun hyvin ohutta kangasta olevat pikkarisi. Vedän sinua pyllystä vieläin lähemmäs itseäni. Hierot itseäsi minua vasten. Nautin siitä miltä tunnut. Otat päästäni kiinni vetäen sen rintojesi väliin. Ahmin suullani rintojasi sen minkä voin. Siirrät pikkareitasi niin että pillusi paljastuu. Nouset hieman saalistaen kyrpäni pillusi sisään. Tanssisi muuttuu ratsastukseksi. Nostelen sinua pyllystäsi antaen tahtia panemiselle. Tuntuu ihanalta kun tiukka märkä pillusi lypsää kyrpääni imien sitä sisäänsä. Vien käteni pikkareidesi alle. Puristelen pyllyäsi vieden samalla keskisormesi kiusaamaan aukkoasia. Tuntiessasi keskisormeni villiinnyt ja vaadit sitä sisääsi. Kiusaan sinua työntämällä sen vain vähän sisääsi, kunnes annan sinulle nautintoa työntämällä sen kokonaan sisääsi. Nyt alas mennessäsi molemmat aukkosi täyttyvät. Imen rintojasi antaumuksella. Et kestä tätä käsittelyä kauaa vaan pillusi alkaa supistelemaan orgasmin saadessasi. Pumppaan sinua vielä hetken, koko laukeamisesi ajan. Nautin siitä miten tunnen supistelusi kyrvässäni ja sormessasi. Orgasmin lopuksi nojaat minua vasten uupuneena keräten voimia. Kova kyrpä sisälläsi.
Nouset päältäni ottaen kyrvästäni kiinni. Talutat minut makaamaan pirtin penkille. Yllättäen kahlitset käteni penkin alle, jolloin olen täysin armoillasi. Imet kyrpääni ja laitat minulle tiukan penisrenkaan. Se puristaa kyrpääni niin että verisuonet pullistuvat tehden kyrvästäni entistä kovemman. Nuolet kyrpääni, kiusaten suonia kielen kärjellä. Istut kasvojeni päälle ohjaten pyllysi päälleni niin että minun on vaikea hengittää. Välillä nostat persettäsi jotta saan happea. Runkkaat kyrpääni, välillä sitä imien. Olen nyt täysin leikkikalusi ja voit tyydyttää minua tai itseäsi ihan miten haluat.Olet täysin leikkikaluni, joudut maistamaan pyllyäni oman haluni mukaan, toki saat tuntea kieleni kullisi päässä kiusoitellen, härnäten, ihanaa nuolentaa saan aina kun lasken peppuani alas, kovempaa voihin nautinnosta, otan liukuvoidetta käteeni ja hieron sillä kullisi huolella runkkaamalla, alan valua jalkojasi kohti peppu sinuun päin, näen kiimaiset katseesi, kuvittele mitä näet, mun ihanan syödyn tiukan pepun, alan ohjata kullisi päätä sen suulle jota seuraat katseella, kun se painuu ihan vähän sisään ja näet kun se tulee melkein pois kokonaan, annan sen painua vähän syvempään ja tunnen kuinka peppuni puristaa sitä lisää, näkymä varmaan kiihottavaa sinulle, alan ottamaan sitä enemmän sisääni ja ratsastan nyt jo kovempaa tahtia, kun se on jo kokonaan sisällä, alkaa peppuni läiskimään sinua vasten ja pilluni valuu solkenaan, et kestä enää käsittelyäni vaan purkaudut sisääni voihkien, aah mikä kulli kiljaisen....vapautan kätesi, peppuni on oikeesti parempi, kuin voit edes kuvitella tätä lukiessa.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin leikkikaluni, joudut maistamaan pyllyäni oman haluni mukaan, toki saat tuntea kieleni kullisi päässä kiusoitellen, härnäten, ihanaa nuolentaa saan aina kun lasken peppuani alas, kovempaa voihin nautinnosta, otan liukuvoidetta käteeni ja hieron sillä kullisi huolella runkkaamalla, alan valua jalkojasi kohti peppu sinuun päin, näen kiimaiset katseesi, kuvittele mitä näet, mun ihanan syödyn tiukan pepun, alan ohjata kullisi päätä sen suulle jota seuraat katseella, kun se painuu ihan vähän sisään ja näet kun se tulee melkein pois kokonaan, annan sen painua vähän syvempään ja tunnen kuinka peppuni puristaa sitä lisää, näkymä varmaan kiihottavaa sinulle, alan ottamaan sitä enemmän sisääni ja ratsastan nyt jo kovempaa tahtia, kun se on jo kokonaan sisällä, alkaa peppuni läiskimään sinua vasten ja pilluni valuu solkenaan, et kestä enää käsittelyäni vaan purkaudut sisääni voihkien, aah mikä kulli kiljaisen....vapautan kätesi, peppuni on oikeesti parempi, kuin voit edes kuvitella tätä lukiessa.......
