Kyllä on mennyt huonoksi palvelu täällä tai sitten olen liian köyhä.Kovasti nordea pankin meininkiä.
POP pankki
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä kanssa huonoa muutama vuosi toimi nyt ei saa aikaa konttoriin ja puhelin henkilöt puhuu mitä sattuu.
- Anonyymi
Pankin vaihto tämä pankki jopa pahempi kuin nordea mitä tulee köyhälle.
- Anonyymi
No on kyllä nähty.Mikä tälle kävi? On kyllä nykyään huonoa palvelua ja muka ykkönen ollut.
- Anonyymi
Ei saa henkilöstöä kiinni ja vaihde pahoittelee.Työssä olen .
- Anonyymi
Popbank of Finland.
- Anonyymi
Yritin itse myös asiakkaaksi mutta siittä ei tullut kyllä mitään. En tiedä mihin näiden pankkien palvelu on hävinnyt. Ja mikä on yleensä heidän päämääränsä. Aktiassa olin kymmeniä vuosia, mutta ovet kiinni ja soita tähän ja puheluja nauhoitetaan parantaakseen palvelua? Mitä helkkarin palvelua kun sitä ei edes ole, Samoin kävi Nordean kanssa. Ovet kiinni! Mikä teitä oikein riivaa? Pelkäättekö ihmisiä vai töitä hus hus hus
- Anonyymi
Kannattaa käyttää ulkomaalaisia pankkeja, kaikki toimii loistavasti tarvittaessa lainaa tai tallentaessasi rahaa.
- Anonyymi
No tuskin sinne Norwegianin konttoriinkaan pääsee kassaneidin kanssa juttelemaan? Sitähän nämä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827