Skinejä Olassa?

Anonyymi-ap

Vai valehtelevatko vanhat silmäni.

31

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko 612 persuja?

• Anonyymi

Onko Orimattilasta itsenäisyyspäivänä mitään bussikuljetusta 612 kulkueeseen? Luulisi että on koska paikkakunta on niin persuvaltainen.

• Anonyymi

Etkö edes sitä tiedä, että valehtelevatko vanhat silmäsi?
      Käytä sitten uusiasi.

• Anonyymi

Onko Orimattilassa persujen soihtu kulkuetta?

• Anonyymi

Kulkevat sammutetuin lyhdyin. Ei nääs persulla välähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulkevat sammutetuin lyhdyin. Ei nääs persulla välähdä.

Paremmin kuin sulla, paskavarvas.

• Anonyymi

Marraskuussa 2021 (15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa) oli se hirveä Postin naikkonen, joka ei olisi millään suostunut antaa Luonnonsuojeluliiton-pakettiani minulle. Se oli vikatikki, koska sain aina hirveää kohtelua ja toi oli jo älyttömyyden huippu eikä voinut mitenkään olla oma vikani tai edes vahinko siltä naikkoselta. Ei sillä huonokaan päivä ollut, kun juuri minua ennen olleelle miesasiakkaalle flittaili niin että nesteet siellä lotisi.

Silloin minulla siis meni hermo, mutta vasta helmikuun lopussa 2022 tein ensimmäisen valitukseni ja sekin meni S-markettiin. On tässä siis tullut mietittyä ja siedettyä. Kun kaiken tämän ajan jälkeen sanon jotain, niin kyllä mä sitä tarkoitan. Toi naikkonen oli perusteettoman syrjivä. Hän ehkä on id*ootti, mutta minä en ole. Kyllä mä ymmärrän MITÄ MINUSTA LUULLAAN, kun kassat on tonkineet ostoskassini, vaikkei heillä ole siihen edes lupaa. Kyllä minä ymmärrän mitä siellä luullaan, kun myyjä seurailee minua vihainen ilme kasvoillaan ympäri kauppaa. Se ei silti minusta tee huonostikäyttäytyvää. Kun tätä on jatkunut ja kun olen asian ottanut jo puheeksikin ja mummeli-tms. YHÄ luulee olevansa jotenkin lain yläpuolella ja oikeutettu vainoamaan ihmisiä (puhumattakaan siitä että kohtelisia ihmisiä asiallisesti!), niin kyllä heidän nimittelemiseensä on ihan syynsä. Vartijatkin selkeästi olivat ammattitaidottomia JA id*ootteja, joten kyllä heitä sellaisiksi voi kutsua.

Eräs... oli itsekäs narsisti ja sanoin sen hänelle. Hän oli aidosti ihmeissään ja kysyi jotenkin että miksi sanon noin, kun hänellehän voi tulla siitä paha mieli. Uskomatonta! Vastasin että SIKSI sen hänelle sanoinkin eikä hän tajunnut vieläkään mitä ihmettä oli tapahtumassa ja alkoi "rauhoitella" minua, joka tarkoitti sitä että hän olisi hakannut minut. Hän tuli-ja-tuli päälleni ja kysyessäni siinä sitten lopulta että aiotko tosissan hakata minut, hän taas ihmetteli koska hän ei ole niin paha ihminen. Mikä näissä "rauhoittelijoissa" todellakin on vikana. Voisko sinne häiriintyneeseen päähän todellakin mennä että se VIKA TODELLAKIN ON SINUSSA ja silloin sen voi sanoa ääneen eikä mikään ihmisten vaientaminen ja väkivalta ole oikeutettua. Kyllä id*oottia saa sanoa id*ootiksi ja id*ootti sen vain sietää nätisti... ne sanat eikä ala käymään päälle, kun se oma päänsisäinen häiriintynyt harha nyt kärsii siitä että kuulee totuuden jonkun suusta.

