Hyvä elämä

Anonyymi-ap

Ihmisen tekevät onnelliseksi hyvät asiat, kuten esimerkiksi toimivat elementaariset suhteet ja lähisukulaiset, kohdallani erityisesti lapsenlapset.

Ossi, oiva isovanhempi ja oikea SOTILAS

48

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä elämä muovaa hyvän lähimmäisen.

Ossi, hyvä lähimmäinen ja oikea SOTILAS

• Anonyymi

Siinä on ihan hyviä onnelliseksi tekeviä asioita. Monilla tietysti joitain muita asioita tai sitten näiden lisäksi muita asioita, puoluekannasta riippumatta.

• Anonyymi

Aika tärkeää on myös puolison ymmärryksellä oman siipan ainutkertaisuudesta.

Ossi, viisas ja sosiaalinen SOTILAS

• Anonyymi

Eihän mitään lestakepuhommia lastenlasten kanssa ja onhan muita aikuisia valvomassa tapaamista.

• Anonyymi

Todella törkeän loukkaavaa Kapi.

Ossi, sivistynyt oikea SOTILAS

• Anonyymi

Moni lestakepu on sairaanloisen kiinnostunut lastenlapsista, ei hyvällä tavalla..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sinulla ei ole hyvää elämää Kapi! Ei koskaan ollutkaan.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

Mutta muista aisa, ei mitään lestahommia pienten lasten kanssa. Yritä taistella sitä vastaan, moni pystyy siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

No niin... Sinulla ilmeisesti on hyvä elämä: Kapi! Vaikka Kapi on elämässäsi vain tällä palstalla, niin se antaa sinulle hyvän syyn elää.

Sinun elämäsi on kymmenen kertaa enemmän Kapia kuin lastenlapsia. Tunnetko, että elät siis hyvää, onnellista ja mielekästä elämää, kun voit ajatella Kapia aamusta iltaan ja pohtia hänen tekemisiään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin... Sinulla ilmeisesti on hyvä elämä: Kapi! Vaikka Kapi on elämässäsi vain tällä palstalla, niin se antaa sinulle hyvän syyn elää.

Sinun elämäsi on kymmenen kertaa enemmän Kapia kuin lastenlapsia. Tunnetko, että elät siis hyvää, onnellista ja mielekästä elämää, kun voit ajatella Kapia aamusta iltaan ja pohtia hänen tekemisiään?

Jonkun pitää ottaa kantaa täällä sinkoileviin päättömyyksiin.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun pitää ottaa kantaa täällä sinkoileviin päättömyyksiin.

Ossi, oikea SOTILAS

Ei tarvitse. Jos sinulla on jotain kommentoitavaa Kapin enimmäkseen politiikkaan liittyviin avauksiin, niin keskustele asioista niissä ketjuissa.

Tämän palstan kannalta on pelkästään häiriköintiä ja roskaa se, että teet vuodessa 5000-10000 aloitusta, jotka liittyvät toiseen keskustelijaan, vieläpä asialliseen kirjoittajaan. Niillä aloituksilla ei ole yhtään mitään positiivista annettavaa kenellekään tällä palstalla käyvälle. Vai mitä arvoa niillä mielestäsi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse. Jos sinulla on jotain kommentoitavaa Kapin enimmäkseen politiikkaan liittyviin avauksiin, niin keskustele asioista niissä ketjuissa.

Tämän palstan kannalta on pelkästään häiriköintiä ja roskaa se, että teet vuodessa 5000-10000 aloitusta, jotka liittyvät toiseen keskustelijaan, vieläpä asialliseen kirjoittajaan. Niillä aloituksilla ei ole yhtään mitään positiivista annettavaa kenellekään tällä palstalla käyvälle. Vai mitä arvoa niillä mielestäsi on?

Ei täällä kukaan muu lestaa yms huuda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi ei tuollaista tee. Siitä hommasta vastaavat muut, ja sinäkin monta kertaa päivässä.

