Suomen Leijonan ritarimerkki (SL R)
Juntunen, Juhana, kaupunginjohtaja, Kuhmo
Kerrankin mäni oikein
18
743
Vastaukset
- Anonyymi
Mageeta et suomen leijona kaupunginjohtajana
- Anonyymi
Vötys hän on.
Kerrokaan yksin tehtävä joka on hänen ansiota? - Anonyymi
Asianosainen vätys kehtaa itse tänne kirjoitella.
- Anonyymi
Voisi painua sinne mistä on tullutkin.
- Anonyymi
Ala-asteen apuopettaja sai Keltaisen Ruusun lahjakortin P-kauppaan. Tuotteet tulee kotiin vaikka Woltilla😋
- Anonyymi
Sivistyksen estämisen johtajako varmaan lähetti. Nimettömänä.
- Anonyymi
Kyllä ketjutti lukea moinen tunnustus Hyrynsalmen pikkukylän ”lahjasta” Kuhmolle. Pojat taas keskenään keksineet. Nauravat kuhmolaisille. Näkyi taas irvokas koko kaupungin vaellus lounastauolla Kaesaan. Tauko on vain 20 min mutta koko tunnin mässäävät ja jättävät kaupungin toimistot tyhjilleen eivätkä tee välttämättömiäkään töitään että hallinto toimisi. On taannuttu!
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Mitä on Juntunen urotyöt Kuhmolle. Ei yhtään mitään!
- Anonyymi
Mikä urotyö. Täällähän on kaikki tuhottu jo aikaisemmat päättäjät..
- Anonyymi
Missä on hallintojohtajatar pinja Kyllönen ? Onko havaintoja?
- Anonyymi
Eipä tainneet teille mieliksi olla edellisetkään kaupunginjohtajat.
- Anonyymi
Urotyö,sai jäätymään talviuintipaikan,ei raskinut tilata uusia pumppuja jemmaan,avain maksut juoksee,
- Anonyymi
Onpa paska jätkä!
- Anonyymi
Missäs se Määttä luuraa. Vieläkö muistatte kun luki kirjaa kirjaston nurmikolla???
- Anonyymi
Menee se työaika niinkin. Näyttää olevan kaupungin virkamiehillä suurin taakka saada aikaa tapettua.
- Anonyymi
Kyllä osaava kaupunginjohtaja.
- Anonyymi
Ei taida kuhmolaiset tarvita kuin hoitajan, jolla on avaimet ulkopuoliseen oven lukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312