Jos kokee että maailmassa täytyy joustaa ja aina ei voi saada haluamaansa, niin se koskee myös SINUA. Ei voi laittaa aivan KAIKKIA muita joustamaan vain jonkun sinun täysin mitättömän asian takiasi. Minä käyn vain kaupassa eikä minusta ollut koskaan mitään haittaa eikä harmia, niin ei kenelläkään ole mitään syytä, ei oikeutta alkaa uhkailla minua ja käyttää väkivaltaa. Täällä Orimattilassa on valtava määrä narsistisia id*ootteja ja se joustaminen elämässä ei tarkoita sitä että MINUN aina pitää joustaa ja juuri minun oikeuksia poljetaan. Pitää säästää ja aina minunlaiset on se, joista säästetään. Kun olen virastoille-ym kyennyt osoittamaan että he todella tekivät virheen, niin minulla aina pahoitellaan ja luvataan hyödyntää tätä tehdäkseen asiakaspalvelusta parempaa. En tiedä KENELLE, koska minun syrjiminen on kyllä jatkunut identtisenä!

• Anonyymi

Tosi hyvä skitso kirjotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on tämä toinen. Jos noi on eilisiä 12.04. vai 04.12., niin miksei niissä ole sitä vihreää Uusi-merkintää? Toi jenkkiaika on ärsyttävä. No, minä en täällä silti ole ollut kirjoittelemassa, kun en koko sivustolla ole ollut päiviin. Itseasiassa näin, koska tänne ei päässyt! Tää paikka oli täysin tiltissä. Ei tullut ikäväkään ja totuin siihen ettei tänne pääse.

Äsken huvikseni testasin ja nyt näkyy minunoloisia tulleen ja/tai joku nostaa vanhoja huhtikuulta ja/tai... No, sivusto kun ei toiminut moneen päivään, niin varmaan jotain muutakin on täällä sekaisin.

Ps. S-marketin nettikauppa on ihan sökö nykyään. MUKA siirtää ne aiemmat tuotteet ostoskoriin, muttei ne ole 1-2 kuukauteen laittanut niitä oikein ja määrät ja asetukset on aina ihan väärin!! Samaa (?) vikaa siis muuallakin?

(Pps. en siis muista tuota pitkää juttua kirjoittaneeni. Viime päivinä en ole kirjoittanut ollenkaan eli jos se on 04.12., mutta jos se on tullut huhtikuussa 12.04. niin en muista sitä silti kirjoittaneeni, mutta koska aikaa on kulunut niin paljon, niin tiedä vaikka olikin tuon tehnyt. En nyt jaksa alkaa tarkistaa, en edes lukenut noita läpi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on tämä toinen. Jos noi on eilisiä 12.04. vai 04.12., niin miksei niissä ole sitä vihreää Uusi-merkintää? Toi jenkkiaika on ärsyttävä. No, minä en täällä silti ole ollut kirjoittelemassa, kun en koko sivustolla ole ollut päiviin. Itseasiassa näin, koska tänne ei päässyt! Tää paikka oli täysin tiltissä. Ei tullut ikäväkään ja totuin siihen ettei tänne pääse.

Äsken huvikseni testasin ja nyt näkyy minunoloisia tulleen ja/tai joku nostaa vanhoja huhtikuulta ja/tai... No, sivusto kun ei toiminut moneen päivään, niin varmaan jotain muutakin on täällä sekaisin.

Ps. S-marketin nettikauppa on ihan sökö nykyään. MUKA siirtää ne aiemmat tuotteet ostoskoriin, muttei ne ole 1-2 kuukauteen laittanut niitä oikein ja määrät ja asetukset on aina ihan väärin!! Samaa (?) vikaa siis muuallakin?

(Pps. en siis muista tuota pitkää juttua kirjoittaneeni. Viime päivinä en ole kirjoittanut ollenkaan eli jos se on 04.12., mutta jos se on tullut huhtikuussa 12.04. niin en muista sitä silti kirjoittaneeni, mutta koska aikaa on kulunut niin paljon, niin tiedä vaikka olikin tuon tehnyt. En nyt jaksa alkaa tarkistaa, en edes lukenut noita läpi)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

"Vartijatkin selkeästi olivat ammattitaidottomia JA id*ootteja, joten kyllä heitä sellaisiksi voi kutsua.

Eräs... oli itsekäs narsisti ja sanoin sen hänelle."

Jos tää on mun juttu (saattaa olla alkuperäinen minun), niin joku toinen on nyt sen uudelleen julkaissut. En muista moista nähneeni aikoihin eli se on varmaan joku poistettu. Toinen vastaava oli laitettu Kadonneiden juttujen ketjuun, mutta miksi ihmeessä tämä toinen on Skini-ketjussa? Kuka täällä on skini?

