Kainuun Käräjäoikeus tuomitsi Kajaanin ympäristöteknisen lautakunnan puheenjohtaja Pasi Kilpeläisen kunnianloukkauksesta korvauksiin. Tietämäni mukaan ainakin osa tästä rahasta on käytetty hyväntekeväisyyteen eli lahjoitettu Linnanvirran sorsien ja joutsenten viljan hankintaan. Kiitokset Pasi lahjoituksestasi ja iloista Joulun odotusta. On mukava, että Kajaanistakin löytyy näin hyväsydämisiä ihmisiä kuin Sinä Pasi olet! Terv. Pentti Kettunen
Suuret kiitokset Pasi Kilpeläiselle - rahasi meni hyvään tarkoitukseen.
23
283
Vastaukset
- Anonyymi
Saat sakot eläinrääkkäyksestä makseltua
- Anonyymi
Outo kommentti. Kuka saa sakot eläinrääkkäyksestä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outo kommentti. Kuka saa sakot eläinrääkkäyksestä?
Sorsien ruokkijat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sorsien ruokkijat
Sinäkö sakotat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö sakotat?
rottakeisari
- Anonyymi
Minäkin sinne jyvät nakkasin vaikka en ole saanut tuomiota kunnian loukkauksesta tai humalassa ajosta poliisilaitoksen pylvääseen.
- Anonyymi
Onpa jalo teko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa jalo teko
Penalla on tuo kirjoitustaito huipussaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän vain kehuu ja kiittää P.Kilpeläistä ei kait se pahasta ole?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä et tuo pena etsii näitä hyvvii aiheita kuten tuo hesarin juttukin.
- Anonyymi
Harvinaisen lapsellinen aloitus Kettuselta. Mutta niinhän sitä sanotaan että vanhetessaan ihminen muuttuu lapseksi jälkeen. Tosin sorsat eivät ole mitään leikkikaluja vaan luonnoneläimiå, joiden pitäisi antaa olla ja elää omaa elämäänsä.
- Anonyymi
Pahan persun kommentti!
- Anonyymi
Upeaa, että tämä kolahti sinuunkin. P.Kettusen tuntien vuosikymmenet - hänellä on erittäin hyvä järjen juoksu - sana hallussa -paranee vain vanhetessaan.
Jollakin ei se järjen juoksu ole koskaan ollut - ala-astetta kummempaa.
” Kommentti - sinun kannattaa hankkia undulaatti ja papukaija”. Tällainen suositus valtuuston pj:ltä kun oli puhetta -sorsista.
Jokainen joka vastustaa jokivarren lintujen ruokintaa -hankkikaa nyt näitä edellä mainittuja lintuja kotiinne. Tämähän kannatta valtuustossakin ottaa puheeksi - on sen verran hieno ehdotus valtuuston puheenjohtajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahan persun kommentti!
Kyllä, sen tietää kyllä.
- AnonyymiUUSI
Sinä elät omassa kuplassasi suppean järjen juoksusi kanssa.
- AnonyymiUUSI
Harvinaisen hyvä kirjoitus. Vuosikymmenet tuntien P.Kettusen - hänen älyykkösosamäärään ei kovin moni yllä.
Kirjoitustaito - ulosanti paranevat vain vanhetessaan.
Joillakin se pysyy ala-aste tasolla - eikä muutu edes vanhetessaan. Ostakaa undulaatteja ja papukaijoja -tämä on suositus valtuuston pj:ltä kun oli puhetta sorsista. Ottakaapa tämä valtuustossa puheeksi - on niin hieno ehdotus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaisen hyvä kirjoitus. Vuosikymmenet tuntien P.Kettusen - hänen älyykkösosamäärään ei kovin moni yllä.
Kirjoitustaito - ulosanti paranevat vain vanhetessaan.
Joillakin se pysyy ala-aste tasolla - eikä muutu edes vanhetessaan. Ostakaa undulaatteja ja papukaijoja -tämä on suositus valtuuston pj:ltä kun oli puhetta sorsista. Ottakaapa tämä valtuustossa puheeksi - on niin hieno ehdotus.Juu, kovin montaa ei ole puolueesta potkittu eikä moni ole ehdottanut eduskunnassa koppakuoriaisfarmin perustamista Lappiin. Puhumattakaan monesta muusta ala-arvoisesta suorituksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kovin montaa ei ole puolueesta potkittu eikä moni ole ehdottanut eduskunnassa koppakuoriaisfarmin perustamista Lappiin. Puhumattakaan monesta muusta ala-arvoisesta suorituksesta.
Idioottimainen aloite. No saihan Pentti siinä veronmaksajien rahoja poltettua ja Saariselällä rällättyå. https://yle.fi/a/3-6520074
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Idioottimainen aloite. No saihan Pentti siinä veronmaksajien rahoja poltettua ja Saariselällä rällättyå. https://yle.fi/a/3-6520074
Omilla rahoillaan Pentti sen reissun teki eikä rällännyt Saariselällä - asusti asuntovaunussa leirintäalueilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omilla rahoillaan Pentti sen reissun teki eikä rällännyt Saariselällä - asusti asuntovaunussa leirintäalueilla.
Näin teki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Empä usko, mutta järkyttävä tommonen touhu on. Ei mikään fiksun edustajan aloite.
- AnonyymiUUSI
Cowboyhattu päähän
- AnonyymiUUSI
Unohtui sulla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279