Saatteko aviopuolisonne pieraisemaan, jos tökkäätte häntä nuppineulalla perseeseen?
Tarvitsen tietoa
12
1248
Vastaukset
- Anonyymi
En mutta penaalitapilla saan hänet pidättämään sitä tahtomattaan.
- Anonyymi
Käytämme aviopuolison kanssa tikkataulun nuolia kiihoittumiseen. Vuorotellen olemme maaleina, heitämme vuorotellen 3 x 5 tikan sarjoja toisiamme kiihottaen. Nautimme suunattomasti tällaisesta leikistä, peppumme on hieman arka maanantaiaamuisin kun istumme tuttuun toimistotuloliin työpaikalla. Viikonlopun iloittelu tuntuu torstai-iltaan saakka kunnes hernekeittopäivän päräyttelyt vievät viimeiset kivut maalitaulun kympistä.
- Anonyymi
Saan
- Anonyymi
Hyvin irtoo ilman nuppineulaa.
- Anonyymi
miksei ne kannuksen alaikästen nuorten pojankossien touhut ketäään kiinnosta siellä s marketin nurkan takana??
- Anonyymi
Et oo tikkaria yrittäny tarjota
- Anonyymi
onko setä kiukkunen ku ei saanu houkuteltua poikia autoonsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko setä kiukkunen ku ei saanu houkuteltua poikia autoonsa?
Rauhoitu poika ja muista ottaa lääkkeeksi.minä määrään nyt sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu poika ja muista ottaa lääkkeeksi.minä määrään nyt sinua
Setä ulisee. Ootko kotona tossun alla ja josaain pitää päästä komentamaan, mutta eisekää onnistu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä ulisee. Ootko kotona tossun alla ja josaain pitää päästä komentamaan, mutta eisekää onnistu
rauhoitu poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rauhoitu poika
Uu, setä yrittää kerätä miehisyyden rippeitä lattialta
- Anonyymi
Kyllä se pieree ilman nuppineulalla tökkimistäkin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949