No, oletuksella että tuo tunnu on omani - vaikken sitä muista - niin aika tarkkaan kerron eräästä toisesta tyypistä, joka EI siis ole (käsittääkseni) vartija. Tossa on hyppy kappaleiden välillä, mutta ehkä toi ero olisi pitänyt tehdä selvemmin. Mietin siis vain että miksi näitä täällä joku uudelleen postailee, niin tuollainen ton-keskikappaleen-juttu ei ole tapahtunut kaupassa.

Olen aina kertonut näitä juttuja sikinsokin kaikkealta sekaisin ja siis ihan TARKOITUKSELLA. Jokainen itse kyllä tunnistaa itsensä, jos on tarve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vartijatkin selkeästi olivat ammattitaidottomia JA id*ootteja, joten kyllä heitä sellaisiksi voi kutsua.

Jos tää on mun juttu (saattaa olla alkuperäinen minun), niin joku toinen on nyt sen uudelleen julkaissut. En muista moista nähneeni aikoihin eli se on varmaan joku poistettu. Toinen vastaava oli laitettu Kadonneiden juttujen ketjuun, mutta miksi ihmeessä tämä toinen on Skini-ketjussa? Kuka täällä on skini?

No, oletuksella että tuo tunnu on omani - vaikken sitä muista - niin aika tarkkaan kerron eräästä toisesta tyypistä, joka EI siis ole (käsittääkseni) vartija. Tossa on hyppy kappaleiden välillä, mutta ehkä toi ero olisi pitänyt tehdä selvemmin. Mietin siis vain että miksi näitä täällä joku uudelleen postailee, niin tuollainen ton-keskikappaleen-juttu ei ole tapahtunut kaupassa.

Olen aina kertonut näitä juttuja sikinsokin kaikkealta sekaisin ja siis ihan TARKOITUKSELLA. Jokainen itse kyllä tunnistaa itsensä, jos on tarve.

"Olen aina kertonut näitä juttuja sikinsokin kaikkealta sekaisin"

...ja nyt parin vuoden ajan eli alkaa olla vaikea muistaa mitä on tullut kirjoiteltua. Noita paria pitkää pätkää, kun on tullut tavailtua, niin olen alkanut hiljalleen tunnistaa sieltä ennemmän elementtejä ja just toi keskikappaleen juttu on niin spessu että ei oikein kukaan muukaan kuin minä ole sitä voinut kirjottaa :DDD Jos jää juttu poistettiin pian sen julkaisun jälkeen, niin siksi siitä ei ole jäänyt niin hyvää muistijärkeä aivoihini.

En ymmärrä miksi joku uudelleen postaa ja just nää kaksi. Vai oliko näitä enemmänkin sinä aikana, kun minä en ainakaan tänne päässyt?

(tauko) Hmmm? Kävin ihan tarkistamassa. 01.12.2024 olen piipahtanut täällä, mutten ole postannut mitään. 30.11.2024 on viimeinen postaukseni vesiraha-asiasta Vuokratalojen ketjuun. Samalla (koneelleni) olen kironnut että asetuksissa on joku vika ja "eilen" jo oli samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä näissä "rauhoittelijoissa" todellakin on vikana."

Luuliko joku todellakin että toi keskikappale on vartijoista? En muutoin moista ajattelisi, mutta kun joku koki tarpeelliseksi nostaa tämän (mahdollisesti) viestini ylös? Eihän tuossa nyt niin ku ole mitään. Sanoisin pikaisella vilkaisulla että toi keksikohta on se pahin ja se on ihan muualta.

Oli miten oli, niin ei kenelläkään ollut syytä ruveta mulle isottelemaan. En ymmärrä mitä te nyt sähellätte. Miten mikään täällä liittyy edes toisiinsa. Olen niinku yksi epätodennäköisimmistä ihmisistä ikinä joutua ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä näissä "rauhoittelijoissa" todellakin on vikana."

Luuliko joku todellakin että toi keskikappale on vartijoista? En muutoin moista ajattelisi, mutta kun joku koki tarpeelliseksi nostaa tämän (mahdollisesti) viestini ylös? Eihän tuossa nyt niin ku ole mitään. Sanoisin pikaisella vilkaisulla että toi keksikohta on se pahin ja se on ihan muualta.

Oli miten oli, niin ei kenelläkään ollut syytä ruveta mulle isottelemaan. En ymmärrä mitä te nyt sähellätte. Miten mikään täällä liittyy edes toisiinsa. Olen niinku yksi epätodennäköisimmistä ihmisistä ikinä joutua ongelmiin.

