Olen menossa Novasure-toimenpiteeseen. Järjettömän runsaat kuukautiset olleet 12-v asti, nyt 44-v. Mistään ei oikein löydy kunnollista tietoa toimenpiteestä, haittavaikutuksista, vasta-aiheista jne. Mitä tutkitaan ennen toimenpidettä? Mulle ei tehdä sterilisaatiota samalla. Kuitenkaan raskaaksi ei enää voi tulla, onko kokemuksia siitä että laitettu Mirena samalla? Hirvittää ajatella että jo sitä ei enää pysty ottamaan pois jos limakalvot kasvaa kiinni kierukkaan. Mitäs jos kierukka alkaa vaivata, miten sen saa pois? Joo, toki kyselen samat gyneltä, mutta kokemuksia kaipailen.
Onko kipuoireyhtymä kuinka yleinen tmp jälkeen?
Novasure kokemuksia?
Anonyymi-ap
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725