Huh, oisitpa näkemässä kuinka runkkaan kovaa suonekasta kyrpääni hitaasti sinua ajatellen. Haluan kokea sun pepun livenä. Jos se on parempi kuin kuvittelen niin se on aivan uskomaton. Miten usein olet pidempiä aikoja yksin kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin leikkikaluni, joudut maistamaan pyllyäni oman haluni mukaan, toki saat tuntea kieleni kullisi päässä kiusoitellen, härnäten, ihanaa nuolentaa saan aina kun lasken peppuani alas, kovempaa voihin nautinnosta, otan liukuvoidetta käteeni ja hieron sillä kullisi huolella runkkaamalla, alan valua jalkojasi kohti peppu sinuun päin, näen kiimaiset katseesi, kuvittele mitä näet, mun ihanan syödyn tiukan pepun, alan ohjata kullisi päätä sen suulle jota seuraat katseella, kun se painuu ihan vähän sisään ja näet kun se tulee melkein pois kokonaan, annan sen painua vähän syvempään ja tunnen kuinka peppuni puristaa sitä lisää, näkymä varmaan kiihottavaa sinulle, alan ottamaan sitä enemmän sisääni ja ratsastan nyt jo kovempaa tahtia, kun se on jo kokonaan sisällä, alkaa peppuni läiskimään sinua vasten ja pilluni valuu solkenaan, et kestä enää käsittelyäni vaan purkaudut sisääni voihkien, aah mikä kulli kiljaisen....vapautan kätesi, peppuni on oikeesti parempi, kuin voit edes kuvitella tätä lukiessa.......
Teit virheen kun vapautit käteni. Käytän tilaisuuden hyväkseni, otan käsiraudat, laitan sinut lattialle polvilleen ja lukitsen kätesi. Nyt olet armoillani ja käytän sinua miten haluan. Kiihottaako ajatus sinua? Haluatko kuulla pillu märkänä miten sinua käyttäisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit virheen kun vapautit käteni. Käytän tilaisuuden hyväkseni, otan käsiraudat, laitan sinut lattialle polvilleen ja lukitsen kätesi. Nyt olet armoillani ja käytän sinua miten haluan. Kiihottaako ajatus sinua? Haluatko kuulla pillu märkänä miten sinua käyttäisin?
Tottakai kiihottavaa kuulla, odotan miten käyttäisit minua ja minun aukkojani, olenhan sinun armoilasi täysin, kostuen jo ajatuksesta miten koville joutuisin ihanan kullisi toimesta, joudun luultavasti hieromaan pilluani lukiessa ja sormeilemaan tiukkaa peppuani, odotan......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, oisitpa näkemässä kuinka runkkaan kovaa suonekasta kyrpääni hitaasti sinua ajatellen. Haluan kokea sun pepun livenä. Jos se on parempi kuin kuvittelen niin se on aivan uskomaton. Miten usein olet pidempiä aikoja yksin kotona?
Kiihottaako ajatus päästä pöksyihini ja laskemaan ne alas, ajatus saa kostumaan jalkovälini, saako lahkeesi pullistumaan, kun haaveilet peppuni paljaana edessäsi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaako ajatus päästä pöksyihini ja laskemaan ne alas, ajatus saa kostumaan jalkovälini, saako lahkeesi pullistumaan, kun haaveilet peppuni paljaana edessäsi...
Kiihottaa, ajatus sun kiimaisesta pillusta ja paljaasta pyllystä edessäni. Levittäisit jalkoja, notkistaisit selkää, oisit kunnolla tyrkyllä. Polvistuisin taaksesi nuolemaan sua. Nuolisin kunnolla sun kiimaisia reikiä. Valuisit kiimaa. Nauttisin susta niin että saisit orgasmin. Sen jälkeen laittaisin sut kontalleen. Ottaisin kätesi, lukitsisin ne selkäsi taakse. Nyt oisit perse pystyssä, avuttomana minun leikeille. Laittaisin vibran pilluusi ja dildon pyllyysi. Dildo avaisi perseesi kovalle kalulleni. Saisit nautintoa kun avaisin sinua. Vaihtaisin dildon kyrpääni. Tuntisin kuinka lämmin, kova, suonekas kyrpäni alkaa työntyä pyllyysi hitaasti. Nautin kuinka tiukka perseesi puristaa kaluani.
Mun on pakko runkata kun ajattelen tätä. Mulla on suunnaton panetus, himoitsen sun reikiä ja sun ottamista. - Anonyymi
Todellakin, salas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitin aamun susta fantasioimalla. Mulla on jalassa collegehousut. Hieron kyrpääni housujen läpi. Ajattelen sun kättä omani tilalle ja se saa mut kovenemaan. Haluaisin niin paljon että oisit täällä antamassa mulle nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitin aamun susta fantasioimalla. Mulla on jalassa collegehousut. Hieron kyrpääni housujen läpi. Ajattelen sun kättä omani tilalle ja se saa mut kovenemaan. Haluaisin niin paljon että oisit täällä antamassa mulle nautintoa.
