Mulla on ystävä johon olen tutustunut vähitellen. Hän sanoo olevansa hetero, mutta ei ole kiinnostunut kestään miehestä vuosiin. Hän sanoi myös ettei sitä tiedä vaikka olisi jotakin naisen kanssa tulevaisuudessa.
Mun mielestä meidän välillä on sähköä, mutta voiko sitä olla jos toinen on hetero?
Ja mitähän tää puhe naisen kanssa on? Flirttiä vai ajattelematonta höpinää?
Onko toivoa?
Heteroin ihastuminen
28
879
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäisin vielä, että kyseinen nainen on kiinnostunut mun muista ihmissuhteista. On useamman kerran tiedustellut mun välistä entisen suhteeni kanssa jne.
- Anonyymi
Niin aattelit, ett randomit lesbopalstalaiset osais vastata juuri teidän tapauksessa, miten vakavissaan sun heteroystävä tai sinä olette toistenne suhteen? Yleisesti noi ”heterot” on haihattelijoita ja testailijoita. Ei niistä elämänkumppaniksi ole. Täällähän niitä sydämensä särkeneitä pyörii.
- Anonyymi
Voi olla bii tai hetero, joka tykkää huomiostasi, kun muutakaan ei ole saatavilla.
En odottaisi mitään häneltä, monet bissethän preferoi kuitenkin miehiä, naisia ehkä kokeillaan/deittaillaan siinä välissä. Realismia jota on saanut queer-maailmassa todistaa. "Muna" vie voiton. - Anonyymi
Huono kokemus hetero naisesta.
Antoi ymmärtää,että hän on minusta kiinnostunut ja halusi paljon viettää aikaa yhdessä. Loppujen lopuksi hän alkoi minua syyttämään,että olen halunnut hänen kanssaan lesbo suhteeseen. Naisesta jäi todella ikävä tunne ja hän vain leikki mun tunteilla. - Anonyymi
Jos hän sanoo olevansa hetero niin eiköhän sen mukaan kannata mennä, eikä olettaa yhtään mitään muuta. Jatka ystävyyttä ja seuraile tilannetta. Kyllähän noista heteroistakin välillä aina pamahtaa lesboja. Varsinkin, jos kerrot hänelle lesbo olevasi niin saatat huomata miten yhtäkkiä alkaa häntäkin lesbous kiinnostaa.
Toivoisit siis hänestä enemmänkin kuin vain ystävää, miksipä ei toivoa olisi. Jos ei kerran ole kiinnostunut miehistä enää pitkään aikaan. Kuten tuossa joku laittoikin, niin jatka ystävyyttä, tutustu paremmin, vietä yhdessä aikaa jos hyvältä tuntuu. Aika näyttää.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista! Täytyy jatkaa lämmintä ystävyyttä, mutta pitää pää kylmänä.
Viimeksi totesin hänelle johonkin miespuheeseen, että " kun kerran hetero olet niin ....". Hän sanoi nopeasti, että ei siitä voi olla niin varma.
Hymyilytti. - Anonyymi
Voi pelottaa kertoa huomanneensa vetovoiman naiseen. Siltä toi minusta kuulostaa, ei se ole ihan helppoa huomata heterona eläneenä ettei olekkaan umpihetero. Se on äkkiä kriisin paikka.
EE- Anonyymi
Ja toisin kun täällä on tapana kuvailla heterot ja biit, ei kaikki ole mitään tuuliviirejä vain pelokkaita löytäessään itsestään muuta mitä nukkuessa ei tullu edes miettineeksi. Älä ole ainakaan liian jyrkkä. Se ei aiheuta kuin huonoa.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisin kun täällä on tapana kuvailla heterot ja biit, ei kaikki ole mitään tuuliviirejä vain pelokkaita löytäessään itsestään muuta mitä nukkuessa ei tullu edes miettineeksi. Älä ole ainakaan liian jyrkkä. Se ei aiheuta kuin huonoa.
EEEivät kaikki, mutta sinun näkökulmasi on vain biin tai myöhiksen, joka on etuoikeutettu, näet sitä itse tai et.
Sateenkaarevassa maailmassa pyörineenä on tullut nähtyä, että sinisilmäisesti ei kannata hypätä myöhiksen/biin kelkkaan. Jos ja kun hyödyt heteronormista (miehen kanssa elämisen normatiivisuus, muiden/heteroiden kunnioitus suhdetta kohtaan, perheen perustamisen helppous, perheen/ystävien/suvun tuki, turvallisuus uusissa yhteisöissä ilman syrjinnän/vähättelyn pelkoa etc) et ymmärrä lesbona elämisen kokemusta yhteiskunnassa ja mitä se käytännössä tuo tullessaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki, mutta sinun näkökulmasi on vain biin tai myöhiksen, joka on etuoikeutettu, näet sitä itse tai et.
