Näyttäs kartta löytyvän elyltä. Kylläpä on vaihtelua reittiin :) Samoja teitä sahataan
Keuruu ralli 25.1
15
347
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin ajelemassa läpi reitin, kun olin hommissa tuol päi. Ihan hyviä paikkoja on reitillä, mutta keuruun merkkilinja on tieten taas huomiolta huomiolle.
- Anonyymi
Mitä sitte? Jää kotia itkemään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte? Jää kotia itkemään..
Joo kyllähän kotona itku voittaa yrkättömän hamu jonopyörän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllähän kotona itku voittaa yrkättömän hamu jonopyörän
Joo, on hyvä kun pysyt kotona.
- Anonyymi
Keuruun kaupunginvaltuustoko merkkilinjan päättää vai miksi vertailet aikaisempiin Keuruun kilpailuihin, joissa on ollut eri järjestäjä kuin tässä kilpailussa?
- Anonyymi
Toppahousut kitisee jo vaikka koko rallista ei paljoo tiedetä. Tavallista.
Teidän olis jo parempi mennä jokkiskisoihin kun se on teille sopivampaa.- Anonyymi
Se taitaa olla se kiikari äijä mikä täällä kitisee joka pelkää ettei tuu romua.. oli kuulemma ite ajanut aikoinaan yhden kisan mutta sitte oli rahat loppunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa olla se kiikari äijä mikä täällä kitisee joka pelkää ettei tuu romua.. oli kuulemma ite ajanut aikoinaan yhden kisan mutta sitte oli rahat loppunut..
Ai pelkää ettei tuu romua, mikä siinä pelottaa jos ei tuu romua.
Varmaan istunu silloinkin vaan penkalla ja sittenkin rahat loppunu.
Montako kisaa sulla on takana ja montako edessä?
Nykyisin kaikki rikkaita penkalla ja ovat ajaneet paljon rallia.
- Anonyymi
ei tol reitillä paljon uutta oo samat pätkät vuodesta toiseen.
- Anonyymi
paljonko olet tehnyt työtä paremman reitin saamiseksi????
- Anonyymi
Sorvannu 45 vuotta paljon sää
- Anonyymi
Nyt on hyvä reitti kaikki vanhoja tuttuja teitä. Hieno kisa tulossa kun rahamiehet tekee, vaiko paikallinen huuhaa.
- Anonyymi
Hyvä reitti, mutta ei vedä kuitenkaan vertoja äffän avausrei
- Anonyymi
pätkät on nussittu joltain niinko jkl fcup pätkätkin.miksi?
- AnonyymiUUSI
Elyltähän nuo pätkät näkee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949