Nyt heti aamusta oli kullisi kovana, toki saat fantasioida peppuni tuoksuista ja kädestäni hieromassa collegehousujen päältä paisuuvaa kulliasi, jos olisi pelkät collarit niin saisin siihen paremmin eloa ja jopa pystyisin runkkaamaan sitä housujen sisään, samalla näkisit jalkovälini kostuneet ja pikkarien painuneen pilluni huulien sisään ja sekös kiihottavaa näkymää, kuvittele käteni nyt antavan kovaa liikettä kullilesi, kohta purkaudut kun et kestä käsittelyäni housujesi sisään, anelen sinua sormeilemaan pilluani pikkareiden välistä, samalla kullisi alkaa nytkähtelemään ekan ryöpyn tuleminen.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa, ajatus sun kiimaisesta pillusta ja paljaasta pyllystä edessäni. Levittäisit jalkoja, notkistaisit selkää, oisit kunnolla tyrkyllä. Polvistuisin taaksesi nuolemaan sua. Nuolisin kunnolla sun kiimaisia reikiä. Valuisit kiimaa. Nauttisin susta niin että saisit orgasmin. Sen jälkeen laittaisin sut kontalleen. Ottaisin kätesi, lukitsisin ne selkäsi taakse. Nyt oisit perse pystyssä, avuttomana minun leikeille. Laittaisin vibran pilluusi ja dildon pyllyysi. Dildo avaisi perseesi kovalle kalulleni. Saisit nautintoa kun avaisin sinua. Vaihtaisin dildon kyrpääni. Tuntisin kuinka lämmin, kova, suonekas kyrpäni alkaa työntyä pyllyysi hitaasti. Nautin kuinka tiukka perseesi puristaa kaluani.
Mun on pakko runkata kun ajattelen tätä. Mulla on suunnaton panetus, himoitsen sun reikiä ja sun ottamista.Kiihotun, kun luen tekstiäsi. Nauttisin koko kehollani tuosta sessiosta, miten otat minun kiihottuneet aukkoni hoitoon ja lopuksi työntäisit ihanan kullisi sisääni ja saisin puristella sen kuiviin, molempien voihkintaa kuunelllen...., pumppaisit aukkoni täyteen kullistasi, loput puristaisin kädellä sinulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotun, kun luen tekstiäsi. Nauttisin koko kehollani tuosta sessiosta, miten otat minun kiihottuneet aukkoni hoitoon ja lopuksi työntäisit ihanan kullisi sisääni ja saisin puristella sen kuiviin, molempien voihkintaa kuunelllen...., pumppaisit aukkoni täyteen kullistasi, loput puristaisin kädellä sinulta
Haluaisin ottaa sut niin että ensin laukeaisin pilluun, sen jälkeen uusinta kierros ja pyllyyn. Siitä vaatteet päälle ja kaupungille kiertelemään. Nauttisin ajatuksesta miten spermani valuisi sisältäsi pöksyihisi joka askeleella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin ottaa sut niin että ensin laukeaisin pilluun, sen jälkeen uusinta kierros ja pyllyyn. Siitä vaatteet päälle ja kaupungille kiertelemään. Nauttisin ajatuksesta miten spermani valuisi sisältäsi pöksyihisi joka askeleella.
Todellakin pidän tuosta ajatuksesta itse aloittaisin käsi ja suu seksistä, siitä siirtyisimme panemaan eri asennoissa ja lopulta tulisit tiukkaan lypsävään pilluuni takaapäin himoiten jo seuraavaa peppu aukkoani ja sinne työntymistä johon pääset kohta purkamaan loputkin kullistasi, samalla hieron pilluani kun tulet sinne voihkien koko kehollasi, nyt rupesi pilluni kostumaan ja joudun varmaan sormettamaan sitä kohta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pidän tuosta ajatuksesta itse aloittaisin käsi ja suu seksistä, siitä siirtyisimme panemaan eri asennoissa ja lopulta tulisit tiukkaan lypsävään pilluuni takaapäin himoiten jo seuraavaa peppu aukkoani ja sinne työntymistä johon pääset kohta purkamaan loputkin kullistasi, samalla hieron pilluani kun tulet sinne voihkien koko kehollasi, nyt rupesi pilluni kostumaan ja joudun varmaan sormettamaan sitä kohta...
Haluaisin nähdä, haistaa ja maistaa sinun kostean pillun. Minulla kasvaa himot sinua kohtaan. Haluan edetä vielä syvemmälle. Ota minuun sähköpostilla yhteyttä, jos haluat astua hieman syvemmälle tuhmuuden puolelle. Jos haluat voin sitä kautta lähettää sinulle kuvan kyrvästäni jota olen runkannut useita kertoja sinua ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin nähdä, haistaa ja maistaa sinun kostean pillun. Minulla kasvaa himot sinua kohtaan. Haluan edetä vielä syvemmälle. Ota minuun sähköpostilla yhteyttä, jos haluat astua hieman syvemmälle tuhmuuden puolelle. Jos haluat voin sitä kautta lähettää sinulle kuvan kyrvästäni jota olen runkannut useita kertoja sinua ajatellen.
