Olin menossa huoltoasemalle kahville Toyota Corolla Hybrid Premium ja yhtäkkiä kuului kova paukku, mikähän se paukku voisi olla?
Voisikohan löytyä apua?
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tuliko haju myös?
- Anonyymi
Zojota premiumin lämmönvaihdin räjähti.
- Anonyymi
Jaa-a...olisko pieru? Mitä söit aamupalaksi?
- Anonyymi
Pompottavissa Tojottimissa alkaa pierettää ja passkattaaa !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pompottavissa Tojottimissa alkaa pierettää ja passkattaaa !
Tiiätkös pojuseni mitä Passat tarkoittaa? No sehän meinaa sitä että ajaessa passkattaaa!
Tais mennä aiempi servaus ihon alle ku menit siitä itkemään "sääntöjenvastaisena" viestinä? Kuule! Mulla olis sun VAG-öljypolttimen käryttämään arkees tsemppaava biisi:
Vielä on öljyä jäljellä
Vielä tulee kalliita kilsoja
Vielä voit löytää ostajan
Vielä tilaisuuden saat
...nimittäin tilaisuuden ostaa oikean auton. Osta poika Toyota!
- Anonyymi
Huoltoasemilla on ilotulitus kun joku vielä bensaa käyttävillä tulee pihaan.
Erityisesti S ryhmän ABC asemilla toimitaan näin. Isot pamaukset tulee sitten kun vetyasemat yleistyy.
Toisaalta voi olla et kiertokanki tuli kurkkaamaan ulkoilmaa kun kerran on Toyota Premiumista kyse. - AnonyymiUUSI
Poikakaveriltasi tarttunut patti antoi periksi kun yritit kaasuttaa valoista bemaria karkuun.
- AnonyymiUUSI
Voiskohan näille koprofiili-trolleille löytyä jostain apua? 😠️
- AnonyymiUUSI
Poikakaverin siemenet purkautu paineella toyotan penkille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla483497- 492678
- 961881
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta121669Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831541Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511380Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3381361Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau71335- 581147
- 37923