Metsähallitus toteaa tänä syksynä että metsästäjät ostaa jänis ja vesilintulupia ja metsästävät niillä kanalintuja joka on tietenkin metsästys rikos
Metsätyslupien väärinkäyttö
16
96
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja kausilupia vielä törkeää
- AnonyymiUUSI
Herra narsismia kylvävä metsästyksen vastustaja aloitti sitten uuden metsästäjiä mustamaalaavan ketjun. 😂
On se hyvä, kun täällä saat huomiota mitä ei nolla lukijaa päivässä olevalla metsästyksen vastustajat palstalla ole. 😂🤭- AnonyymiUUSI
???????????????????????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???????????????????????
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
😀😀😀😀😀😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
Loppuiko vastustajalta argumentit ja aloitit sitten yksinpuhelu massatrollaamisen. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loppuiko vastustajalta argumentit ja aloitit sitten yksinpuhelu massatrollaamisen. 😂
????
- AnonyymiUUSI
Onko herra aliurakoitsija kysytty mestari jo paikalla voi voi ei taida firmalla mennä hyvin kun jo tähän aikaan mölyämässä😀😀😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko herra aliurakoitsija kysytty mestari jo paikalla voi voi ei taida firmalla mennä hyvin kun jo tähän aikaan mölyämässä😀😀😀
Et siis pääse tuosta firmani sekä harrastukseni että yksityiselämäni kateudesta mihinkään. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et siis pääse tuosta firmani sekä harrastukseni että yksityiselämäni kateudesta mihinkään. 😂
Hyvä että vastasit sovitaan niin että minä olen kateellinen mutta asiaan kun pyysit asiakirjaa tänään minulla on asiakirja missä on todettu että metsästyksen vastustajilla voi olla maata se on maanmittauslaitokselta haettu on ihan leimakin ettet väitä minun kopioineen olihan se virkailija huvittuneen näköinen kun pyysin asia kirjaa mutta minne minä lähetän sen sulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että vastasit sovitaan niin että minä olen kateellinen mutta asiaan kun pyysit asiakirjaa tänään minulla on asiakirja missä on todettu että metsästyksen vastustajilla voi olla maata se on maanmittauslaitokselta haettu on ihan leimakin ettet väitä minun kopioineen olihan se virkailija huvittuneen näköinen kun pyysin asia kirjaa mutta minne minä lähetän sen sulle
"kun pyysit asiakirjaa" mitkäs äänet sinulla taas päässäsi kuvittelee minun sinulta jotain pyytäneen? 😂
Alkaa metsästyksen vastustajan ylälavetilla heittämään tosissaan. 🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"kun pyysit asiakirjaa" mitkäs äänet sinulla taas päässäsi kuvittelee minun sinulta jotain pyytäneen? 😂
Alkaa metsästyksen vastustajan ylälavetilla heittämään tosissaan. 🤭Mutta sinähän olet väittänyt kiven kovaa että metsästyksen vastustajilla ei ole aariakaan maata lopeta nyt tuo raukkamainenen käytös
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän olet väittänyt kiven kovaa että metsästyksen vastustajilla ei ole aariakaan maata lopeta nyt tuo raukkamainenen käytös
2024-11-29 otsikko huomiokaa yksi seikka näin kirjoitit paitsi että sinulla ei edellekään ole maata kuten ei yhdelläkkään metsätyksen vastustajalta se on100% sinun kirjoitus väitä mitä haluat tai ole rehellinen ja myönnä itsellesi että olet asiassa väärässä näin ollen jos haluat asiakirjan niin minne laitetaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2024-11-29 otsikko huomiokaa yksi seikka näin kirjoitit paitsi että sinulla ei edellekään ole maata kuten ei yhdelläkkään metsätyksen vastustajalta se on100% sinun kirjoitus väitä mitä haluat tai ole rehellinen ja myönnä itsellesi että olet asiassa väärässä näin ollen jos haluat asiakirjan niin minne laitetaan
Oho! Ensimmäisen kerran metsästyksen vastustaja lainaa tänne tekstiä, kun koskaan mitään todisteita muita syyllistäviin öyhötyksiisi ei saa. xD
Olipas mainiosti kirjoitettu täyttä faktaa oleva kommentti lainauksesi! xD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho! Ensimmäisen kerran metsästyksen vastustaja lainaa tänne tekstiä, kun koskaan mitään todisteita muita syyllistäviin öyhötyksiisi ei saa. xD
Olipas mainiosti kirjoitettu täyttä faktaa oleva kommentti lainauksesi! xDKiitos kiitos kerta se on ensimäinenkin mutta asiaan minne lähetän asiakirjan näin todistan toisekin faktan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279