Olen pahoillani, mutta en jaa tietojani, enkä myöskään kuvia itsestäni anonyymien kanssa, voin toki myös lopettaa fantasioiden kirjoittelun , jos et halua enää halua jatkaa kirjoittelua ajatellen tuhmia hetkiä kanssani joka on selvästi saanut sinut nauttimaan kiihottuen, sekä minut kostumaan jalkovälistäni lukiessa, ihanaa lukea.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa vaan on, kun tiedän sinun runkkaavan kyrpääsi minua ajatellen, kuvittele että istuisin syliisi ja saisit ohjata sen sisääni, pidän todella paljon tästä asennosta, koska voin ohjailla kullia juuri niihin kohtiin mistä nautin,
- Anonyymi
En tiedä miksi kysyn, mutta minusta naisena on tosi kiihottavaa istua miehen kasvojen eteen hajareisin dominoiden haluamallani tavalla täysin mitä kaikkea muuta teen samalla kiihotuksen nostamiseksi huippuunsa, siitä on helppo siirtyä seuraavaan vaiheeseen mielihalujensa mukaan, miltä kuulostaa, ajatuksia...
Nautin, kun nainen istuu kasvoilleni, hieroo pilluaan naamaani, nai kieltäni ja valuu mehujaan suuhuni. Kun sekä suu että nenä on tiukasti häpyhuulten välissä, ei saa ilmaa, mutta sekään ei haittaa. On niin ihanaa. M66, Pori
- Anonyymi
Kun tulet luokseni niin ei puhettakaan sellaisesta. Kun avaan oven himoitsen sinua niin että haluan ottaa sinut välittömästi. Kun pahimmat kiimat on purettu voimme ottaa rauhallisemmin, jolloin pääset istumaan päälleni dominoimaan tilannetta.
- Anonyymi
Se on tosi kiihottavaa ja ihanaa kun nainen istuu kasvoille,saa nuolla antaa nautintoa.
- Anonyymi
tuntuu ihanalta voisitko ajatella camsexiä kanssani illalla
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Haetko camsexiä ketjussa olevilta varatuilta naisilta vai ketjussa olevilta miehiltä? Voin joka tapauksessa ajatella camsexiä kanssasi, mutta riippuen vastauksesta ajattelen sitä mielellään tai hieman oudoksuen.
- Anonyymi
Niin, onhan toki muutakin kiihottavaa kuin, että istuisin heti hajareisin naaman eteen ja toki voisin tilanteen mukaan pitää stringit ylläni ja antaisin miehen edetä omaa tahtia, niitä tutkien, samalla itse kostuen, olen aina pitänyt kiusoittelusta ennen varsinaista yhdyntää, johon tietysti kaikki lopulta johtaa eri asentoja vaihtaen, tuo takaapäin taitaa olla aika monelle suosikki, myös itse nautin siitä tunteesta, kosteita ajatuksia taas tuli purettua ennen nukkumista.....
- Anonyymi
Vihjailu ja kiusoittelu nostaa ihanasti kiimaa, tehden yhdynnästä paljon eläimellisemmän jossa puretaan kasvanut kiima.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjailu ja kiusoittelu nostaa ihanasti kiimaa, tehden yhdynnästä paljon eläimellisemmän jossa puretaan kasvanut kiima.
Ja lisäksi yhdyntä tuo itselleni lisää värinää, jos se tapahtuu eripaikoissa, eri asentojen kera, ei sen tarvitse aina tapahtua makuuhuoneessa, jossa sitä yleensä tehdään, myös tuleminen molempien osalta saattaa olla voimakkaampaa, naisena en voi sitä vastustaa sitä tunnetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi yhdyntä tuo itselleni lisää värinää, jos se tapahtuu eripaikoissa, eri asentojen kera, ei sen tarvitse aina tapahtua makuuhuoneessa, jossa sitä yleensä tehdään, myös tuleminen molempien osalta saattaa olla voimakkaampaa, naisena en voi sitä vastustaa sitä tunnetta.
Ensin kuuma kahvittelu, jossa kiusoittelua, vihjailua ja muuta kuumaa juttelua. Kahvin jälkeen kun kääntyisit laittamaan kahvikuppeja tiskikoneeseen tulisin sinuun aivan kiinni jolloin tuntisit heränneen kaluni takamustasi vasten. Ottaisin rintasi käsiini ja kääntäisin sinut kiihkeään suudelmaan. Nostaisin sinut keittiön pöydälle käsittelyyni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin kuuma kahvittelu, jossa kiusoittelua, vihjailua ja muuta kuumaa juttelua. Kahvin jälkeen kun kääntyisit laittamaan kahvikuppeja tiskikoneeseen tulisin sinuun aivan kiinni jolloin tuntisit heränneen kaluni takamustasi vasten. Ottaisin rintasi käsiini ja kääntäisin sinut kiihkeään suudelmaan. Nostaisin sinut keittiön pöydälle käsittelyyni.
Hmmm... oma mielikuvitus lähti lentoon, koska on kokemustakin olemassa, mutta jokainen uusi toisi sitä lisää, mitä tekisit mulle, jos saisit vapaasti.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... oma mielikuvitus lähti lentoon, koska on kokemustakin olemassa, mutta jokainen uusi toisi sitä lisää, mitä tekisit mulle, jos saisit vapaasti.....
