Ammattiliittojen lakot vievät uskottavuuden koko edustuksellisuudelta. Kukaan ei halua lakkoilla, eikä lakoista ole mitään hyötyä. Miksi lakkoja sitten järjestetään? Mitä järkeä? Onko siellä demareiden pääkopassa muuta kuin harmaata massaa?
Teollisuusliiton, Pron, IAU:n ja Tehyn toimilla on pelkkää vahinkoa jäsenilleen.
Sen takia YTK on parempi vaihtoehto. Onneksi lakkoon ei ole pakko osallistua.
Tehyn puheet palkkamonttulaista ovat silkkaa hyödytöntä potaskaa. Samanlaista skeidaa, kun Tehyn johtajat meinasivat jättää teho-osaston potilaat kuolemaan. Ajatelkaa. Ihmishenki oli pelkkä ajatus. Voi vittu, mitä porukkaa! Järki-Lindenin piti säätää "pakkolaki".
Riku ja Turja? Viiden euron tuntipalkka??? Hei haloo, ei naurata. Tonnin seteli naurataa, mutta viiden euron tuntipalkka on sellaista paskapuhetta, että puistattaa.
SAK:n liitot ovat jengeistä pahimmat. Pitäisi kieltää.
Demareiden järjestämistä poliittisista lakoista ei ollut mitään hyötyä. Vain haittaa. Tuli lisää konkursseja ja työttömiä. Jokainen lakkopäivä ja palkankorotusprosentti lisää lomautuksia ja irtisanomisia.
Onko kovaa vaatia 10%:n palkankorotus kahden vuoden aikana? Ei ole se osoittaa tyhmyyttä ja populismia, jolla yritetään hankkia lisää jäseniä ja motivoida porukkaa lakkoon. Ei 10% ole mahdollinen. Maksimi on se, mitä Saksassa sovittiin: kahden vuoden aikana yhteensä 5,5%. Siitäkin kevään demarilakot (poliittiset lakot) veivät jo osan, jäljelle jää 4,6% yhteensä kahdelta vuodelta. Joka lakkopäivä pienentää sitä.
Mitä järkeä on lakkoilla.
Muistutus vielä lakkovahdeille: rikkuriksi haukkuminen on maalittamista ja rasismia. Ihmisen töihin menoa ei saa estää.
Ay-demareiden lakkoliike vie viimeisetkin mahdollisuudet kasvuun ja tienaamiseen.
15
119
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lässyn lässyn.
- AnonyymiUUSI
- SDP:n ja LaitaVasemmiston "LyömäAse" -on AY-MAFIA
-
- AnonyymiUUSI
Meinaakko sinä tollo Persu joka olet elänyt AY liikkeen siivellä .Nytkin nämä lakot lihottaa sinunkin palkkapussiasi vaikka olet siipiveikko etkä mitään ansainnut.!
- AnonyymiUUSI
Olin tänään töissä ja vuosibonus maksetaan 15.12.
- AnonyymiUUSI
Mikään pakko ei ole osallistua lakkoon eikä lakkovahdit saa estää työntekoa! Työnantaja muistaa ne ketkä tekivät töitä yrityksen eteen kun toiset sitä hajottivat!
- AnonyymiUUSI
Teehän sinä vaan siinä rupufirmassa töitä niin kauan kun firma on pystyssä.!
- AnonyymiUUSI
Tolokku työntekijä osaa huomioida yrityksen edun tekemisessään, koska se on myös oma etu eikä minkään aymafian etu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teehän sinä vaan siinä rupufirmassa töitä niin kauan kun firma on pystyssä.!
Moni lakkoilija on ihmeissään kun lakkkoilut vei työpaikan kiinalaisille. Turha siinä on silloin Sannaa kysyä apuun.
- AnonyymiUUSI
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue. Roskavasemmisto ei elä tässä päivässä jolloin Euroopassa käydään sotaa. Nyt ei ole lakkoilun aika. Eikä varsinkaan siksi jos äänestystulos ei ollut oikea viime vaaleissa.
- AnonyymiUUSI
On siinä meillä duunaaripuolue, Kokoomus käytti hyväksi teitä Persuja ja kävitte yhdessä oikeiden duunareiden kimppuun. HÄVETKÄÄ jos älyätte edes sen vertaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On siinä meillä duunaaripuolue, Kokoomus käytti hyväksi teitä Persuja ja kävitte yhdessä oikeiden duunareiden kimppuun. HÄVETKÄÄ jos älyätte edes sen vertaa.
Siinä vain on se juttu ettet sinä ole ollut koskaan oikeassa duunissa vaan korkeintaan jossain vasureitten järjestämässä työkokeilussa jossa todettiin että olet vajakki.
Onneksi on aito työtätekevien ammatillisten duunarien suurin puolue PS jota me ylpeät ammattilaiset äänestetään, saimme kyllä tarpeeksemme punaisesta hapatuksesta! Yök - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vain on se juttu ettet sinä ole ollut koskaan oikeassa duunissa vaan korkeintaan jossain vasureitten järjestämässä työkokeilussa jossa todettiin että olet vajakki.
Onneksi on aito työtätekevien ammatillisten duunarien suurin puolue PS jota me ylpeät ammattilaiset äänestetään, saimme kyllä tarpeeksemme punaisesta hapatuksesta! YökKukaan todellinen suuren ammattitaidon omaava duunari ei pyllistäkkään tällaisten Persupöljäkkeifen puolueen puolueen, joka on täysin elämää kokemattomien nulikoiden ja peräkamsripoikain tollukoiden puolue jossa ei ole yhtään todellista alan ammattimiestä miltään alalta vain tyhmät tollukat ja huonot työmiehet on tuon rupusakin.vietävissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on aito työtätekevien ammatillisten duunarien suurin puolue PS jota me ylpeät ammattilaiset äänestetään, saimme kyllä tarpeeksemme punaisesta hapatuksesta! YökMeinaatko että työkokeiluissa ollaan ammattiliitoissa jos ei ole joskus ollut oikeissa töissä. Niin ja persutkin voi kyllä joutua työkokeiluihin. Toki liitonrahalla työkokeiluissa saa enempi rahaa, tollopersu sitten on sillä 9€/vrk siellä kun ei ole ammattiliitossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että työkokeiluissa ollaan ammattiliitoissa jos ei ole joskus ollut oikeissa töissä. Niin ja persutkin voi kyllä joutua työkokeiluihin. Toki liitonrahalla työkokeiluissa saa enempi rahaa, tollopersu sitten on sillä 9€/vrk siellä kun ei ole ammattiliitossa.
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue ilman punaista sosialismia.
- AnonyymiUUSI
Vasemmistolaisen hegemonian aika on ohi. Hallitus pysyy lujana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289