Meidän koulussa on vuosia jo tehty pisteet ja arvostelut opettajille. he ovat vanhempien palveluksessa, ilman lapsiamme heillä ei olisi töitä, siksi meidän on jatkuvasti tarkkailtava ja ohjeistettava opettjia, jotka yrittää aina luistaa kaiksesta.
Me vanhemmat annamme ohjeita ja huomautamme jos menee vikaan, nyt taa jouluna annamme pisteet ja arovstelut. Laiskat opet ei ansaitse juurikaan mitään, siellä ne syövät viinerietä ja juovat kahvia ja istuvat, mitään ei tee. Olemme ottaneet aina muutamia opettajia puhutteluun ja ohjanneet heitä raiteilleen ja neuvoneet mitä tehdä.
Ovat ottannet opikseen mutta ei aina, sitten vaan uudelleen puhutteluun. He ovat meidän työntekijöitä meillä on velvollisuus tarkkailla ja opettaa opettajia toimimaan oikein. Kytöskouluun ollaan ohjattu ja puhumisen taitoja.
Jos ei toimi, koulutoimen johtajan juttusille.
Tänä vuonna yksi ope saa huomautuksen ja yksi ope 8 pistettä. harvinaista, niin huonolla tolalla on koulun opettajien työt. Mutta vanhemmat kun neuvoo niin eiköän se siitä, jos ei niin vaihtoon.
On aika taas pisteyttää opet
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139