Keittiön pöydällä repäisisin pikkarisi pois, tarttuisin reisistäsi levittäen ne oikein auki. Nuolisin ja suorastaan söisin pilluasi ja klitoristasi. Sormillani työntyisin sisääsi. Kävelisin pöydän toiselle puolelle ja antaisin kaluni imettäväksesi, nussisin suutasi. Menisin taas toiselle puolelle, levittäisin jalkasi työntyisin kovaa sisääsi. Naisin sinua samalla rintojasi puristellen. Kääntäisin sinut mahalleen, ottaen sinut takaa. Kehosi olisi täysin käytössäni etkä pääsisi pakoon edes halutessasi. Kiimani olisi niin kova. Laittaisin sinut perse pystyssä lattialle ja työntyisin hitaasti peppuusi. Kun olisit tottunut kaluuni nussisin sinua kokoajan voimakkaammin. Lastini purkaisin sisääsi, selällesi ja pepullesi. Siitä veisin sinut suihkuun pesulle ja sänkyyn jossa hommat jatkuisi kun voimat palautuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miten mielikuvituksesi lensi, mitä tuhmia ajatuksia sinulla tuli mieleesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittiön pöydällä repäisisin pikkarisi pois, tarttuisin reisistäsi levittäen ne oikein auki. Nuolisin ja suorastaan söisin pilluasi ja klitoristasi. Sormillani työntyisin sisääsi. Kävelisin pöydän toiselle puolelle ja antaisin kaluni imettäväksesi, nussisin suutasi. Menisin taas toiselle puolelle, levittäisin jalkasi työntyisin kovaa sisääsi. Naisin sinua samalla rintojasi puristellen. Kääntäisin sinut mahalleen, ottaen sinut takaa. Kehosi olisi täysin käytössäni etkä pääsisi pakoon edes halutessasi. Kiimani olisi niin kova. Laittaisin sinut perse pystyssä lattialle ja työntyisin hitaasti peppuusi. Kun olisit tottunut kaluuni nussisin sinua kokoajan voimakkaammin. Lastini purkaisin sisääsi, selällesi ja pepullesi. Siitä veisin sinut suihkuun pesulle ja sänkyyn jossa hommat jatkuisi kun voimat palautuisi.
Apua, en ole ihan varma tuosta peppuuni naimisesta, vaikka kokemusta siitä onkin, vaatisi jotain luisto ainetta ensin, silti liian isolla työntyminen vaatisi malttia sisään laitossa, eihän sitä tarvitse välttämättä kokonaan työntää sisään....nautinto edellä tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, en ole ihan varma tuosta peppuuni naimisesta, vaikka kokemusta siitä onkin, vaatisi jotain luisto ainetta ensin, silti liian isolla työntyminen vaatisi malttia sisään laitossa, eihän sitä tarvitse välttämättä kokonaan työntää sisään....nautinto edellä tietysti
Kyllä ois kiva peppua saada pitkästä aikaa. Tietenkin hiljaa ja hellästi luistovoiteen kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti nautinto edellä ja tilanteen mukaan. Nauttisin kiihkeästä seksistä kanssasi ilman peppupanoakin. Sen voisi korvata takaapäin panemisella ja haluaisin antaa sinulle välillä ohjat. Nauttisin näystä kun ratsastaisit kiihkeästi rinnat heiluen.
Ole onnellinen siitä että kotona on mies joka panee sinua. Se mitä sinä ajattelet miehesi pannessa on sinun henkilökohtainen asiasi.
- Anonyymi
Kaikki on sallittua, myös masturboidessa saa ajatella kaikkea eroottista, itse omaan aika vilkkaan mielikuvituksen naisena ja se lisää tulemisen nautintoa, eikä se ole keneltäkään pois, tykkään kovasti myös katsella kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on sallittua, myös masturboidessa saa ajatella kaikkea eroottista, itse omaan aika vilkkaan mielikuvituksen naisena ja se lisää tulemisen nautintoa, eikä se ole keneltäkään pois, tykkään kovasti myös katsella kuvia.
Kaunista katsottavaa kun nainen masturboi🙂 M47V
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko katsella kun runkkaan edessäsi hieroen omaa pilluasi.
- Anonyymi
Hei,
Haluan tarjota sinulle ilmaisen hierontaa. - Anonyymi
Se on normaalia, että uusia virikkeitä tarvitaan seksielämän virkistykseksi. Itse tilasin kaikenlaisia leluja alan kaupasta ja niiden avullahan löytyi uutta virtaa....
- Anonyymi
Niin minäkin tilasin, pari juttua
nytkin teen siihen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin tilasin, pari juttua
nytkin teen siihen !Millaisia leluja tilasit?
Meidän pitäisi myös tilata uusia leluja kun osa vanhoista mennyt rikki.