Kapilla on hyvä ja uskottava alibi sille, että hän ei lestadiolaisuutta käytä lyömäaseena, enkä ole koskaan nähnyt hänen käyttävän lestadiolaisista myöskään tuota haukkumasanaa, jota sinä jokseenkin päivittäin käytät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi ei tuollaista tee. Siitä hommasta vastaavat muut, ja sinäkin monta kertaa päivässä.

Kapilla on hyvä ja uskottava alibi sille, että hän ei lestadiolaisuutta käytä lyömäaseena, enkä ole koskaan nähnyt hänen käyttävän lestadiolaisista myöskään tuota haukkumasanaa, jota sinä jokseenkin päivittäin käytät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät muut sitä tee kuin Kapi! Ei pienintäkään merkkiä kenestäkään muusta!

Ossi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät muut sitä tee kuin Kapi! Ei pienintäkään merkkiä kenestäkään muusta!

Ossi

Samaa mieltä myös tänään.

• Anonyymi

Huh huh!!!

• Anonyymi

Lapsenlapsi on jälleen papan luona käymässä.

Ossi, hyvä isosisä ja mainio SOTILAS

• Anonyymi

Kaksi viestiä poistettu.

• Anonyymi

Lapsenlapset ovat tosi kekseliäitä.

• Anonyymi

Kepulaiset eivät tee ketään onnelliseksi.

Ossi, empaattinen sotilas

• Anonyymi

Et sinä Kapi oikeaksi sotilaaksi muutu vaikka minuksi tekeydytkin. Ei minun osaaminen sinulle siirry. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä Kapi oikeaksi sotilaaksi muutu vaikka minuksi tekeydytkin. Ei minun osaaminen sinulle siirry. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

Et tänäänkään! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

Oikea sotilas ei erehtyisi 99-prosenttisesti, kuten sinä erehdyt kun luulet ihmisiä Kapiksi. Olet täällä pelkkä huti-sotilas.

• Anonyymi

Mikä mahtava tunne kun lapsenlapsi halaa!

Ossi

• Anonyymi

Lähden kohta vanhuksia ulkoiluttamaan.

Ossi, oikeamielinen ja aito SOTILAS

• Anonyymi

Meitä oli kymmenkunta vanhuksia ulkouluttamassa.

Ossi, empaattinen oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä oli kymmenkunta vanhuksia ulkouluttamassa.

Ossi, empaattinen oikea SOTILAS

Vanhukset tarvitsevat huolenpitoa.

• Anonyymi

Ravinto on oleellinen tekijä hyvinvoinnille; monipuolinen ja kotimainen.

• Anonyymi

Kaksi viestiä poistettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi viestiä poistettu

Laskukyky on oleellinen asia Ossille. Osaa lukea tuolta sivun alalaidasta poistettujen numeroiden määrän ja osaa sittenm vielä kirjoittaa sen meille muille. Viisas olet, TODELLA viisas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskukyky on oleellinen asia Ossille. Osaa lukea tuolta sivun alalaidasta poistettujen numeroiden määrän ja osaa sittenm vielä kirjoittaa sen meille muille. Viisas olet, TODELLA viisas!

Ei ole kyse viisaudesta vaan viesteistäsi Kapi. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten aiemmin totesin tuolla, niin erehdyt tällä palstalla Kapista 99-prosenttisesti. Tämä tuorein erehdyksesi ei prosenttiosuutta muuttanut, koska mitäpä se olisi niissä 5000 vuosittaisessa erehdyksessäsi?

