Olen menossa Novasure-toimenpiteeseen. Järjettömän runsaat kuukautiset olleet 12-v asti, nyt 44-v. Mistään ei oikein löydy kunnollista tietoa toimenpiteestä, haittavaikutuksista, vasta-aiheista jne. Mitä tutkitaan ennen toimenpidettä? Mulle ei tehdä sterilisaatiota samalla. Kuitenkaan raskaaksi ei enää voi tulla, onko kokemuksia siitä että laitettu Mirena samalla? Hirvittää ajatella että jo sitä ei enää pysty ottamaan pois jos limakalvot kasvaa kiinni kierukkaan. Mitäs jos kierukka alkaa vaivata, miten sen saa pois? Joo, toki kyselen samat gyneltä, mutta kokemuksia kaipailen.
Onko kipuoireyhtymä kuinka yleinen tmp jälkeen?
Novasure kokemuksia?
Anonyymi-ap
0
380
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214550Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692632Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41845
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789