- Anonyymi
pikkujouluissa myös miehen mukava ktsella komeita naisia kulli kovana jotku huomaa tanssiessa kiihottavat vielä lisää hinkkaamalla vasten
- Anonyymi
Aivan normaalia nainen kiihottuu vieraista miehistä. Olemme olleet vaimon kanssa yhdessä 25 vuotta, viitisen vuotta vaimolla muutaman kerran vuodessa vieras sänkyssä. Aisuri olen ja tykkään vaimo saa vierasta, juuri jäin yksin tapaniin saakka. Sovimme erilaisen Joulun, kaveri joka ollut vaimon kanssa pari kertaa kesän aikana, haki vaimon puolilta päivin menivät mökille. Mikä upee tunne itsellä kun kaveri pitää huolta vaimosta, sovimme pidämme yhteyttä video puhelimitse. Jossakin vaiheessa aattona kaveri soittaa kun antaa vaimolle Joulu lahjan tonttu lakki päässään. T. M 55v
- Anonyymi
Wau! Saat kattella kun vaimos saa vierasta kyrpää kunnolla. Upee Joulu siulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Saat kattella kun vaimos saa vierasta kyrpää kunnolla. Upee Joulu siulla.
Eka Joulu ollaan erillään, yhdes tuumin sovimme tälläsen. Juuri sain kuvia puhelimeen miten mökki koristeltu, makkarin sänkyssä poron taljat. Vaimol punainen lyhyt läpi kuultava kylpy takki päällä, kertoi kaveri antanut eka paketin. Kyllä tunteet menee laidasta laitaan kun katselin miten naitava vaimo onkin. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka Joulu ollaan erillään, yhdes tuumin sovimme tälläsen. Juuri sain kuvia puhelimeen miten mökki koristeltu, makkarin sänkyssä poron taljat. Vaimol punainen lyhyt läpi kuultava kylpy takki päällä, kertoi kaveri antanut eka paketin. Kyllä tunteet menee laidasta laitaan kun katselin miten naitava vaimo onkin. M 55v
Ymmärrän.. kaverilla joulu herkku josta nauttii kunnolla.
Vaimoskin saa yllin kyllin herkkuu ja kerma vaahtoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.. kaverilla joulu herkku josta nauttii kunnolla.
Vaimoskin saa yllin kyllin herkkuu ja kerma vaahtoo.Eniten odotan kun näen kaverin vaimon kaa sänkyssä, pari kertaa olleet yhdessä keskenään. Juteltu kotona vaimo kehunut tosi hyvä rakastaja myös kalu normi isompi. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten odotan kun näen kaverin vaimon kaa sänkyssä, pari kertaa olleet yhdessä keskenään. Juteltu kotona vaimo kehunut tosi hyvä rakastaja myös kalu normi isompi. M 55v
Kiihottaako vai pelottaako jospa vaimos rakastuu tähän mieheen.
Oon lukenut monasti käynyt niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaako vai pelottaako jospa vaimos rakastuu tähän mieheen.
Oon lukenut monasti käynyt niin.Ehkä enempi kiihottaa vaikkakin suhteemme kunnossa, olemme kyllä keskustelleet asiasta. Rakastuminen vai sanoisinko syvä ihastuminen jopa luonnollista kun yhdessä pidempiä aikoja, keskustelua yhdessä touhuilua ja rakastelua jopa useita kertoja vuorokaudessa. Kotonahan sellaista pitkässä liitossa harvoin harrastetaan, tääkin kaveri saanut vaimon hormoonit hyrrää kunnolla. Eilen kysyinkin tekeekö mieli mökille kyllä kiihottu silmin nähden. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä enempi kiihottaa vaikkakin suhteemme kunnossa, olemme kyllä keskustelleet asiasta. Rakastuminen vai sanoisinko syvä ihastuminen jopa luonnollista kun yhdessä pidempiä aikoja, keskustelua yhdessä touhuilua ja rakastelua jopa useita kertoja vuorokaudessa. Kotonahan sellaista pitkässä liitossa harvoin harrastetaan, tääkin kaveri saanut vaimon hormoonit hyrrää kunnolla. Eilen kysyinkin tekeekö mieli mökille kyllä kiihottu silmin nähden. M 55v
Pillullehan tekee hyvää saada kunnolla kyrpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä enempi kiihottaa vaikkakin suhteemme kunnossa, olemme kyllä keskustelleet asiasta. Rakastuminen vai sanoisinko syvä ihastuminen jopa luonnollista kun yhdessä pidempiä aikoja, keskustelua yhdessä touhuilua ja rakastelua jopa useita kertoja vuorokaudessa. Kotonahan sellaista pitkässä liitossa harvoin harrastetaan, tääkin kaveri saanut vaimon hormoonit hyrrää kunnolla. Eilen kysyinkin tekeekö mieli mökille kyllä kiihottu silmin nähden. M 55v
Onhan monessa liitossa iso ongelma mies kyynistyy, jättää huomioimatta arjessa puolison. Tälläiset miehet isoon ääneen koilottavat härskejä juttuja, vaikka kotona vaimo kärsii puutteessa. N 47
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan monessa liitossa iso ongelma mies kyynistyy, jättää huomioimatta arjessa puolison. Tälläiset miehet isoon ääneen koilottavat härskejä juttuja, vaikka kotona vaimo kärsii puutteessa. N 47
Tottahan kirjoitat! Meilläkin kuten monessa suhteessa vaimo huomattavasti nuorempi, vaimo 40v itse 55v. Miehenä keskittynyt isosti oman yrityksen pyörittämiseen, puoliso yksin iltaisin ja viikon loppuisin. Keskustelu lähtikin aikoinaan vireiille kun vaimo otti puheeksi, hellimisen ja läheisyyden sekä intohimon.