Mitä taasen tulee siihen, kenen viestejä poistetaan... Olen joskus kirjoittanut rekisteröidyllä nimimerkillä, ja tulit siihenkin tärkeilemään poistettujen viestien määrästä. Rekisteröityneenä näin kuitenkin, millaisia viestejä tekemääni aloitukseen oli tullut = myös poistettujen viestien ensimmäisiä sanoja. Jossain ketjussa poistettuja viestejä oli kymmenkunta, tärkeilit ketjussa poistettujen viestien määrästä, MUTTA pystyin todentamaan, että yli PUOLET niistä poistetuista viesteistä oli sinun kirjoittamiasi. Kenties niin on nytkin, tässä ketjussa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten aiemmin totesin tuolla, niin erehdyt tällä palstalla Kapista 99-prosenttisesti. Tämä tuorein erehdyksesi ei prosenttiosuutta muuttanut, koska mitäpä se olisi niissä 5000 vuosittaisessa erehdyksessäsi?

Mitä taasen tulee siihen, kenen viestejä poistetaan... Olen joskus kirjoittanut rekisteröidyllä nimimerkillä, ja tulit siihenkin tärkeilemään poistettujen viestien määrästä. Rekisteröityneenä näin kuitenkin, millaisia viestejä tekemääni aloitukseen oli tullut = myös poistettujen viestien ensimmäisiä sanoja. Jossain ketjussa poistettuja viestejä oli kymmenkunta, tärkeilit ketjussa poistettujen viestien määrästä, MUTTA pystyin todentamaan, että yli PUOLET niistä poistetuista viesteistä oli sinun kirjoittamiasi. Kenties niin on nytkin, tässä ketjussa!

Minä en asiassa erehdy!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en asiassa erehdy!

Ossi, oikea SOTILAS

Noin sadasta minun itse kirjoittamastani viestistä sinä luulet vähintään 90 Kapin kirjoittamaksi, ja vain yhtä tai kahta jonkun muun kuin Kapin kirjoittamaksi. Niistä lopuista vajaasta kymmenestä en pysty päättelemään, mitä sinä luulet.

Minulla on aivan omakohtaista kokemusta siitä, että erehdyt jatkuvasti. Voit pälättää mitä pälätät, mutta omasta kokemuksestani minä TIEDÄN, että erehdyt jatkuvasti.

Ja kun erehdyt minun suhteeni, niin teet sitä taatusti jokseenkin kaikkien muidenkin suhteen. Miksi ihmeessä siinä olisi jotain eroa? Ja pystyn kyllä itsekin helposti näkemään, kuinka erehdyt jatkuvasti muidenkin suhteen. Sinulta kun näyttää puuttuvan joku normaali kyky tunnistaa ihmisiä tai tunnistaa heitä heidän kirjoitustyylinsä takaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin sadasta minun itse kirjoittamastani viestistä sinä luulet vähintään 90 Kapin kirjoittamaksi, ja vain yhtä tai kahta jonkun muun kuin Kapin kirjoittamaksi. Niistä lopuista vajaasta kymmenestä en pysty päättelemään, mitä sinä luulet.

Minulla on aivan omakohtaista kokemusta siitä, että erehdyt jatkuvasti. Voit pälättää mitä pälätät, mutta omasta kokemuksestani minä TIEDÄN, että erehdyt jatkuvasti.

Ja kun erehdyt minun suhteeni, niin teet sitä taatusti jokseenkin kaikkien muidenkin suhteen. Miksi ihmeessä siinä olisi jotain eroa? Ja pystyn kyllä itsekin helposti näkemään, kuinka erehdyt jatkuvasti muidenkin suhteen. Sinulta kun näyttää puuttuvan joku normaali kyky tunnistaa ihmisiä tai tunnistaa heitä heidän kirjoitustyylinsä takaa.

Viesteissäsi on aina sama parussävy, josta ei voi erehtyä. Täällä on aika hiljaista kun et ole koneellasi.
        Minä en edelleenkään erehdy sinun suhteesi Kapi. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viesteissäsi on aina sama parussävy, josta ei voi erehtyä. Täällä on aika hiljaista kun et ole koneellasi.
        Minä en edelleenkään erehdy sinun suhteesi Kapi. HO HOO, HO HOO!

Aivan sama, mitä uhoat, minua kiinnostaa vain asioiden todellisuus. Minulle sinä olet huti-Ossi, koska erehdyt aina ja jatkuvasti. Ihmettelen, miten joku voikin erehtyä jatkuvasti kuten sinä. Mutta ei kaikilla ole sellaista tuntemusta ihmisten ja kirjoitusten suhteen, että tunnistaisivat toisia ihmisiä.

Mutta erehtymisesi johtunee siitä, että sinulla on pakkomielle Kapista; pahempi pakkomielle kuin olen tavannut koskaan missään kenelläkään toisella. Ja koska sinulla on pakkomielle Kapista, niin luulet, että hänellä TÄYTYY olla pakkomielle sinun suhteesi. Koska SINUN ajatuksesi ovat aamusta iltaan Kapissa, vähän väliä, niin luulet, että myös Kapin ajatukset täytyvät olla sinussa. Mutta elämä ei toimi tuolla tavalla!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama, mitä uhoat, minua kiinnostaa vain asioiden todellisuus. Minulle sinä olet huti-Ossi, koska erehdyt aina ja jatkuvasti. Ihmettelen, miten joku voikin erehtyä jatkuvasti kuten sinä. Mutta ei kaikilla ole sellaista tuntemusta ihmisten ja kirjoitusten suhteen, että tunnistaisivat toisia ihmisiä.

Mutta erehtymisesi johtunee siitä, että sinulla on pakkomielle Kapista; pahempi pakkomielle kuin olen tavannut koskaan missään kenelläkään toisella. Ja koska sinulla on pakkomielle Kapista, niin luulet, että hänellä TÄYTYY olla pakkomielle sinun suhteesi. Koska SINUN ajatuksesi ovat aamusta iltaan Kapissa, vähän väliä, niin luulet, että myös Kapin ajatukset täytyvät olla sinussa. Mutta elämä ei toimi tuolla tavalla!

Vanhasesta aloitit tänään ketjun. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhasesta aloitit tänään ketjun. HO HOO, HO HOO!

En ole aloittanut Vanhasesta mitään ketjuja. Mutta vastasin kyllä eilen jonkun tekemään aloitukseen, jossa puhuttiin "tuppeensahatusta" ja puhuttiin Keskustan harjoittamasta agressiivisesta laajenemispolitiikasta Vantaan suuntaan.

Ensinnäkin en yhtään tiennyt, ketä tuo tuppeensahattu tarkoitti, mutta paljastui Vanhaseen liittyväksi uutiseksi. Viittasi ehkä siihen lautakasahommaan, ehkä?

Joka tapauksessa: Uutinen oli erittäin mielenkiintoinen aluekehityksen kannalta. Vanhanen oli tehnyt Nurmijärven valtuustossa aloitteen, jonka mukaan pitäisi selvittää, voisiko Vantaasta liittää pienen palasen Nurmijärveen. Perusteena aloitteessa on se, että Klaukkalan taajaman kehittäminen olisi siten helpompaa. Ajatuksena oli myös, että Vantaata ei kiinnostaisi Klaukkalaan suuntautuvan tieyhteyden (vai oliko katu?) kehittäminen, mutta Nurmijärvi tieyhteyttä kehittäisi. Nurmijärvi voisi myös kaavoittaa alueelle uutta maankäyttöä.

Asukkaita tuolla alueella on noin sata, ja ajattelevana ja empaattisena ihmisenä Vanhanen totesi aloitteessaan myös, että pitäisi selvittää näiden asukkaiden halukkuutta siirtyä Vantaasta Nurmijärveen myös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittanut Vanhasesta mitään ketjuja. Mutta vastasin kyllä eilen jonkun tekemään aloitukseen, jossa puhuttiin "tuppeensahatusta" ja puhuttiin Keskustan harjoittamasta agressiivisesta laajenemispolitiikasta Vantaan suuntaan.

