Eivät osallistu presidentin kutsumat Itsenäisyyspäivän linnan juhlaan
Finlandia-palkittu kirjailija Magdalena Hai
Tarja Halonen
Robin, laulaja
Sami Haber, muusikko
2 kansanedustajaa marssii ulkona
Sotaveteraaneilla oli jo juhla-tilaisuus
Onneksi Vappu Pimiä ja Linnea Leino eivät ole peruuttaneet osallistumistaan.
Eivät osallistu juhlaan
28
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ei linnan ahtaus kiinnosta
- Anonyymi
halosahteri ei sovi linnaan
ei noudata ravistelemus-ohjeita Anonyymi kirjoitti:
halosahteri ei sovi linnaan
ei noudata ravistelemus-ohjeitaSyy Linnan juhlien väliin jäämiselle on 2.–9. joulukuuta Saudi-Arabian Riadissa järjestettävä YK:n aavikoitumiskokous, johon presidentti Halonen osallistuu. Hän on YK:n aavikoitumissopimuksen hyvän tahdon lähettiläs
- Anonyymi
Leskel70 kirjoitti:
Syy Linnan juhlien väliin jäämiselle on 2.–9. joulukuuta Saudi-Arabian Riadissa järjestettävä YK:n aavikoitumiskokous, johon presidentti Halonen osallistuu. Hän on YK:n aavikoitumissopimuksen hyvän tahdon lähettiläs
On se konferenssi siellä pidempi, konferenssin kotisivulla ilmoitetaan 2-13 joulukuuta.
- AnonyymiUUSI
Nyt on tilaa enemmän, etukäteen jo veteraaneja juhlittiin.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tilaa enemmän, etukäteen jo veteraaneja juhlittiin.
Jotkut näkyy juhlivan kaksikin kertaa.
Ketäs kaikkia sinne veteraanien juhlaan oli kutsuttu. Oliko siellä koko hallitus, vaiko vain tärkeimmät henkilöt, niinkuin persut, kun ainakin Halla-aho ja Purra siinä jossain kuvassa näkyi.Tellukka kirjoitti:
Jotkut näkyy juhlivan kaksikin kertaa.
Ketäs kaikkia sinne veteraanien juhlaan oli kutsuttu. Oliko siellä koko hallitus, vaiko vain tärkeimmät henkilöt, niinkuin persut, kun ainakin Halla-aho ja Purra siinä jossain kuvassa näkyi.Juhlassa oli vieraina myös presidentti Sauli Niinistö ja hänen puolisonsa Jenni Haukio.
Tilaisuuteen saapuivat eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps), valtiovarainministeri Riikka Purra (ps), puolustusministeri Antti Häkkänen (kok) ja maatalousministeri Sari Essayah (kd).Leskel70 kirjoitti:
Juhlassa oli vieraina myös presidentti Sauli Niinistö ja hänen puolisonsa Jenni Haukio.
Tilaisuuteen saapuivat eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps), valtiovarainministeri Riikka Purra (ps), puolustusministeri Antti Häkkänen (kok) ja maatalousministeri Sari Essayah (kd).Eikö Orpoa?
Tellukka kirjoitti:
Eikö Orpoa?
Ei mainita missään Orpoa.
Ilneisesti ei ollut paikalla.
Paula Vesala lauloi loppuhymnin
Pirkko Mannola ja Vieno Kekkonen esiintyivät laulaen.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se konferenssi siellä pidempi, konferenssin kotisivulla ilmoitetaan 2-13 joulukuuta.
Halonen on Saudi Arbiassa 02.12. - 09.12.
Halonen on osallistunut linnan kemuihin muutaman kerran......
- Anonyymi
Katsojaa naisten paljaita solisluita. Esim stupidon puolisolla ja edellisen muijalla. Miehillä ja naisilla on erilaiset. Katsokaa anatomian kirjasta miten luustoa eroaa toisistaan.
- Anonyymi
Haloska menee 612 marssimaan tiettävästi.
- Anonyymi
halonen jakaa siellä miehenstä araljärven kirjoittamaa pirkkalan kom-opetusmonistetta
nliitto on suurin Pentti Arajärvi, joka oli nuorena virkamiehenä junailemassa rahaa Pirkkalan opetusmenetelmäkokeilulle Anonyymi kirjoitti:
halonen jakaa siellä miehenstä araljärven kirjoittamaa pirkkalan kom-opetusmonistetta
nliitto on suurin Pentti Arajärvi, joka oli nuorena virkamiehenä junailemassa rahaa Pirkkalan opetusmenetelmäkokeilulleArajärvi ei kuulu tähän keskusteluun
Leskel70 kirjoitti:
Halonen marssii vähän lämpimimmissä oloissa, Saudeissa 06.12
Kunhan muistaa peittää hiuksensa, ettei leimata huoraksi.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Kunhan muistaa peittää hiuksensa, ettei leimata huoraksi.
Presidenttinä aikoinaan vieraillessaan Saudi-Arabiassa oli huivi päässä. Sielläpäin 'suvaitsevaisuus' on erilaista kuin normaalisti.
- Anonyymi
halosen ahteri näkyy mainoksissa
- Anonyymi
Halonen osallistuu satakertaa tärkeämpään tapahtumaan.
- Anonyymi
Juhlat on silti kaikkien yhteiset. Jokainen isänmaallinen suomalainen juhlii.
- Anonyymi
EVVK
Kuitenkin katsot sitä kättelyä ja arvostelet daamien pukuja ja hiuslaitteita.
Näin tekee lähes puolet Suomen kansasta
KVK- AnonyymiUUSI
Leskel70 kirjoitti:
Kuitenkin katsot sitä kättelyä ja arvostelet daamien pukuja ja hiuslaitteita.
Näin tekee lähes puolet Suomen kansasta
KVKKansanhuviahan se on, pitää vain muistaa edes välillä se MIKSI siellä ollaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kansanhuviahan se on, pitää vain muistaa edes välillä se MIKSI siellä ollaan.
Kansanedustajat ovat kansa valinnut.
Kuuluu vähän niinkuin työnkuvaan, että mennään edustamaan vuoden ykkösjuhlaan.
Suomen Itsenäisyyspäivän linnanjuhla on arvokas tilaisuus.- AnonyymiUUSI
Leskel70 kirjoitti:
Kansanedustajat ovat kansa valinnut.
Kuuluu vähän niinkuin työnkuvaan, että mennään edustamaan vuoden ykkösjuhlaan.
Suomen Itsenäisyyspäivän linnanjuhla on arvokas tilaisuus.Arvokas asia, edelleen saamme itse päättää asioistamme, voimme vaikka erota EU:sta, jos niin päätämme. Kumma kun jotkut itkee ettei Suomi muka olisi itsenäinen.
- AnonyymiUUSI
Kaikki kunnia itsenäiselle isänmaallemme SUOMEN kansalle ,
ja
kulkueelle joka vie isänmaalisen tervehdyksen sodassa kaatuneille veteraaneillemme
jotak pelasti suomen itsenäisyyden ja itsemäärämisoikeuden yli kahdekaskymmentä vuotta sitten,
kaikki kunnia koko Suomen kansalle !
ME OLEMME YHTÄ
ME OLEMME SUOMI ! - AnonyymiUUSI
On sitä ennenkin pois jääty. Kaurismäki kieltäytyi yhden kerran kun oli matkoilla Mellunmäessä ja toisen kerran kun tuli lätkämatsi televisiosta.
Lordi kieltäytyi kun ei saanut tulla maskinsa naamallansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401