Nämä kaikki toteutuu vieraan kanssa, vieläpä luonnostaan eikä rutiinilla. Hetki sitten sain videon pätkän kun kaveri imeskelee vaimon rintoja, miten vaimo nauttii näkyy kasvoilta. T. M 55v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan kirjoitat! Meilläkin kuten monessa suhteessa vaimo huomattavasti nuorempi, vaimo 40v itse 55v. Miehenä keskittynyt isosti oman yrityksen pyörittämiseen, puoliso yksin iltaisin ja viikon loppuisin. Keskustelu lähtikin aikoinaan vireiille kun vaimo otti puheeksi, hellimisen ja läheisyyden sekä intohimon.
Nämä kaikki toteutuu vieraan kanssa, vieläpä luonnostaan eikä rutiinilla. Hetki sitten sain videon pätkän kun kaveri imeskelee vaimon rintoja, miten vaimo nauttii näkyy kasvoilta. T. M 55vSaitko videota kun vaimos sai kyrpää kaverilta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kaikki toteutuu vieraan kanssa, vieläpä luonnostaan eikä rutiinilla. Hetki sitten sain videon pätkän kun kaveri imeskelee vaimon rintoja, miten vaimo nauttii näkyy kasvoilta. T. M 55vMinäkin haluaisin tavata tuollaisen vaimon?Minä kiihotun kun saa panna vieraan naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko videota kun vaimos sai kyrpää kaverilta....
Video puhelu oli auki puolisen tuntia, yksi parhaista kokemuksista. Runkkasin itse samalla, hitsi miten kiimasia molemmat olivat. Suuseksiä molemmin päin, vaimo nautti kyllä isosta kyrvästä ja kaveri nuoli tosi hyvin pillua. Vaimo sai useemman orgasmin suuseksin aikana, aah mikä näky kun kaveri upotti kyrvän vaimoon. Koskaan kuullut miten vaimo ulisi naidessa, hoki samalla kulta olet ihana. Kaveri huohotti kehui vaimoa, miten hyvä pillu naida sanoi rakastan sua, silloin laukesin itse pedille. Sopivat kyllä toisilleen hyvin. T. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko videota kun vaimos sai kyrpää kaverilta....
Sain juuri videon kun joulu pukki tuli mökille. Vaimo ja kaveri järjestivät tosi yllätyksen, pukki alkoi hipelöidä vaimoa johon vaimo vastasi ja nosti pitkän takin helmaa. Yllätys paksu kyrpä pystyssä, vaimo alkoi runkkaa ja otti suuhun imi kun pukki seisoi. Sitten pukki pyysi vaimo nojaamaan pöytää vasten saa annettua lahjan, nosti hametta vaimon pehva tyrkyllä, levitti jalkoja näin miten kyrpä lähestyi vakoa. Pukki painoi koko varren pilluun jolloin vaimo huokaisi hyvää joulua, pukki alkoi panee heti täysillä hetkessä karjui ku laukesi. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain juuri videon kun joulu pukki tuli mökille. Vaimo ja kaveri järjestivät tosi yllätyksen, pukki alkoi hipelöidä vaimoa johon vaimo vastasi ja nosti pitkän takin helmaa. Yllätys paksu kyrpä pystyssä, vaimo alkoi runkkaa ja otti suuhun imi kun pukki seisoi. Sitten pukki pyysi vaimo nojaamaan pöytää vasten saa annettua lahjan, nosti hametta vaimon pehva tyrkyllä, levitti jalkoja näin miten kyrpä lähestyi vakoa. Pukki painoi koko varren pilluun jolloin vaimo huokaisi hyvää joulua, pukki alkoi panee heti täysillä hetkessä karjui ku laukesi. M 55v
Sun vaimo kunnon panokone.
Antaako herkästi jos mies näyttää halunsa. T. Kiimanen ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vaimo kunnon panokone.
