Mikä mättää ! osin juuri tälläisen uden Trendi puhelimen olenko minä käsi vai onko tuo puhelin??
Elikkä Wap asetukset ?? miten se saa toimimaan :Minulla on Soneran Liittymä ja kävin Soneran sivuilla ja siellä kehotetaan kirjoittamaan Asetukst ja lähettämään ja sit sammuttamaan kone ja kaikki pitäs olla ok !
mut kun ei ole .onko joku jolla on vastaava laite ja tuskailee samojen ongelmien kanssa .
Ps.puhelin on kyllä erittäin näppärä kun on pieni mutta jos sitä on näin vaikea käyttää niin en tiedä siten
Motorola V3 wap asetukset ?
Jannnu
1
1056
Vastaukset
- Rudi
jos asetukset ei tuu/toimi niin käy liikkeessä mistä ostit ton puhelimen niin siäl ne laittaa asetukset hetkessä kuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389