"En ymmärrä mitä te nyt sähellätte. Miten mikään täällä liittyy edes toisiinsa."

Olen vahvasti sitä mieltä ettei teidän pitäisi puuttua toisten asioihin. Toisten asioita on todella vaikea ymmärtää. Toimii vain jos on ammattilainen ja ammatin puitteissa. Se poliisikin sai syytteen, kun kävi vaimon huivia hakemassa ilman lupaa. Selvitys oli että ei olisi ollut vaikea pyytää virallisesti lupaa moiseen. Nää on tarkkoja juttuja.

Olen aika sanaton. Useammasta asiasta sanoisin, mutta kuten tuolla aiemmin jo mainitsin, niin kerron näitä sikinsokin ihan tarkoituksella, vähän sieltä ja täältä. Kyllä asianomaiset itse tietävät ja kaikkea ei yksinkertaisesti ole järkevää kertoa.

Sekin kun kerron mun huonoista gyne-kokemuksista ja muusta on harkittua. Minulla on syyni. Se on tää pelin henki. Annoin siimaa, ok. Mä pystyn veikata että minua simputetaan, koska olen pedofilian uhri, mutta sitä on vaikea todentaa. Jossain vaiheessa mulla meni hermoja nyt teen parhaani, jotta kaikki nyt ymmärtää että te nyt simputatte todellakin nimanomaan pedofilian uhria, traumapotilasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En ymmärrä mitä te nyt sähellätte. Miten mikään täällä liittyy edes toisiinsa."

Olen vahvasti sitä mieltä ettei teidän pitäisi puuttua toisten asioihin. Toisten asioita on todella vaikea ymmärtää. Toimii vain jos on ammattilainen ja ammatin puitteissa. Se poliisikin sai syytteen, kun kävi vaimon huivia hakemassa ilman lupaa. Selvitys oli että ei olisi ollut vaikea pyytää virallisesti lupaa moiseen. Nää on tarkkoja juttuja.

Olen aika sanaton. Useammasta asiasta sanoisin, mutta kuten tuolla aiemmin jo mainitsin, niin kerron näitä sikinsokin ihan tarkoituksella, vähän sieltä ja täältä. Kyllä asianomaiset itse tietävät ja kaikkea ei yksinkertaisesti ole järkevää kertoa.

Sekin kun kerron mun huonoista gyne-kokemuksista ja muusta on harkittua. Minulla on syyni. Se on tää pelin henki. Annoin siimaa, ok. Mä pystyn veikata että minua simputetaan, koska olen pedofilian uhri, mutta sitä on vaikea todentaa. Jossain vaiheessa mulla meni hermoja nyt teen parhaani, jotta kaikki nyt ymmärtää että te nyt simputatte todellakin nimanomaan pedofilian uhria, traumapotilasta.

...eli siis jos ihmettelitte ettei v*ttua auta, kun tönitte ja uhkailette minua. V*ttu te olette t*.

• Anonyymi

Mun sisko pystyy heittään nakkipaketin vuoren yli

• Anonyymi

Faijan rotsi oli hesas töis.

T: Keijo

• Anonyymi

Keijolle terveisiä. T:Mirkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keijolle terveisiä. T:Mirkku

Keijo on homo

T. Pena

• Anonyymi

Aah, Mirkku.
      Muistan sen syysillan Elorin rappusilla.
      Penalle sanoisin et ime stagaa kurppa.

T: Keijo

• Anonyymi

Kiitos Keijo. Muistan kyllä. Koolla ei ollut väliä. T,Mirkkuli

• Anonyymi

Keijo on Keijo. Selittelyt sikseen.

• Anonyymi

Hei skloddi! Ime sykkivää

• Anonyymi

Kepua kuka muistaa?

• Anonyymi

Kepukka on kova äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepukka on kova äijä

Oli ( R.I.P Kepu )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ( R.I.P Kepu )

On.

• Anonyymi

Hmmm? Kävin ihan tarkistamassa. 01.12.2024 olen piipahtanut täällä, mutten ole postannut mitään. 30.11.2024 on viimeinen postaukseni vesiraha-asiasta Vuokratalojen ketjuun. Samalla (koneelleni) olen kironnut että asetuksissa on joku vika ja "eilen" jo oli samaa.

• Anonyymi

Sun pään asetuksissa on vikaa

• Anonyymi

Erite-Mummo taas vauhdissa. Muista lääkkeet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe