Kun tuntematon julkku tai sellaiseksi aikova tekee jotakin, se pannaan iltapökäleeseen: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87395122-827b-4ef6-8482-90f0118a433e Varmaan vaatii julkkukokelaan oman ilmoituksen toimittelijalle?
Kun minä taannoin annaoin viisinkertaisen summan lastensairaalalle, ei siitä mitään uutisoitu. Kun minä sitten sain kerättyyä eläkerahoista taas nippua, annoin hyväntekeväisyysjärjestölle 1,5 -kertaisen summan eli noin 80 % koko järjestön tuolloisesta potista, aloin saamaan vain lisälahjoituspyyntöjä. Ikäänkuin sitä työeläkeläisellä olisi paljonkin annettavaa!
Kun yhdelle kateelliselle sairaeläkeläiselle annoin autonostorahat, oli muutaman vuoden hiljaa kateudestaan. Nyt se kateus on taas tullut päällimmäiseksi. En anna hänelle mitään enää! En myöskään MLL:lle, SPR:lle, Tukiviestille, Pelastusarmeijalle tai muille. Ne on jo vuosia sitten todettu huijareiksi - keräävät rahaa vain päälliköilleen miljoonapalkkoineen ja -palkkioineen.
Pienemmistä puhumattakaan.
Nyt harkitsen yhteen kohteeseen lahjoittamistani, ehkä vai 10 tuhatta. Tiedä häntä sitten, meneekö sekin matuille vai mille roistoille. Meillä ikämme kolmivuorotöissä valvoneillahan sitä pätäkkää sohvalla kännykkää näpelöivän nuorison mukaan kuulemma löytyy!
Julkku julkisuudessa
Anonyymi-ap
0
205
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va601691Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15811Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90568- 55567
- 45508
- 47495