Mikä mättää ! osin juuri tälläisen uden Trendi puhelimen olenko minä käsi vai onko tuo puhelin??
Elikkä Wap asetukset ?? miten se saa toimimaan :Minulla on Soneran Liittymä ja kävin Soneran sivuilla ja siellä kehotetaan kirjoittamaan Asetukst ja lähettämään ja sit sammuttamaan kone ja kaikki pitäs olla ok !
mut kun ei ole .onko joku jolla on vastaava laite ja tuskailee samojen ongelmien kanssa .
Ps.puhelin on kyllä erittäin näppärä kun on pieni mutta jos sitä on näin vaikea käyttää niin en tiedä siten
Motorola V3 wap asetukset ?
Jannnu
1
1095
Vastaukset
- Rudi
jos asetukset ei tuu/toimi niin käy liikkeessä mistä ostit ton puhelimen niin siäl ne laittaa asetukset hetkessä kuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 45836