Jokaisen kerran kun yritän pelata playstationilla, se päivittää todella pitkään. Yleensä tunnista viiteen tuntiin. Tietääkö joku miten asian saisi korjattua tai onko muilla samaa ongelmaa?
Ps4 päivittää jokaisen kerran pitkään
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli huom. Korostan oli sama ongelma. Se turhautti niin paljon kun vaikka oli vapaapäivä ja arveli että pidänpäs pelipäivän niin eihän se onnistunut kun tyyliin päivän kestäviä päivityksiä aina.
Korjasin tilanteen vaihtamalla konsolia. Nyt minulla on xbox series s ja siinä ei tuota ongelmaa ole päivitykset ja pelien latauksetkaan ei kestä kuin minuutteja.
Tuo on tosiaan raivostuttava ongelma ps4sessa ja vaikka minulla on valokuitu eli nopea netti niin edes se ei poistanut ongelmaa.
Ai niin minulla on myös nintendo switch eikä siinäkään ole tuota lataus ongelmaa jostain syystä pleikkari oli vaan kokoaika niin hidas ja jumissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450