Jokaisen kerran kun yritän pelata playstationilla, se päivittää todella pitkään. Yleensä tunnista viiteen tuntiin. Tietääkö joku miten asian saisi korjattua tai onko muilla samaa ongelmaa?
Ps4 päivittää jokaisen kerran pitkään
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli huom. Korostan oli sama ongelma. Se turhautti niin paljon kun vaikka oli vapaapäivä ja arveli että pidänpäs pelipäivän niin eihän se onnistunut kun tyyliin päivän kestäviä päivityksiä aina.
Korjasin tilanteen vaihtamalla konsolia. Nyt minulla on xbox series s ja siinä ei tuota ongelmaa ole päivitykset ja pelien latauksetkaan ei kestä kuin minuutteja.
Tuo on tosiaan raivostuttava ongelma ps4sessa ja vaikka minulla on valokuitu eli nopea netti niin edes se ei poistanut ongelmaa.
Ai niin minulla on myös nintendo switch eikä siinäkään ole tuota lataus ongelmaa jostain syystä pleikkari oli vaan kokoaika niin hidas ja jumissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145