Sateenkaarevassa maailmassa pyörineenä on tullut nähtyä, että sinisilmäisesti ei kannata hypätä myöhiksen/biin kelkkaan. Jos ja kun hyödyt heteronormista (miehen kanssa elämisen normatiivisuus, muiden/heteroiden kunnioitus suhdetta kohtaan, perheen perustamisen helppous, perheen/ystävien/suvun tuki, turvallisuus uusissa yhteisöissä ilman syrjinnän/vähättelyn pelkoa etc) et ymmärrä lesbona elämisen kokemusta yhteiskunnassa ja mitä se käytännössä tuo tullessaan.EE = Entinen Eivori = Nasu = G-loveR = Tekoäly = Botti = omasta mielestään sinkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki, mutta sinun näkökulmasi on vain biin tai myöhiksen, joka on etuoikeutettu, näet sitä itse tai et.
Sateenkaarevassa maailmassa pyörineenä on tullut nähtyä, että sinisilmäisesti ei kannata hypätä myöhiksen/biin kelkkaan. Jos ja kun hyödyt heteronormista (miehen kanssa elämisen normatiivisuus, muiden/heteroiden kunnioitus suhdetta kohtaan, perheen perustamisen helppous, perheen/ystävien/suvun tuki, turvallisuus uusissa yhteisöissä ilman syrjinnän/vähättelyn pelkoa etc) et ymmärrä lesbona elämisen kokemusta yhteiskunnassa ja mitä se käytännössä tuo tullessaan.No kuule, voihan toikin pelottaa. Mietippä sitä hetki.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaarevassa maailmassa pyörineenä on tullut nähtyä, että sinisilmäisesti ei kannata hypätä myöhiksen/biin kelkkaan. Jos ja kun hyödyt heteronormista (miehen kanssa elämisen normatiivisuus, muiden/heteroiden kunnioitus suhdetta kohtaan, perheen perustamisen helppous, perheen/ystävien/suvun tuki, turvallisuus uusissa yhteisöissä ilman syrjinnän/vähättelyn pelkoa etc) et ymmärrä lesbona elämisen kokemusta yhteiskunnassa ja mitä se käytännössä tuo tullessaan.Elät itse jossain kuplassa jos luulet että heterosuhteissa on aina kaikki helppoa ja etuoikeutettua. Lisäksi empaattisen ihmisen ei ole tarvinnut kokea kaikkea itse, että voi ymmärtää toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaarevassa maailmassa pyörineenä on tullut nähtyä, että sinisilmäisesti ei kannata hypätä myöhiksen/biin kelkkaan. Jos ja kun hyödyt heteronormista (miehen kanssa elämisen normatiivisuus, muiden/heteroiden kunnioitus suhdetta kohtaan, perheen perustamisen helppous, perheen/ystävien/suvun tuki, turvallisuus uusissa yhteisöissä ilman syrjinnän/vähättelyn pelkoa etc) et ymmärrä lesbona elämisen kokemusta yhteiskunnassa ja mitä se käytännössä tuo tullessaan.Lesbona ei kuitenkaan ole epävarmuutta mitä olet toisin kuin myöhiksellä. ei lesbous varmasti ole aina helppoa mutta olet aina ollut yhtä varma itsestäsi kuin hetero siitä mitä on. Sinisilmäisyydestä on sanottava ettei myöhis välttämättä näe lesbojen kuvioita niin hohdokkaina. Pride yms roska on huomionhakuisten lesbojen ja homojen juhlaa. Kuten muukin setan toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbona ei kuitenkaan ole epävarmuutta mitä olet toisin kuin myöhiksellä. ei lesbous varmasti ole aina helppoa mutta olet aina ollut yhtä varma itsestäsi kuin hetero siitä mitä on. Sinisilmäisyydestä on sanottava ettei myöhis välttämättä näe lesbojen kuvioita niin hohdokkaina. Pride yms roska on huomionhakuisten lesbojen ja homojen juhlaa. Kuten muukin setan toiminta.