Antaako herkästi jos mies näyttää halunsa. T. Kiimanen ukmKyllä antaa herkästi kun mies siisti ja hyvä käytökseltään. Kaveri tulee hakee vaimon mökilleen taas huomenna, vaimokin odottaa saa taasen kunnolla rakastella. Kertoi on tunteita syviä molemmin puolin, itsellä sairas fiilis josko tää kaveri vie lopullisesti vaimoni. M 55v
- Anonyymi
Minäkin annoin mennä työpaikan virkistyspäivillä Helsingissä. Olen 49 v, naimisissa ja kotonakin seksiä on viikottain. Oltiin naisporukalla matkassa, humalluin enemmän kuin tavallisesti. Tanssimme villisti porukalla. Miehiä pyöri ympärillä. Erityisesti yksi Ossi tykkäsi tanssia minun kanssa ja minä hänen. Hän veti minua kiinni itseensä, kävin kuumana ja tunsin Ossin pullotuksen. En olisi itsestäni ikinä uskonut, mutta niin vain kävi, että lähdin, kun Ossi ehdotti hänen hotelliaan. Suljin epäröinnin mielestäni ja antauduin. Sain hyvää seksiä yöllä ja vielä aamullakin. Katsoin isosta peilistä itseäni. Ossi otti minut rajustikin, tilanne oli kiihottava ja sain orgasmin kun hän pani minua takaa. Vähän junassa paluumatkalla oli morkkista, mutta pääsin siitä yli.
- Anonyymi
Eka kerta kun vaimo sai vierasta, kertoi myös morkkiksesta. Vuorokausi oli mennyt asia muuttui positiiviseksi, laittoi viestiä kaverille. M 55v
- Anonyymi
Tärkeintä nautit kaverista, orgasmihan kertoo siitä. N 36
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä nautit kaverista, orgasmihan kertoo siitä. N 36
Toisiko vielä jonkin lisän kun onkin vieras? M47V
- Anonyymi
Hienoa että uskalsit kokeilla ja touteuttaa sen mistä selvästikkin olit haaveillut. Minä aikoinaan sanoin vaimolleni että saa nauttia vapaasti myös virkistyspäivillä jos vaan haluaa.
Ossi on saanut parasta mahdollista kyytiä sieltä. Kivaa himokasta seksikstä työkaveria. Saiko Ossi panna vielä paljaalla lastit sisääsi?
- Anonyymi
Minun vaimon haki kaveri perjantaina mökille, tuo tänään illemmalla takaisin. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimon haki kaveri perjantaina mökille, tuo tänään illemmalla takaisin. M 55v
Oliko vaimos aivan poikki nussimisesta. M 64
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vaimos aivan poikki nussimisesta. M 64
Hyvää Loppiaista! Tossahan toi sohvalla makailee, hymyilee hyvällä tuulella. Kaulassa ja rinta vaossa tummia imuttelu jälkiä, käyneet mökillä lenkillä, saunoneet ja avannossa pulahtaneet. Katsoin poikien matsin sit menin viereen sänkyyn, vaimo alkoi hiplata kysyin oletko vieläkin puutteessa, vastas halun avio miestäkin. Rakasteltiin pari tuntia kyllä pillu vieraan jäljiltä tuntui hyvältä. Ainaskin kymmenen kertaa vaimo sai orgasmin, pillu niin herkillä kun kaveri nussinut kunnolla. M 55v
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Ossi on saanut parasta mahdollista kyytiä sieltä. Kivaa himokasta seksikstä työkaveria. Saiko Ossi panna vielä paljaalla lastit sisääsi?
Ossi ei ole työkaverini, oli eri porukkaa. En olisi kenenkään tutun kanssa uskaltanut lähteä. Aamulla tosin antoi minulle käyntikorttinsa, eli nyt tiedän nimen ja työpaikan. Annoin Ossin laueta sisääni, ehkä olisi ollut järkevä käyttää kondomia. Olen jo ehkä yli-ikäinen ja kierukkakin on.
Anonyymi kirjoitti:
Ossi ei ole työkaverini, oli eri porukkaa. En olisi kenenkään tutun kanssa uskaltanut lähteä. Aamulla tosin antoi minulle käyntikorttinsa, eli nyt tiedän nimen ja työpaikan. Annoin Ossin laueta sisääni, ehkä olisi ollut järkevä käyttää kondomia. Olen jo ehkä yli-ikäinen ja kierukkakin on.
No pääasia, että kivaa oli hänen kanssa. Ne harvat kerrat kun tulee käytyä ulkona enää nykyään on tullut pantua merkille, että tuollaiset työporukat on usein varsin riemukkaalla tuulella ja jos ei muuta, niin ainakin kiva käydä bilettämässä sellaisen naisporukan kanssa, vaikka nyt hotelliin ei menisikään paneskentelemaan. No varattujen kanssa keskenään, jos molemmat ei pidä harrastuksenaan tuota hommaa ei haittaa jos laskee sisään, ja minusta super kiihottavaa telmuta varatun kanssa ja spermata nainen huolella ennen kotiin menoa.
- Anonyymi
Moi, mistä päin? Samat murheet Herttoniemessä.
- Anonyymi
Koska oot viimeks saanu isoa kyrpää
- Anonyymi
Jos joku varattu nainen haluaa kokeilla vierasta viiskymppistä sinkku miestä niin laitathan viestiä
Hetkules123(at)gmail.com - Anonyymi
Olipa pitkästä aikaa kivaa luettavaa, tuo kiihotuminen seksuaalisesti on monesti pienistä asioista kiinni, nytkin selvää kostumista pikkareissa, N 43
- Anonyymi
Oletko N43 varattu.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707