Ensinnäkin en yhtään tiennyt, ketä tuo tuppeensahattu tarkoitti, mutta paljastui Vanhaseen liittyväksi uutiseksi. Viittasi ehkä siihen lautakasahommaan, ehkä?

Joka tapauksessa: Uutinen oli erittäin mielenkiintoinen aluekehityksen kannalta. Vanhanen oli tehnyt Nurmijärven valtuustossa aloitteen, jonka mukaan pitäisi selvittää, voisiko Vantaasta liittää pienen palasen Nurmijärveen. Perusteena aloitteessa on se, että Klaukkalan taajaman kehittäminen olisi siten helpompaa. Ajatuksena oli myös, että Vantaata ei kiinnostaisi Klaukkalaan suuntautuvan tieyhteyden (vai oliko katu?) kehittäminen, mutta Nurmijärvi tieyhteyttä kehittäisi. Nurmijärvi voisi myös kaavoittaa alueelle uutta maankäyttöä.

Asukkaita tuolla alueella on noin sata, ja ajattelevana ja empaattisena ihmisenä Vanhanen totesi aloitteessaan myös, että pitäisi selvittää näiden asukkaiden halukkuutta siirtyä Vantaasta Nurmijärveen myös.

Ei se ketju itsekseen ala Kapi! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ketju itsekseen ala Kapi! HO HOO, HO HOO!

Luuletko, että joku ketju voisi alkaa itsekseen? Typerä ajatus.

• Anonyymi

Keskusta-puolueeseen kuulumattomuus on oleellinen tekijä hyvinvoinnille.

• Anonyymi

kepu, alatalo mikko, sopilä ja berberi - suuri taxi uudistus. Oulun lapset..
      Suomessa ei ole enää rahoja hoitaa omia asioita, oman kansan asioita !
      Ei ole enää rahoja suomalaisille.
      Rahat Suomesta imetään ulkomaille, hienoin sanakääntein vedätetään Suomea.
      Ei se naiivi , kiskonta talous- markkina liberalismi ole yhtään sen järkevämpää kuin viher vas uskomukset !
      Ehkä Se totuus tai toimiva malli on jostain kiskonnan- ja terrorin- anarkian - ja pervous uskomusten puolivälistä ? Kuitenkin niin, ettei mikään uskontokunta yksin pääse valtaan.
      - Esim globalismi hegemoniat ovat selvä haitta.
      Ei ole ollut osaamista Suomen politiikassa vuosikymmeniin.
      Suomi on lännen kiskonta busineksessa se alistettu lypsylehmä.
      viimeisin lama on jo 2008 - 2025.
      - ja Suomi on yli-velka valtio.
      - itsenäisyys on menetetty.
      - Osaamaton talous- ja ulkopolitiikka heikentää Suomea.
      - Vaikea tilanne.
      - pääomat makaa laiskoina, ja rikkaat on veronmaksu käpykaartissa.
      - Liian kallis, suuri hallinto.
      - -siirtomaa asema eu nato toimissa.
      - eu dumpppaa elättejä tänne Eu etelä-rajalta elätettäviksi. Suuria määriä.
      - Suomi on turvaton lasten raiskaus valtio, menossa kohti taantuvaa muinais uskonto terroria.
      - super naiivi ns. "monikulttuuri-mantra-uskonto" - se uskomus, maksaa liikaa ja tekee Suomesta turvattoman kehitysmaan,.
      ( ja esimerkit on olemassa, ettei missään se "monikulttuuri" toimi, ei toimi..).
      - Löytyykö Suomessa enää myönteiseen kehitykseen eväitä. ?
      - Miten päästään Suomea tuhoavista harhoista ja uskomuksista eroon ?

• Anonyymi

Aika tiukkaa asiaa meidän surkeista päättäjistä, niin kunnan kuin valtakunnankin tasalla.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Eräs harha on hiilihysteria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs harha on hiilihysteria.

Toinen koronahysteria.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1596
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      29
      1574
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1262
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1135
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      176
      1115
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1046
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      312
      1043
    Aihe