Olen onnellinen suomalainen jolle vilutus´´ ja suivaantuminen asioihin ovat ihmisiän joutavinta tuhlausta. Ihan vasiten toisten. Siksipä iloitsen osastani täysin rinnoin suomalaisen yhteiskunnan minulle tarjoamasta hyvinvoinnista työelämän jälkeen. <3 -Hauskaa ja riehakasta itsenäisyyspäivän ja Saturnalian odotusta kaikille onnellisille kansalaisille säätyyn katsomatta.
Vastaukset 5
- Anonyymi
kel` onni on Hän onnen kätkeköön.
- Anonyymi
Monestihan sanotaan että joku on vähän onnellinen…
- Anonyymi
Sinäkö et suivaannu koskaan mistään ja mikään ei vatuta? Ei vaikka sinun mielipide lytättäisi ja yli käveltäisi ja sinusta levitettäisi väärää tietoa.
En jaksa uskoa.- Anonyymi
Ehei, kuulepa kun mielipiteeni ovat omiani eivät mitkään lyttäykset ole samanarvoisia. Ja mitä
juoruihin tulee niin hymyillen sivuutan moiset tietotilkut.
Mutta eri kiva että sain vastata kysymyksiisi. -Hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille. :)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei, kuulepa kun mielipiteeni ovat omiani eivät mitkään lyttäykset ole samanarvoisia. Ja mitä
juoruihin tulee niin hymyillen sivuutan moiset tietotilkut.
Mutta eri kiva että sain vastata kysymyksiisi. -Hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille. :))Korj. -Siis itsenäisyyspäivää hauskaa,taisin vähän riehaantua juhlahumussa mutta kiireessä
oikeinkirjoituskin alkaa ontumaan. Pahoittelen virhettäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57769- 67681
- 59655
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et36609- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 41526
- 48487
- 40485