..olen lähdössä elokuussa Alanyaan vko. ajattelin jos saisi tätä kautta hyviä vihjeitä missä käydä bilettää iltaisin...??
Vastaukset 5
paikka näytti olevan bistro bellman.
- girl**
kannattaa käydä näissä: james dean, bistro bellman, latino club ja auditorium. parhaat paikat! jos tarviit lisä-infoo ni ota yheyttä :)
oon käyny useesti alanyassa. - hNade
Alanyassa parhaat bailupaikat löytyvät keskustan satamakorttelista. Girl**in mainitsemat suositut discot Bistro Bellman, Robin Hood ja James Dean sijaitsevat kaikki täällä, mutta lähistöllä on myös monia muita kivoja paikkoja kuten the Doors Rock bar, Latino club, Havana club jne jne! Keskustan paikoissa ei ole mitään sisäänpääsymaksua tms., joten baaria voi vaihdella ihan vapaasti jos joku paikka alkaa kyllästyttää. Yllä mainitut paikat sulkevat noin neljän maissa, jonka jälkeen biletystä voi jatkaa keskustan ulkopuolella sijaitsevissa suurissa ulkoilmadiscoissa, kuten esimerkiksi Auditorium (johon on ilmainen kuljetus satamasta, ja matka kestää noin 20 min) tai Summer Garden (sijaitsee Konyassa, eli noin 15 km Alanyan keskusta-alueelta Antalyaan päin) Näihin paikkoihin täytyy ostaa lippu, jonka hintaa en nyt muista, mutta lipulla saa sitten yhden ilmaisen drinksun baarista.
- hNade
siis, edellisessä viestissä mainittu Summer Garden ei sijaitse Konyassa, joka on toinen kaupunki, vaan Konaklissa...tuli juuri mieleen...
- MinDe
Satamassa on kaikki nuorekkaat biletysdiscot. Sinne vaan, niin menoa löytyy! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396