Niin. Yhdestä naisesta kiinnostuneena ei tarvitse lähteä valtaamaan mitään yhteisöjä. Koen että on aidompaa kun kaksi ihmistä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Yhdestä naisesta kiinnostuneena ei tarvitse lähteä valtaamaan mitään yhteisöjä. Koen että on aidompaa kun kaksi ihmistä riittää.
Tämä on niin totta. Kaksi ihmistä riittää minullekin oikein hyvin. Mieheni Jorma ja aito ihastukseni naiseen. Kaikki muu on kuin hyttysen ininää kesäyönä.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on niin totta. Kaksi ihmistä riittää minullekin oikein hyvin. Mieheni Jorma ja aito ihastukseni naiseen. Kaikki muu on kuin hyttysen ininää kesäyönä.
EEOnko kivaa yrittää esiintyä minuna? 😊
Oletpa lapsellinen..
EE
- Anonyymi
Olen mieheni kanssa saman katon alla elävä sinkku. Aina kannattaa toivoa ja flirttailla takaisin.
EE- Anonyymi
Ole vaan, minäpä en olekkaan. 😅
EE
- Anonyymi
Onko kokemuksia siitä että heteroksi itsensä ilmoittanut muuttaa mieltään?
Ihmetyttää miksi tuo heterous pitää kertoa, varsinkin kun miehet ei ole vuosiin kiinnostaneet. Ja kun vihjaa että jotakin voi tulevaisuudessa tapahtua naisen kanssa.
Meillä on mukavaa yhdessä molempien mielestä.
Pitää varmaan olla odottamatta mitään. Vaikeaa.- Anonyymi
Kysy suoraan voiko hän ajatella yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa ja nimenomaan vain naisen kanssa. Ja että tykkäät hänestä :)
- Anonyymi
Eikös ihmiset usein kerro vähän kuin turvatakseen itseään jotain suuntauksia, takaportti tms?
Epävarmuus voi vaikuttaa. Ehkei ole ihan varma itsestään ja syistään? Voi olla bicuriouskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ihmiset usein kerro vähän kuin turvatakseen itseään jotain suuntauksia, takaportti tms?
Epävarmuus voi vaikuttaa. Ehkei ole ihan varma itsestään ja syistään? Voi olla bicuriouskin.Mutta toisen tunteilla ei ainakaan saa leikkiä. En tiedä miten tässä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus voi vaikuttaa. Ehkei ole ihan varma itsestään ja syistään? Voi olla bicuriouskin.Mielestäni on todella jees jos joku sanoo olevansa hetero/bii/lesbo/pan. Paljon parempi kuin en-tiedä-en-nainen-ota-nyt-selvää-en-ehkä-hetero-queer jne-katsotaan.
Kun kertoo omasta suuntautumisesta tai identiteetistä rehellisesti, joka ei toiselle esim sovi parisuhteeseen tai en sitä allekirjoita (esim muusu), niin tiedän jättää rauhaan, emme sovi yhteen.
Ymmärrän jos on epäselvyyttä suuntautumisesta, mutta siitäkin on syytä kertoa, eikä huijata ketään koekappaleeksi deittailuun.
- Anonyymi
Edellisen kirjoitti ap
- Anonyymi
Tuntuu kurjalta kun emme näe viikkoihin. Aina kun just päätän, että on päästävä eroon hänestä, tapaamme ja kaikki on kuin taikaa. Puhumme intiimisti tunti tolkulla. Sitten en taas kuule mitään.
On vaikea päättää miten tässä pyörii mukana. Parasta jos voisin olla odottamatta mitään.
Onko teillä hitaasti edenneissä jutuissa tapahtunut lopulta jotain?
Ap - Anonyymi
Siis eteneekö naista rakastavan ja " heteron" ystävyys muilla hitaasti?
- Anonyymi
Olen se "hetero" osapuoli. Syvä ja läheinen ystävyys syntyi toisen ihailemani naisen kanssa hitaasti, vuosien mittaan. Toisen kanssa nopeasti ja hänen kanssaan lopulta tajusin tunteitteni olevan ehkä enemmän kuin ystävyyttä. Nyt minulla on vahvat tunteet molempia kohtaan. En kuitenkaan tiedä miten ne määrittelisin. Rakastan heitä, toivon heille kaikkea hyvää, tunteisiin sekoittuu ihailua ja läheisyydenkaipuuta. Mutta ei, en tiedä tuleeko kummankaan kanssa koskaan mitään enempää. Tai haluaisinko edes. Ja jos joskus tulee, haluaisin olla varma tunteistani ja täysin sinut niiden ja itseni kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750