Kun tuntematon julkku tai sellaiseksi aikova tekee jotakin, se pannaan iltapökäleeseen: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87395122-827b-4ef6-8482-90f0118a433e Varmaan vaatii julkkukokelaan oman ilmoituksen toimittelijalle?
Kun minä taannoin annaoin viisinkertaisen summan lastensairaalalle, ei siitä mitään uutisoitu. Kun minä sitten sain kerättyyä eläkerahoista taas nippua, annoin hyväntekeväisyysjärjestölle 1,5 -kertaisen summan eli noin 80 % koko järjestön tuolloisesta potista, aloin saamaan vain lisälahjoituspyyntöjä. Ikäänkuin sitä työeläkeläisellä olisi paljonkin annettavaa!
Kun yhdelle kateelliselle sairaeläkeläiselle annoin autonostorahat, oli muutaman vuoden hiljaa kateudestaan. Nyt se kateus on taas tullut päällimmäiseksi. En anna hänelle mitään enää! En myöskään MLL:lle, SPR:lle, Tukiviestille, Pelastusarmeijalle tai muille. Ne on jo vuosia sitten todettu huijareiksi - keräävät rahaa vain päälliköilleen miljoonapalkkoineen ja -palkkioineen.
Pienemmistä puhumattakaan.
Nyt harkitsen yhteen kohteeseen lahjoittamistani, ehkä vai 10 tuhatta. Tiedä häntä sitten, meneekö sekin matuille vai mille roistoille. Meillä ikämme kolmivuorotöissä valvoneillahan sitä pätäkkää sohvalla kännykkää näpelöivän nuorison mukaan kuulemma löytyy!
Julkku julkisuudessa
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932